NHL13 patchin infosta poimittua koskien Be a GM:ää:
- Users should no longer be able to adjust the gameplay sliders during a CPU game.
Mielenkiintoista nähdä romahtaako kellään recordi AI:ta vs.. ;)
NHL13 patchin infosta poimittua koskien Be a GM:ää:
- Users should no longer be able to adjust the gameplay sliders during a CPU game.
Mielenkiintoista nähdä romahtaako kellään recordi AI:ta vs.. ;)
Hmm, koskeeko päivitys millään tavalla connectedia?
E: Löysinkin nyt tuon päivityksen tiedot. Mitä slidereita on voinut connectedin pelien aikana säätää?
E: Löysinkin nyt tuon päivityksen tiedot. Mitä slidereita on voinut connectedin pelien aikana säätää?
When playing the CPU, you can change all gameplay settings other than the difficulty. e.g., you can move the CPU sliders way down or even change between casual and normal.
Hyvä kysymys. Nimittäin koska komissaarikaan(?) ei pysty kamalasti slidereita muuttamaan ylipäänsä, niin tuntuisi kummalliselta, että niitä pystyisi sitten kesken matsin kovinkin monipuolisesti muuttamaan.
Samaa paskaa päivästä toiseen. Oon koittanut kaikennäköstä ratkasua löytää kavereiden avustuksella, mutta ei vaan toimi. Pari kertaa olen saanut pelattua, esim Dallasin ja Losin kanssa koitettiin saada peliä varmaan 20 kertaa yhtenä iltana, mutta ei vaan toimi. Sitten Calgary haastaa ja heti ekasta pääsen peliin mukaan. Jonka jälkeen ei taas toimi Dallasin kanssa. Koitan huomenna taas kikkailla kuntoon. Kyrsii kuin pientä apinaa varsinkin kun pleijarit on juuri ovella. Jos joku tietää ratkasun ongelmaani niin oisin enemmän kuin kiitollinen avusta!Perkele kun ei toimi koko paska nyt. Koitan liittyä peliin niin hetken miettimisen jälkeen tulee vain "Yhteys vastustajaan on katkennut." Eilen illalla pystyin yhden pelin pelaamaan ja sen jälkeen tulee tuo teksti ja nyt sama homma. Onko muilla ollut samaa ongelmaa? Boxia olen koittanut käynnistellä uudestaan, mutta ei ole mitään auttanut.