Mainos

Xbox 360

• 193 085
  • 1 160

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Onko jollain ollut samaa ongelmaa ja onko ratkaisua olemassa? Elder Scroll-wikistä ei ainakaan silmää osunut neuvoa.

Jaa. Kuulostaapas oudolta. Ite latasin myös jonkun lisäosan siihen noin puoli vuotta sitten ja heti alusta toimi ihan normaalisti. Vaikuttaisiko tuo Boxin päivitys siihen, että lisäosa ei toimi vaan siihenkin pitäisi Bethesdan poikien vääntää vielä päivitys tai jotain.

Hulluutta (shivering joku) mulla ei tosin ole, mutta oletko kattonu jostain wikistä että miten sinne ylipäätään pääsee?

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies

Jarzki

Jäsen
Jaa meikäläisen boxi sitten rupesi vittuilemaan ja vilautteli pariin otteeseen punaista valoa virtanapin ympärillä ja sitten sammutti itsensä. Ylikuumenemista siis lienee, vaikka boxin pitäisikin olla jo paranneltu versio juuri kyseistä ongelmaa vastaan. Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia? Kuulemma microsoft hoitaa itse kaikki takuuseen liittyvät ongelmat ja hakevat boxinkin kotoa huoltoon. Pitääkö paikkaansa?

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Kuulemma microsoft hoitaa itse kaikki takuuseen liittyvät ongelmat ja hakevat boxinkin kotoa huoltoon. Pitääkö paikkaansa?

Lue nyt vaikka muutama aikaisempi viesti mm. minun omista kokemuksistani ja muidenkin.

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Jaa meikäläisen boxi sitten rupesi vittuilemaan ja vilautteli pariin otteeseen punaista valoa virtanapin ympärillä ja sitten sammutti itsensä. -klips- Kuulemma microsoft hoitaa itse kaikki takuuseen liittyvät ongelmat ja hakevat boxinkin kotoa huoltoon. Pitääkö paikkaansa?
Kyllä. Tuossa kahdella edellisellä sivulla on juuri juttua samasta asiasta.

Itselläni on tällä hetkellä boxi huollettu, 12.päivä kävi lähetti hakemassa ja Saksasta odottaa nyt lähtöään Suomeen. Katsellaan kerkeisikö tuo jo tiistaille..

Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Jaa. Kuulostaapas oudolta. Ite latasin myös jonkun lisäosan siihen noin puoli vuotta sitten ja heti alusta toimi ihan normaalisti. Vaikuttaisiko tuo Boxin päivitys siihen, että lisäosa ei toimi vaan siihenkin pitäisi Bethesdan poikien vääntää vielä päivitys tai jotain.

Hulluutta (shivering joku) mulla ei tosin ole, mutta oletko kattonu jostain wikistä että miten sinne ylipäätään pääsee?

Jes, eli Anvilista pitäs alkaa Knights of the Nine kyselemällä ensin NPC:ltä rumoursista ja Shivering alkais Niben Baysta peliajassa vuorokauden jälkeen, mutta kumpaakaan ei tapahdu. Voi olla että jokin patch puuttuu, pitää vaikka laittaa niille mailia sinne Bethesdalle.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Jes, eli Anvilista pitäs alkaa Knights of the Nine kyselemällä ensin NPC:ltä rumoursista ja Shivering alkais Niben Baysta peliajassa vuorokauden jälkeen, mutta kumpaakaan ei tapahdu. Voi olla että jokin patch puuttuu, pitää vaikka laittaa niille mailia sinne Bethesdalle.

Niin voi ihan hyvin olla että niillä on siellä jääny tuo Oblivioni vähemmälle huomiolle kun ovat Fallouttia vääntäneet. Jos kehtaat ilmotella sit saatko toimiin kun oon iteki meinannu ladata noi lisäosat.

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Saako headsetin mikin volumea säädettyä jotenkin? Isoveljen kanssa tässä ollaan iltana muutama pelailtu verkossa, mutta minulla on mikki niin helvetin pienellä että pitää käytännössä huutaa siihen, jotta jotain kuuluu toisessa päässä. Olen yrittänyt katsella kaikki mahdolliset asetukset läpi, mutta ei sieltä yhtäkään mikin äänensäätöön liittyvää asetusta mielestäni löytynyt.
Että jos joku nyt tietää mistä sitä voi säätää, niin ottaisi ohjeet tähän kiitollisena vastaan.

EDIT: Kyseessä on siis ihan perus headset joka on tullut boksin mukana.

Viimeksi muokattu:

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Kyllähän siinä "plugin" pohjassa on ihan manuaalinen säädin. Sitä rullaa muistaakseni vastapäivään niin tulee volyymia lisää.

No siinä tapauksessa vaikuttaa siltä, että tämä minun headset oli paskana jo ennen ensimmäistäkään käyttökertaa. Tuo kyseinen manuaalinen säädin on meinaan ollut täysillä(tuota tuli muuten säädeltyä pelin aikana, ja tuntui vaikuttavan vain kuulokkeen volumeen), eikä puhe siltikään mene vastapuolella asti, ellei sitten huuda siihen mikkiin. Ja yöllä ei hirveästi kehtaisi huutaa, eikä kyllä sen puoleen päivälläkään.
Itselleni sentään tulee vastapuolen puheet perille hyvin ihan normaalilla puheäänellä.

jake styles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
No siinä tapauksessa vaikuttaa siltä, että tämä minun headset oli paskana jo ennen ensimmäistäkään käyttökertaa. Tuo kyseinen manuaalinen säädin on meinaan ollut täysillä(tuota tuli muuten säädeltyä pelin aikana, ja tuntui vaikuttavan vain kuulokkeen volumeen), eikä puhe siltikään mene vastapuolella asti, ellei sitten huuda siihen mikkiin. Ja yöllä ei hirveästi kehtaisi huutaa, eikä kyllä sen puoleen päivälläkään.
Itselleni sentään tulee vastapuolen puheet perille hyvin ihan normaalilla puheäänellä.

Kannattaa tämmösissä tapauksissa soitella XBox-tukeen ja selittää ongelma. Suurella todennäköisyydellä lähettävät sulle maksutta uuden toimivan headsetin.

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Itselläni on tällä hetkellä boxi huollettu, 12.päivä kävi lähetti hakemassa ja Saksasta odottaa nyt lähtöään Suomeen. Katsellaan kerkeisikö tuo jo tiistaille..

Tänään palasi Suomen kamaralle boxi, n. 2 viikkoa meni kaiken kaikkineen. Ei osunut aikataulut ihan kohdilleen lähetin kanssa tänään, mutta huomenna on boxi kotona.

Katsotaan onko kokonaan uusi vehje vai vain huollettu versio..

Suosikkijoukkue
Big and Bad & KalPa
No niin, nyt iski Red Ring Of Death tännekin ja olihan se suuri ylläri, että takuuhan on menny umpeen jo joulukuussa 2007, näin sanoi netti.

Sekään ei ollut yllätys, että vikailmoitusta en voinut tehdä netissä ja täten pitää soittaa tukeen, joka on avoinna vain rajoitetun ajan ja arkisin.

Onko kokemuksia siitä paljonko huolto maksaa kun takuu on mennyt umpeen yms.? (vaikutusta sillä, että käytössä boxin persiissä on vieläpä Nyko:n lisätuuletin?)

Melekein voisi sanoa, että onneksi lähden tiistaina Sloveniaan 9. viikoksi... eihän sitä ennen tietenkään olisi mieli tehny pelatakaan.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
No niin, nyt iski Red Ring Of Death tännekin ja olihan se suuri ylläri, että takuuhan on menny umpeen jo joulukuussa 2007, näin sanoi netti.

Eiks boxille oo oma takuunsa ja sit tolle RROD:lle vielä pitempi, joku kolme vuotta? Ekaa kertaa kyllä kuulen että jollaki tulee RROD noin pitkän ajan jälkeen.

E: Niin ja kannattee joka tapauksessa soitelle niille Viron naisille jos vaikka huoltaisivat ilmaiseksi vaikka takuu olisikin mennyt.

Suosikkijoukkue
Big and Bad & KalPa
Jahas, olipa taas asiointia tuon virolaispuhelintytön kanssa. (ois melekein pitäny treffit sopia)

Ääni kuulu sieltä päästä niin hiljasella kuin olla ja voi, vaikka tietääkseni minulla ei kauheita kuulovaurioita ole vielä kohdalle sattunut ja ääntähän ei neiti saanut lisättyä.

Kovasti kyseli ostopvm:ää mutta enhän mie sitä tietenkään "muista" joten rahtikirjat tulevat postissa sopivasti silloin kun en ole enää Suomessa, pitää koittaa joku kaveri laittaa asialle niin saa boxin joskus jopa takaisin.

Kellään ei varmaan ole ollut tapausta, että eivät ole korjanneet/korvanneet tätä RROD kohtauksen saanutta boxia? Ilmeisesti kovoa ja mitään muitakaan osia ei tarvitse laatikkoon tunkea mukaan, jos puheesta oikein selvää sain. (jännä muuten että xboxin alkuperäinen laatikko ei kelpaisi rahtilaatikoksi tämän asiakaspalvelijan mukaan, siinähän on suojat ja varoitustarratkin jo valmiina)

Miksi en aikoinaan hommannutkaan PS3:sta... PS2:kin toimii vieläkin kuin unelma.

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Kellään ei varmaan ole ollut tapausta, että eivät ole korjanneet/korvanneet tätä RROD kohtauksen saanutta boxia? Ilmeisesti kovoa ja mitään muitakaan osia ei tarvitse laatikkoon tunkea mukaan, jos puheesta oikein selvää sain. (jännä muuten että xboxin alkuperäinen laatikko ei kelpaisi rahtilaatikoksi tämän asiakaspalvelijan mukaan, siinähän on suojat ja varoitustarratkin jo valmiina).

Kyllä ne vissiin aika kiltisti ovat aina tuon RROD:n korjanneet. Miksipä eivät olisi, jos sellainen koneessa tosiaan on. Ja eipä pakettiin muuta tarvi pakata, kuin itse konsoli. Jos sinulla sattuu olemaan siinä jotkut custom-faceplatet, niin ne kannattaa ottaa pois, koska saattavat jäädä matkalle.

Ja sama oli mulla, alkuperäistä laatikkoa ei saanut käyttää.

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Onko kellään ehdottaa mitään hyvää autopeliä? Mielellään joku GT-sarjan tyylinen voisi olla hyvä. Ratista ja polkimista kellään kokemuksia?

jake styles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jahas, olipa taas asiointia tuon virolaispuhelintytön kanssa. (ois melekein pitäny treffit sopia)

Ääni kuulu sieltä päästä niin hiljasella kuin olla ja voi, vaikka tietääkseni minulla ei kauheita kuulovaurioita ole vielä kohdalle sattunut ja ääntähän ei neiti saanut lisättyä.

Kovasti kyseli ostopvm:ää mutta enhän mie sitä tietenkään "muista" joten rahtikirjat tulevat postissa sopivasti silloin kun en ole enää Suomessa, pitää koittaa joku kaveri laittaa asialle niin saa boxin joskus jopa takaisin.

Kellään ei varmaan ole ollut tapausta, että eivät ole korjanneet/korvanneet tätä RROD kohtauksen saanutta boxia? Ilmeisesti kovoa ja mitään muitakaan osia ei tarvitse laatikkoon tunkea mukaan, jos puheesta oikein selvää sain. (jännä muuten että xboxin alkuperäinen laatikko ei kelpaisi rahtilaatikoksi tämän asiakaspalvelijan mukaan, siinähän on suojat ja varoitustarratkin jo valmiina)

Miksi en aikoinaan hommannutkaan PS3:sta... PS2:kin toimii vieläkin kuin unelma.

Sulla oli kyllä hemmetin huono tuuri ton asiakaspalvelun kanssa. Itse olen joutunut kahteen kertaan soittamaan tukeen boksin hajotessa, ja kummallakin kerralla on ollut langan toisessa päässä ihan suomalainen asiakaspalvelija, ja palvelu tehokasta ja ystävällistä.

Pelkkä sarjanumeron antaminen riitti kun olin boksin rekisteröinyt MS:n sivuilla. Laatikkona käytin muuten vanhaa PS2:n laatikkoa :D Mitään oheistavaraa eikä kiintolevyä ei tarvi mukaan laittaa, mutta itselläni pyytivät RROD-keississä laittamaan virtalähteenkin laatikkoon. Ilmeisesti sen takia että huollossa saattaa vaihtua koko kone uudempaan ja uusissa malleissa virtalähde on erilainen.

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Tietenkin itellä kävi niin, että tämä RROD-ongelma paukahti jouluksi 2006 ostettuun boxiin takuun mentyä umpeen. Aika kauanhan tuo kesti ja on ujeltanut ja tökkinytkin puolisen vuotta.

Tein radikaalin ratkaisun ja tilasin uuden boxin 60GBn kovalevyllä ja HL2 Orangeboxilla hintaan 269 egeä. Saa toisen ohjaimen ja loistopelin eikä boxin hinnaksi jää täten kuin n.150 euroa. Kohtuupieni hinta jos alkaa korjauttamaan. Maksaa ilmeisesti satasen verran. Joitain tallennuksia meni muttei mitään korvaamatonta. Tuon RRODn olisi ilmeisesti voinut saada taisteltua muttei vittu millään jaksa soitella/odotella boxia viikkotolkulla.

Fiiu

Jäsen
Tietenkin itellä kävi niin, että tämä RROD-ongelma paukahti jouluksi 2006 ostettuun boxiin takuun mentyä umpeen. Aika kauanhan tuo kesti ja on ujeltanut ja tökkinytkin puolisen vuotta.

Tein radikaalin ratkaisun ja tilasin uuden boxin 60GBn kovalevyllä ja HL2 Orangeboxilla hintaan 269 egeä. Saa toisen ohjaimen ja loistopelin eikä boxin hinnaksi jää täten kuin n.150 euroa. Kohtuupieni hinta jos alkaa korjauttamaan. Maksaa ilmeisesti satasen verran. Joitain tallennuksia meni muttei mitään korvaamatonta. Tuon RRODn olisi ilmeisesti voinut saada taisteltua muttei vittu millään jaksa soitella/odotella boxia viikkotolkulla.

Selvä tapaus, takuuhuoltona olisi mennyt. 2 vuottahan sillä vasta oli ikää ja 3v (kuten monesti mainittu) on se RROD-takuu. Tietysti jos mieluummin ostaa uuden niin sitten.. laita nyt kuitenkin tuo huoltoon niin saat parin-kolmen viikon päästä myydä käytetyn boksin jollekin ja edes vähän rahoja pois. Niin minä tekisin.

Teloch

Jäsen
Liveen läpsähtänyt kauhun ystäville niin Resident Evil 5- kuin FEAR 2-demot. Ensimmäinen testattu ja todettu karmivaksi, mutta valitettavasti vain kontrollien osalta. Eipä tuota kohtaan sen suurempia odotuksia ollutkaan ja hyllyyn tulee jäämään vaikka kuinka halvalla tyrkytettäisiin. Toivottavasti FEAR toimii paremmin.

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Onko kellään ehdottaa mitään hyvää autopeliä? Mielellään joku GT-sarjan tyylinen voisi olla hyvä. Ratista ja polkimista kellään kokemuksia?

Forza Motorsport 2, löytyy varmaankin halvennuslaarista hyvin edulliseen hintaan. Ostettavaa lisäcontenttia (jokunen rata ja kasa autoja) löytyy jonkin verran ja tässä vaiheessa FM2:sen hankkiminen on varmaankin hyvää lämmittelyä tänä vuonna julkaisuun kaavailtua Forza Motorsport 3:a odotellessa. Ratista ja polkimista en osaa sanoa, kun tuo 360:sen tattiohjain on varsin hyvä autopeleihin sellaisenaan.

devil29

Jäsen
Suosikkijoukkue
pikkuseurat
Race Pro tulee kauppoihin huomena, ja pelin pitäisi olla parasta autopeliä mitä on koskaan tehty missään. Nähtäväksi jää kuinka käy mutta ainakin omat "asiantuntija" ammattipelaaja kaverit on peliä hypettäny niin paljo että pakko peli on heti ostaa. Pelissä on WTCC (World Touring Car Championship), Formula 3000 ja Formula BMW luokat ainakin lisenssillä. Kannattaa katsoa linkki http://www.fi.atari.com/xbox360/race-pro-513.html

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy