Liigan linjana kuitenkin ollut ettei seuran tulevaisuutta voi tuhota treideillä, joten miksi sitten näin? Ja itse ainakin tarkoitin että on kiusantekoa jos joku nyt on mennyt heittämään supertarjouksen Kanelle. Kuitenkin aikaa tehdä sopimuksia on aika väyän ja joku virhe hänellä on käynyt joten mielestäni armoa kuuluu antaa.
En nyt tarkoittanut juuri tapaus winnipegia. Jukkaa ainakin mainitsi nimeltä tapauksen Brule. Brule siis oli toisessa liigassa vapaa agentti. En minä ainakaan ymmärrä, minkä takia kysynnän ja tarjonnan lakeja pitäisi ruveta muuttamaan. Jotenkin tuntuu, että porukalla, joilla on hyvä joukkue ja cap tapissa, on oma lehmä ojassa...
Ei sillä, mietin kyllä tuossa, että tekisinkö Bogosianille jättitarjouksen. Sopisi täydellisesti coloradon pakistoon leaderiksi koko liigan elinajan ratoksi. Ainoa vain, Että joutuisin tekemään about 8 milj. tarjouksen, koska minulla ei ole enää 2. Ja 3. kiekan pickeja. Saisihan Winnipeg siitä neljä ykköskiekan pickia, tosin... Kyseessä ei siis olisi todellakaan kiusantekoa. Winnipegilla on myös niin paljon capissa tilaa, että halutessaan pystyya matchamaan melkein kaikki, yhden saattaa joutua menettämään. Näin Buffalo-fanina täytyy vielä todeta, että ei se kiusanteko oikeassa änärissäkään tavatonta ole. Tosin katsoen Edmontonin kokoonpanoa, ehkä Vanek olisi voinut mennä. :)
Kuitenkin odotan lopullista kannanottoa ennen kuin teen yhtään mitään.
Ps. Onko Winnipegin gm:lla tunnuksia tänne? Jos ei ole, se vaikuttanee asiaan. Tosin palstaa voisi seurata siitä huolimatta.