Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

  • 200 726
  • 4 398

Tammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning
Täällä päin tarjoukset laitettu menemään eli seuraavaa kierrosta odotellessa.

Maalivahtitilanne muuttui Tampalla myös positiivisesti, kun lindback 78 --> 84 ja Helenius repäisi itsensä 80. Nuoria ovat kumpikin niin eipä tarvitse heti stressata maalivahdeista. Salo lopetti ja Lee/Aulie eivät vastanneet kehityksessä lainkaan sitä mitä kuvittelin eli top-4 pakki vielä niin joukkue on siinä. M.Weber kehittyi yllättäen 83 saakka eli tilanne ei niin heikko ole, mutta hiukan vielä pitäisi vahvistaa ainakin tuota puolustusta niin hyvältä näyttää.
Positiivista ensi kautta ajatellen on erityisesti se, että muutoksia ei tarvitse paljoa tehdä ja vanha tuttu joukkue pysyy kasassa.
 
Viimeksi muokattu:

pullopoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tarjoukset kanssa tehty.

Montas yritystä tässä oli laittaa näitä re-signeja? Esim jos ekalla ei natsaa niin meneekö heti vapaaksi riistaksi?
 

spädäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Blackhawks, Leijonat, (sympatiat Ipalle) #68
Pens myös tarjoukset tehnyt. #68 halusi 2 vuoden pahvin. Nälkää siis papalta vielä löytyy! :)
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Myös täällä on sopparit tarjottu! Simulointia voitaisiin sopia vaikka huomiselle päivälle.
 

Villemix

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
Islanders laittanut sopimustarjoukset myöskin. Montako yritystä onkaan laittaa näitä? Parille jätkälle tuli tehtyä ehkä liiankin pieni sopimustarjous, joten nyt iski pelko että ovat sitten seuraavaksi vapaita pelaajia.

Btw, islandersin junnut ei kehittynyt oikeastaan ollenkaan. 1-3 ovr jokaiselle tuli lisää mutta tilannetta se ei oikeastaan muuta. Positiivista on kuitenkin Jesse Joensuun 71 -> 82 kehitys, vaikka pelasi kauden kolmos- ja nelosketjujen välillä satunnaisella yv ajalla ja kakkos alivoimassa. Harhauttaminen 88 ja taklaaminen 91, me likes!
 

GoYote

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, Utah os. Coyotes
Ite kanssa koitan sopparit vääntää tän päivän aikana kojooteille. Tärkeitä pelaajia ilman soppareita, niin toiv onnistuisi saamaan hyvät sopparit kaikille.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyaymys: kun ylitän palkkakaton nyt näitä aopimuksia tehdessä, niin voinko jatkaa ihan normaalisti ja lähettää wade reddenin (6,5M) farmiin jolloin olen taas palkkakaton alla?

Tämä on elintärkeää tässä vaiheessa, sillä jos ei tuo onnistu, niin puran reddenin sopimuksen.
 

Villemix

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
Mun mielestä et voi siirtää Reddeniä vielä farmiin, vaan se on sulla ylhäällä sopimuksia tehdessä. Sitten kauden aluksi voit laittaa alas. Näin ainakin siis tavallisessa Be a Gm:ssä. Eli suosiolla sopimus katki jos et halua yllätyksiä. Voin toki olla väärässä.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
4 yritystä on tehdä sopimuksia. Devilsin suunnalla ei kukaan runkopelaaja muuttunut tasoakaan. Jotkut jannut vähän kehittyivät (Pesonen 60 - 71). Kumpikaan mokeistakaan ei lopettanut (kuten molemmat testi-GM:ssä). Draft on siis ilmeisesti käyty. Illalla pääsee sitten katsomaan kuka sieltäkin on tullut. Ja vielä, kun joku kysyi niin jos unsigned-pelaajan sopimusta katsoo eteenpäin niin siellä lukee VP sen vuoden kohdalla jolloin varaus raukeaa
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
4 yritystä on tehdä sopimuksia. Devilsin suunnalla ei kukaan runkopelaaja muuttunut tasoakaan. Jotkut jannut vähän kehittyivät (Pesonen 60 - 71). Kumpikaan mokeistakaan ei lopettanut (kuten molemmat testi-GM:ssä). Draft on siis ilmeisesti käyty. Illalla pääsee sitten katsomaan kuka sieltäkin on tullut. Ja vielä, kun joku kysyi niin jos unsigned-pelaajan sopimusta katsoo eteenpäin niin siellä lukee VP sen vuoden kohdalla jolloin varaus raukeaa

Huhu kiertää, että olet jonkun todellisen ruöstön onnistunut toisella kierroksella tekemään.
 

Laksola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Ei tosiaan suurimmin osin mitään kauheita muutoksia pelaajien tehoissa. Oikeastaan vain yksi merkittävä nousu ja se on onneksi Huberdeau 69 -> 86.
Eli sain ainakin ensimmäisen kunnon ykköskentän hyökkääjän. Muuten melko marginaalisia muutoksia ja joillain ei lainkaan vaikka aihetta muutokseen olisikin ollut.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Huhu kiertää, että olet jonkun todellisen ruöstön onnistunut toisella kierroksella tekemään.

Sepä olisi mielenkiintoista, sillä olen treidannut toisen kierroksen varaukseni pois
 

jukkaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyaymys: kun ylitän palkkakaton nyt näitä aopimuksia tehdessä, niin voinko jatkaa ihan normaalisti ja lähettää wade reddenin (6,5M) farmiin jolloin olen taas palkkakaton alla?

Tämä on elintärkeää tässä vaiheessa, sillä jos ei tuo onnistu, niin puran reddenin sopimuksen.

Tärkeää myös omalta osalta saada tietoa tuosta, tai sitten joku selkeä linjaveto miten toimitaan, jos kone automaattisesti heittelee pelaajia waivereihin. Itselläni vastaavana pelaajana Gomez, tiukkaa tekee mahtua palkan takia pelaavaan kokoonpanoon ja olisi automaattinen valinta waivereihin/farmiin, jos kattoon pitää tilaa tehdä.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itselläni vastaavana pelaajana Gomez, tiukkaa tekee mahtua palkan takia pelaavaan kokoonpanoon ja olisi automaattinen valinta waivereihin/farmiin, jos kattoon pitää tilaa tehdä.

Purin Reddenin sopimuksen. 2,125M sakkoa seuraavat 2v 6,5M sopimuksesta. Sen ka ssa voin elää, enemmän vituttaisi kun ei saisi Mcdonaghia sainattua sen vuoksi, että Redden on jengissä.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Sepä olisi mielenkiintoista, sillä olen treidannut toisen kierroksen varaukseni pois

Saattaa olla, että on sitten Kingsin manageri sekoittanut esim. viime vuoden varaukseen:)
 

spädäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Blackhawks, Leijonat, (sympatiat Ipalle) #68
Näkeekö lopettaneet pelaajat jostain ?
Itse en ainakaan löytänyt omaa aloitusspesialisti John Maddenia sopimukset ruudulta. Liekö lyönyt hokkarit naulaan.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Näkeekö lopettaneet pelaajat jostain ?
Itse en ainakaan löytänyt omaa aloitusspesialisti John Maddenia sopimukset ruudulta. Liekö lyönyt hokkarit naulaan.

Veikkaisin, etta on.

Sanoin itse vaarin, kun luulin, etta lopettamiset olivat tapahtuneet jo... Devilsilta lopetti Martin Brodeur, Johan Hedberg ja Eric Boulton

Ykkosveskana ilman vapaita tai treidia nailla nakymin Jeff Frazee 72 ovr
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minkäslaista aikataulua Petro on suunnitellut? Lähden kohta ajamaan Haaparantaan päin ja olen takaisin kotona n. klo 20.00. Olisi kiva päästä tekemään vapaille pelaajille tarjouksia.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Minkäslaista aikataulua Petro on suunnitellut? Lähden kohta ajamaan Haaparantaan päin ja olen takaisin kotona n. klo 20.00. Olisi kiva päästä tekemään vapaille pelaajille tarjouksia.

Vielä tulee muistaakseni kolme simulointia ennen vapaille pelaajille tarjoamista! Rajoitetusti vapaille pelaajille voi siis vielä hyvin tarjoilla sopimuksia. Seuraava simulointi olisi tulossa huomenna päivällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös