Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

  • 200 635
  • 4 398

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Floridalla tuplapeli Devilsin kanssa, pelikuntoa tänään voi ilmoitella jossain kohtaa niin tietää sitten pelaileeko konetta vastaan.

Pelaa konetta vastaan jos aika rupeaa loppumaan kesken. Todennakoisesti en viela tanaankaan paase liveen
 

Roach

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Dallas online! Vastassa vielä Phoenix, Minnesota ja Anaheim. Jos pääsette tänään linjoille niin viestiä tänne inboxiin, mikäli meikäläistä ei livessä näy.
 

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Haluttu Muutos.
Kerkesin 1 ottelun pelata Devilsin konetta vastaan ja kun toista yritin niin tuli kokoonpano-ongelmasta ilmoitus, mites puuhataan? Kävin loukkaantumislistan läpi ja siellä oli Adam Larsson 4 matsia sivussa, en tiedä tuliko tuossa pelissä sitten. Poistaako Petro väliaikaisesti GM:n pois, vai mitäs?

Ja tänään simu?
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Simulointi tulee 23:00. Boxille tulen 9 aikoihin, jolloin hyväksyn myös wpg:n liittymispyynnön.

E: Ei ole Winnipegin paikalle tullut liittymispyyntöä.

E2:San Jose ja mahdollisesti myös Anaheim vielä vapaana!
 
Viimeksi muokattu:

Tammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning
Devilsillä ongelmia kokoonpaanon kanssa ja tunnin päästä simulointia niin mites nyt toimittaisiin. Olisiko se potku liigasta ja ensi kierroksella kutsu takaisin ettei tuo peli nyt simulointiin menisi ja tulisi noita pahoja loukkaantumisia.?
Ei tainnut devilsin kaveri enää tänään päästä linjoille itse korjailemaan jos nyt oikein muistan.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Jouduttiin tekemään Calgaryn kanssa semmoinen ratkaisu, että back-to-back-pelit pelataan kumpikin konetta vastaan, koska lukuisista yrityksistä huolimatta ei saatu yhteyksiä toimiin.

Nyt sitten kuitenkin tuon oman tekoälymatsini kolmannessa erässä (olin häviöllä 1-0) tulee boxin ilmoitus, että cd-levy on likainen tms. ja peli menee poikki. Otin sen pois ja putsasin, toimi hetken taas mutta sitten tuli jälleen eikä nyt suostu edes menemään tuota alkua, jossa tulee boxin logo, eteenpäin.

Koitan saada homman pakettiin ennen simulointia jatkaen tuosta samasta tilanteesta. Sovittiin tästä jo Calgaryn kanssa.

Joten omat cpu-tilastot nyt "rumenevat" tuon myötä.
 

TurtleDef

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carolina Hurricanes, Panthers, Tampere
Simulointi tulee 23:00. Boxille tulen 9 aikoihin, jolloin hyväksyn myös wpg:n liittymispyynnön.

E: Ei ole Winnipegin paikalle tullut liittymispyyntöä.

E2:San Jose ja mahdollisesti myös Anaheim vielä vapaana!

Nyt laitoin pyynnön, aikasemmin ei voinut kun vanha GM hallitsi vielä..
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Nyt sitten kuitenkin tuon oman tekoälymatsini kolmannessa erässä (olin häviöllä 1-0) tulee boxin ilmoitus, että cd-levy on likainen tms. ja peli menee poikki. Otin sen pois ja putsasin, toimi hetken taas mutta sitten tuli jälleen eikä nyt suostu edes menemään tuota alkua, jossa tulee boxin logo, eteenpäin.

Oletko asentanut pelin kovalevylle? Mulla oli sama ongelma levyn kanssa, joka näyttää nytkin siltä kuin olisi asfaltilla vedetty. Asensin pelin kovolle kaverin cd:ltä ja toimii sitten tuolla omalla levyllä ihan normaalisti.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ilmeisesti nyt on minijakso menossa, itsellänikin vain kaksi peliä. Milloin Florida pääsisi pelaamaan back to back matsit pois?
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Oletko asentanut pelin kovalevylle? Mulla oli sama ongelma levyn kanssa, joka näyttää nytkin siltä kuin olisi asfaltilla vedetty. Asensin pelin kovolle kaverin cd:ltä ja toimii sitten tuolla omalla levyllä ihan normaalisti.

Boxi ei enää tunnista cd:tä, joten en pysty asentamaan. Opiskelupaikkakunnalla ei myöskään yhdelläkään kaverilla ole änäriä boxille (pleikalle kylläkin).

Eikai tässä auta kuin lähtee etsimään jostain kohtuuhintaista uutta peliä. Toisaalta, ehkä tä oli jonkin ylemmän tahon vinkki jostain... :)
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Jaahas... iPadin NHL 13 app nayttaa, etta Volchenkov sivussa 3 pelia ja Fayne 17 pelia.. Kenties mennyt peleja simulointiin?
 

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Haluttu Muutos.
Ilmeisesti nyt on minijakso menossa, itsellänikin vain kaksi peliä. Milloin Florida pääsisi pelaamaan back to back matsit pois?

Tässäpä vaikka iltapäivästä nyt kohta puoliin kunhan boksia saan tulille tuosta.

Edit: Mukava 28 matsia loukkaantumista tuliaisina simupelistä Devilsiä vastaan vasta hankitulle yv-pyssy Lowerylle, onneksi tarttui yksi hyvä pakki vapaista paikalle.
 
Viimeksi muokattu:

Tammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning
Jaahas... iPadin NHL 13 app nayttaa, etta Volchenkov sivussa 3 pelia ja Fayne 17 pelia.. Kenties mennyt peleja simulointiin?

Devilsillä oli joitain kokoonpano ongelmia eikä siksi voinut konetta vs pelailla ainakaan itse. Täällä kyselinkin ennen simulointia olisiko voinut vaikka potkia pois väliaikaisesti, että olisin voinut oman pelin ainakin pelailla, mutta vastausta ei tullut ja simuun meni.
Onneksi itse selvisin loukkaantumisilta ja taisi jopa voittokin tulla. Eiköhän seuraavaksi jos vielä joku simuun menee niin Stamkos vedä loppukauden saikut :D.

Edit: ja tosiaan MIN ja COL olisi täällä vastassa. Onko kummallekkaan tulossa manageria vielä tämän päivän aikana?
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Montreal jäljellä jaksoa. Kukas on tän kaiffarin yhteyshenkilö kun ei omista jatkoaikaan tunnareita?
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Jaahas... iPadin NHL 13 app nayttaa, etta Volchenkov sivussa 3 pelia ja Fayne 17 pelia.. Kenties mennyt peleja simulointiin?

Mulla meni myös simuun nuo Devils-pelit kun ei pystynyt pelaamaan. Tuloksena Alzner 3 peliä ja ykkössentteri Laich 35 peliä paskana.
 

Tammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning
Onkos Minnesotalle tulossa uutta manageria ennen jakson vaihtumista vai pelailenko tänään illalla tuon pelin pois konetta vs?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös