Montreal jäljellä jaksoa. Kukas on tän kaiffarin yhteyshenkilö kun ei omista jatkoaikaan tunnareita?
Jatkoajassa ollaan, mutta kieltämättä on kyllä ollut hankaluuksia noissa pelien pelaamisessa. Halu pelata on kova, mutta olen usein illalla vasta yhdeksän aikoihin kotona työpäivän jälkeen ja on olo aika rättiväsynyt. Vaikka todella tykkään änärin pelaamisesta, on tämä pelitahti ehkä minulle kuitenkin liian kova. Työtahti vielä kiristyi tuossa muutama viikko sitten, niin ei hyvältä näytä. Vielä kun tulee välillä oltua reissussa sen 2-3 päivää, eikä boksiakaan voi ottaa mukaan, tulisi kauden aikana missattua liian paljon pelejä. Ehkä on aika kohdata totuus ja jättäytyä leikistä, niin ei tarvitse muiden odotella minua.
Harmi sinänsä, koska olisi niin mukava pelailla itseään selkeästi parempia vastaan, koska ei tuossa koneen pieksämisessä ole oikein mitään ideaa. En tänäänkään ehdi itse kotiin ennen kuin iltamyöhällä ja järjestelin huomiselle aikaa, mutta jos simulointi tulee jo tänään niin ei ole saumoja ehtiä pelata pelejä.
Pahoittelut aiheutuneesta vaivasta, mutta ehkä on parempi että joku aktiivisempi tulee tilalleni :/