XBox: NHL13 - EASHL - HC Jatkis

  • 40 759
  • 537

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Kysymys kaikille GM-oikeuksien omaaville:

Olisiko joku GM oikeudet omaava halukas luopumaan niistä hyvän asian eteen?
Alkutaipaleella tuli heiteltyä noita GM oikeuksia, kun ei ihan tiennyt, ketkä kaikki niillä ylipäätään jotain tekee.

Lukko1963 olisi halukas tekemään meille uudet Jatkoaikaa kunnioittavat pelipaidat ja siihen hän tarvitsee GM-oikeudet. GM:iä on kuitenkin nyt maximi ja niitä oikeuksia ei saa muulla tavalla poistettua, kuin niin, että hyppää joukkueesta pois ja tulee takaisin. Ihan varma en ole siitä, että onko tässäkin tapauksessa joku 12 tunnin karenssi ennenkuin voi liittyä takaisin joukkueeseen, mutta kyseessä on siis vain ja ainoastaan väliaikainen lähteminen. Kokoaikainen tietysti jos itse niin haluaa :)

Vapaaehtoisuutta toivon erityisesti niiltä, ketkä eivät syystä tai toisesta ole viime viikkoina peleille päässeet, jotta aktiivisempien GM:ien ei tarvitse luopua EASHL peleistä sen mahdollisen 12 tunnin karenssin vuoksi.

Lista GM:stä:

Minä
Nume
Villemix
Big Bad Bruins
Nasutykki
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Ja tosiaan pleijarit taitaa alkaa huomenna! Otetaanpa ne tällä kertaa sitten sillä asenteella, että pytty tulee kotiin! :) Minulla on tiistaina päivällä ja iltapäivällä hieman aikaa, mutta keskiviikkona sitten koko päivä ja ilta. Minua ei toki tarvitse odottaa jos pelaajia löytyy.
 

Villemix

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
Juu mä voin luopua noista oikeuksista, alussa sillon jo yritin kun Lukko kyseli sitä. Pystyttekö te heittää mut ulos sieltä vai tuunko ite hoitaa sen? Huomenna olis taas aikaa pelaa nii mahd. nopeasti olis tarkotus hoitaa tää.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Juu mä voin luopua noista oikeuksista, alussa sillon jo yritin kun Lukko kyseli sitä. Pystyttekö te heittää mut ulos sieltä vai tuunko ite hoitaa sen? Huomenna olis taas aikaa pelaa nii mahd. nopeasti olis tarkotus hoitaa tää.

Kiitoksia!

Tehdään silleen, että pelaile huominen ja sitten, vaikka viimeisen pelin jälkeen hyppäät pois joukkueesta. Jos huomisissa peleissä on joku GM mukana, niin vinkkaa sille, että laittaa kutsua tulemaan pelien jälkeen, kun olet poistunut... voit liittyä sitten takaisin heti tai viimeistään 12tunnin päästä. Viimeistään minä laitan ylihuomenna sulle kutsun, kun olen takaisin boxin ääressä jos kukaan muu ei sitä ole tehnyt.
 

janbo

Jäsen
Mielestäni tuosta ei pitäisi tulla mitään karenssia. Karenssisäännöt uudistuivat uuteen painokseen ja meni muistaakseni niin, että 12 tunnin sisään voit liittyä kahteen joukkueeseen ennen karenssin laukeamista.

Pyyntö pelipaitoihin liittyen: Selkeät erot koti- ja vieraspaitaan. Puna-viher värisokeana tulee joidenkin paitaviritysten kanssa ongelmia.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Minä pystyn huomenna klo 18 jälkeen ottamaan pari peliä ja tiistaina koko päivän neljään asti. Otetaanko taas tavoitteeksi, että olisi aina neljä pelaajaa playoffeja pelaamassa vai mennäänkö pienemmälläkin määrällä?
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Minä pystyn huomenna klo 18 jälkeen ottamaan pari peliä ja tiistaina koko päivän neljään asti. Otetaanko taas tavoitteeksi, että olisi aina neljä pelaajaa playoffeja pelaamassa vai mennäänkö pienemmälläkin määrällä?

Nuo edelliset play-offit, kun pelattiin, löytyi aika paljon niitäkin joukkueita, mitkä sahasivat kahdella, kolmella pelaajalla. Mutta, kyllä melkein suosin tuota minimissään neljää pelaajaa, niin bottien tekemät tunaroinnit vähenevät. 4 pelaajan saaminen nyt tuskin ongelma on, ottaen viimeaikaiset pelit huomioon :)
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Niin tosiaan ja nämä EASHL playoffithan loppuu ensimmäiseen tappioon, jos joku ei sitä vielä tiennyt.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Jaahas... Eka oottelen 20 min, etta peli loppuu ja uus alkais.. sit tulee 5 min homma mika pitaa tehda (silla aikaa kun Tammea odotellaan) ja uus peli alkanu, josta myohastyin 2 min...
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Jaahas... Eka oottelen 20 min, etta peli loppuu ja uus alkais.. sit tulee 5 min homma mika pitaa tehda (silla aikaa kun Tammea odotellaan) ja uus peli alkanu, josta myohastyin 2 min...

Juu, se vaatii joskus vähän kärsivällisyyttä tuo, että pääsee peliin mukaan. Itselläkin pari kertaa mennyt useampi peli ootellessa ennenkuin on ollut oikeaan aikaan boxilla.

Kannattaa aina ilmoittaa chatissä (jos peli ei ole päällä), että oottavat hetkisen. Silloin se on paljon mielekkäämpää muille, kun tietää ettei odota turhaan. Eilen taisi Sajuki joutua muutaman pelin odottamaan, kun ei tiedetty missä ja miten kauan on, kun ei vastaillut pelin chatissa viesteihin. Joillain on kuitenkin vaan pari peliä aikaa joskus pelata, niin varmasti mieluummin kaukalossa sen ajan viettävät :)

Toivottavasti pääset pian peleihin!
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Juu, se vaatii joskus vähän kärsivällisyyttä tuo, että pääsee peliin mukaan. Itselläkin pari kertaa mennyt useampi peli ootellessa ennenkuin on ollut oikeaan aikaan boxilla.

Kannattaa aina ilmoittaa chatissä (jos peli ei ole päällä), että oottavat hetkisen.

Laitoin kylla viestin, etta tulen kohta takaisin, mutta aloittivat silti... tanaan en olisi muita peleja ehtinyt muutenkaan pelata, kun GMC-pelit painoi paalle.. Josko mut sitten huomenna? paastettaisiin pelaamaan pleijareita :)
 

Taklaustyyny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Playoff

Päästäänkö tänään aloittamaan PLAYOFF-pelit? Mielestäni ei aloiteta ennen kuin on vähintään neljä pelaajaa mieluummin viisi. Kävisikö porukalle noin klo 16 alkaen? Ehdotuksia otetaan vastaan...
 

janbo

Jäsen
Päästäänkö tänään aloittamaan PLAYOFF-pelit? Mielestäni ei aloiteta ennen kuin on vähintään neljä pelaajaa mieluummin viisi. Kävisikö porukalle noin klo 16 alkaen? Ehdotuksia otetaan vastaan...

Joo, ei aleta pelaamaan playoffeja tynkäjoukkueella. Minulla on ainakin kova peli-into pudotuspeleihin kun edelliset missasin.
 

Jarvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP (Never stop the madness)
Joo, mielellään vähintään 4 pelaajaa. Mitäs olette mieltä pelataanko pelit suoraan putkeet vai esim. peli per päivä? Ja miten sotketaan(ko) rosteria, jos päästään seuraaville kierroksille, että kaikki halukkaat pääsevät pelaamaan? Kaikki munat yhteen koriin vai suljettu lippuäänestys? :)
 

janbo

Jäsen
Joo, mielellään vähintään 4 pelaajaa. Mitäs olette mieltä pelataanko pelit suoraan putkeet vai esim. peli per päivä? Ja miten sotketaan(ko) rosteria, jos päästään seuraaville kierroksille, että kaikki halukkaat pääsevät pelaamaan? Kaikki munat yhteen koriin vai suljettu lippuäänestys? :)

Näytän valmiiksi yhden äänestyslipukkeen, siinä on Hellreiseri pakin paikalla.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Päästäänkö tänään aloittamaan PLAYOFF-pelit? Mielestäni ei aloiteta ennen kuin on vähintään neljä pelaajaa mieluummin viisi. Kävisikö porukalle noin klo 16 alkaen? Ehdotuksia otetaan vastaan...

Mieluummin 18 mutta kyllä 16kin käy.. 17-17.45 ei käy mulle
 

Taklaustyyny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Joo, mielellään vähintään 4 pelaajaa. Mitäs olette mieltä pelataanko pelit suoraan putkeet vai esim. peli per päivä? Ja miten sotketaan(ko) rosteria, jos päästään seuraaville kierroksille, että kaikki halukkaat pääsevät pelaamaan? Kaikki munat yhteen koriin vai suljettu lippuäänestys? :)

Annan ääneni Janbolle ja mulle käy ainakin niin, että ne ketkä sattuu olemaan paikalla pelaa, jos enemmän kuin kuusi niin sitten rukataan seuraavaan peliin niin että kaikki pääsevät pelaamaan, jos/kun päästään jatkoon.

Jos otetaan eka ryhmä klo 16 ja toinen klo 18-->
 

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
välillä tuntuu et oma äijä on ihan sukka seuravassa pelissä onnistuu kaikki. Eilenkin yhes matsissa ei onnistunut edes taklaukset, vastustajia katsoin ja arvojen peruusteella ei edes ollu kovin kummosia... oma ukkeli kuitenkin 71 arvoltaan. Vähän tuohon legendaan saa paukuttaa pelejä 150, noh tulee se aikanaan sekin :D
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
En tiedä huolitteko minua pelaavaan playoff-joukkueeseen, mutta olen paikalla klo 18.15, yks gmc on ennen sitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös