Löytyisköhän peliseuraa näin lauantain ratoksi? :)
koskas on ens kerran pelejä? rekkasin kyl tonne foorumille, mutta odottelen hyväksymistä.
Pelejä on melkein ympäri vuorokauden. Tosin viime päivinä on ollut muutamia hiljaisia hetkiä ja yölläkin on yleensä vähän nihkeämpää. Tänään ei saatu yhdentoista jälkeen joukkuetta kasaan, mikä pistää vähän ihmetyttämään.
Jaahas, alkaako farmikomennus kutsumaan (allekirjoittanutta)?
Mulla ei varmaan paljon ole plussia. Toivon toki, että viimeyönä lahjoittamani voitto livematsissa lasketaan plussaksi.Emme ota kantaa vielä tässä vaiheessa. Näillä mennään. Sulla toki plussaa antaa asuinpaikka :)
Moneltakos saataisiin tänään peliä aikaiseksi? Itse olen etäilemässä tämän päivän ja alkaa kohtapuolin olemaan päivä pulkassa, joten peli onnistuisi.
Neljän jälkeen voisi boksi olla käynnissä, jos vaan pelaajia linjoilla.
Osaako joku muuten sanoa, jos nyt tässä vaiheessa vaihdan pelaajatyyppiäni niin säilyykö jo kerätyt ominaisuus-pisteet? Tiiättekö?
Säilyy. Pelaajatyyppiä voi vaihtaa niin paljon kuin huvittaa. Tai siis ne pisteet saa takaisin ja ne voi käyttää uudestaan mihin sitten haluaakin.
Mulla ei varmaan paljon ole plussia. Toivon toki, että viimeyönä lahjoittamani voitto livematsissa lasketaan plussaksi.
Onks tää varppi kans? Eli nyt jos vaihdan sniperista playmakeriksi niin saan sit ne kaikki kerätyt miljoona pistettä millä voin ostaa ominaisuuksia?
Onks tää varppi kans? Eli nyt jos vaihdan sniperista playmakeriksi niin saan sit ne kaikki kerätyt miljoona pistettä millä voin ostaa ominaisuuksia?
Tänään on sitten Jargonin kanssa palaveri Pirkkalassa jossa katotaan kenelle ei ole enää käyttöä ja kuka saa lisää peliaikaa. Sovitaan myös se saunaillan päivämäärä jolloin koko joukkue on koossa ja tulokkaat saa kasteensa. Meitä ei ennen iltaa näy, varsinkin jos ei päästä yhteisymmärrykseen tietyistä joukkueen asioista.
Kerrotaan sovitut asiat illalla ;)
Virtuaalikiekon Virmasen ja Matikaisen palaveri meni hyvässä hengessä kahvia juoden ja the faxin tasaisen suloista hurinaa kuunnellessa. Olimme liikuttavan yksimielisiä että joukkueessa on hyvä hengi ja muutoksiin ei ole tarvetta.