Xbox360 NHL 09 HC Jatkoaika

  • 41 096
  • 546

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Moneltakos saataisiin tänään peliä aikaiseksi? Itse olen etäilemässä tämän päivän ja alkaa kohtapuolin olemaan päivä pulkassa, joten peli onnistuisi.

Mä varmaan pääsen täs tunnin sisään Liveen. Voin sit mielelläni mennä hyökkääjäksi jos ei saada tarpeeks porukkaa kasaan.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Neljän jälkeen voisi boksi olla käynnissä, jos vaan pelaajia linjoilla.
Osaako joku muuten sanoa, jos nyt tässä vaiheessa vaihdan pelaajatyyppiäni niin säilyykö jo kerätyt ominaisuus-pisteet? Tiiättekö?
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Neljän jälkeen voisi boksi olla käynnissä, jos vaan pelaajia linjoilla.
Osaako joku muuten sanoa, jos nyt tässä vaiheessa vaihdan pelaajatyyppiäni niin säilyykö jo kerätyt ominaisuus-pisteet? Tiiättekö?

Säilyy. Pelaajatyyppiä voi vaihtaa niin paljon kuin huvittaa. Tai siis ne pisteet saa takaisin ja ne voi käyttää uudestaan mihin sitten haluaakin.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Säilyy. Pelaajatyyppiä voi vaihtaa niin paljon kuin huvittaa. Tai siis ne pisteet saa takaisin ja ne voi käyttää uudestaan mihin sitten haluaakin.

Onks tää varppi kans? Eli nyt jos vaihdan sniperista playmakeriksi niin saan sit ne kaikki kerätyt miljoona pistettä millä voin ostaa ominaisuuksia?
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Onks tää varppi kans? Eli nyt jos vaihdan sniperista playmakeriksi niin saan sit ne kaikki kerätyt miljoona pistettä millä voin ostaa ominaisuuksia?

On on, mä olen vaihdellut jatkuvasti sitä pelaajatyyppiä ja aina on säilynyt.

Voisin tossa noin tunnin päästä ilmestyä liveen.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onks tää varppi kans? Eli nyt jos vaihdan sniperista playmakeriksi niin saan sit ne kaikki kerätyt miljoona pistettä millä voin ostaa ominaisuuksia?

Älä nyt saatana vaihda. Snaipperina oot ollu helvetin kova maaliruisku. Lämäri uppooa melkein joka matsissa sen 1-3 kertaa maalin perukoille. Miksi olisit vaihtamassa?
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään on sitten Jargonin kanssa palaveri Pirkkalassa jossa katotaan kenelle ei ole enää käyttöä ja kuka saa lisää peliaikaa. Sovitaan myös se saunaillan päivämäärä jolloin koko joukkue on koossa ja tulokkaat saa kasteensa. Meitä ei ennen iltaa näy, varsinkin jos ei päästä yhteisymmärrykseen tietyistä joukkueen asioista.

Kerrotaan sovitut asiat illalla ;)

Virtuaalikiekon Virmasen ja Matikaisen palaveri meni hyvässä hengessä kahvia juoden ja the faxin tasaisen suloista hurinaa kuunnellessa. Olimme liikuttavan yksimielisiä että joukkueessa on hyvä hengi ja muutoksiin ei ole tarvetta. Annetaan nyt omille nuorille mahdollisuus. Niinsanotusti näillä mennään.

Älkää kuitenkaan ihmetelkö jos huomenna ei kukaan pääse enää loggautumaan jengiin sisään.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Virtuaalikiekon Virmasen ja Matikaisen palaveri meni hyvässä hengessä kahvia juoden ja the faxin tasaisen suloista hurinaa kuunnellessa. Olimme liikuttavan yksimielisiä että joukkueessa on hyvä hengi ja muutoksiin ei ole tarvetta.


Ei helkutti! Kumpi sä oot? Ota sä Virmanen, mä oon Pena, koska tykkään purkasta. Mä oon huomenna mukana kuvioissa, tän illan huilin.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Itsellä ollut pari päivää hiljaisempaa, johtuen etten S*****A pysty istumaan kunnolla. Selkä on taas niin lukossa ettei uskoiskaan.
Ne on nää välilevyt tälläsiä. Ei ois koskaan pitäny harrastaa oikeaa urheilua. Nyt siitä saa kärsiä. Ok pelaisin edelleen jos ei tuo selkä ois lopettanu pelaamista viime kauteen.
Huomasinpas muuten tilastoista, että minähän olen joukkueen +- tilaston 5:s. Joskus osannut olla oikeeseen aikaan pelaamassa kun on ollu huonoi jengei vastassa ;) Yritän huomenna pelata jos vaikka onnistuis. Nyt nappeja naamaan ja tähtiä katselemaan.
 

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onks tää varppi kans? Eli nyt jos vaihdan sniperista playmakeriksi niin saan sit ne kaikki kerätyt miljoona pistettä millä voin ostaa ominaisuuksia?

Lukekaa nyt hyvät ihmiset sitä hienoa foorumia, kun sellanen kerta on :)

Sieltä löytyy kaikki tollanen yleispätevä info, mitä jengi nyt on jaksanut kirjotella.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Mahtuuko tähän joukkueeseen vielä pelaamaan?
Mun gamertag on "J Celtic".
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Kucera? Laitaan?

Laitan kutsun tänään ellei joku jo eilen laittanu.

Vasenta laitaa täs on vedetty tossa "Be A Pro":ssa, oikeassa elämässä kiekkoillessa ja öisin ravintolasta kotiin lampsiessa, joten se olis mieluisin. Eipä tuo oikeakaan laita paha paikka ole.
 
Mahtuuko joukkueeseen vielä mukaan? Pelipaikka keskushyökkääjä.Gamertag on Jaska41.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Jees. Meikä sai kutsun ja liityin joukkueeseen. Täytyykin lukea tää viestiketju kokonaan läpi niin selviää vähän että miten pelaillaan ja milloin pelaillaan ja onko jotain sarjaa ja peliaikoja jne jne...

Jokuhan tietty vois koostaa tuonne ensimmäisen viestin perään tälläisen infopaketin asiasta.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jees. Meikä sai kutsun ja liityin joukkueeseen. Täytyykin lukea tää viestiketju kokonaan läpi niin selviää vähän että miten pelaillaan ja milloin pelaillaan ja onko jotain sarjaa ja peliaikoja jne jne...

Jokuhan tietty vois koostaa tuonne ensimmäisen viestin perään tälläisen infopaketin asiasta.

HC Jatkoajan foorumi

Suuntaa, ja rekisteröidy tuonne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös