Mainos

Xbox360 NHL 09 HC Jatkoaika

• 42 191
  • 537

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaikki vaan rohkeasti mukaan, ei niitä virheitä kannata pelätä eikä niistä tule kuin korkeintaan vähän kuittia... ;). Mun mielestä on vain hyvä että meillä on iso rinki niin yleensä aina saa pelit pystyyn. Kun tässä menee joku kuukausi eteenpäin niin eiköhän se peli suju kaikilta jo paremmin.

Pari vinkkiä nyt alkuun:

-turha vetää heti kun pääsee hyökkäysalueelle tai pienistä kulmista.
-välttäkää turhia jäähyjä hyökkäyspäässä (tulee helposti kun koittaa laukoa maalin edustalla)
-jos pakki hyökkää niin joku hyökkääjistä voisi varmistaa ja sanoa tämän mikkiin (muutenkin mikin käyttäminen on suositeltavaa)

Kannattaa muuten lueskella sieltä foorumilta ainakin se puolustuspeliketju missä on thego aika tyhjentävästi selostanut míten pakkien kannattaa sijoittua, kumpi ottaa minkäkin hyökkääjän kiinni ja muutenkin hyviä vinkkejä. Itse olen pelannut ihan tolla thegon pelikirjalla (tosin vähemmillä jäähyillä :) ja ihan hyvin on mennyt.

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Kaikki vaan rohkeasti mukaan, ei niitä virheitä kannata pelätä eikä niistä tule kuin korkeintaan vähän kuittia... ;). Mun mielestä on vain hyvä että meillä on iso rinki niin yleensä aina saa pelit pystyyn. Kun tässä menee joku kuukausi eteenpäin niin eiköhän se peli suju kaikilta jo paremmin.

Pari vinkkiä nyt alkuun:

-turha vetää heti kun pääsee hyökkäysalueelle tai pienistä kulmista.
-välttäkää turhia jäähyjä hyökkäyspäässä (tulee helposti kun koittaa laukoa maalin edustalla)
-jos pakki hyökkää niin joku hyökkääjistä voisi varmistaa ja sanoa tämän mikkiin (muutenkin mikin käyttäminen on suositeltavaa)
Todellakin virheitä onturha pelätä (paitsi jos on herkkänahkaista sakkia, sillä kuittia saattaa kuulua), joten mukaan vaan.

Noihin ranskiksiin pari sanaa.
- Ensimmäiseen ei lisättävää.
- Tuossa maalin edustalla on aikas turha huiskia sitä oikeaa tattia ennen kuin kiekko on oikeasti sun äijän lavassa. Ohjauksetkin hoituu kaiketi automaagisesti.
- Jos pakki tosiaan nousee, niin pakki vois huikata mikkiiin jotain ja sitten kaikkien komen hyäkkääjän ei tarvii ajaa hulluna kohti maalia/takatolppaa, niin kuin nyt tuntuu usein käyvän...

Lisäisin vielä omani:
- pakit voisi koittaa vedellä ohjattavia kiekkoja vähän ahkerammin(tai ylipäänsä vedellä vähän ahkerammin) Ainakin normilivepelissä tuntuu olevan tehokas ase nuo ohjurit. Tosin siinä on aikaa enemmän, mutta kyllä niiden pitäisi tuossakin onnistua.

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Koska tänään on vapaata, kerkeää taas pyörimään pukkarissa. Mikäs on muiden tilanne, pelejä pystyyn?

Craig Berube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Joo ei vittu mä oon miettiny moneen kertaan, että missä toissä porukka on, kun aina siellä on pelit pystyssä heti aamusta arkisin . Kuitenkin toi ikäjakauma kun näyttää vahvasti siltä, ettei paljon koululaisia meidän porukassa ole..... ni ei tää käy järkeen. Nyt ukot prkl tukat lyhyeks ja töihin! ;)

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Joo ei vittu mä oon miettiny moneen kertaan, että missä toissä porukka on, kun aina siellä on pelit pystyssä heti aamusta arkisin . Kuitenkin toi ikäjakauma kun näyttää vahvasti siltä, ettei paljon koululaisia meidän porukassa ole..... ni ei tää käy järkeen. Nyt ukot prkl tukat lyhyeks ja töihin! ;)

Joo vittu, mä lupaan sulle että huomenna meen työpaikalle ja teen töitä siellä. Tukkaa en saatana leikkaa vaikka kuinka pyydät! Kai mun tarvis vielä pilottikin ostaa ja vetää niskaan? ;)

Craig Berube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Joo vittu, mä lupaan sulle että huomenna meen työpaikalle ja teen töitä siellä. Tukkaa en saatana leikkaa vaikka kuinka pyydät! Kai mun tarvis vielä pilottikin ostaa ja vetää niskaan? ;)

Niin täältä sitä vaan huudellaan, että tukat lyhykes vaikka ittellä sitä takatukkaa löytyy ihan kiitettävästi. Eli Wizard voi ihan rauhassa ottaa, ja tuudittautua tietoon, että kyllä tämän näppäimistön edessä ennemin putoo Pink Floyd kuin Dimmu Borgir! :) Työpäivän jatkoa! :p

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Pari matsia tuli edustettua lisää illalla ja alkoi sujumaan (omasta mielestäni) huomattavasti paremmin, maalin voitto ja maalin tappio, pistetilikin aukesi syötöllä, taisi olla vielä voittomaaliin. Tulikin nuo foorumin tunnukset, niin pääsen tutustumaan pahamaineiseen pelikirjaankin.

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihan välikommenttina sellaista, että jos pukkarissa on vaan 2-3 äijää, niin älkää painako sitä A:ta (jos muita ei ole liigasta onlinessa, niin sitten tietysti). Eilen joku paineli sitä jatkuvasti, vaikka kuinka sanottiin, että odotellaan vielä muita. Ei kai sitten ollut kuulokkeet päässä. Itse en ainakaan koskaan lähde pelaamaan niitä kahden äijän matseja.

MrFrost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kas kas, BigRedBobikin hurahtanut hankkimaan XboX360an?

Myönnän, ettei oo paljoo ehtinyt kirjoittelemaan tänne, huomasin että edellisestä kirjautumisesta oli kulunut vain vaivaiset 2 vuotta ja risat :D

Jiri houkutteli pistämään viestiä tähän ketjuun.

Aivan loistava peli, moninpelejä jokunen takana, hieman ottaa pannuun kun on tottunut pelaamaan juuri tuota Be A Pro moodia, niin sitten onkin vähän totuttelua ns. perinteisessä konsolilätkässä, onneksi tuossa voi sentään lukita itsensä pelaamaan vain yhtä paikkaa.

-T

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue

Myönnän, ettei oo paljoo ehtinyt kirjoittelemaan tänne, huomasin että edellisestä kirjautumisesta oli kulunut vain vaivaiset 2 vuotta ja risat :D

Jiri houkutteli pistämään viestiä tähän ketjuun.

Aivan loistava peli, moninpelejä jokunen takana, hieman ottaa pannuun kun on tottunut pelaamaan juuri tuota Be A Pro moodia, niin sitten onkin vähän totuttelua ns. perinteisessä konsolilätkässä, onneksi tuossa voi sentään lukita itsensä pelaamaan vain yhtä paikkaa.

-T

Lisää GT wicci kavereihin niin saat kutsun jos halajat mukaan...

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aloitusviestin pelaajalista päivitetty. Kattokaa kaikki että olette siinä ja jos joku puuttuu niin ilmotelkaa.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ihan välikommenttina sellaista, että jos pukkarissa on vaan 2-3 äijää, niin älkää painako sitä A:ta (jos muita ei ole liigasta onlinessa, niin sitten tietysti). Eilen joku paineli sitä jatkuvasti, vaikka kuinka sanottiin, että odotellaan vielä muita. Ei kai sitten ollut kuulokkeet päässä. Itse en ainakaan koskaan lähde pelaamaan niitä kahden äijän matseja.
Vasta pari kertaa pukuhuoneessa olleena selkeyden takia kysyn; pitääkö (sitten kun on se 5-6 pelaajaa koossa) kaikkien painaa A:ta että edetään matsiin?

Joo näin on päässyt käymään, heh. Loikkasin PS2:n jälkeen toiseen leiriin.

MikkoT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Canadiens
Vasta pari kertaa pukuhuoneessa olleena selkeyden takia kysyn; pitääkö (sitten kun on se 5-6 pelaajaa koossa) kaikkien painaa A:ta että edetään matsiin?

Yhden pelaajan painallus riittää. :) Lisäile ihmeessä minutkin frendeihin. Gamertagi juurikin tämä sama mikä täällä JA:ssa.

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Frostille kutsu lähetetty..
Näitten kanssa pitää olla tarkkana... ;) Mitähän vihulaisen kätyreitä lie, kun ovat kaivaneet tunnarit naftaliinista ja heränneet nyt tämän pelin ilmestyttyä:
Rekisteröitymispäivä: 03.05.2002
Perkule jos meidän pelikirja ryövätään tuolta toiselta foorumilta.

Fiiu

Jäsen
Te uudet pelaajat, älkää pelätkö. Ei teitä lynkata virheistä, minä olen siitä elävä todiste. Kyllä sitä hasardia tulee varmaan joka pelissä yhdelle jos toisellekin. Pelaamalla sitä kehittyy ja on mukava huomata kun uudet jätkät saavat juonesta kiinni. Lisäksi läppää lentää kuulokkeista ja enpä muista että koskaan olisi kellekään tiuskittu mistään. Korkeintaan huumoripitoisesti kuittailtu. Ei muuta ku rohkeasti mukaan, pelatkaa rauhallisesti mm. aiemmin annettujen ohjeiden mukaan tai niitä soveltaen. Kyllä se peli alkaa siitä sujumaan.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Näitten kanssa pitää olla tarkkana... ;) Mitähän vihulaisen kätyreitä lie, kun ovat kaivaneet tunnarit naftaliinista ja heränneet nyt tämän pelin ilmestyttyä:
Rekisteröitymispäivä: 03.05.2002
Perkule jos meidän pelikirja ryövätään tuolta toiselta foorumilta.

Oho! Olikos tää Mr. FrosT jollekin tuttu? Jiri? Vai onko molemmat nyt sit jotain hiippareita? ;)

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oho! Olikos tää Mr. FrosT jollekin tuttu? Jiri? Vai onko molemmat nyt sit jotain hiippareita? ;)
MrFrostia olen tavannut henkilökohtaisesti enkä usko vakoojaksi... mutta jos jotain tapahtuu, niin tiedän miltä mies näyttää. ;)

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha

Ei olla kumpikaan hiippareita. MrFrosTT on mun vanhemman pojan kummisetä. Ollaan vuosikausien takaa ihan IRL -tuttuja. Pökkäsin vaan häntä olkapäähän tuossa viikonloppuna, kun arvelin että saattaisi tälläinen mahdollisuus kiinnostaa. Ollaan pelattu ihan oikeaakin jääkiekkoa samassa joukkueessa yms.

Eli no problems.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy