Onkos kenelläkään tietoa minkä verran aikaa on sopimusten jatkamiseen, ennen kuin muut tiimit pääsevät "varastamaan" pelaajia? Lähinnä pohdin, kannattaisikohan syklien pituutta muuttaa sopimustentekoajaksi hieman lyhyemmiksi.
Itse en pitäisi mahdottomana, vaikka olisi joku tietty määrä, kuinka monta kertaa voi pelaajalle yrittää sopimusta sorvata?
Irc kanava on, mutta se ei ole kovin aktiivinen. Ainoat ketä olen siellä itseni lisäksi nähnyt ovat Minnesota ja Montreal. Kanava on siis #jatkoaika2 Quakenetissä.
Te ketkä ette ole vielä käyneet chatissa, käykää ihmeessä. Loistava paikka sopia pelejä, treidejä jne. Helpoiten chattiin pääsee täältä QuakeNet Web IRC (qwebirc) (linkki quakenetin webchattiin). Ensimmäiseen kenttään täytät nimimerkkisi ja joukkueesi tässä muodossa Villemix[NYI] ja toiseen laitat #jatkoaika2 .
Itse arvailisin systeemin olevan saman tapainen kuin sopimuksettomien pelaajien ja free agenttien kanssa. Eli sopimus tarjotaan ja syklinvaihdossa sitten selviää hyväksyikö pelaaja sen.
Seuraavan simuloinnin yhteydessä todennäköisesti simuloidaan myös draft-tilaisuus!
Koskas tuo seuraava simulointi sitten olisi? Mietin vain että pitää keritä nuo varausprioriteetit laitaa kuntoon ennen sitä :)
Ihan mielenkiinnosta toisesta liigasta huutelen, että voisiko joku pistää pientä playoff-kaaviota tähän miten pleijarit menneet? Snadisti on tullut kuitenkin tätäkin ketjua seurattua enkä tietystikään sen tarkemmin pääse tilastoja pelistä vilkuilemaan. Tänks.
[FONT="Lucida Console"][B]PHX 3[/B] - 2 VAN [B]FLA 3[/B] - 0 BUF
[B]STL 3[/B] - 2 SJS TOR 2 - [B]3 WPG[/B]
[B]MIN 3[/B] - 1 CHI [B]PIT 3[/B] - 2 NYR
ANA 0 - [B]3 LAK[/B] TBL 2 - [B]3 PHI[/B]
-------------------------------------
PHX 1 - [B]3 LAK[/B] [B]FLA 3[/B] - 0 PHI
STL 2 - [B]3 MIN[/B] [B]PIT 3[/B] - 2 WPG
[B]MIN 3[/B] - 2 LAK [B]FLA 3[/B] - 0 PIT
FLA - MIN[/FONT]
Tekstiä..
Erittäin hyödyllistä analysointia, kiitokset sinne!
Ehdotuksia nyt, miten simulointien kanssa edetään, kuinka paljon annetaan aikaa ennen jokaista simulointia? Tänään siis tulossa mahdollisten pelattujen finaalien jälkeen simulointia ainakin tuohon ekaan kohtaan.
Ehdotuksia nyt, miten simulointien kanssa edetään, kuinka paljon annetaan aikaa ennen jokaista simulointia? Tänään siis tulossa mahdollisten pelattujen finaalien jälkeen simulointia ainakin tuohon ekaan kohtaan.
Tuohon 7. kohtaan mielestäni 1-2 simulointia päivässä. Jokainen ketä varausprioriteetti kiinnostaa, niin on sen varmaan jo laatinut ja ennen drftia ei oikeastaan tapahdu mitään.
2 simulointia per päivä niin jatkosopimusten teko olisi ohi 2:ssa päivässä. Ehdottomasti pidempi aika tähän, ja komissaari voisi vielä vähän kysellä ennen UFA -markkinoiden alkua, että onko jollain vielä pahasti sopimuksenteko kesken. Itse antaisin 3 päivää jatkosopparien tekoon ja mikäli joku on vaikka parikin päivää poissa boxilta "syyttömänä", niin ilman muuta odottaisin, että kaikki ovat saaneet mahdollisuuden solmia jatkosopimuksia.
Finaalit taputeltu, Florida vei Cupin voitoin 3-0. Tiukkoja matseja, mutta kun ei niin ei.