Mainos

Xbox360 NHL 09 HC Jatkoaika

• 42 144
  • 537

MikkoT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Canadiens
Hyvin näytti ainakin rekisteröityminen onnistuvan. Vielä kun tosiaan saadaan keskustelut salaisiksi, niin hyvä tulee.

Juu, mulla menee näiden säätöjen kanssa. Jos joku on joskus leikkinyt foorumien kanssa ja tietää niistä jotain niin olisi valtaa tarjolla.

e: Nyt pitäis olla niin, että vain rekisteröityneet käyttäjät näkee pelikirja-osion.

Viimeksi muokattu:

MikkoT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Canadiens
http://hcjatkoaika.munfoorumi.com/index.php

Eli joo, tuonne voi nyt kaiketi alkaa rekisteröitymään. Gamertagiin / Jatkoajan nimimerkkiin perustuvan käyttäjätunnuksen käyttöön kannustetaan vahvasti.

Foorumilla on tällä hetkellä kaksi aluetta.

Yleinen - Johon on oikeudet myös vierailla. Jos joku vastustaja haluaa tulla avautumaan, niin tuonne sitten varmaankin ilmestyy joku itkuvirsi. :) Tänne ei mitään asiaa meidän sovituista pelitavoista.

Pelikirja - Tänne pitäisi olla (jos oikein osasin asetukset laittaa) oikeudet vain rekisteröityneillä käyttäjillä.

Jos jonkun mielestä tarvitsee jotain lisäalueita niin ehdotella saa mulle, tai sitten tuleville modeille jos semmoisia ilmestyy.

Peliseuran hakeminen ja yleistiedottaminen onnistunee ihan tässä ketjussa, vai?

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
- Kun pelipaikat on valittu ja peli siirtyy loading screeniin, kaikki puhe pätkii ja takkuilee niin, etten saa mitään selvää. Muilla samaa ongelmaa?

Mulla tekee ihan samaa. Eilen toimi mikki itse peleissä ok (sain sanottua jes kun tuli maali :P ) mutta on tässä ollut sellaisia pelejä että on ollut ihan mykkä.

http://hcjatkoaika.munfoorumi.com/index.php

Jos jonkun mielestä tarvitsee jotain lisäalueita niin ehdotella saa mulle, tai sitten tuleville modeille jos semmoisia ilmestyy.

Peliseuran hakeminen ja yleistiedottaminen onnistunee ihan tässä ketjussa, vai?

Iso käsi Mikolle, vaikuttaa tosi pätevältä systeemiltä.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Puolisen tunnin sisällä vois tulla pelaan pari peliä..

E: Kävinki jo foorumilla heittämässä ihan loistavaa settiä.

Viimeksi muokattu:

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Oikeesti, oliko se nyt Berube kuka mainitsi tosta xbox.com/live osoitteesta? Täähän on ihan perseestä olla töissä kun kokoajan päivittää vaan sivua ja kattoo paljo peli on, onneks pojat tällä hetkellä johtaa 0-3 :)

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nautitaan peleistä vielä kun voidaan, itse pidän näistä höntsäilyistä mutta jotenkin haistan että jossain vaiheessa menee totisemmaksi tämä touhu kun kärkisijat kolkuttelevat. No, sen näkee sitten.

Joka tapauksessa yksi vahvuus on juuri suuri rosteri, pelaajia riittää ja voittosarake kasvaa.

Itse taisin siirtyä laidasta keskelle, aloituksetkin tuntuvat onnistuvan ja muutenkin keskellä parempi meininki.

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin joo, vielä yksi juttu. HC Jatkoajan paita (varsinkin se musta/punainen) on ehkä hienoin mitä olen livessä nähnyt. En nyt jaksa lukea ketjua läpi, että kuka sen valitsi (Vili#39?) mutta loistava valinta.
Velho#39, jos tarkkoja ollaan :) Vili, Velho, ei kai sillä niin väliä.

Tänään illalla todennäköisesti taas jakelemaan passeja tolpan juurelle.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
MikkoT ja thego näyttää uurastavan kaksin siellä oikein kunnolla. Jätkät ei paljon menuja navigoi, kokoajan on peli käynnissä ja aina kun kattoo niin ne johtaa peliä. Tutkapari??

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Häh, oonko mä sua joskus noin kutsunut vai viitataanko tässä tietoliikenteeseen? :)

Tsekkaa liigan aloitusviesti :) äläkä ota ittees, ei sillä oo mulle väliä mitä siellä lukee, kunhan piruilen sulle.

edit. Siis se sun perustama liiga.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oliskohan Mikolla tai Velholla mahdollisuutta laittaan meikälle uutta kutsua joukkueeseen sille mun aidolle ja alkuperäiselle gamertagille, eli R1ku:lle. Kyllästyin totaalisesti sen toisen joukkueen muutaman henkilön jatkuvalle valitukselle ja näin ollen voisin tulla tuolla gt:lla nyt Jatkoajan joukkueeseen, samalla säästyisin ainaisilta ulos -ja sisäänkirjautumisilta. Sitten toinen kysymys näin yleisesti, että tahdotteko meikäläisen pysyvän pakkina, eli oletteko kyllästyneet hirveisiin hasardeihin ja huonoihin vetoihin, vai saisinko siirtyä sentteriksi? Jos pakeista on vieläkin pulaa (en ole pariin iltaan ehtinyt pelata, niin en tiedä), niin voin kyllä pysyä pakkinakin, ei siinä mitään.

Joo, mä laitan kun pääsen himaan töistä. Ihan sama mulle mitä paikkaa pelaat, ne vaihtelee kuitenkin jossain vaiheessa.

Ja taidan laittaa yllärinä sitten muutamalle muullekin noi "pääkäyttäjä" ominaisuudet. Mikollakaan tuskin on mitään sitä vastaan?

Mige

Jäsen
Foorumeille rekisteröidyin samalla nimimerkillä kuin Jatkoajassakin pyörin. Nyt Chico'siin safkaamaan ja sitten ennen omaa futismatsia voisin muutaman pelin pelailla.

Craig Berube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Nautitaan peleistä vielä kun voidaan, itse pidän näistä höntsäilyistä mutta jotenkin haistan että jossain vaiheessa menee totisemmaksi tämä touhu kun kärkisijat kolkuttelevat. No, sen näkee sitten.

Joka tapauksessa yksi vahvuus on juuri suuri rosteri, pelaajia riittää ja voittosarake kasvaa.

Joo siis sehän on jumalan tosi, että kyllä kohta tää tästä vielä totiseks muuttuu. Ei siin mitään, GeeÄmmät tekee vaan todella muhkeet sponssi sopparit, että joka äijjä pääsee viimeistään ennen ens kauden alkua osallistumaan bahamalla järjestettävälle korkeanpaikan leirille! ;)

Ja pitää yhtyä tuohon numeroissa on voimaa ajatteluun siinä mielessä, että toisaan melkein aina on sitten pelikavereita keiden kanssa tehdä HC Jatkoajan nimeä tunnetuksi maailmalla.

Jewnaberry

Jäsen
Suosikkijoukkue
Marko Jantunen
Tänään tulisin itsekkin mieluusti pelailemaan mikäli tuon kutsun saan, pitänee ilmeisesti lisäillä MikkoT kaverilistalle livessä? :)

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
McJokke linjoille tuossa heti kuuden jälkeen kun työt loppuu. Otetaanhan taas kokoilta voittoja.

Tuo on ihan totta että pidetään ihmeessä mikit korvilla ja puhutaan pelin aikana. Auttaa huomattavasti. Eilenkin pari viimeistä peliä kun mikit meni mykäks niin oli kyl joukkuekin täysin hukassa. Ja onhan se paljon mukavampi ainakin mun mielestä kun voi pelikavereiden kans rupatella, ja juhliakin maalia yhdessä!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy