Xbox360 NHL 09 HC Jatkoaika

  • 41 105
  • 546

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Ihan välikommenttina sellaista, että jos pukkarissa on vaan 2-3 äijää, niin älkää painako sitä A:ta (jos muita ei ole liigasta onlinessa, niin sitten tietysti). Eilen joku paineli sitä jatkuvasti, vaikka kuinka sanottiin, että odotellaan vielä muita. Ei kai sitten ollut kuulokkeet päässä. Itse en ainakaan koskaan lähde pelaamaan niitä kahden äijän matseja.
Vasta pari kertaa pukuhuoneessa olleena selkeyden takia kysyn; pitääkö (sitten kun on se 5-6 pelaajaa koossa) kaikkien painaa A:ta että edetään matsiin?

Kas kas, BigRedBobikin hurahtanut hankkimaan XboX360an?
Joo näin on päässyt käymään, heh. Loikkasin PS2:n jälkeen toiseen leiriin.
 

MikkoT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Canadiens
Vasta pari kertaa pukuhuoneessa olleena selkeyden takia kysyn; pitääkö (sitten kun on se 5-6 pelaajaa koossa) kaikkien painaa A:ta että edetään matsiin?

Yhden pelaajan painallus riittää. :) Lisäile ihmeessä minutkin frendeihin. Gamertagi juurikin tämä sama mikä täällä JA:ssa.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Frostille kutsu lähetetty..
Näitten kanssa pitää olla tarkkana... ;) Mitähän vihulaisen kätyreitä lie, kun ovat kaivaneet tunnarit naftaliinista ja heränneet nyt tämän pelin ilmestyttyä:
Rekisteröitymispäivä: 03.05.2002
Viestejä: 38
Perkule jos meidän pelikirja ryövätään tuolta toiselta foorumilta.
 

Fiiu

Jäsen
Te uudet pelaajat, älkää pelätkö. Ei teitä lynkata virheistä, minä olen siitä elävä todiste. Kyllä sitä hasardia tulee varmaan joka pelissä yhdelle jos toisellekin. Pelaamalla sitä kehittyy ja on mukava huomata kun uudet jätkät saavat juonesta kiinni. Lisäksi läppää lentää kuulokkeista ja enpä muista että koskaan olisi kellekään tiuskittu mistään. Korkeintaan huumoripitoisesti kuittailtu. Ei muuta ku rohkeasti mukaan, pelatkaa rauhallisesti mm. aiemmin annettujen ohjeiden mukaan tai niitä soveltaen. Kyllä se peli alkaa siitä sujumaan.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Näitten kanssa pitää olla tarkkana... ;) Mitähän vihulaisen kätyreitä lie, kun ovat kaivaneet tunnarit naftaliinista ja heränneet nyt tämän pelin ilmestyttyä:
Rekisteröitymispäivä: 03.05.2002
Viestejä: 38
Perkule jos meidän pelikirja ryövätään tuolta toiselta foorumilta.


Oho! Olikos tää Mr. FrosT jollekin tuttu? Jiri? Vai onko molemmat nyt sit jotain hiippareita? ;)
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Oho! Olikos tää Mr. FrosT jollekin tuttu? Jiri? Vai onko molemmat nyt sit jotain hiippareita? ;)
MrFrostia olen tavannut henkilökohtaisesti enkä usko vakoojaksi... mutta jos jotain tapahtuu, niin tiedän miltä mies näyttää. ;)
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Oho! Olikos tää Mr. FrosT jollekin tuttu? Jiri? Vai onko molemmat nyt sit jotain hiippareita? ;)

Ei olla kumpikaan hiippareita. MrFrosTT on mun vanhemman pojan kummisetä. Ollaan vuosikausien takaa ihan IRL -tuttuja. Pökkäsin vaan häntä olkapäähän tuossa viikonloppuna, kun arvelin että saattaisi tälläinen mahdollisuus kiinnostaa. Ollaan pelattu ihan oikeaakin jääkiekkoa samassa joukkueessa yms.

Eli no problems.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Te uudet pelaajat, älkää pelätkö. Ei teitä lynkata virheistä, minä olen siitä elävä todiste. Kyllä sitä hasardia tulee varmaan joka pelissä yhdelle jos toisellekin. Pelaamalla sitä kehittyy ja on mukava huomata kun uudet jätkät saavat juonesta kiinni. Lisäksi läppää lentää kuulokkeista ja enpä muista että koskaan olisi kellekään tiuskittu mistään. Korkeintaan huumoripitoisesti kuittailtu. Ei muuta ku rohkeasti mukaan, pelatkaa rauhallisesti mm. aiemmin annettujen ohjeiden mukaan tai niitä soveltaen. Kyllä se peli alkaa siitä sujumaan.

Rohkeasti vain kaikki mukaan! Itellä oli ennen koko joukkueen perustamista sellanen olo että uskaltaako tänne tulla pilaamaan muiden peliä. Tämän takia hainkin aluksi pakin paikalle joten ei ollu ainakaan paineita tehdä maaleja joka pelissä.

Sittemmin on päässyt paremmin peliin mukaan ja uskaltanu jo siirtyä sille "omimmalle" paikalle hyökkäykseen. Maalissaki tullu oltua muutama kerta eikä sieltä kovin pahaa vittuilua tule vaikka kuinka pahasti imee.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Onko vielä kiinnostuneita? Joukkueen nimi, paidat jne vaihtuneet - ilmoitelkaa vaikka yv:llä Gamer Taginne niin laitan kutsua.
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Onko tää touhu kuollu vai? Itse ilmottauduin tiimiin tänään vasta mukaan. Gamertag siis Jni0. Miten olisi huomenna peliä johonkin aikaan illasta?
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Pelejä on kokoajan ja juttu lentää. Rekisteröidy ihmeessä HC Jatkoajan foorumille.

Laitoinkin jo sulle kutsua.

Jeps, rekkasin. Nyt vaan odottelen pukkarissa, josko porukalla lienee aikaa. Ei näkynyt eilen illalla ketään ainakaan, kuten ei nytkään. BAP moodia olen pelaillut offlinessa suht paljon, liukas laituri joka hakee tekopaikkaa.

Oisko illalla kellään aikaa saapua pukkariin vaikka kello 19? Pitäisi saada ensimmäinen online- bap peli alle :)
 

Dilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, New Jersey Devils, Ässät
Jeps, rekkasin. Nyt vaan odottelen pukkarissa, josko porukalla lienee aikaa. Ei näkynyt eilen illalla ketään ainakaan, kuten ei nytkään. BAP moodia olen pelaillut offlinessa suht paljon, liukas laituri joka hakee tekopaikkaa.

Oisko illalla kellään aikaa saapua pukkariin vaikka kello 19? Pitäisi saada ensimmäinen online- bap peli alle :)

Kyllä eilen oli pelejä. En tiedä sitten missä pukkarissa olet ollut, mutta kyllä eilen tuli pelattua aika monta peliä. ;)

Tuosta vielä hyvä ohje alkuun Fiiulta.

Te uudet pelaajat, älkää pelätkö. Ei teitä lynkata virheistä, minä olen siitä elävä todiste. Kyllä sitä hasardia tulee varmaan joka pelissä yhdelle jos toisellekin. Pelaamalla sitä kehittyy ja on mukava huomata kun uudet jätkät saavat juonesta kiinni. Lisäksi läppää lentää kuulokkeista ja enpä muista että koskaan olisi kellekään tiuskittu mistään. Korkeintaan huumoripitoisesti kuittailtu. Ei muuta ku rohkeasti mukaan, pelatkaa rauhallisesti mm. aiemmin annettujen ohjeiden mukaan tai niitä soveltaen. Kyllä se peli alkaa siitä sujumaan.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Joo, kiinnostuneet vaan gamertagia tänne tai YV:llä.
Try-outille pääsee varmasti. Eikä vissiin ketään olla koskaan potkittu poiskaan. Eli jengiin pääsee.
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Menipäs toinen ottelu osaltani penkin alle, oikean puolustajan tontti ei oikein näin aluksi sopinut, ekassa matsissa vasenta pakkia pelasin ja heti tilille napsahti 0+2. Tosin vastustaja katkaisi ensimmäisessä erässä yhteyden. Mutta on muuten hemmetin mukava pelimuoto!

E; Pukkarissa odotellaan.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voisin kanssa liittyä joukkoon hupaisaan(?), mikäli passaa. 08:ia tuli hakattua aika lailla, 09:ä vasta jokunen peli takana mutta lisää lisää ja lisää vaan niin eiköhän tuo siitä. Gamertag on tällainen kuin john penaali. Ehkä jotkut saattavat minut muistaa 08:n parista jatkoajan liigoista gamertagilla Penaali, toivottavasti hyvässä mielessä.
 

SnT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, Ilves, Pittsburgh, Venäjä.
Holahola

Juuh, täällä olisi yksi innokas tulemaan try-outille. :) Xbox on nyt tullut pelailtua vasta parisen viikkoa ja tuota uutta NHL:ää on kyllä sitten hakattu niin paljon kun on vaan aikaa riittänyt. Meikäläisen gamertag on AnusUrakka (don't ask why).

Hieman olen kyllä vielä sillain pihalla touhusta, mutta mitenkäs tuonne teidän kanssa nyt pääsee taitoja testaamaan? Pahoittelen tietämyyttäni.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Juuh, täällä olisi yksi innokas tulemaan try-outille. :) Xbox on nyt tullut pelailtua vasta parisen viikkoa ja tuota uutta NHL:ää on kyllä sitten hakattu niin paljon kun on vaan aikaa riittänyt. Meikäläisen gamertag on AnusUrakka (don't ask why).

Hieman olen kyllä vielä sillain pihalla touhusta, mutta mitenkäs tuonne teidän kanssa nyt pääsee taitoja testaamaan? Pahoittelen tietämyyttäni.

Kannattaa ensiksi pelata muutama Online-joukkuepeli, niin pääsee vähän jyvälle ettei suoraan pomppaa "ammattilaisten" peliin.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
AnusUrakka (don't ask why).


Pakkohan tällanen on mukaan päästää jos JA-nick on Vauhtipukki ja gamertag on AnusUrakka. Joko on huikee huumorintaju tai sit todella sairas persoona, molemmat tapaukset sopii porukkaan. Kumpaa luulet olevas? Tiedetään etä meetkö hyökkään vai puolustaan :)
 

SnT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, Ilves, Pittsburgh, Venäjä.
Pakkohan tällanen on mukaan päästää jos JA-nick on Vauhtipukki ja gamertag on AnusUrakka. Joko on huikee huumorintaju tai sit todella sairas persoona, molemmat tapaukset sopii porukkaan. Kumpaa luulet olevas? Tiedetään etä meetkö hyökkään vai puolustaan :)

Mitään en koskaan myönnä! Ei vaan, varmaan löytyy niitä molempia piirteitä :D
Sanotaan näin, että juuri tällä hetkellä ei ole väliä. Team player henkeen ja vereen, kunhan ei tarvitse tolppien välissä seistä koska silloin ei kenelläkään ole kivaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös