Eilen illalla tein ekat tarjoukset, onko sen jälkeen simuloitu?
Juu, eli simuloitu on. Ei taida pojille riittää taas mikään, sen verran kovat sopimukset tarjosin mutta silti ei mitään. Lyön sitten seuraavaksi koko capissa olevan 30 milliä noihin kahteen...
Ite olen laittanut noita tarjouksia molemmilla kerroilla, ketä siellä on nyt ilman sopimusta? Stafford? Tarkotuksella oon jättäny pois mm. Mike Brownin, Patrick Kaletan ym. 4-kentän pelaajat pl. Konopka.
Loppusiivouksen kanssa mennyt jo ikuisuus, kohta loppu häämöttää ja kotona olen arviolta n. 22.30. Joten voisiko simulointi siirtää sinne 23.00 asti?
Aikataulumuutos:
3. Mahdollisuus tehdä jatkosopimuksia: Ma 16:00 - Ma 22:40
4: Mahdollisuus tehdä jatkosopimuksia: Ma 22:40 - Ti 16:00
Free agent fenzy, 1. osa: Ti 16:00 - Ke 18:00
Free agent fenzy, 2. osa: Ke 18:00 - Ke 23:00
Kausi alkaa: Ke 23:00
E: Saatko nyt Maybetomorrow sopimukset hoidettua?
Eipä taida olla kun 1 mies jolle olen jäljellä olevista sopparin väsännyt, muut menee vapaille.
Ketäs sieltä siis on tulossa markkinoille? ;)
Sulla on vain yksi mies ilman sopimusta? Toi 22-23 on parasta aikaa yleensä olla boxilla ja seuraava simulointi tulee jo huomenna päivällä jolloin porukka on töissä, eli nyt illalla on suurimmalle osalle ainoa mahdollisuus tehdä tarjouksia. Sen vuoksi en mielellään tuota 22:ta siirtäisi kovin paljoa, pystytkö vielä ilmoittamaan tarkan ajan milloin pääset boxille? Siirretään nyt alustavasti tuo puoli tuntia.
Chicagolla yhä sekä Datsjuk että Toews ilman sopimusta, pääsetkö Rike vielä ennen klo 16 huomenna tekemään tarjoukset?