Jumalauta, siellähän pojat pyytelee ihan käsittämättömiä summia!
Aiemmalla kierroksella tarjosin Toewsille 13,5 (pyynti 10,8) ja Datsyukille 12,8 (9,8).
Petro ilmoitti äsken, että haluaisi vielä jonkun signaavan Reavesin, eli onko ketään halukasta menemään Bluesin GM:ksi? Toinen vaihtoehto on että sovitaan ettei kukaan saa tarjota 74 tason Reavesille fenzyissä.
Petro ilmoitti äsken, että haluaisi vielä jonkun signaavan Reavesin, eli onko ketään halukasta menemään Bluesin GM:ksi? Toinen vaihtoehto on että sovitaan ettei kukaan saa tarjota 74 tason Reavesille fenzyissä.
Sovitaan vaan ettei kukaan tarjoa Reavesille, turha viivästyttää etenemistä enempää.
Pystyisikö joku esim. Warriors liigasta tulemaan Bluesille solmimaan frenzyjä? Itse en enää oikein nettiin välttämättä pääse ja puhelimen app ei toimi. Aika sääli jos tuo nyt välistä kokonaan jää..
Siis saahan noille vapaille pelaajille tarjota noita soppareita? Voiko tarjota tuon oman palkkakatossa olevan tilan yli, sillä tuskin kaikkia pelaajia tulen saamaan joille sopparia tarjosin. Itselläni tuo 10 tilaa tuossa palkkakatossa, niin voiko esim. tarjota neljälle pelaajalle sopimusta, vaikka ei kaikille olisi tilaa palkkakatossa, mutta joita kaikkia tuskin tulee saamaan? En siis tarkoita että tarjoaisin 25 miljoonan edestä soppareita, vaan esim hieman yli 10 miljoonan. Pitäisikö noiden "kuumimpien" nimien kohdalla tehdä siten, että täällä voisi ilmoittaa tarjouksensa, niin ne jotka samasta pelaajasta haluavat tarjota näkevät, että onko kyseiseen pelaajaan mitään mahdollisuutta. Jos ei ole niin voivat sitten tarjota jollekkin toiselle pelaajalle sopparia. Mitään ideaa tällaisessa?
Oliko Roman Horak tämä Calgaryn karkulainen? Mies on ilmeisesti palannut KHL:ästä ja on vapaa agentti.
Edit. Kaksi joukkuetta jo tarjonnut Horakille sopparia. Älkää tarjotko sille ennen kuin Calgary tulee selvittämään asian. Eikö ollut puhetta, että nämä karkulaiset saa takaisin vapaista jos vielä on halua heillä pelata?
Et saa tarjota senttiäkään yli sen mitä sulla on varaa. Kaikkien pitää olettaa, että kaikki tarjoukset menevät läpi. Jos tarjoat enemmän niin rangaistuksena on kaikkien vapaista saatujen pelaajien menetys. Jos joku haluaa oman tarjouksensa täällä julkaista niin sen kuin julkaisee, se tosin on suunnilleen tyhmintä mitä voi tehdä.
E: Kyllä mäkin mielellään tarjoaisin vaikka neljälle pelaajalle 5M (capissa 7M), mutta sitten jos niin saisi tehdä niin tulisi case -Nashvillejä, eli joku joukkue tyhjentäisi markkinat ja menisi 20M pakkaselle. Sen vuoksi on asetettu raja, eli ei saa tarjota yhteensä enempää kuin capissa on tilaa.
Itse muistelisin samaa, että Unlucky olisi jossain välissä valitellut juuri Horakin häipyneen KHL markkinoille. Flamesin mies siis kunnes toisin todetaan.
Itse tarjosin kyseiselle herralle sopimusta. Pahoittelut tästä, sillä en muistanut että tällainen herra kuuluu jollekkin joukkueelle, ja eihän tuota osannut arvatakkaan että tänne ilmestyy välillä jonnekkin kadonneita pelaajia.
Myöskin Ryan Lowery on ilmestynyt vapaisiin agentteihin, hänestä nimenomaan viimeksi on täällä mainittu(minä olen maininnut) ja siellä on jo ensimmäinen käynyt tarjouksen pistämässä..
E: Oletan että SJ on lyönyt jonkun älyttömän tarjouksen, huolimatta siitä, otan omani pois. Seuraavan jakson alussa varausvuoroa vastaan minulle. End of story.
E2: Sivulta 161 löytyy viesti numero 4 ylhäältä päin aloitettuna. SJ nykyinen manageri kommentoinut halukkuutensa liigaan sopivasti vielä suoraan tuohon perään.
Tämä omaa huolimattomuuttani, toki saat takaisin jos sattuisi minulle päätymään. Pahoittelut!
Menetellään niin, että kerrot Floridalle tarjouksesi ja Florida käy lyömässä 50k päälle. Sitten SJ:n ei tarvitse ottaa tarjousta huomioon laskuissaan, Floridan luonnollisesti täytyy.