Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

  • 200 735
  • 4 398

Laksola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Eli WPG manageri ainakin luuli tehneensä sopimukset noille pelaajille tai ainakin tarjosi heistä. Ilmeisesti jotenkin onnistunut kuitenkin kusemaan homman. Eli siis eivät ole vapaata ristaa ennen kuin toisin sanotaan.

Mites nuo muut vapaat agentit? Ovatko kaikki muuta paitsi WPG pelaajat vapata riistaa?
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Eli WPG manageri ainakin luuli tehneensä sopimukset noille pelaajille tai ainakin tarjosi heistä. Ilmeisesti jotenkin onnistunut kuitenkin kusemaan homman. Eli siis eivät ole vapaata ristaa ennen kuin toisin sanotaan.

Mites nuo muut vapaat agentit? Ovatko kaikki muuta paitsi WPG pelaajat vapata riistaa?

Tähänkin haluaisin täsmennystä että ketkä RFA/UFA pelaajat Winnipegistä ovat koskemattomia vai ovatko kaikki? Itse tarjosin eilen Kanelle sopparia ja kompensaationa menisi ensimmäisen ja kolmannen kierroksen varausvuorot Jetsille. Fehrille tarjosin myös vapaana pelaajana sopparia, mutta jos nää kuuluvat Winnipegille niin luonnollisesti palautan herrat kotiinsa mikäli Washingtoniin olisivat tulossa.
 

Laksola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Juu eli Kane, Bogosian, Little ja Burmistrov mies ainakin itse mainisti. Eli nämä neljä eivät ole vapaata riistaa.

Fehr on UFA ja saa kaverin puolesta lähteäkin.
 

Villemix

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
Islanders on riehunut nyt rahan kanssa, saa nähdä uskaltaako kukaan tulla. Kenellekkään ei annettu mitään mahdottoman isoa tarjousta, Yhteensä viiteen pelaajaan käytettiin / tarjottiin $19,450M. Hodgsonille meni myös tarjous, oliko ihan varmasti vapaata riistaa? Meinaan että sinne meni sitä rahaa varmasti suhteessa eniten.. Palautan toki jos ei olekaan tarkoitus olla vapaissa.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Islanders on riehunut nyt rahan kanssa, saa nähdä uskaltaako kukaan tulla. Kenellekkään ei annettu mitään mahdottoman isoa tarjousta, Yhteensä viiteen pelaajaan käytettiin / tarjottiin $19,450M. Hodgsonille meni myös tarjous, oliko ihan varmasti vapaata riistaa? Meinaan että sinne meni sitä rahaa varmasti suhteessa eniten.. Palautan toki jos ei olekaan tarkoitus olla vapaissa.

Ihmetytti myös miksi oli vapaissa, kenellä on oikeudet häneen?
 

jukkaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei tuossa sen suurempia ongelmia pitäisi wpg:lle tulle pitää pelaajia, jos vain muut tarjonneet ovat pitäneet tarjoukset realistisina. Capissa kuitenkin reilusti tilaa ja rfa pelaajia kuitenkin. Tarjouksen matchaamisen siis pitäisi riittää. Epärealistisen suuria tarjouksia (esim. toisessa liigassa brule yli 6 miljoonaa) en haluaisi täällä nähdä.

Sent from my Lumia 800 using Board Express
 

spädäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Blackhawks, Leijonat, (sympatiat Ipalle) #68
No juu ei sentään Mcdonaghiin :D juu on mutta pistin nyt viestin yhteyteen noi ketjut, ei niitä kukaan katso sieltä kentällisille tarkoitetusta ketjusta kun se on valunut toiselle tai kolmannelle sivulle.
Nyt olisi hyvä aika puuttuvien joukkueiden lisätä tietonsa tuonne -> Xbox360: NHL 13 GM Connected-liiga #2 joukkueen tiedot vaihtomarkkinat - Jatkoajan keskustelupalsta saataisin ketju nostettua kesäkauden ja siirtomarkkinaiden käydessä kuumana! Vanhat GM:t voisi myös päivittää viestinsä. WSH ja ANA ainakin puuttuu. Itse päivitän tänään viestini kun kerkiän. Jarmolle löin jo C:n rintaan! :)
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei tuossa sen suurempia ongelmia pitäisi wpg:lle tulle pitää pelaajia, jos vain muut tarjonneet ovat pitäneet tarjoukset realistisina. Capissa kuitenkin reilusti tilaa ja rfa pelaajia kuitenkin. Tarjouksen matchaamisen siis pitäisi riittää. Epärealistisen suuria tarjouksia (esim. toisessa liigassa brule yli 6 miljoonaa) en haluaisi täällä nähdä.

Sent from my Lumia 800 using Board Express

Jep, siinä menee vähän maku jos joku laittaa vaikka Kanelle 7,5M+ ja onhan se puhdasta kiusantekoa WPG manageria kohtaan.
 

Villemix

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
Onkos kukaan muuten päivättänyt vaihtomarkkinoitaan tämän offseasonin aikana? Pensillä siellä Rajala ja Pulkkinen, jotka ovat ilmeisesti koskemattomia. Canucksilla P.K. Subban jne.

Eli jos ja kun kerkeette, päivitelkääs tuo listanne, helpottaa huomattavasti vaihtojen tekemistä kun tietää mitä voi tarjota ja mitä on saatavilla.
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Winnipeg käynyt tekemässä tarjouksen ainakin Burrowsille, joten kai siellä on myös tarjottu Kanelle ja kumppaneille.

Onko nyt niin, että Colorado on ainut joukkue mikä ei ole tarjouksiaan jättänyt?

Miten simuloinnin kanssa edetään? Itselläni on ainakin jäätävä polte jo päästä pelamaan, toivottavasti kiekko tippuisi sunnuntaina jo jäähän!

Edit. Kingsin vaihtomarkkinat päivitetty. Myynnissä Williams ja Sauer.
 
Viimeksi muokattu:

jukkaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Miten simuloinnin kanssa edetään? Itselläni on ainakin jäätävä polte jo päästä pelamaan, toivottavasti kiekko tippuisi sunnuntaina jo jäähän!

Minuakin kiinnostaisi saada tietää seuraavan simun ajankohta, koska tällä hetkellä katselen mahdolliset treidit läpi, ennen kuin alan metsästämään vapailta markkinoilta sopivaa vahvistusta.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Devils ei ole jättänyt tarjouksia vielä. Asia hoitunee parin tunnin sisällä. ilmottelen sitten...
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt olisi hyvä aika puuttuvien joukkueiden lisätä tietonsa tuonne -> Xbox360: NHL 13 GM Connected-liiga #2 joukkueen tiedot vaihtomarkkinat - Jatkoajan keskustelupalsta saataisin ketju nostettua kesäkauden ja siirtomarkkinaiden käydessä kuumana! Vanhat GM:t voisi myös päivittää viestinsä. WSH ja ANA ainakin puuttuu. Itse päivitän tänään viestini kun kerkiän. Jarmolle löin jo C:n rintaan! :)

Päivitin tiedot tuonne. Eli myynnissä kakkosmaalivahti erityisesti ja haussa 83+ tason laituri ja pakki. Kaikkia pelaajia voi käyttää kaupassa ja olen avoin kaikille ehdotuksille.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Ei tuossa sen suurempia ongelmia pitäisi wpg:lle tulle pitää pelaajia, jos vain muut tarjonneet ovat pitäneet tarjoukset realistisina. Capissa kuitenkin reilusti tilaa ja rfa pelaajia kuitenkin. Tarjouksen matchaamisen siis pitäisi riittää. Epärealistisen suuria tarjouksia (esim. toisessa liigassa brule yli 6 miljoonaa) en haluaisi täällä nähdä.

Sent from my Lumia 800 using Board Express

Mielestäni Winnipeg on tässä myös itse osasyyllinen. Sen verran pitäisi huolehtia, että omat miehet on sopimuksen alla. Minkä lisäksi on vaikea perustella, minkä takia Winnipegin gm saa lisäaikaa hioa kavereille sopivia soppareita. Noista kavereista kuitenkin kaikki, jotka mies haluaa pitää, ovat RFA-miehiä. Joten, kuten jukkaakin toteaa, mies pystyy ne matchaamaan.

Tuohon "ylisuuriin tarjouksiin" jyrkästi eri mieltä. Mielestäni täysin pöyristyttävää vaatia, että paskat seurat, joilla on capissa tilaa, eivät saisi käyttää edes sitä etua hyödyksensä. Jos tässä lliigassa lähdetään tuolle linjalle, lähden välittömästi.

Edit. Teen tarjoukseni heti kun saan lopulliset vastaukset Winnipegin tilanteeseen sekä myös jonkun kannanoton sille, että rajoitetaanko jotenkin sopparien hintaa.
 
Viimeksi muokattu:

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mielestäni Winnipeg on tässä myös itse osasyyllinen. Sen verran pitäisi huolehtia, että omat miehet on sopimuksen alla. Minkä lisäksi on vaikea perustella, minkä takia Winnipegin gm saa lisäaikaa hioa kavereille sopivia soppareita. Noista kavereista kuitenkin kaikki, jotka mies haluaa pitää, ovat RFA-miehiä. Joten, kuten jukkaakin toteaa, mies pystyy ne matchaamaan.

Tuohon "ylisuuriin tarjouksiin" jyrkästi eri mieltä. Mielestäni täysin pöyristyttävää vaatia, että paskat seurat, joilla on capissa tilaa, eivät saisi käyttää edes sitä etua hyödyksensä. Jos tässä lliigassa lähdetään tuolle linjalle, lähden välittömästi.

Liigan linjana kuitenkin ollut ettei seuran tulevaisuutta voi tuhota treideillä, joten miksi sitten näin? Ja itse ainakin tarkoitin että on kiusantekoa jos joku nyt on mennyt heittämään supertarjouksen Kanelle. Kuitenkin aikaa tehdä sopimuksia on aika väyän ja joku virhe hänellä on käynyt joten mielestäni armoa kuuluu antaa.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Liigan linjana kuitenkin ollut ettei seuran tulevaisuutta voi tuhota treideillä, joten miksi sitten näin? Ja itse ainakin tarkoitin että on kiusantekoa jos joku nyt on mennyt heittämään supertarjouksen Kanelle. Kuitenkin aikaa tehdä sopimuksia on aika väyän ja joku virhe hänellä on käynyt joten mielestäni armoa kuuluu antaa.

En nyt tarkoittanut juuri tapaus winnipegia. Jukkaa ainakin mainitsi nimeltä tapauksen Brule. Brule siis oli toisessa liigassa vapaa agentti. En minä ainakaan ymmärrä, minkä takia kysynnän ja tarjonnan lakeja pitäisi ruveta muuttamaan. Jotenkin tuntuu, että porukalla, joilla on hyvä joukkue ja cap tapissa, on oma lehmä ojassa...

Ei sillä, mietin kyllä tuossa, että tekisinkö Bogosianille jättitarjouksen. Sopisi täydellisesti coloradon pakistoon leaderiksi koko liigan elinajan ratoksi. Ainoa vain, Että joutuisin tekemään about 8 milj. tarjouksen, koska minulla ei ole enää 2. Ja 3. kiekan pickeja. Saisihan Winnipeg siitä neljä ykköskiekan pickia, tosin... Kyseessä ei siis olisi todellakaan kiusantekoa. Winnipegilla on myös niin paljon capissa tilaa, että halutessaan pystyya matchamaan melkein kaikki, yhden saattaa joutua menettämään. Näin Buffalo-fanina täytyy vielä todeta, että ei se kiusanteko oikeassa änärissäkään tavatonta ole. Tosin katsoen Edmontonin kokoonpanoa, ehkä Vanek olisi voinut mennä. :)

Kuitenkin odotan lopullista kannanottoa ennen kuin teen yhtään mitään.

Ps. Onko Winnipegin gm:lla tunnuksia tänne? Jos ei ole, se vaikuttanee asiaan. Tosin palstaa voisi seurata siitä huolimatta.
 
Viimeksi muokattu:

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Miltä kuulostaisi simulointi joskus 21:00 jälkeen kun sen ehdin tekemään? Vai onko tilanne se, että voisi jo simuloida?

E: Äänestetäänkö tapaus Winnipegistä? Sovitaan joku aika, milloin äänet jotka ovat tulleet, lasketaan. Vai onko muita ehdotuksia?
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Miltä kuulostaisi simulointi joskus 21:00 jälkeen kun sen ehdin tekemään? Vai onko tilanne se, että voisi jo simuloida?

