Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

  • 200 703
  • 4 398

Villemix

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
Reilusti nuorentuneella Islandersilla on tässä jaksossa kahdeksan peliä. Aikaa on suht koht reilusti pelata, joten ottakaa vaan yhteyttä kun sopii pelata. Ja pelejä on siis seuraavia vastaan: NYR x2, CAR, FLA, TOR, OTT, TB, WSH. Ja siis jos livessä pelinä BF3, siellä pelaa veljeni joka ei aina osaa/jaksa/pysty vastaamaan viesteihin. Kun pelinä Nhl13 niin silloin minä olen aika varmasti siellä joten viestit tulee suoraan mulle. Toki täältä saa mut parhaiten kiinni, mutta viestin näkemisessä saattaa kestää sitten enemmän aikaa.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Rangers seuraavaksi linjoilla huomenna noin 16-01, joten toivottavasti Ottawa, Pittsburgh, Winnipeq ja Islandersx2 olisivat silloin jossain kohtaa pelaamassa. Voitte vaikka yksityisviestillä pistää milloin teille sopii peli niin sovitaan tarkempi ajankohta.
 

GoYote

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, Utah os. Coyotes
Laitoitko mahdollisuuden pelata comia vastaan? Loukkaantumisten välttämiseksi.

Oli eilen niin hätänen kääntyminen kotona, että en ehtinyt laittamaan AI päälle.

Milloin siirrytään seuraavaan jaksoon, että ehdinkö pelaamaan pelini tiistaina?
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Calgary pääsee vasta huomenna illasta liveen, pieni sauma on että jaksan / ehtisin tänään pelaileen myöhemmin. Tarkempaa aikataulua ei pysty lupaan, mutta ilmoitan heti kun pystyn.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Devils nyt linjoilla.. Edmonton, Winnipeg, Philadelphia, Ottawa ja Montreal viela vastassa
 

Rappion Possu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild, Kärpät, Jymy
Ottawa linjoilla loppuillan.

Eli vastassa vielä Devils, Rangers, Canadiens ja Jets.
 
Viimeksi muokattu:

Laksola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Winnipeg on ainakin nyt linjoilla. En tiedä tarkalleen mihin asti on, mutta varmaan nyt tunnin pari ainakin.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Tietaako kukaan milloin Montrealin GM olisi online? Pari kertaa on lahtenyt saman tien kun olen itse tullut.. Itse en boxilla aio olla koko ajan niin sopisin mieluusti taalla jos joku tietaa hanesta. Pystyn pelaamaan klo 16 asti
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Seuraava simulointi voisi olla tiistaina 23:00. Saa kaikki pelattua pelinsä ja vältyttyä loukkaantumisilta, kun on tärkeitä pelejä jo.
 

Julma#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Seuraava simulointi voisi olla tiistaina 23:00. Saa kaikki pelattua pelinsä ja vältyttyä loukkaantumisilta, kun on tärkeitä pelejä jo.

Jos mitenkään mahdollista niin olisi hyvä jos simulointi saataisiin suoritettua jo maanantai-iltana. Olen tiistai-illasta lauantai-iltaan syyslomareissussa, joten olisi hyvä ehtiä pelaamaan edes osa seuraavan jakson peleistä ennen sitä. Lännen viimeisistä playoff-paikoista käydään tiukkaa taistelua jota en uskaltais laskea täysin koneen varaan...
 

Tammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning
Minulle tuo tiistai ilta kävisi, koska kojoottien manageri ei ehtinyt tuota konetta vs pelaamisen asetusta laittaa päälle ja tulee vasta tiistaina linjoille.
Tosin jos nyt enemmistö maanantain kannalla olisi niin en minä silloin vastaan laita.

Onkos Carolinan manageri jossain, koska koentta vastaa voi pelata eikä ole kaveria ainakaan vielä näkynyt?
 

Kiprusoff

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Toronto Maple Leafs
Perkele kun ei toimi koko paska nyt. Koitan liittyä peliin niin hetken miettimisen jälkeen tulee vain "Yhteys vastustajaan on katkennut." Eilen illalla pystyin yhden pelin pelaamaan ja sen jälkeen tulee tuo teksti ja nyt sama homma. Onko muilla ollut samaa ongelmaa? Boxia olen koittanut käynnistellä uudestaan, mutta ei ole mitään auttanut.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Ongelmana juuri tuo, että Phoenix kokee aikalailla 100% loukkaantumisia, kun 6 tai 7 peliä menee simulointiin.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Coloradolla pelit kasassa.

On tietenkin selvä asia, että on hyvin ikävää, jos joutuu simuloimaan semmoiset yli 5 matsia, koska loukkaantumisia tosiaan varmasti tulee. Kuitenkin sen verran täytyisi GM:n huolehtia, että jos vain mitenkään mahdollista, niin tuo tietokonetta vastaan pelaamisen mahdollisuus tulisi laittaa. Koska aivan varmasti on aina enemmän tai vähemmän sellaisia, jotka eivät tiettynä pelijaksona pysty pelaamaan.
 

Tammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning
Tälläinen ehdotus tuli mieleen ensi kautta ajatellen. Saa lytätä heti jos ei pidä, mutta mielestäni olisi hyvä ajatellen, että pelimuotona 25-kautinen gm.

Simulointi olisi aina 3 päivän välein runkosarjassa. Jokainen pelaaja laittaa valmiiksi tietokonetta vastaan pelattavat pelit. 3 päivässä on kumminkin suurin osa aina saanut pelattua pelinsä ja luulisin ettei liikaa jäisi noita konetta vastaan pelailtavia pelejä. Tällä myös eliminoitaisiin simuloinnit ja liiat loukkaantumiset.
Pelissä kumminkin moni joukkue panostaa tulevaisuuteen prospectien kanssa niin näistä saataisiin pidemmällä ajalla hyöty irti ja enemmän kausia pelattua.

Simulointia voisi aikastaa vaikka klo 21:00 tai 22:00 ja aikataulu menisi jotenkin näin

1.kierros MA 21:00 - KE 21:00
2.kierros KE 21:00 - PE 21:00

Kuulostaako lainkaan järkevältä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös