Voiko simulointia siirtää päivällä eteenpäin? Tampa ja Philly x2 Ottawalla jäljellä. Simuloinnissa tulleet loukkantumiset kun vituttaa aina, etenkin näin pleijareiden alla. Tampa sinne ainakin nyt näyttää olevan menossa.
En kerkeä millään pelaamaan huomenna ennen kello 21 näitä pelejä. Mun elämässä kun on arvoasteikossa jotain muuta GM Connectedin yläpuolella. Joillekin tuntuu sen käsittäminen täällä vellovan keskustelun perusteella olevan vaikeaa. En tarkoita pelkästään pelien sopimista, ne ovat suureksi osaksi OK, mutta turha natina, valitus ja mäkätys toisten pelitavoista ottaa päähän. Muistakaa kuitenkin isot pojat, että kyseessä on kuitenkin vain peli. Tietokonepeli. Jos siinä häviäminen muutaman rannehuorausmaalin/veskan kolaamisen jälkeen ottaa liikaa kuuppaan, niin ehdotan vaihtamaan niin sanotusti alaa.
Itse en näitä yritä viljellä, mutta mun mielestä käsittämätöntä itkua täällä ollut aiheesta. Mun puolesta joku Rangers saa vatkata sen ranteen vaikka joka kerta sinne etuyläseen, jos siihen pystyy.