Ei ainakaan viela... ja jos ihmettelette, etta olen online niin veli pelaa fifaa
 

Leijonasydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Tampa Bay Lightning
En minä ainakaan ymmärrä, minkä takia kysynnän ja tarjonnan lakeja pitäisi ruveta muuttamaan. Jotenkin tuntuu, että porukalla, joilla on hyvä joukkue ja cap tapissa, on oma lehmä ojassa...
Tässä tilanteessa ei taida olla kyse mistää "oma lehmä ojassa" casesta, jos manageri ei tiennyt tätä RFA menettelyä, niin eiköhän se tarpeeksi iso muistutus ole se että jos joutuu niihin överidiileihin vastaamaan. Ja Dissonanssille kysymys, jos et itse tätä asiaa tietäisi ja sinulla olisi käymässä näin mm. Duchene yms. muut huiput menossa free agenteihin, sanoisitko vielä että "En minä ainakaan ymmärrä, minkä takia kysynnän ja tarjonnan lakeja pitäisi ruveta muuttamaan." Veikkaan että et.
 

pullopoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt olisi hyvä aika puuttuvien joukkueiden lisätä tietonsa tuonne -> Xbox360: NHL 13 GM Connected-liiga #2 joukkueen tiedot vaihtomarkkinat - Jatkoajan keskustelupalsta saataisin ketju nostettua kesäkauden ja siirtomarkkinaiden käydessä kuumana! Vanhat GM:t voisi myös päivittää viestinsä. WSH ja ANA ainakin puuttuu. Itse päivitän tänään viestini kun kerkiän. Jarmolle löin jo C:n rintaan! :)

Laitan heti seuraavan simulaation jälkeen, kun katon eka tän mun free agent tilanteen ja sitä mukaan treiditarpeen!

Itse en noihin neljään Winnipegin mieheen koskenut. Olisihan se kuitenkin perseestä pilata (= 'pakottaa' ylisuuriin soppareihin) yksi jengi moneksi kaudeksi, koska kyseessä lienee ajatuskatkos/tarkkojen sääntöjen ja asetusten (RFA/UFA) tietämättömyys. Tälläisen mielestäni voi kerran katsoa silmien läpi. Nyt kaikkien pitäisi olla varpaillaan seuraavan FA-kauden aikana. :)
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei sillä, mietin kyllä tuossa, että tekisinkö Bogosianille jättitarjouksen. Sopisi täydellisesti coloradon pakistoon leaderiksi koko liigan elinajan ratoksi. Ainoa vain, Että joutuisin tekemään about 8 milj. tarjouksen, koska minulla ei ole enää 2. Ja 3. kiekan pickeja. Saisihan Winnipeg siitä neljä ykköskiekan pickia, tosin... Kyseessä ei siis olisi todellakaan kiusantekoa. Winnipegilla on myös niin paljon capissa tilaa, että halutessaan pystyya matchamaan melkein kaikki, yhden saattaa joutua menettämään. Näin Buffalo-fanina täytyy vielä todeta, että ei se kiusanteko oikeassa änärissäkään tavatonta ole.

Vuosien 2015, 2016 ja 2017 pickit ovat lähes arvottomia (2015 ensimmäisenä varattu pelaaja on yli 80 tasolla ehkä 17-18 kaudella) joten kyllähän siinä seuran tulevaisuus heikkenisi radikaalisti.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Tässä tilanteessa ei taida olla kyse mistää "oma lehmä ojassa" casesta, jos manageri ei tiennyt tätä RFA menettelyä, niin eiköhän se tarpeeksi iso muistutus ole se että jos joutuu niihin överidiileihin vastaamaan. Ja Dissonanssille kysymys, jos et itse tätä asiaa tietäisi ja sinulla olisi käymässä näin mm. Duchene yms. muut huiput menossa free agenteihin, sanoisitko vielä että "En minä ainakaan ymmärrä, minkä takia kysynnän ja tarjonnan lakeja pitäisi ruveta muuttamaan." Veikkaan että et.

Jaa siis ei tiennyt RFA-menettelyä? Okei... Jotenkin vain oletin, että kaikki ovat tietoisia noin perusjutuista. Mitä kaveri sitten oletti, että RFA-kavereita ei voi offer sheetata? Se on toki eri asia sitten.

Kuitenkin tarkoitin tuota kommenttia ylipäänsä esim. vapaisiin agentteihin kohdistuneisiin tarjouksiin, kuten Jukkaan mainitsema Brule toisessa liigassa oli.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sanotaan nyt vielä, että mun puolesta voi normaalitilanteessa lyödä vaikka 14,5M pelaajalle, mutta ei kuitenkaan nyt kun on selvästi päässyt kämmi tapahtumaan ja seuran tärkeimmät pelaajat liipasimella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös