Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

  • 200 637
  • 4 398

Heko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Maple Leafs
Toronto keskeyttänyt Bostonin konetta vastaan pelejä, koska yöllä vastustajaa vastaan pelattu peli katkesi 3-0 johtoasemassa 12mim ennen loppua eikä vastustaja suostunut jatkamaan peliä ko tilanteesta. Komissaarin päätöksellä pelasin konetta vastaan koska kaverille ei peli enää sopinut. Nyt kone oikuttelee ja heittää jatkuvasti Bostonin viimeisessä erässä johtoon, joten keskeytin ja aloitin alusta, koska uskoakseni voitto tästä kuitenkin mulle kuuluisi.

E/ ei se siitä paremmaksi muuttunut ni olkoot
 
Viimeksi muokattu:

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Tampa pistää konepeluun päälle, koska ei enää illalla kerkeä boxille.
Peteliuz voi siis käydä pelailemassa Tampan konetta vs.

Rooger. Tosin tänään en kyllä ehdi pelaamaan johtuen kaljoittelusta, joten jos jakso vaihtuu tänään niin menee simuun.
 

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Haluttu Muutos.
Florida nyt linjoilla varmaan tonne n. klo 14.30 asti ja sitten illemmalla hiukan enemmän. Vastassa olisi: DET, TBL, BOS, CAR ja NJD x2.
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hetkinen. Mites siellä oltiin mut (Vancouver) korvattu uudella managerilla? Tässä kolmeen kauteen sen kerran on 3 päivää poissa linjoilta ja pyysin väliaikaisesti potkimaan minut, niin uusi GM on tilallani?

Hmmmmmmh....
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hetkinen. Mites siellä oltiin mut (Vancouver) korvattu uudella managerilla? Tässä kolmeen kauteen sen kerran on 3 päivää poissa linjoilta ja pyysin väliaikaisesti potkimaan minut, niin uusi GM on tilallani?

Hmmmmmmh....

Todennäköisesti joku huolimattomuusvirhe, eli Petro on vaan automaattisesti hyväksynyt jonkun randomin joka on käynyt laittamassa liittymispyynnön?
 

TurtleDef

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carolina Hurricanes, Panthers, Tampere
Minä otan Winnipeg Jetsin komentooni jos ei ole viä menny?! Aktiivinen olen. Äkkiä sitä kutsua niin pääsen hypisteleen kokoonpanoo ja nöyryyttään teitä! :)
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Columbuksella vastassa vielä: Edmonton, Buffalo(idlailee livessä), Winnipeg ja Phoenix, millon pääsisitte pelaamaan? Oon nyt linjoilla vielä n. 1-2 tuntia.
 

Cream

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Jesse Niinimäki
Sharksien GM CreamHill lyö pikkutakin naulaan

Mielessä jo pitemmän aikaa kytenyt ajatus on valitettavasti lyötävä käytäntöön. Motivaatio liigaa kohtaan ei niinkään ole laskenut, vaan päin vastoin uuden kauden alettua olen ollut into pinkeänä pelailemassa. Varsinkin nyt, kun pelit ovat sujuneet taas kohtalaisesti.

Pääasiallinen syy on aika, tai sen vähyys. Kauppakorkean pääsykoekirjat on taas kaivettu vaatehuoneen perimmäisestä nurkasta esiin ja aikaa pelaamiselle ei yksinkertaisesti riitä. Arki, työ, lukeminen, muu vapaa-aika. Jos ja kun yliopiston ovet syksyllä CreamHillille aukeavat, on sivuillekirjoittanut ehdottomasti ja varmasti mukana NHL 14 GMC-karkeloissa. Nyt, kyyneleet valuen pitkin reisiä, on pakko kuitenkin homma lopettaa.

Kiitoksia hienoista hetkistä itse kullekin vastustajalle! Ja onnea Sharksien tulevalle GM:lle!
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pääasiallinen syy on aika, tai sen vähyys. Kauppakorkean pääsykoekirjat on taas kaivettu vaatehuoneen perimmäisestä nurkasta esiin ja aikaa pelaamiselle ei yksinkertaisesti riitä. Arki, työ, lukeminen, muu vapaa-aika. Jos ja kun yliopiston ovet syksyllä CreamHillille aukeavat, on sivuillekirjoittanut ehdottomasti ja varmasti mukana NHL 14 GMC-karkeloissa.

Tsemppiä lukemiseen, parhaan mahdollisen alan olet valinnut! Iso urakka on edessä, mutta kunhan perselihakset kestää niin varmasti kauppiksen ovet avautuvat. Täällä sitten voi ottaa rennommin ja aikaa änärillekin jää vähintään riittävästi. Muista osallistua sitten ainakin VVV:lle ja KYPÄ:lle, voidaan siellä sitten solmia kauppoja Sharksin ja Rangersin välillä ;D
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Lopettaneita managereita

Florida, San Jose, Winnipeg, Minnesota...

Porukka alkaa tuosta alkuperäisestä "rosterista" pikkuhiljaa lopettamaan. On syy sitten kiireet tai motivaatio, niin totuuden nimissä on sanottava ettei tämä peli enää ihan niin paljon kiehdo kuin ensimmäisellä kaudella. Silloin oli ihan fiiliksissä ja tähän käytti todella paljon aikaa. Olenkin tässä viime aikoina vakavasti harkinnut liigasta lähtemistä, mutta ei vain ole pystynyt. Se lähteminen vituttaa sitten viikon päästä.

Suurimmat syyt lähtöön ovat pelin epärealistisuus jossain asioissa: yleensä taklaukset menevät otteluissani 20-5 mulle (se tökkimiskiekko vituttaa oikein huolella aina), mutta mikäs sitä käyttäessä kun EA suo mahdollisuuden. Joskus itselläni keittää tökkimisen kanssa yli ja alan ite oikeen vitusti pokettamaan, kuten yleensä Detroit pelissä. Myös se vituttaa, kun hallitsee ottelua ja silti häviää. Tosin sen korvaa se, että aina itse kun on purjeessa niin voittaa (epärealistista kun näin käy aina). Lisäksi on alkanut kuulumaan ja olen itse havainnnut puuroranteiden takaisintulon (kyse varsinkin sellaisista tilantanteista kun peliaikaa vähän jäljellä ja joukkue tappiolla). Hienoa. Se jos joku vituttaa.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Osa lopettaneista lienee lopettanut puhtaasti menestyksen heikkenemisen takia. Toki menestyksen heikkeneminen voi oll seuraus jostain eikä suora syy.

Kyllä itsellänikin lopettaminen on käynyt mielessä enemmän kuin muutaman kerran. Lähinnä sen takia, että kyseessä on kuitenkin vain konsolipeli. Suhtautuminen tähän hommaan on välillä liiankin totista itselläni. Toisaalta, tähän tulee laitettua (aivan liikaa) aikaa, niin se on luonnollista.

Pelimekaniikassa on selkeitä puutteita ja tekoäly on toisinaan (ei aina) aivan älytön, mutta kyllähän tätä tosiaan silti näyttää edelleen pelaavan. Kuitenkin pelin kaikkiekn niksien hallitseminen on hankalaa, joten learning curve pelissä on yllättävän syvä.

Kuitenkin tämä ihmismanagereiden kanssa touhuaminen on se kaikkein paras asia. Yhteisö on tiivis, treidaaminen on oikeasti haastavaa, koska toisella puolella ei ole tyhmää tekoälyä. Ja ehkä tärkeimpänä se, että treidien tulos ei näy vain matemaattisena laskutoimituksena, joka arpoo tulokset (simulointi) vaan joukkueen rakentaminen näkyy konkreettisesti kentällä ja omassa pelaamisessa.

Kuitenkin liigan jäsenillä on suuri vastuu homman mielekkyydestä. Täten kehottaisin kaikkia rohkeasti tuomaan tänne esille, jos tulee, edes omasta mielestään, eteen jotain epäsopivaa. Täällä niitä voi sitten puida enemmän tai vähemmän hyvässä hengessä.

Se on vain kieltämättä sääli, että valtaosa on mielummin tuppisuuna eikä tuo asioita esille, ja sitten jättää leikin kesken. Tosin ymmärrettäväähän se on, koska kusipään leimanhan siitä saa, jos jaksaa "itkeä ja kitistä" asiasta jos toisesta - tietänen, mistä puhun... :)

edit. Täytyy kyllä hieman ihmetellä osan mielipidettä tuosta pokettamisesta. Itselläni ei ole siihen kertaakaan mennyt hermot, koska en oikein pysty näkemään siinä "epärealistisuutta" (eipä joku Lidaskaan oikeasti puolustuspäässä hegemoinut murskaavilla pommeilla...). Joskin taklaaminen on liian vaikeaa tässä pelissä. Tosin kyllähän oikeastikkin täytyy ajoittaa aika hyvin ne. Paljon riippuu pelaajasta tuo taklaaminen. Bouwmeesterilla kyllä pystyn taklaamaan hyvinkin, mutta köykäisemmillä kavereilla heikommin.

Lyhyesti: Taklaamisessa on puutteita, mutta on se parempi kuin muistaakseni 12-verriossa. Tottakai täytyy osata taklata myös järkevästi. Meidän liigassa Janbo mielestäni osaa hyvin tuon taklaamisen. Eihän taklaamisten lukumäärällä ole itseisarvollista merkitystä.
 
Viimeksi muokattu:

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Itse olen havainnut ihan saman asian, puuroranteita ja etukulmia haetaan entistä enemmän.

Eikös näitä nyt voi tuoda hieman tarkemmin esille? Voihan se olla, että ne, jotka mahdollisesti näitä tekevät, lopettavat näiden tekemisen luettuaan palstaa, mutta todennäkösesti sama meno jatkuu. Kuitenkin jos nyt säännöllisesti jotain tiettyä epäreilua glitchia haetaan, niin eikös se kaikkein paras vaihtoehto ole täällä niitä tuoda esiin?
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eikös näitä nyt voi tuoda hieman tarkemmin esille? Voihan se olla, että ne, jotka mahdollisesti näitä tekevät, lopettavat näiden tekemisen luettuaan palstaa, mutta todennäkösesti sama meno jatkuu. Kuitenkin jos nyt säännöllisesti jotain tiettyä epäreilua glitchia haetaan, niin eikös se kaikkein paras vaihtoehto ole täällä niitä tuoda esiin?

Mulle tuo nyt on sinänsä ihan sama jos joku haluaa noita viljellä, itse en jaksaisi tolla tyylillä kauaa tätä pelata. Tietysti jos paikka tulee ampua esim. etukulmaan niin tottakai ammun, mutta en tietoisesti hae mitään "varmoja" maalintekopaikkoja. Nimiä en ala latelemaan, kunhan nyt yhdyin tuohon Kiekkomiehen tekstiin.
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Dissonanssin tekstissä oli paljon hyviä pointtejä. Juuri sen takia tätä jaksaa harrastaa, kun touhutaan muitten ihmisien kanssa. Tohon tökkimiseen, niin siksi se vituttaa minua kun se on aivan liian helppoa, ts. tökkimisen vaikutus on liian vahva. Oikeastikin tökitään paljon, mutta ei se saatana ekalla kerralla siihen kiekkoon osu.

En viitsi nimiä (vielä kertoa), mutta toivottavasti joukkueet ottavat oppia tästä ja näitä ei enää tapahdu. Nimien kertominen tuo vaan sen loputtoman purnaamisen/tappelun täällä palstalla, joka ei loppujen lopuksi johda mihinkään.

Kyllä oli muuten eilen hermosolut koetuksella, kun hallitsen Edmontonia 4 minuuttia ja mies tekee maalin niin eikös sieltä tule "ylimielistä tuuletusta" eli lumet pois erkasta.
 

janbo

Jäsen
Kyllä oli muuten eilen hermosolut koetuksella, kun hallitsen Edmontonia 4 minuuttia ja mies tekee maalin niin eikös sieltä tule "ylimielistä tuuletusta" eli lumet pois erkasta.

Hahhah, siinä on ollut Edmontonilla pelisilmää! Juuri näin ihmispelaajien kanssa toimitaan.. ;) Itse tuota harvemmin tulee tehtyä, joskus kylläkin jos syystä tai toisesta siltä tuntuu.

Pokettaminen on pääasiallinen puolustuskeino. Väitän että pokeja vastaan voi oppia myös hyökkäämään, mutta se vaatii sitten jo muutakin kuin peräsuolipitkällälaidastasisäänjamaalille-taktiikkaa.
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Hahhah, siinä on ollut Edmontonilla pelisilmää! Juuri näin ihmispelaajien kanssa toimitaan.. ;) Itse tuota harvemmin tulee tehtyä, joskus kylläkin jos syystä tai toisesta siltä.

Olen pitänyt herrasmiestekona ettei tuuleteta maaleja, mutta tästä lähtien Los Angelesin pelaajat tuulettavat jokaista maalia!
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Olen pitänyt herrasmiestekona ettei tuuleteta maaleja, mutta tästä lähtien Los Angelesin pelaajat tuulettavat jokaista maalia!

Mmmmtäh? Joko huono trolli, tai sitten on oikeesti noustu väärällä jalalla tänä aamuna :D Onneks meillä on keskinäinen peli tässä jaksossa.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Jukurit vs Pelicans
  • 2.74
  • 4.35
  • 2.36
KooKoo vs Lukko
  • 3.20
  • 4.15
  • 2.02
SaiPa vs HIFK
  • 2.66
  • 4.05
  • 2.34
Sport vs KalPa
  • 2.80
  • 4.05
  • 2.24
TPS vs Kärpät
  • 2.36
  • 4.10
  • 2.62
Tappara vs JYP
  • 1.55
  • 5.00
  • 4.85
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös