Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

  • 200 714
  • 4 398

pullopoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Meikäläinen olis nyt sitten Anaheim Ducksin uusi GM. GT: vebster

Onko meillä muuten käytössä IRC-kanava tjs, vai sovitaanko kaikki pelit jne tätä kautta?
 

Villemix

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
Irc kanava on, mutta se ei ole kovin aktiivinen. Ainoat ketä olen siellä itseni lisäksi nähnyt ovat Minnesota ja Montreal. Kanava on siis #jatkoaika2 Quakenetissä.

Te ketkä ette ole vielä käyneet chatissa, käykää ihmeessä. Loistava paikka sopia pelejä, treidejä jne. Helpoiten chattiin pääsee täältä QuakeNet Web IRC (qwebirc) (linkki quakenetin webchattiin). Ensimmäiseen kenttään täytät nimimerkkisi ja joukkueesi tässä muodossa Villemix[NYI] ja toiseen laitat #jatkoaika2 .
 

Rappion Possu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild, Kärpät, Jymy
Voiko simulointia siirtää päivällä eteenpäin? Tampa ja Philly x2 Ottawalla jäljellä. Simuloinnissa tulleet loukkantumiset kun vituttaa aina, etenkin näin pleijareiden alla. Tampa sinne ainakin nyt näyttää olevan menossa.

En kerkeä millään pelaamaan huomenna ennen kello 21 näitä pelejä. Mun elämässä kun on arvoasteikossa jotain muuta GM Connectedin yläpuolella. Joillekin tuntuu sen käsittäminen täällä vellovan keskustelun perusteella olevan vaikeaa. En tarkoita pelkästään pelien sopimista, ne ovat suureksi osaksi OK, mutta turha natina, valitus ja mäkätys toisten pelitavoista ottaa päähän. Muistakaa kuitenkin isot pojat, että kyseessä on kuitenkin vain peli. Tietokonepeli. Jos siinä häviäminen muutaman rannehuorausmaalin/veskan kolaamisen jälkeen ottaa liikaa kuuppaan, niin ehdotan vaihtamaan niin sanotusti alaa.

Itse en näitä yritä viljellä, mutta mun mielestä käsittämätöntä itkua täällä ollut aiheesta. Mun puolesta joku Rangers saa vatkata sen ranteen vaikka joka kerta sinne etuyläseen, jos siihen pystyy.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Voin huomenna hyvin myös simuloida vaikka 24:00, jos se on parempi!
 

Tammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning
Tampalle sopii ainakin hyvin pelata huomenna tuo peli pois klo 21 jälkeen tai vaikkapa nyt jos linjoilla olet. Elokuvaa tässä katsellut niin en ole boxin puolella ollut päivystämässä.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Pahoittelut kaikille, joilla on Coloradoa vastaan matsi. En nyt kaikesta huolimatta kerennyt päästä boxiin asti ja pelaamaan muuttohommissa. Tarkoitus on kuitenkin huomenna vetää kaikki matsit, jotta päästään ilman simuloimisia pelijakso lävitse!
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Nyt on Coloradon GM taas verkossa boxin osalta! Oon loppusiivoomassa vanhaa kämppää tossa 12-15 aikoihin. Sekä katon myös liigakierroksella matsin. Muuten aika pitkälti käy mikä aika tahansa. Tsekkaan vielä, ketä mulla onkaan vastassa tässä pelijaksossa.
 

Cream

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Jesse Niinimäki
Tunnin sisään lähtö iltavuoroon. Heitän CPU:n päälle, jos Nashville ja Phoenix kerkeävät/haluavat illalla pelata Sharks-pelit pois ennen simulointia.
 

Tammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning
Tampa pelailisi vielä tänään 21.00 jälkeen tuon Ottawa pelin pois. Oliko se simulointi nyt sitten mihin aikaan?

Ja onnea jo etukäteen jokaiselle joukkueelle, joka playoff paikan itselleen hoitaa!
 

Laksola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Jos Carolinan GM näkee tämän niin voi pelata konetta vastaan meikäisen peli. eli Floridaa vastaan. Näillä näkymin en ainakaan enne klo 21 ehdi boxille.
 

janbo

Jäsen
Boston liigakierroksen jälkeen peleillä. Kohdattavina olisi Islanders, Buffalo (tämä on taas oma tarinansa) sekä Columbus. Kyseiset pelit ratkaisevat Bostonin playoff-kohtalon, eli nämä olisi kiva saada pelatuksi. Onko kyseiset managerit tänä iltana paikalla?
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Boston liigakierroksen jälkeen peleillä. Kohdattavina olisi Islanders, Buffalo (tämä on taas oma tarinansa) sekä Columbus. Kyseiset pelit ratkaisevat Bostonin playoff-kohtalon, eli nämä olisi kiva saada pelatuksi. Onko kyseiset managerit tänä iltana paikalla?

Eikos meillakin (New Jersey) ollut peli? Ainakin jotain vastaan on viela peli jaljella. Valitettavasti en jostain syysta saa Internet-yhteytta boxilla, joten taitaa jaada simuloitavaksi tuo peli :/
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Vähän myöhässä tulee, mutta serverit ovat taas pystyssä ja simulointia olisi tulossa 23:00-24:00 vähän peleistä riippuen!
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mulla menee sitte ilmeisesti Rangers ja Boston pelit simulointiin kun ei oo kyseisiä joukkueita pahemmin näkyny livessä viime aikoina, tosin eipä niillä peleillä enää mulle mitään merkitystä olis ollu, mut oishan ne mukava ollut pelailla pois...
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Itse pääsin nettiin vasta, kun sammutin modeemin ja käynnistin uudelleen.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Jees! Nyt toimii jos Bostonkin sattuisi eksymaan paikalle...
 

pullopoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oon nyt pari kertaa buutannu modeemin ja tehny kaikennäköstä mitä toi Xboxin Internet connection testi pyytää, mutten pääse Liveen käsiks millään jostain syystä.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Oon nyt pari kertaa buutannu modeemin ja tehny kaikennäköstä mitä toi Xboxin Internet connection testi pyytää, mutten pääse Liveen käsiks millään jostain syystä.

Ootko odottanut et mideemi on täysin yhdistänyt ennen kuin käynnistät boxin?
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Täällä toimii hyvin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös