Mainos

Xbox360 NHL 09 HC Jatkoaika

• 42 181
  • 537

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Tuli kyllä pari kertaa tänään aika pahasti takkiin, mutta ihan vain sen takia että Wicci ei ollut maalissa. Seuraava peli jossa on kuus jamppaa niin Terminaattori vois vuorostaan kokeilla imeä. Hasekmaisia patjatorjuntoja siis luvassa.

X-box ja änäri tulossa loppuviikosta, mikäs on HC Jatkoajassa tilanne, vieläkö on paikkoja auki, oikeastaan mikä tahansa tontti kelpaa.

Ainakin aamuvuoroon mahtuu vielä. Pakkeja ei ainakaan taida liikaa olla joten olisko hyökkäävä puolustaja mitään? Ite oon varmaan ainoa jolla hahmona on "defensive defenseman"....?

EDIT: Käväsen tos kaupas ja tuun taas Liveen noin puolen tunnin sisään. Pistäkää sit viestiä jos mua ei pukkarissa näy.

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Varmasti mahtuu. Jos olisin GM niin olisi jo kutsua tullut ;D En mitenkään halua vihjata.. Mut vois vaikka olla viisi GM:ää ja kun näitä joukkueeseen hakuja tulee, niin tulisi kutsut nopeasti perille :)

Mige

Jäsen
Saavun pukkariin aivan kohta, odotelkaa jos siellä on just teillä peli alkamassa.

E. Ei siellä ole oikein ketään onlinessa, joten huudelkaa tässä jos ootte menossa pelaamaan.

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Laiturina sujui ihan kivasti, vaikka ei tainnut kuin yksi syöttö tulla tilille. Muutaman kerran turhan paitsion tein ja vähän paikallaan olin paria avausta hakemassa. Mutta omasta mielestäni kuitenkin ns. kylmiltään ihan hyvin laidassa.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Hattutemppu sitten vaan ja pari voittoa lisäksi, jeejee!

Tosiaan kohta unille ja huomenna jatkellaan taas sitten. Kiitos jätkät.

Ps. En mee enää keskelle, niin paska alottaja et huh.

dal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ne parit
Joudunki vetämään vähäsen takasin. Kaverin perustamaan kerhoon tuli kutsu ihan samoihin aikoihin ja kaveripelit veti voiton. Eli dalhsl jättää laiturin tonttia auki muille.

Ei siinä, pärjäätte kyllä ilman muakin :)

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Tekipä kone mukavat temput, kun kerrankin saatiin peli heti käyntiin. Tyssäsi meikäläisen peli alkuintroon, eikä mikään toiminto toiminut. Noh, nyt toi romu ei lähde edes päälle! Kokeillaan uudelleen n. tunnin päästä, mikäli peliseuraa löytyy? Katselin juuri että pisteetkin on päivitetty, omat tehot 30+15, +7. Jäähyjä en muista, olisiko joku 36min tms.

Suosikkijoukkue
Ilves
Mikäli tulkitsin sarjataulukkoa oikein, HC Jatkoaika on tämän päivän jälkeen maailmanlistalla sijalla 32, ja suomenkielisistä joukkueista toisena. Pakko vielä tähän liittää kehut Terminatorille, joka piti maalinsa suulla meitä pystyssä huonoina hetkinä ja mahdollisti viimeisen 2-0 voiton.

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Mikäli tulkitsin sarjataulukkoa oikein, HC Jatkoaika on tämän päivän jälkeen maailmanlistalla sijalla 32, ja suomenkielisistä joukkueista toisena. Pakko vielä tähän liittää kehut Terminatorille, joka piti maalinsa suulla meitä pystyssä huonoina hetkinä ja mahdollisti viimeisen 2-0 voiton.

Aivan loistavasti Jääkiekkokaukaloiden suurin ja kaunein maalivahti The Terminator piti joukkuetta pystyssä!
Rupeahan Velhokin terästäytymään sait aikamoisen maailmanluokan kirittäjän ;)

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Aivan loistavasti Jääkiekkokaukaloiden suurin ja kaunein maalivahti The Terminator piti joukkuetta pystyssä!

No hei! Joku yhdeksän vetoa ja sellasia Jujen lämärin verosia kaikki. Eikö kukaan muista että tein yhdessä pelissä myös kaksi maalia pakin tontilta? ;)

Mut vois kyl joku keksiä täs jonku salaisen foorumin meidän taktiikoille ja pelikirjoille. Tässä on ainaki itellä tullu mieleen yhtä sun toista. Ja tosiaan jos jokainen viittis pitää ne kuulokkeet korvilla ja mielellään käyttää sitä mikkiä jos tulee jotain nerokkaita ajatuksia pelin aikana.

Hyviä pelejä kyllä oli tänään ja kolmestaankin saatiin voittoja kasaan. Tietokonepelaajien kans on ihan hyvä pelata jos jokainen vaan muista pyytää niilt syöttöjä ja laukauksia sopivina hetkinä. Nyt on kyl pakko laittaa jo nukkuun mut oon yleensä melko myöhään valveilla niin pistäkee viestiä jos on muita "unettomia".

MikkoT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Canadiens
Kuumeilen ainakin tämän päivän kotona, joten jos löytyy pelaajia niin pistäkää vaikka livessä/tänne viestiä.

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
No hei! Joku yhdeksän vetoa ja sellasia Jujen lämärin verosia kaikki. Eikö kukaan muista että tein yhdessä pelissä myös kaksi maalia pakin tontilta? ;)

Mut vois kyl joku keksiä täs jonku salaisen foorumin meidän taktiikoille ja pelikirjoille. Tässä on ainaki itellä tullu mieleen yhtä sun toista. Ja tosiaan jos jokainen viittis pitää ne kuulokkeet korvilla ja mielellään käyttää sitä mikkiä jos tulee jotain nerokkaita ajatuksia pelin aikana.

Hyviä pelejä kyllä oli tänään ja kolmestaankin saatiin voittoja kasaan. Tietokonepelaajien kans on ihan hyvä pelata jos jokainen vaan muista pyytää niilt syöttöjä ja laukauksia sopivina hetkinä. Nyt on kyl pakko laittaa jo nukkuun mut oon yleensä melko myöhään valveilla niin pistäkee viestiä jos on muita "unettomia".
En ollut todistamassa noita maaleja, joten ei pysty kommentoimaan...

Pelikirjalle ehdottomasti suojatut sivut ;) Ja kuulokkeet ehdottomasti, myös mikrofonia olisi suotavaa käyttää. Eilen meni pari peliä siten, että meikku vetele monologia siellä, eli lähinnä manasin kämmäilyjäni. Tai no, kerran joku rikkoi hiljaisuuden, kun tehtiin maali: jostain kuului hiljainen "yes".

Tossa tietokonepelaajien kanssa pelatessa on tosiaan aika tärkeätä tuo syöttöjen ajoitus ja niiden pyytäminen. Yhtä tärkeää on olla pyytämättä niitä syöttöjä, jos on aivan älyttömässä paikassa. Ainakin joskus tuntui olevan kauheeta kiirettä.

Muutoin olli kykkä hemmetin hyviä pelejä eilen. Tosin itse en saanut kertaakaan varattua sentterin paikkaa ja niinpä meikun hirmualoittaja menee hukkaan. Muutamia aika hienoja maaleja järjestettiin. Pitänee alkaa keräämään noita hienoimpia maaleja sinne hidastusarkistoon. Toivottavasti kellään ei pala käpy, jos alkaa noiden kanssa kikkailemaan kesken pelin. Pitänee harjoitella esim. BAP:n kanssa noita.

Purezone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Enpä taidakkaan sitten päästä pelaamaan, nimittäin Live-aika loppukin jo viime viikolla, ja tili huutaa tyhjyyttään. Kun sitä live-aikaa (joskus sitten) tulee hankittua, olen back is pisnes, jos vaikka jossain vaiheessa jotain kakkosjoukkuetta pystyyn jos halukkaita löytyy tarpeeks?

MikkoT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Canadiens
Enpä taidakkaan sitten päästä pelaamaan, nimittäin Live-aika loppukin jo viime viikolla, ja tili huutaa tyhjyyttään. Kun sitä live-aikaa (joskus sitten) tulee hankittua, olen back is pisnes, jos vaikka jossain vaiheessa jotain kakkosjoukkuetta pystyyn jos halukkaita löytyy tarpeeks?

Kyllä tuossa varsinaisessakin jengissä on vielä tilaa ihan riittävästi.

Dilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, New Jersey Devils, Ässät
Kyllä tuossa varsinaisessakin jengissä on vielä tilaa ihan riittävästi.

Saattaisin olla kiinnostunut paikasta hyökkäyksessä.

En taida olla suureksi hyödyksi joukkueelle ainakaan vielä. Katsotaan vaikka parin päivän päästä tarkemmin. Suht aktiivinen olen ainakin.

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Pystyn mahdollisesti jäjestämään meille yhdeltä foorumilta oman yksityisen alueen, jossa voidaan setviä pelikirjaa yms. Palaan asiaan myöhemmin tänään.

MikkoT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Canadiens
Pystyn mahdollisesti jäjestämään meille yhdeltä foorumilta oman yksityisen alueen, jossa voidaan setviä pelikirjaa yms. Palaan asiaan myöhemmin tänään.

Mä löysin myös jonkun ilmaisen foorumi-palvelun, jota testailen nyt. Ilmoittelen.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)

Jumangega. Oon päivän tai oikeestaan illan pois niin heti on mun muroihin kustu ;)

Hyvä vaan jos joku muukin innostuu noista outojen miesten hommista, kirittäjää tässä kaivattiinkin. Tänään mä niin kyykytän jokaista yrittäjää, jokainen saa koittaa...

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muutamia pointteja tästä livepelaamisesta ja HC Jatkoajan toiminnasta:

- Jostain syystä mun koko netti katkeaa, jos yritän pelata kapteenina. En edes yritä selvittää tätä mysteeriä.. mutta jos olen yksin dressing roomissa, ja sinne saapuu porukkaa, lähden hetkeksi pois ja tulen takaisin samantien. Joten odottakaa minua :) (GT: decireko)

- Lisäksi lensin yhtäkkiä kesken pelin ulos, kun eilen olis ollut 6 vs 5 peli.

- Ite en ainakaan henkilökohtaisesti enää jaksa noita kahden ihmispelaajan nyhjäyksiä. Vastedes jos olen dressing roomissa kahdestaan jonkun kanssa, ja tämä aloittaa pelin, lähen pois. Etenkin silloin, jos pelikaverilla ei ole mikkiä.

- Kun pelipaikat on valittu ja peli siirtyy loading screeniin, kaikki puhe pätkii ja takkuilee niin, etten saa mitään selvää. Muilla samaa ongelmaa?

- Odottelu dressing roomissa on saatanan tylsää.. siinähän sitä illat helposti menee kytätessä. Friend listalla pitäis olla joku ominaisuus mistä näkee kavereiden sen hetkisen pelin keston. Tai sitten mahdollisuus siirtyä katsojaksi käynnissä olevaan peliin.

- Mulla on offensive defenceman, mutta rannarit ja lämärit tuntuu jotenkin aika tuhnuilta.

Kaikesta huolimatta, pelaaminen online jengissä on järjettömän hauskaa. Vielä kun toi tekniikka toimis vähän luotettavammin.

Niin joo, vielä yksi juttu. HC Jatkoajan paita (varsinkin se musta/punainen) on ehkä hienoin mitä olen livessä nähnyt. En nyt jaksa lukea ketjua läpi, että kuka sen valitsi (Vili#39?) mutta loistava valinta.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ässät vs Pelicans
  • 1.96
  • 4.45
  • 3.50
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy