Mainos

Xbox360 NHL 09 HC Jatkoaika

• 42 181
  • 537

Noel#93

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU
Laitoin kaveripyynnön wiccille. GT: nieminen93. Sentterin olen BAP-moodiin tehnyt, mutta kaikki kenttäpelaajan paikat käy. Vuorotyö mahdollistaa pelit lähes kaikenlaisiin lepakko aikoihin, joten voisin paikata vakimiehiä, kun suurta tunkua kentälle ei ole. Kuulokemikki löytyy tietty myös.

GM postia odotellessa!

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli tuosta venaamisesta mieleen että onkohan niin että vastustaja tulee samasta lohkosta eli on about saman tasoinen? Kärkiporukat taitaa olla suurimmaksi osaksi rapakon takaa ja täten ei peliajat välttämättä kovin helposti osu yhteen.

Jos nyt tänään voisi vihdoinkin olla ilman konsoli- tai yhteysongelmia niin Lentävänniemen Rafalski, Jargon Corkmann tulee illalla rankomaan vastustajia vastustamattomien ylämummojen merkeissä :)

MikkoT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Canadiens
Laitoin kaveripyynnön wiccille. GT: nieminen93. Sentterin olen BAP-moodiin tehnyt, mutta kaikki kenttäpelaajan paikat käy. Vuorotyö mahdollistaa pelit lähes kaikenlaisiin lepakko aikoihin, joten voisin paikata vakimiehiä, kun suurta tunkua kentälle ei ole. Kuulokemikki löytyy tietty myös.

GM postia odotellessa!

Lisäile myös mut (MikkoT) niin lisäilen sut töiden jälkeen jos wicci ei ehdi. Pääset pelailemaan.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Oon nyt just käymässä kotona, laitan kutsut noille uusille jotta pääsevät illalla mukaan.

Tosiaan hei, nyt sit joku tekee ne kotisivut tms. ettei kaikenlaiset rip-offit tuu huuteleen...

MikkoT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Canadiens
Oon nyt just käymässä kotona, laitan kutsut noille uusille jotta pääsevät illalla mukaan.

Millos meillä järjestetään se Rookie Dinner, jossa sitten tulokkaat tarjoaa illan meille pitkään jengissä olleille? Ja kukahan löytää ekana partavaahtoa ohjaimestaan?

Joo myönnetään, mulla on tylsää töissä.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Sellainen asia tuli mieleen kun pakkina pelannut, että muistetaan pitää peli leveällä kun avataan peliä, varsinkin niin että tarjotaan pakeilla muutamakin avausmahdollisuus. Pakki-pakki syöttöä tykkään kyllä antaa myös mahdollisuuden mukaan, niin saadaan vastustajan pakkaa auki.

Ite olen monesti ollut tolla jätkällä kiekon kanssa siinä tilanteessa et kaks äijää on tulossa karvaamaan eikä ole yhtään tyhjää syöttäväylää. Et siin ois vois vaik pakkipari tulla aina tarjoamaan sitä varmaa syöttäpaikkaa taakse tai sivulle. Mulla on muutenkin tää hahmo "defensive defenseman" et noi syötöt on aika huonot ja liike kankeaa.

Jätkät muuten hävis eilen 0-1 meidän jengille (On8). Terminator (kuka sitten onkaan) oli aika vakuuttava tapaus :) Kaivaa kyllä ihan pelkällä olemuksellaan verta nenästään.

Mähän oonki meijän agitaattori vaikka pakkina pelaankin! Jotku tuntuu ihan oikeasti turhautuvan jos saan muutaman kunnon pommin vedettyä pelissä ja viel vihellyksen jälkeen ajelen kaikkea liikkuvaa. Muutamas pelis on sit vastustaja pistäny poikittaista vaikka kiekko on ollu jo toisessa päässä. Tappeluita haen ainakin silloin jos vastustajalla on 2-3 ihmispelaajaa niin saadaan pieni edge siitä. Ainakin toivottavasti.

EDIT: Ja edelleen saikulla ollaan joten tulen varmaan Liveen täs ihan lähiaikoina..

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mulla on nyt tunti aikaa ennen lähtöä, istun täällä pukukopissa yksin ja laitan kamoja päälle, tuliskos joku kiristään mun patjojen remmit??

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla on nyt tunti aikaa ennen lähtöä, istun täällä pukukopissa yksin ja laitan kamoja päälle, tuliskos joku kiristään mun patjojen remmit??

Hmm, luulin että tämä on HC Jatkoajan viestiketju, mutta taisinki eksyä irstaalle seuranhakupalstalle.

Näkyykös muilla statsin normaalisti? Ite näin jostain syystä vaan omat sekä Craig Beruben statsit.

MikkoT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Canadiens
Ei näy ja mitä lueskellut niin kaiketi aika yleinen ongelma. Mahdollista korjaavaa päivitystä odotellessa. :)

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hmm, luulin että tämä on HC Jatkoajan viestiketju, mutta taisinki eksyä irstaalle seuranhakupalstalle.

Hah! Pidä tunkkis :)

Kolme peliä ehdin pelaan. Ekassa vastustaja laitto yhteydet poikki 30sek pelin jälkeen, toinen voitettiin Niemisen ja Joken kans 4-1 ja kolmannessa parin minuutin pelin jälkeen EA päätti että nyt on pelit pelattu ja huoltokatko(?) laitettiin päälle. No mut yks kokonainen pelattiin ja se meni kaikilta ok. Kiitokset!

Craig Berube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Näkyykös muilla statsin normaalisti? Ite näin jostain syystä vaan omat sekä Craig Beruben statsit.

Olen muuten miettinyt ihan samaa. Eikä nämä minunkaan statsit ole kyllä ihan ajan tasalla, ainakaan kun eilen katsoin. Joo kyllä noi olis ihan hieno saada toimimaan noi statistiikka hommat. Ja vaikka niinkin että pystyisi tuolta easportsworld.comista kattoon statsit ja standingsit yms. Lukee vaan online leaguen kohdalla, että coming soon.....just just.

btw pakko vielä mainita, kun on ollut tässä alkuviikosta vaikeuksia keskittyä työaikana tähän varsinaiseen työntekoon (syystä minkä kaikki varmaan arvaavat), niin eilen sitten menin kattomaan ihan tonne xbox.com/live sivustolle kun kaverit "pelaavat" liigamatsia. Eli toisin sanoen seurasin maalitilanteen kehittymistä kaverin profiilista, joka oli pelissä mukana. Ja täytyy sanoa, että pahalta tuntui nähdä oma joukkue 2-1 tappiolla. Elin täysillä hengessä mukana, mutta paha se oli seurata täältä viltistä omien taivallusta. Olisi niin halunnut olla mukana auttamassa.

Että tällasta työntekoa täällä :D

Noel#93

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU
Ensimmäiset luistimen potkut HC Jatkoajan paidassa takana. 4-1 voitto lämmitti, onneks on noin Velho molari! Well, rookie sheivausta pukukopissa odotellessa...

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Mä tuossa ensi viikolla kohan nämä työkiireet hellittää, meen varmaankin tuon Xboxin ja NHL09:n ostamaan.

Vieläköhän mahtuisi mukaan sitten?

Nim.merkillä:

Vuodesta 93 PC änäriä harrastanut.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Kiitti vain vitusti EAn servereille taas kerran. Pääsin kuitenkin jo siinä viiden minsan päästä takas pukkariin mut oli muut kaverit lähteny jo pois linjoilta. Joten laittakaa vain viestiä jos ootte menos sinne niin Terminaattoriki tulee piakkoin.

Jos toi nyt oli "huoltokatko" mikä vasta tuli, mut ainaki nyt näky kaikki statsit. Omalta kohdalta näytti seuraavaa: 28GP, 2G+12A, +8, 115PIM, 362HITS. Kyllä noi omiin silmiin vaikutta ihan todenmukaisilta. Kolme maalia olen kyllä tehnyt, mutta se eka tuli ihan ensimmäisissä peleissä joten se on voinu jäädä tilastoimatta. Jäähyminuuteistaski ku vähentää tappleut niin jää noin 2min/peli.

Teholukema on sitten joukkueen paras! Et se ainaki pitää paikkaansa ;)

EDIT:
Vieläköhän mahtuisi mukaan sitten?

Varmasti mahtuu mutta jos tosiaan olet vain PC änäriä aiemmin pelannut niin suosittelen kyl vetämään muutaman pelin Be A prota harjotteluna..tosin siirtymä PC:ltä XBoxille on huomattavasti helpompi kuin toisinpäin.

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Juu sen varmasti uskon, eikä oikeen luonto antais periksi tullakaan jos ei jotain ees osais :)

Ilmoittelen sitten, kun boxi ja peli löytyy.

rip-off

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Steelers
Joo ja kyllähän me jätkät tarvitaan joku "suojattu" paikka missä voidaan taktiikoita hioa. Tännehän tulee kaikennäköset "rip-offit" lueskelemaan meidän taktiikoita niikuin MikkoT tossa aiemmin jo mainitsi.

Nimihän sieltä löytyikin jo, mutta vakoiluasiaan on syytä hieman kommentoida: valitettavasti en tiennyt, että mitä joukkuetta vastaan pelattiin tossa matsissa. Oli nimittäin esimerkiksi Tommyn "pelikirja" kyllä tästä ketjusta luettu jo etukäteen.

Onneksi itse hoidamme "suljetussa" facebook-ryhmässä nämä taktiikkapalaverit. Sinne on perustettu mm. topic "Vittuilua vastustajajoukkueista ja heidän pelaajistaan" ja "On8 pelikirja", joiden sisältö voisi kiinnostaa monia joukkueita.

Uusintaottelulle olisi kyllä muutenkin tarvetta: joku teistä taisi jo "pukuhuoneessa" yrittää vähän provisoida meitä tappeluun yms. mutta en vielä tuossa matsissa tiennyt, että missä ko. nappi edes on, joten jäi siihen kutsuun vastaamatta. Ens kerralla parempi pitää päät ylhäällä.

MikkoT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Canadiens
mutta en vielä tuossa matsissa tiennyt, että missä ko. nappi edes on, joten jäi siihen kutsuun vastaamatta.

Seliseli.. ;)

En tiedä moniko tiimiläisistämmä löytyy facebookista, mutta varmasti ihan toimiva systeemi. Joku privaatimpi paikka noille sovituille taktisille yksityiskohdille kyllä olisi kätevä. Sen pitäisi olla helppo, että ihmiset siellä jaksaisivat käydä.

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
On tää kyl siistiä pelata. Tuli aika monta peliä pelattua eri menestyksellä. Pisteitäkin tullu ja joukkue pärjänny.
Pari viimeisintä matsia meni hieman puihin kun jostain syystä mikit lakkasi toimimasta ainakin itselläni. Haittaa nimittäin hurjasti kun ei pysty kommunikoimaan.
Ja maalivahtinakin kokeilin olla, mut ei siis tuu kyl yhtään mitään. Sori pojat ois voinu olla tiukka matsi, mut ne neljä kaikki meni aikalailla mun piikkiin. 4-0 siis hävittiin se peli. Mut nyt duuniin ja huomen jatkuu illasta.

Craig Berube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Pari matsia alle taas ja ihan kohtalaista menestystä omalta osaltani. 2 matsia ja 2 maalia. Paistaa se aurinko joskus tännekkin tunkioon, ja se tietenkin auttaa kun toisaan pääsee pelaamaan sitä hyökkääjän paikkaa mikä parhaiten itselleni sopii! PAHOITTELUNI kuitenkin todella turhista 2 minuutin jäähyistä mitä tuli ensimmäisessä pelissä aivan liikaa. Se on se nimi mikä painaa välillä selässä ;). Täytyy sanoa, että kyllä se on kaunista sillon se peli kun se kulkee koko joukkeella molemmissa päissä. Hienoa joukkepeliä! Illalla taas kehissä.

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas, Englanti
X-box ja änäri tulossa loppuviikosta, mikäs on HC Jatkoajassa tilanne, vieläkö on paikkoja auki, oikeastaan mikä tahansa tontti kelpaa.

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sori pojat kun hävittiin 5-2 se peli mihin tuli mentyä maaliin. Pitäis jättää noi veskarin hommat suosiolla niille ketkä sen osaa.

Illalla lisää ja silloin mieluiten pakkina :)

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kiitos pelistä ja sitä sattuu, Ässillä pelasi ihan salee Sakari Salminen salanimellä, siksi hävittiin!

Mä palailen takas liveen tuossa kun Canalin peli (jos nyt saisivat edes perkeleet näkymään) on erätauolla.

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Omissa päissä meni kyllä puihin tänään. Melkein jokainen avaus taisi mennä metsään tai sitten vastustajalle suoraan. Sentään maalin ja pari syöttöä sain aikaan. Huomaa kyllä, että ihmiset karvaat konetta aktiivisemmin, kun omalla alueella jäi pari kertaa katsomaan avauspaikkaa, niin johan joku ajeli jo vastapalloon.

Sori pojat kun hävittiin 5-2 se peli mihin tuli mentyä maaliin. Pitäis jättää noi veskarin hommat suosiolla niille ketkä sen osaa.

Illalla lisää ja silloin mieluiten pakkina :)

Jos satutaan samoihin peleihin, niin voin sitten pelata hyökkääjänä että pääset pakiksi, jos ei muuten.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ässät vs Pelicans
  • 1.96
  • 4.45
  • 3.50
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy