Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

  • 200 718
  • 4 398

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Eli tavalla tai toisella homma sinetöityi AI-pelien kautta. Ketuttaa kyllä. Miksi Spede92 ei (taaskaan) ottanut iltapäivällä matsia vaikka haastoin? Samaa veivaamista oli koko runkosarja. Jopa kerran pelattiin matsi vastakkain ja loput meni bottipeleiksi.

Pitäkää hauskaa pleijareissa. :)

Ei siinä mitään kummempia ollut. Buffalo voitti Rangersin koneen 1-4, joten Buffalo varmisti paikkansa pleijareissa ja näin ollen kaikki play off joukkueet oli selvillä, joten simulointi tehtiin kuten oli sovittu.

Ymmärrän kyllä että harmittaa jäädä pleijariviivan alapuolelle. Valitettavasti joidenkin on siellä pakko olla. Ensi kaudella Boston on varmasti pleijareissa, jos käy edes hieman parempi tuuri loukkaantumisten kanssa :)
 
Viimeksi muokattu:

jukkaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Wild etenee jatkoon ja Blackhawks lähti lomille voitoin 3-1.
Tiukka sarja oli, jokainen matsi päättyi yhden maalin erolla (1-2, 2-1, 1-0, 1-0ja).
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Rangers -manageri palaa huomenna boxin ääreen reilu viikon etelänreissulta. Vähän harmittaa etten päässyt divisioonavoitosta taistelemaan, vaan kone veti ilmeisen heikolla saldolla ja hyvä että playoffpaikka tuli vaikka lähdettäessä oltiin kolmansia. Nyt lentokentällä odottamassa matkalaukkuja, huomenna pari reenipeliä konetta vastaan ja sitten olen valmis kohtamaan divisioonavihollisen Pittspurgh Penquinsin, jonka kanssa tuli 3 peliä väännettyä, pisteet niissä spädärille 4-3!
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Jos nyt käy niin, että kaikki ovat tänään poffi lelinsä pelanneet, niin simuloin kun boxille kerkeän!
 

GoYote

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, Utah os. Coyotes
Tuli vaan tässä yhtäkkiä mieleen, että koska saa tehdä jatkosopimuksia omille pelaajille? Itse en simmosta mahdollisuuttaa oo vielä missään vaiheessa huomannut ainakaan.
 

Cream

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Jesse Niinimäki
Onko kukaan vielä hinkannut varausprioriteettia kohdilleen? Koetin itse jokunen päivä sitten ja sain alkupään jo laitettua, sitten avasin jonkun pelaajan pelaajakortin ja samalla koko vitun lista alkuperäiseen muotoonsa. Naks ja Boxi kiinni.
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Onko kukaan vielä hinkannut varausprioriteettia kohdilleen? Koetin itse jokunen päivä sitten ja sain alkupään jo laitettua, sitten avasin jonkun pelaajan pelaajakortin ja samalla koko vitun lista alkuperäiseen muotoonsa. Naks ja Boxi kiinni.

Tätä se teki mullakin, mutta sitten katselin ne kiinnostavat miehet (pojat) ensin ja vasta sitten laitoin ne järjestykseen jonka jälkeen pysyivät. Tosin en uskalla mennä tarkistamaan jäikö ne siihen haluttuun järjestykseen.
 

Villemix

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
Juu sitä se teki mullakin. Ratkaisu oli yksinkertainen mutta ehkä aikaa vievä, poistuu ja tallentaa listan ennen kun katsoo sitä pelaajaa joka kiinnostaa.
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Jos joku nyt ei ole käynyt GM Connectedissa, niin kerrotaan nykyinen tilanne. Huomenna todennäköisesti aloitetaan konferenssien finaalit ja ottelut ovat:

Florida Panthers - Pittsburgh Penguins
Minnesota Wild - Los Angeles Kings
 

spädäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Blackhawks, Leijonat, (sympatiat Ipalle) #68
Voikohan tässä tehdä vaihtoja ennen varaustilaisuutta ja varaustilaisuuden aikana? (samaan tapaan kuin offline GM:ssä)

Koska Floridalle käy matsit ? Olen itse poissa tämänviikon ti, ke ja (to).
 

Laksola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Floridalle käy parhaiten keskiviikkona n. klo 14-17, torstaina klo 19 eteenpäin ja perjantaina klo 15 eteenpäin.
 

Laksola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Eli tosiaan Pittsburghin managerille sen verran, että itselleni kaikista paras hetki pelata olisi huomisen päivän aikana koska olen käytännössä koko päivän linjoilla tai välittömässä läheisyydessä. Siis tosiaan tuosta klo 15 eteenpäin.

Lauantaina ehdin pelata jonkin aikaa suurin piirtein kello 15 eteenpäin myös, mutta silloin en kovin myöhään ehdi olla. Luultavasti viimeistään klo 19 aikaan olen poissa.
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Philadelphialla ei näemmä ole GM:ää. Mulla olisi yksi kaveri tuolta murobbs:n liigasta joka olisi halukas osallistumaan tähänkin liigaan. On aktiivinen pelaaja, ei rage quittaile eikä kiukuttele.

edit. vai onko sittenkin Philadelphia varattu? Hubin viesteissä kyllä lukee, että Philadelphian GM ois lähteny pois liigasta, mutta pelaajalistassa näyttää, että sillä on GM edelleen.
 
Viimeksi muokattu:

spädäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Blackhawks, Leijonat, (sympatiat Ipalle) #68
Otetaan vaan perjantaina se PIT - FLO sarja.
Tuun varmaan siinä puolenpäivän aikoihin katteleen onko Floridan GM linjoilla. Lauantaina ei sovi.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Philadelphialla ei näemmä ole GM:ää. Mulla olisi yksi kaveri tuolta murobbs:n liigasta joka olisi halukas osallistumaan tähänkin liigaan. On aktiivinen pelaaja, ei rage quittaile eikä kiukuttele.

edit. vai onko sittenkin Philadelphia varattu? Hubin viesteissä kyllä lukee, että Philadelphian GM ois lähteny pois liigasta, mutta pelaajalistassa näyttää, että sillä on GM edelleen.

Minulle ei ole ainakaan ilmoittanut, että olisi liigasta lähtenyt. Voin toki aamulla kun herään, niin asiaa selvitellä.
 

spädäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Blackhawks, Leijonat, (sympatiat Ipalle) #68
Eli tosiaan Pittsburghin managerille sen verran, että itselleni kaikista paras hetki pelata olisi huomisen päivän aikana koska olen käytännössä koko päivän linjoilla tai välittömässä läheisyydessä. Siis tosiaan tuosta klo 15 eteenpäin.
Missä Floridan gm Laksola kuppaa ? Koko päivän väijynyt linjoilla Pittsburg.
Lähden itse 19 aikaan reeneihin ja illasta ei vielä tietoa. Huomenna ei sovi.
 

Laksola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Missä Floridan gm Laksola kuppaa ? Koko päivän väijynyt linjoilla Pittsburg.
Lähden itse 19 aikaan reeneihin ja illasta ei vielä tietoa. Huomenna ei sovi.

Juu kesti koulussa vähän pidempään kuin odotin. Nyt siis olen linjoilla.
 

spädäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Blackhawks, Leijonat, (sympatiat Ipalle) #68
Mikähän siinä on kun loukkaantumiset ei päivity?
Jagrin kohdalla lukee vieläkin palaa 1 ottelussa, Kovylla 2 ottelussa.
Kiitos EA! Eihän tässä ole kuin konfrenssifinaalit käynnissä ja sarja Floridalle 2-0.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Mikähän siinä on kun loukkaantumiset ei päivity?
Jagrin kohdalla lukee vieläkin palaa 1 ottelussa, Kovylla 2 ottelussa.
Kiitos EA! Eihän tässä ole kuin konfrenssifinaalit käynnissä ja sarja Floridalle 2-0.

Et ole ensimmäinen kenelle käy tälläistä. Ilmeisesti loukkaantumisista annettu kesto on aina arvio, joka saattaa heitellä suuntaa ja toiseen.

E: Milloin meinaatte tuon sarjan pelata loppuun, on tullut aika pitkä aika tälle jaksolle?
 
Viimeksi muokattu:

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Mikähän siinä on kun loukkaantumiset ei päivity?
Jagrin kohdalla lukee vieläkin palaa 1 ottelussa, Kovylla 2 ottelussa.
Kiitos EA! Eihän tässä ole kuin konfrenssifinaalit käynnissä ja sarja Floridalle 2-0.

Mullakin se väitti Williamsille 44 ottelua, mutta oikeasti mies oli 50 ottelua sivussa. Kreiderille 17 peliä, totuus oli 21 peliä.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuntuu konffifinaaleissa kestävän aika kauan. Nyt 5 päivää mennyt ja vieläkään ei ilmeisesti valmista. Kun normaalisti mennään ~100 peliä 3:ssa päivässä niin vähän on pakko antaa palautetta hidastelusta. Eikö niitä tarkkoja aikoja voi pleijareissa sopia heti kun tietää vastuksen. Nyt tuntuu, että parin päivän jälkeen vasta alettiin kyselemään että milloin kävisi.

Ei sinänsä millään pahalla, mutta jos tässä on kohta viikko mennyt ja pelattu 7 peliä niin on se vähän turhan hidas tahti, tällä tahdilla pelkkiin pleijareihin menisi kuukausi.
 

Laksola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Tässä nyt on vaan mennyt aika pahasti menot ristiin. Pitää muistaa että mitä vähemmän pelaajia jäljellä sitä vaikeampaa se periaatteessa on löytää niitä pelejä. Jos nyt siis ajatellaan ihan peli/päivä tahtia. Kauden aikana yleensä aina joku löytää joskus jonkun linjoilta jossain kohtaa ja kaudella muutenkin voi tarvittaessa simuloida jos on tarvetta. Nyt on vaan yksinkertaisesti mennyt ristiin ajat. Itsekin pelasin ensimmäiset kaksi kierrosta tosi helposti ja nopeasti, mutta tämän jakson alun olin itse todella kiireinen ja nyt on pari päivää mennyt vähän toisinpäin.

Pahoittelen viivästystä. Huomiseksi on nyt lyöty lukkoon nuo viimeiset pelit tästä sarjasta. Hyvällä tuurillahan voi maanantaina olla jo kausi paketissa. Jos menee ajat finaalijoukkueiden kanssa sopivasti. Nyt ei vaan ole mennyt.

-L-
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös