Xbox360 NHL 09 HC Jatkoaika

  • 41 203
  • 546

Mixu82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Arsenal
Punakone teki eilen selvää Jatkoajan porukasta, tosin huomasin, ettei teillä ollut parhaita pelaajia mukana. Nimittäin maalintekijät ainakin puuttuivat kokonaan, Thego the Terminator joutui huikeilla käsillään tekemään ainokaisen tokassa pelissä. :D Puolustuksessa on selkeitä ongelmia, mutta sitähän se "lentopallorotaatio" teettää. ;) Silti, HC Jatkoaika on ihan FHR Punakoneen kannassa, joten kai te tyytyväisiä voitte peliinne olla. :D
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Puolustuksessa on selkeitä ongelmia, mutta sitähän se "lentopallorotaatio" teettää. ;) Silti, HC Jatkoaika on ihan FHR Punakoneen kannassa, joten kai te tyytyväisiä voitte peliinne olla. :D

Ei kyllä oikein. Mä en kyllä nuku viikkoon kunnolla noiden pelien takia..
 

Kenu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kiekko-Vantaa
Hahaha! Meillä meni kyllä tosiaan kaikki aika nappiin niissä peleissä.

Meillä olisi tänään ollut taas kohtaaminen, mutta valitettavasti meiltä putosi yksi mies pois ennen otteluun asti pääsemistä, joten peli jäi pelaamatta.

Saatteki milloin tahansa pelejä aikaiseksi? Tänäänkin istuimme FHR Punakoneen pukkarissa kuuden äijän kokoonpanolla varmaan puoli tuntia yrittämässä löytää peliä, mutta tuloksetta. En tiedä mikä mättää.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Saatteki milloin tahansa pelejä aikaiseksi? Tänäänkin istuimme FHR Punakoneen pukkarissa kuuden äijän kokoonpanolla varmaan puoli tuntia yrittämässä löytää peliä, mutta tuloksetta. En tiedä mikä mättää.

Vaihtelee aika paljon. Välistä löytyy samantien vastustaja mut joskus pitää odotella pitempään.

Joka tapauksessa ollaan päätetty hajoittaa koko joukkue kun otettiin niin pahasti pataan eilen. Terminaattori siirtyy ruotsiin pelaamaan ja muut taitavat jäädä eläkkeelle.
 

Kenu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kiekko-Vantaa
Vaihtelee aika paljon. Välistä löytyy samantien vastustaja mut joskus pitää odotella pitempään.

Joka tapauksessa ollaan päätetty hajoittaa koko joukkue kun otettiin niin pahasti pataan eilen. Terminaattori siirtyy ruotsiin pelaamaan ja muut taitavat jäädä eläkkeelle.

Ette nyt yhdestä huonosta illasta tuollaisia päätöksiä tekisi. Teitä vastaan on mukava pelata.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Tavoite?

Lisäksi selvisi, että EA Sports Hockey League tulee sisältämään Play Offsit kauden päätteeksi. Parhaat 360 -joukkueet pelaavat toisiaan vastaan ja parhaat Playstation 3 -joukkueet toisiaan vastaan. Ottelusarjat pelataan paras seitsemästä menetelmällä ja lisää yksityiskohtia seuraa myöhemmin.


Oliskos tohon sitten kotietu tavoitteena?

Ja linkin kautta löytyy ohje jos jollain on ollu kyseistä (dirty disc) ongelmaa pelin käynnistyksen kanssa:

http://www.fhr.fi/uutinen.php?t=1741
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lisäksi selvisi, että EA Sports Hockey League tulee sisältämään Play Offsit kauden päätteeksi. Parhaat 360 -joukkueet pelaavat toisiaan vastaan ja parhaat Playstation 3 -joukkueet toisiaan vastaan. Ottelusarjat pelataan paras seitsemästä menetelmällä ja lisää yksityiskohtia seuraa myöhemmin.


Oliskos tohon sitten kotietu tavoitteena?

Se onkin sitten kiva päättää, ketkä pääsevät noita pleijareita meidän joukkueen suuresta osanottajamäärästä pelaamaan. Mikäli nyt edes koskaan höntsäilyn ohella sinne asti selvitään.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Se onkin sitten kiva päättää, ketkä pääsevät noita pleijareita meidän joukkueen suuresta osanottajamäärästä pelaamaan. Mikäli nyt edes koskaan höntsäilyn ohella sinne asti selvitään.

Varmaan kaikista paras olis pistää äänestys pelipaikoittain sinne meijän foorumille. Tai sit odotellaan niin kauan et tarpeeksi porukkaa luovuttaa ja jäljelle jää kuusi.
 

MikkoT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Canadiens
Ja eiköhän noita pysty sopimaan niin, että suuri osa halukkaista pääsee osallistumaan, jos siis tuollaiseen joskus pääsee.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Ei vissiin ole mitään määrä vielä kerrottu että kuinkamonta parasta tiimiä pääsee playoffseihin. Itse veikkaisin että aikamoinen kaavio siitä tulee, esim. jos 64 parasta joukkuetta pääsee, on meillä täysin realistinen mahis jopa kotietuun.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Ei vissiin ole mitään määrä vielä kerrottu että kuinkamonta parasta tiimiä pääsee playoffseihin. Itse veikkaisin että aikamoinen kaavio siitä tulee, esim. jos 64 parasta joukkuetta pääsee, on meillä täysin realistinen mahis jopa kotietuun.

En kyllä usko että noin monta joukkuetta pääsee kerta ne on paras seitsämästä sarjoja. 64:llä joukkueella menis ihan sika kauan..
 

Jake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Melkoisesti hajottaa kun ei pääse tänään liveen pelaamaan. Ei tullut lauantaina ja sunnuntainakaan pelattua, joten pitkä tauko tässä on menossa. Perjantaina en loppu vaiheessa enään päässy pukuhuonetta pidemmälle, jostain syystä se nakko mut aina ulos. NHL 08 joukkuepeleissä mulla oli ajoittain sama ongelma, mutta toivon ettei tästä tule myös sellainen. Itellekkin tais tulla perjantaina kysely johonki jenkkiporukkaan.

Tuohon play off paikkaan pitää sanoa, että kyllä meillä mahdollisuudet on pärjätä oikealla taktiikalla. Sen taktiikan avulla voi voittaa pelejä koviakin vastaan, mutta tietysti pienestä asioista puhutaan. Henkilökohtaisesti pystyn pelaamaan nykyistä pelitempoa huomattavasti kovempaan ja tarkoitan tällä syöttöpeliä. Aina sitä kiekkoa ei tarvitse pelata takatolpalle, jos esim. huomaa että siellä on joku terminator tyylinen maalinedessä niin vetoja vähän kauempaa jne.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Itselläni myös oli viikonlopun tauko kun ei pää pelittäny ja sitten kun se olisi pelittänyt niin sitten ei netti pelittänyt.

Joka tapauksessa jos tänään tuossa kello 24 jälkeen ketään viel livessä on niin meitsi linjoille hyökkää silloin.
Niin ja tavoitteista sen verran et kyl toi pleijari paikka ihan haarukassa voisi olla. Se on taas tietysti, että mahtuuko sitä edes porukkaan, mutta sen näkee sitten. Loistavaa viihdettähän tämä on. Ja arkisin tuntuu, että tästä on tullut toinen päivätyö!!
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Joka tapauksessa jos tänään tuossa kello 24 jälkeen ketään viel livessä on niin meitsi linjoille hyökkää silloin.

Live on poissa toiminnasta koko päivän. Ilmeisesti huomenna klo 10 aikoihin pitäisi taas alkaa toimimaan. Pieni vitutus ollut koko päivän kun suunnittelin pelaavan krapulan pois..
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Live on poissa toiminnasta koko päivän. Ilmeisesti huomenna klo 10 aikoihin pitäisi taas alkaa toimimaan. Pieni vitutus ollut koko päivän kun suunnittelin pelaavan krapulan pois..

No niinhän tuossa on kirjotettu aiemminkin kun vaan uskois, että eihän se tosiaan ole toiminut tämä päivänä vaikka kuinka yrittänyt.
Huomen sitten noin klo. 13-17 oon päivystämässä tiukasti.
 

Mige

Jäsen
Huomenna oon varsin pitkälti kokoajan pelivalmiudessa, koska huomenna ei ole koetta. Koeviikon pieniä valopilkkuja...

Toivottavasti Live siis skulaisi mahdollisimman aikaisin.
 

Matsku

Jäsen
Mahtuuko vielä mukaan sekoilemaan?

Gamertag on Amsre ja änäreitä on tullut pelattua tooosi aktiivisesti 98:sta lähtien. Pelipaikaksi käy mikä tahansa, tarvittaessa jopa kassari. Ja ainakin itse näen, että olen keskivertoa parempi nhl-tallaaja ;)
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mahtuuko vielä mukaan sekoilemaan?

Gamertag on Amsre ja änäreitä on tullut pelattua tooosi aktiivisesti 98:sta lähtien. Pelipaikaksi käy mikä tahansa, tarvittaessa jopa kassari. Ja ainakin itse näen, että olen keskivertoa parempi nhl-tallaaja ;)

Juu eiköhän tuonne vielä mahdu. Laitan sulle kutsun illalla ellei joku ole sitä jo päivällä ehtinyt tekemään (thego/wicci?)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös