XBOX360: NHL13 GM CONNECTED JATKOAIKA WARRIORS

  • 44 310
  • 710

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Dallas linjalla tänään HIFK matsin jälkeen kunhan ei veny mahdottomuuksiin ja huomenna myös HIFK matsin jälkeen linjoilla. Myös hieman ennen matsien alkua olen boxilla eli joskus 17.30-18.30 paikalla. Jäljellä vielä Los Angeles Kings!
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Carolina ja New Jersey jos pääsis tänään ennen klo 21 hoitamaan matsin pois, niin olis hyvä. Muuten laitan konepeluun päälle. Pahoittelut Carolinalle, että en eilen päässyt pelaamaan, vaikka haastoit.
 

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mulla taitaa näköjään jäädä NJ ja CAR pelaamatta ku ei olla linjoille osuttu samaan aikaan.

Yksi todella raivostuttava asia langattomat pelaajat online peleissä. Tulihan se nyt tässä liigassakin todettua, about 1 sekunti painalluksen jälkeen vaihtaa ukko ja ea tuntien niin tietysti väärään ukkoon. Hyvältä näyttää ku useasti pelaaja jallittaa 4 pelaajan keskeltä läpi ja ei voi kun katsella. Puolusta siinä nyt sitte.

Ihan mukava alku liigassa,3 voittoa 2 kertaa pataan.
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Sain uudet tarvikkeet ja ne on nyt asennettu ja "testattu" Anaheimia vastaan. Hienosti tuli käkeen 4-0. Ei ollut mitään palaa mulla, täydellistä Ankkojen hallintaa. Pistetään pelaamattomuuden piikkiin ja vääriin asetuksiin ;)
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Ottawa on potkittu pihalle ja sen konetta vastaan saa pelata. Managerilla on iltaan asti aikaa ilmoittautua tai potkut on pysyvät. Livessä olen laittanut myös viestiä jo eilen.

Tällä hetkellä on kaksi manageria jonossa: 1. Juspe94 2. TheGhHene

Jos Habastian (Ottawa Gm) ei ilmoita mitään ennen simulointia, niin Juspe94 liittyy Ottawan peräsimeen simuloinnin jälkeen.
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Los Angeles ja Carolina jäljellä. Nyt on aikaa pelata klo 14.00 asti ja illalla 19-22. Koska peleillä?

E: Helppoja pisteitä tiedossa. Phoenix seilaa 4 ottelun tappioputkessa (MTL, ANA, DET ja viimeisimpänä Ottawan bottijoukkuetta vastaan turpaan 4-1 totaalisesta hallinnasta huolimatta)
 
Viimeksi muokattu:

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Carolinaa varten jätetty konepelimahdollisuus. Devilsillä oli konemahdollisuus ja kun aika vähän näkynyt niin pelasin ennen lähtöäni sen pois. Kone otti voiton 4-3 lukemin.

San Jose palaa askiin sunnuntaina, joten älkää pelatko konetta vastaan simuloinnin jälkeen!
 

Heko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Maple Leafs
Rangers enää jäljellä, mutta pelit ei ilmeisesti tänään enää sovi. Konepeluukaan ei ole päällä, joten menee ilmeisesti simuun...
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Philadelphia peleillä pitkälle yöhön, vastassa Carolina x2, Rangers, Islanders, Washington ja Florida.
 
Viimeksi muokattu:

Rike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tää on kyllä erikoinen liiga. Toisissa liigoissa pelit saa aina aikaiseksi parhaiten iltaisin klo 21 jälkeen. Tämän liigan porukkaa ei iltaisin livessä näy ja jos näkyy niin peli ei käy. Kovin on hankalan oloista. Itse en peleille ehdi oikeastaan koskaan ennen iltaa, joten kovin vähiin jäävät matsit jos tämä on joku päiväliiga.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Pahoittelut Rikelle (peli) ja Unluckylle (treidi) kun en enää päässyt eilen peleille. Boxin muuntajan kanssa pahoja ongelmia. Nyt tarvitsi pelata paljon pelejä pois, koska lähden 2vko:ksi pois 25.6 ja saan haudata varmaan playoff haaveet sinä aikana.

E: Hävisimpä ainakin simuloinnissa.
 

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
NYR ainakin pää sääntöisesti linjoilla arkisin n.17-n.20, viikonloppuisin miten sattuu. Tosiaan harvoin mestoilla arkisin 20 jälkeen...

E: ja sori enpä muistanut konepeluu mahdollisuutta laittaa päälle. Toisessa liigassa kun missä pelaan en koskaan ole joutunut moista päälle laittamaan :)

NYR LINJOILLA SEURAAVASTI
-tänään n19>>
-la ja su sikin sokin pitkin päiviä
-ma n.17-19.

CHI-NYR
NYR-PHI
NYR-NJ
STL-NYR
WHS-NYR
BUF-NYR

Tein 3-4 soppari vapaille pelaajille, sainkohan herrat joukkueeseeni? Jos joku boksilla oleva kehtaa tarkastaa.
 
Viimeksi muokattu:

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Dallas paikalla tuossa 16:30 -> ja siitä sitten eteenpäin pitkin iltaa hajanaisesti.
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Oon kyllä erittäin epäileväinen ton viiden päivän jakson kanssa. Kukaan ei ole koskaan tässä liigassa paikalla (lukuunottamatta 5-7 tyyppiä). Ja viesteihin ei livessä vastata, menee kyllä huuruun. Taitaa kohta Montreal vapautua.
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Oon kyllä erittäin epäileväinen ton viiden päivän jakson kanssa. Kukaan ei ole koskaan tässä liigassa paikalla (lukuunottamatta 5-7 tyyppiä). Ja viesteihin ei livessä vastata, menee kyllä huuruun. Taitaa kohta Montreal vapautua.

Ihme juttu kun 15 manageria halusi viiden päivän sykliin ja 6 manageria oli ihan sama kannalla. Ainoastaan 6 manageria ei halunnut viiden päivän sykliin. Ihmettelen kyllä suuresti.

Sovitaan niin, että jos homma ei ala nyt rullaamaan kahden seuraavan jakson aikana, vaihdetaan sykli takaisin viikkoon. Eli ryhtiä ja aktiivisuutta tarvitaan osalta porukkaa. Tällä hetkellä 2 manageria on jonossa liigaan.

Ja sitten omista peleistä; Phoenix ei pääse tänään peleillle. Sunnuntaina ja maanantaina lähes koko päivä aikaa pelata. Varsinkin iltaisin olen paikalla. Vastustajia en muista, voidaan sopia yv:llä täällä tai liveviesteillä. Pääsen katsomaan liveviestit kännykällä.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Oon kyllä erittäin epäileväinen ton viiden päivän jakson kanssa. Kukaan ei ole koskaan tässä liigassa paikalla (lukuunottamatta 5-7 tyyppiä). Ja viesteihin ei livessä vastata, menee kyllä huuruun. Taitaa kohta Montreal vapautua.

Itse olin saanut 5/6 pelia pelattua jo vuorokausi sitten. Florida on viela jaljella ja hankin tuli liveen eilen juuri kun lahdin.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Dallas ei enään tänään kerkeä linjoille todennäköisesti, mutta huomenna illalla olen paikalla. Jäljellä on Pittsburgh, Phoenix, Anaheim ja Colorado.

E: HIFK matsin jälkeen hetken aikaa paikalla joten silloin kerkeen pelata matsin kaks jos vastustajat ovat samantien paikalla...
 
Viimeksi muokattu:

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Tässä hieman kertausta kaikille säännöistä:

CPU SÄÄNNÖT:
CPU pelejä ei saa pelata ennen kuin vasta simulointipäivänä. Sillä ehdolla ne saa pelata, jos näyttää siltä, ettette saa vastustajan kanssa peliä pelattua ennen simulointia. Kannattaa sopia pelejä joko täällä yksityisviesteillä tai kirjoittamalla foorumille koska on boxin äärellä. Suosittelen, että lisäätte kaikki liigalaiset kavereiksi, varsinkin ne, joilla ei ole tunnuksia jatkoaikaan. Helpottaa huomattavasti pelien sopimista. Tavoitteena on, ettei yksikään peli menisi simulointiin, eikä kenellekään tulisi turhia loukkaantumisia simuloinnin yhteydessä. Jos sinulla on simulointia edeltävänä päivänä vielä peli / pelejä pelaamatta ja tiedät ettet välttämättä pääse xboxille simulointipäivänä, niin laita CPU mahdollisuus päälle, jotta vastustajasi voi pelin pelata pois konetta vastaan. Lisäksi huolehdi, että kokoonpanosi on kunnossa, jotta vastustajasi voi pelin myös pelata.

Keskeyttämis-% seurataan, joten rikkeistä tulee ANKARAT pelikiellot parhaalla pelaajalle / pelaajille. Jos kuitenkin Internet katkeaa kesken ottelun, siitä ilmoitetaan vastustajalla välittömästi liveviestillä. Jos Internet katkeaa bottijoukkuetta vastaan, netin katkeamisesta raportoidaan tänne palstalla tai minulle livessä (GT: rankku41)



Keskeyttämis-% tällä hetkellä:

Carolina : 66%
Buffalo: 37%
St. Louis: 33%
Vancouver: 16%
Chicago: 13%
Phoenix: 8%
Florida: 5%
Loput managerit hienosti 0 % !!!

Kukaan manageri ei ole tähän päivään mennessä ilmoittanut tänne eikä minulle CPU-pelin keskeytyksestä.

Ongelmana tällä hetkellä on se, että koska kesäkaudella tuli komissaarin vaihdos ja useita managerin vaihdoksia, niin siitä syystä tarkkailusta tuli erittäin haastavaa. Sen takia vaadin jonkinlaisen kannanoton jokaiselta managerilta, joilla on "prosentteja". Mahdollisista rangaistuksista ja niiden laadusta keskustellaan tämän jakson ajan. Ensi jakson alkuun astuu rangaistukset voimaan.
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
On muuten tuo Ottawa aikamoinen managereiden hautausmaa. Tämä uusi kävi kerran boxilla ja taas ei ole miestä näkynyt sitten viime simuloinnin.
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
On muuten tuo Ottawa aikamoinen managereiden hautausmaa. Tämä uusi kävi kerran boxilla ja taas ei ole miestä näkynyt sitten viime simuloinnin.

"Last online 12h" lukee Juspe94:n pelaajakortissa. Mielestäni aika aktiivisesti ollut paikalla. En tiedä sitten miten viikonloppuna on ollut paikalla kun itsellänikin oli kiireinen viikonloppu, enkä päässyt lauantaina ja sunnuntaina boxin äärelle.
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Buffalon manageri Neppiauto äänessä:
"En muistaakseni ole keskeyttänyt CPU vs. tässä liigassa, muuta kuin viime vuoden (kauden) puolella. Asia selvitettiin kunnolla. Jäin oikeutetusti rangaistuskäytäntöjen ulkopuolelle. Xbox toimi silloin 50/50%, koska levykelkka oli rikki. Nyt on ollut jo uusi laite hetken aikaa. Lisätietolähteenä on liigan entinen komissaari Maybetomorrow (Gt:märkäsimo)"
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
"Last online 12h" lukee Juspe94:n pelaajakortissa. Mielestäni aika aktiivisesti ollut paikalla. En tiedä sitten miten viikonloppuna on ollut paikalla kun itsellänikin oli kiireinen viikonloppu, enkä päässyt lauantaina ja sunnuntaina boxin äärelle.

Aijaa, no sitten ei ole vain vastannut liveviestiin eikä hyväksynyt kaveripyyntöä. Propsit.

Tässä kun olen katsellut miehen profiilia, niin lukee vain "offline". Tietääkö joku, mikä määrittää tuon, että milloin siinä lukee vain offline? Joskushan näkee joku tyyliin "offline since ja sitten päivämäärä".
 

RustEnuff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tietääkö joku, mikä määrittää tuon, että milloin siinä lukee vain offline? Joskushan näkee joku tyyliin "offline since ja sitten päivämäärä".

Itse ihmettelen samaa ja minulla käy usein niin, että kun menen league members -valikkoon niin näyttää esim. 10 joukkueen/pelaajan olevan online. Sitten lista hetken päästä päivittyy ja kaikkien tila näyttää offline (pl. kaverit, jos ovat online)! Tapahtuuko tätä muille?
 

Taklaustyyny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tällä kaudella on kerran peli katkennut muistaakseni Coloradoa vastaan ekassa erässä tilanteessa 0-0 ihmispelaajaa vastaan. Pelattiin matsi pois. Muita keskeytyksiä ei tältä kaudelta ole. Konetta vastaan en ole pelannut kertaakaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös