St. Louisin manageri Jeps555 äänessä:
"Hei. Minulla ei ole mitään, hajua mistä tuo prosentti on omalle joukkeelleni tullut. Sain tämän joukkueen haltuuni muutama peli ennen viime kauden alkua. Kesäkaudella katsoimme kaverini (Nashvillen Gm) kanssa noita valikoita ja jo silloin huomasimme, että tuolla kes%-kohdalla oli jotain lukemaa. Ajattelin sen periytyneen aiemmalta GM:ltä, mutta näin ei kuitenkaan kuulemma voi tapahtua?
Olen pelannut 4 CPU peliä (viime kauden lopussa 2xCHI ja tällä kaudella 2 ensimmäisessä syklissä, vastustajia en muista), joten tuo lukema 33% (=1/3) ei täsmäisi senkään suhteen. Kaiken lisäksi hävisin vielä molemmat viime kauden cpu-pelini, jotka olivat merkityksettömiä, sillä joukkue oli jäänyt jo kauan sitten ulos pleijareista. Keskeyttämisessä ei olisi edes ollut mitään järkeä. Olen satavarma, etten ole Warriorssissa yhtään peliä keskeyttänyt. Toisessa liigassa, jossa pelaan, on pari kertaa netti/EA:n palvelin kaatunut, mutta tässä liigassa en edes muista niin käyneen. Tämän täytyy olla joku virhe pelin puolesta, tai sitten tuo kes% periytyy, vaikka niin ei kuulemma pitäisi käydä"