Mainos

Xbox360 NHL 09 HC Jatkoaika

• 42 181
  • 537

MikkoT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Canadiens
Käykää tosiaan kaikki (joukkueen jäsenet) jotka eivät vielä ole käyneet rekisteröitymässä tuonne omalle boardille jossa sitten enemmän keskustelua noista joukkueen asioista. Käyttäkää nimimerkkinä mieluiten Liven gamertagia niin tunnistan.

Osoitehan oli:
http://hcjatkoaika.munfoorumi.com/

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Hieman tuntuu siltä, että jahka olen vetäissyt safkan napaan, niin hipsin pukkariin, sillä ei oikein tuo telkkumatsi jaksa kiinnostaa. Toivottavasti peliseuraa riittää, että saadaan pelit aikaiseksi.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Hieman tuntuu siltä, että jahka olen vetäissyt safkan napaan, niin hipsin pukkariin, sillä ei oikein tuo telkkumatsi jaksa kiinnostaa. Toivottavasti peliseuraa riittää, että saadaan pelit aikaiseksi.

Mä jo luulin että sä lopetit ja siirryit eläkkeelle kun äijää ei oo näkyny :)

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Meikäläinen sitten näyttää olevan todellinen mieliala-molari. Kolme voittoa joista kaks nollapeliä ja yhdessä vain yksi päästetty maali. Sit vastapainona joku seittämän tappiota ja about 4 päästettyä per peli. Sanokaa vain suoraan jos vituttaa.

Noel#93

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU
Hey thego! Mun mielestä yksikään maali ei ole mennyt molarin piikkiin. #93:n puolustuspelaaminen on todella heikkoa. Ja sitäpaitsi, isot respektit kaikille, jotka maalivahdin position suostuvat ottamaan!

Ainakin omalla kohdalla ton kuulokemikin kanssa on ollut useasti ongelmia. Haittaa kyllä pelaamista ja ennenkaikkea fiilinkiä.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Meikäläinen sitten näyttää olevan todellinen mieliala-molari. Kolme voittoa joista kaks nollapeliä ja yhdessä vain yksi päästetty maali. Sit vastapainona joku seittämän tappiota ja about 4 päästettyä per peli. Sanokaa vain suoraan jos vituttaa.

Mulla on välillä täysin sama tunne. Joksus tarttuu ja sit useemmin ei mikään.

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Hyvinhän sä olet maalissa pelannut, en muista eiliseltä että monikaan maali olisi mennyt veskarin piikkiin.

Toki mielummin näkisin sut puolustushommissa. Oli eilen pari hyvää peliä pakkiparilta Terminator - Corkmann jossa molemmat pääsi hyvin pisteille ja silti puolustaminenkin meni ihan hyvin.

Dilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, New Jersey Devils, Ässät

Sama kuin Jargonilla, eli en muista yhtäkään maalia mikä olisi mennyt sun piikkiin.

Myös toinen sama kuin Jargonilla. Sen verran hyvin toimii tuo yhteistyö siellä vasemmalla laidalla sun kanssa, että pysy siellä vain. :)

Vapaa päivän ansiosta täällä olisi sniper valmiina tekemään maaleja.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Hyvinhän sä olet maalissa pelannut, en muista eiliseltä että monikaan maali olisi mennyt veskarin piikkiin.

Toki mielummin näkisin sut puolustushommissa. Oli eilen pari hyvää peliä pakkiparilta Terminator - Corkmann jossa molemmat pääsi hyvin pisteille ja silti puolustaminenkin meni ihan hyvin.

Mä oon vaan luonnostani vähän turhan itsekriittinen ja sama homma on puolustaessa. Tulee melkein jokaisesta läpiajosta syytettyä itseä tai siitä jos takatolpalle jää pelaaja ihan vapaaks ja pistää kiekon reppuun. Kyllä siellä eilen meni ainaki kaks helppoa, mutta yritin sit paikkailla niitä torjumalla pari läpiajoa ja jonku one-timerinkin ihan reflekseillä.

Oli kyllä pari peliä jotka meni puolustuksen osalta lähes täydellisesti. Jotenki kyl Jargonin kans meni ajatukset yks yhteen ja koko kentällisellä kiekko liikkui hyvin. Kävin muuten tos viel läpi noita eri pelaajaluokkia ja että minkälaisia arvoja sieltä sais. Kyllä tää defensive-ukko sopii meikäläiselle kuin nyrkki silmään, ei voi mitään.

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Mä jo luulin että sä lopetit ja siirryit eläkkeelle kun äijää ei oo näkyny :)
Joka iltahan mä siellä olen. Ai eläkkeelle... Toissailtanakin vielä uhrasin baarista himaan tulon jälkeen vissiin reilun tunnin joukkueen eteen. Ja joku vielä jaksaa jauhaa jostain eläkkeestä, kele.

Edellisestä tulikin mieleen: onko meillä promillerajaa?

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Edellisestä tulikin mieleen: onko meillä promillerajaa?
Muille an ala rajoja asettamaan, mutta mulle on se muutama olut aivan maximi. Kännissä en edes näe kiekkoa kunnolla, joten peli arvatenkin menee ihan päin helvettiä. Harmi, sillä kännissä on muuten kiva pelata :)

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Muille an ala rajoja asettamaan, mutta mulle on se muutama olut aivan maximi. Kännissä en edes näe kiekkoa kunnolla, joten peli arvatenkin menee ihan päin helvettiä. Harmi, sillä kännissä on muuten kiva pelata :)
Juu, kyllä itselläkin sen verran toleranssi pelaa, että en ihan kauheessa jurrissa tule muiden peliä pilaamaan.

Eilen tuntui olevan jotain ongelmaa mikkien kanssa, tai sitten koko jengi oli mykkiä. Itse normaaliin tapaani kiroilin omia kämmejäni ja kukaan muu ei sanonut sanaakaan koko pelin aikana. Onko muut törmänneet tuohon? Eli joko mikeissä on vikaaa tai sitten koko loppujengi kuuromykkiä. Sen verran tuo alkoi korpeamaan, että oli pakko vetää pari yksinpeliä väliin. On meinaan aika hankala pelata tuollaista peliä, kun ei ole minkäänlaista kommunikointia kentällä. Yksinpelien jälkeen olikin taas peliseurana äänekästä sakkia ja peli maistui.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelatkaa kännissä tai selvinpäin mut kaikille tiedoks että mulle tulee viikonlopuks muksut joten pe klo 17- su klo 17 en välttämättä pääse pelaan vaikka onlinessa mun nimimerkki oliskin. Jos muksut nukahtaa niin sit asia eri mut en edes ajattele välttämättä koko peliä viikonloppuna vaan keskityn muihin asioihin. Sunnuntai-iltana siis viimeistään jatkan...

Toki nyt just istun pukkarissa ja odottelen...

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juu, kyllä itselläkin sen verran toleranssi pelaa, että en ihan kauheessa jurrissa tule muiden peliä pilaamaan.

Eilen tuntui olevan jotain ongelmaa mikkien kanssa, tai sitten koko jengi oli mykkiä. Itse normaaliin tapaani kiroilin omia kämmejäni ja kukaan muu ei sanonut sanaakaan koko pelin aikana. Onko muut törmänneet tuohon? Eli joko mikeissä on vikaaa tai sitten koko loppujengi kuuromykkiä. Sen verran tuo alkoi korpeamaan, että oli pakko vetää pari yksinpeliä väliin. On meinaan aika hankala pelata tuollaista peliä, kun ei ole minkäänlaista kommunikointia kentällä. Yksinpelien jälkeen olikin taas peliseurana äänekästä sakkia ja peli maistui.

On noissa mikeissä kyllä ollut ongelmia. Joskus kuuluu kaikki, välillä ei ketään ja jossain matseissa vain osa.

Pikkujurrissa on ihan hauska pelata mutta sitten kun mene helikopterikännin puolelle niin kyllä se rupeaa kummasti refleksejä hidastamaan ja jälki on sen mukaista. No harvemmin sitä tulee kotona mitään über-plexejä vedettyä mutta kieltämättä joskus piti NHL08:ssa aamulla kattoa että mitähän sitä tuli yöllä tehtyä... ;)

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
On noissa mikeissä kyllä ollut ongelmia. Joskus kuuluu kaikki, välillä ei ketään ja jossain matseissa vain osa.

Monta peliä on kyllä jo ollu mikit mykkänä tai sit et on kuullu vain yhden ihmisen. Muutamalta nimimerkiltä en ole tainnu vielä sanaakaan kuulla. Mukavasti tulee tollasia molemmat pakit menee kiekon perään kulmaan ja maalille jää vastustaja yksin seisomaan- tilanteita kun ei voi kommunikoida mitenkään.

Terminaattori tulee sit seuraavan kerran maaliin kun opettelette pistämään kiekkoa häkkiin. Vituttaa pikkasen hävitä 0-1..

EDIT: Pahoittelut Velholle siitä 6-1 tappiosta..et paljon apuja saanu puolustukselta.

Jake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Thegon avautumisesta päätellen ei ole pelit menny viime aikoina ihan nappiin. Itse olen pari kertaa joutunut pelaamaan pakkina hyökkääjän arvoilla ja klassisella kuvaruudulla. Aina en ole tiennyt missä oma äijä edes on kun kiekko tulee omaa päätyä kohden. Mutta pakko myös sanoa, että monesti olen joutunut puolustamaan 5vs.5 tilanteessa alimpana miehenä, ettei omissa kolise kun oma viisikko ylihyökkää. Sentterin paikalta on pakko ainakin omasta mielestäni puolustaa enemmän kuin laiturin ja muutenkin pelata alempana.

Nyt kannattaa muistaa vastustajista sellainen fakta, että osa joukkueista on sellaisia joissa samat kaverit pelaavat aina samoja paikkoja ottelusta toiseen. Lisäksi nämä porukat ovat treenanneet joukkupeliä huomattavia määriä, joten on oletettavaa että se myös toimii paremmin. Henkilökohtaisesti toivoisin myös enemmän puhetta peleihin, mutta joissain peleissä en ole yksinkertaisesti kuullut yhtään mitään. Ilmeisesti äänet ei pelaa kunnolla aina.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Thegon avautumisesta päätellen ei ole pelit menny viime aikoina ihan nappiin....

...Henkilökohtaisesti toivoisin myös enemmän puhetta peleihin, mutta joissain peleissä en ole yksinkertaisesti kuullut yhtään mitään. Ilmeisesti äänet ei pelaa kunnolla aina.

Kyllä tässä on hermot jo vähän rauhoittuneet. Se vain kun maalissa pelasin pari peliä ja koko ajan tuli läpiajoja ja oli ukkoa vapaana siinä takatolpalla niin rupes tosissaan vituttamaan. Sitten vielä ku tuli sellanen peli että torjuin lähes kaiken mahdottoman mutta äijät ei saanu yhtään maalia. Kyllä se tästä.

Pakkina kannattee ehdottomasti käyttää overview-kuvakulmaa! Onhan se kaukaa kuvattu eikä saa sellasta kunnon fiilistä peliin, mutta se toimii.

Äänet ei välissä pelaa kunnolla, mutta ei jotku kyl puhukaan mitään.

Mixu82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Arsenal
Tosta Jake79:n kommentista olen aika samaa mieltä. Itse pelaan Punakoneessa, ja sen verran voin kertoa, että me pelataan käytännössä koko ajan samoilla pelipaikoilla, joten pelikin sujuu paremmin. Toki meitä on huomattavasti vähemmän, joten välillä on vaikeaa saada sitä neljää pelaajaa kasaan samanaikaisesti. Teidän pelikirja-asioihin en tietenkään kantaa ota, vaikka huomaankin siinä selviä puutteita, mutta sen huomaan, että ongelmia tulee, kun kaikki pelaavat ja milloin mitäkin paikkaa. Se ei vaan yksinkertaisesti toimi edes tässä pelissä, saati oikeassa lätkässä. Mut jos pelaatte "Nuori Suomi -lätkää" niin se on ihan ok. :)

Ja etteköhän te meidät voita sijoituksessa, kun voitatte vaan enemmän pelejä kuin me, jos vaan pelaatte riittävästi. ;)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy