Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

  • 200 639
  • 4 398

janbo

Jäsen
Kyselen uudestaan Winnipegin tilanteesta. Kaveri ei ole viela ainakaan eronnut liigasta mutta silti jatti sen viestin etta luopuu sarjapaikasta. Pelaanko AI:ta vastaan vai mita?

Käsittääkseni Winnipegin ohjaksiin on yksi erittäin potentiaalinen kiinnostunut, joka on myös Jatkoajan käyttäjä, joten oletettavasti Winnipegille tulee pian uusi manageri. Neuvoisin siis ehkä olemaan vielä toistaiseksi pelaamatta. Mikäli sulla on kuitenkin jotain menoja loppujaksosta niin anna mennä vaan.
 

GoYote

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, Utah os. Coyotes
Milloin simua tulossa? Lähden illalla laivalle ja oon noin 7 asti linjoilla. Vancouver oisi vielä pelaamatta ja ei oo näkynyt muutamaan päivään. Tietääkö joku tilanteesta? Pääsen sunnuntaina sit melkeen vasta seuraavaksi ja silloin oon kyllä koko päivän taas linjoilla. Laitan konepeluun päälle seitsemän jälkeen sitten jos Vancouver ei ehdi paikalle jos simu on pian tulossa. Ei viitsisi kuitenkaan turhia häviöitä ottaa. T. Detroitin GM
 

Julma#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nashvillella vielä Sharks ja Vancouver pelaamatta, mutta mun puolesta voidaan simuloida jo tänään. Canucksia ei ole tosiaan näkynyt useampaan päivään ja missasin Sharksin online-ajan aikaisemmin päivällä.
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Columbuksella jäljellä vielä Islanders ja Edmonton, yhtään loukkaantumisia en halua simujen takia kun muutenkin on jo kolme tärkeää ukkoa telakalla. Millonkas kyseiset tiimit pääsis pelaa? Itse olen tosiaan huomisesta sunnuntai iltaan poissa, eli tänään olis hyvä päästä pelaan pelit pois!
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Edmonton vielä devilsillä jäljellä.. Toivoisin että asap päästäisiin pelaamaan ettei tarvitsisi pistää AI:ta pelaamaan... Suunnitelmat kun muuttuivat ja on hyvinkin mahdollista etten ennen sunnuntaita pääse liveen ( veli saattaa kuitenkin jotain pelailla joten saatan näkyä online-tilassa) Winnipegia vastaan pelaan varmuuden vuoksi kohta. Myös kaikki vaihtoneuvottelut olisi kiva saada päätökseen nopeasti jotta ne ehditään suorittaa...
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Pelasin Winnipegiä vastaan ja boksin päältä tultiin pyyhkimään pölyjä. Tietysti pyyhkijä osui "eject"-nappiin (siinä semmonen liikkeentunnistinhomma tai mikälie), minkä seurauksena en pystynyt peliä jatkamaan. Ilmoittelin vaan kun näistä vissiin piti ilmoittaa... En myöskään ehdi enää tuota peliä pelaamaan, joten laitan konepelimahdollisuuden päälle uutta manageria varten
 

Kärppä89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Flyersilla vielä Islanders jäljellä, eli milloinkas pelataan? Milloin se sykli muuten vaihtuu, kun on nyt vähän mennyt sekaisin kun ollut toisessa liigassa pudotuspelit käynnissä.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Islandersista 2-1 voitto jatkoajalla. Vielä odotellaan jos peteliuz ilmestyisi linjoille tänään niin sitten Rangersin jakso on paketissa. Tähän asti saldo on 5-1-0.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Riippuu ihan siitä miten tuo kuopus asettuu yöunille, että monelta pääsen liveen. Ennen kahtatoista kuitenkin on varma aika.
 

Tammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning
Milloinkas peteliuz huomenna linjoilla niin saadaan tuo meidän peli pelattua? itse en enää tänään kerkiä pelailemaan.
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sattu pari muuttujaa matkaan ja en pääse vasta kuin viimeistään sunnuntaina boxille, joten valitettavasti pysty laittamaan konepeluuta päälle. Petro voi tietysti potkia minut väliaikaisesti liigasta pois ja liityn sitten myöhemmin takaisin, jotta porukat voi pelata konetta vastaan niin säästytään loukkaantumisilta.

Pahoittelut!
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Eli potkiiko Petro nyt Vancouverin pois? Mielummin otan dunkkuun tekoälyltä kuin katson Duchenen syövän hodareita katsomossa loukkaantuneena. Vancouver enää kuitenkin vain vastassa ja tänään vaihtuu jakso
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Simulointi tulee tänään 22:00, jos silloin pääsen boxille, muuten huomenna aamulla. Vancouverin potkin pois jahka pääsen kotiin.
 

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Haluttu Muutos.
Winnipegille ei varmaan ole tänään vielä uutta manageria tulossa, joten voi varmaan pelailla konepelin?

Floridalla myöskin Kingsiä vastaan vielä peli, onko miten paikalla?
 

Tammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning
Tampa pistää konepeluun päälle, koska ei enää illalla kerkeä boxille.
Peteliuz voi siis käydä pelailemassa Tampan konetta vs.
 

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Haluttu Muutos.
Haha :D mä jo pelästyin että joudun läpsytteleen sen uudelleen ja olisihan se ottanut päähän jos pisteet olisi lähtenyt (tein 5 maalia).

Jooh, en käynyt siis edes GMC-valikossa vaan muistelin ulkoa mitkä pelit oli jäljellä. Floridan jakso valmis, läpsyttelin konetta vastaan ton WPG-pelin, Joe-Pappa 3+2 siellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös