Xbox 360

  • 191 154
  • 1 175

Teloch

Jäsen
Live goldin tilausta ei saa peruttua muuta kuin soittamalla tuotetukeen ja taistelemalla hyva suomenkieli vasta. Tai ainakin omalla kohdallani käskivät näin tekemään kun goldia peruuttelin.
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Pitääkö boxin mukana lähettää myös ostokuitti vai riittääkö, että rekkaa tuon sarjanumeron sinne Microsoftin sivuille? Kuitti kyllä on mutta menee viikko ennenkuin löydän sen tästä talosta.

Olin ostanut oman boxini kaverilta ja ostokuitista ei ollut mitään tietoa. Ja eipä sellaista tarvinnutkaan. Homma hoitui ihan ilmankin.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Tuli pieni ongelma kaverilla. Kun levyn laittaa sisään asemaan niin se vähän aikaa latailee mutta mitään ei tapahdu. Ei lähde lukemaan levyä. Mitä tälle ongelmalle tehdä vai onko vaan nyt niin että boksi meni rikki ja kaupan kautta uutta hakemaan?
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuli pieni ongelma kaverilla. Kun levyn laittaa sisään asemaan niin se vähän aikaa latailee mutta mitään ei tapahdu. Ei lähde lukemaan levyä. Mitä tälle ongelmalle tehdä vai onko vaan nyt niin että boksi meni rikki ja kaupan kautta uutta hakemaan?

Mulla oli sama ongelma yhden pelin kanssa. Vaihdoin sitten saman pelin päittäin kaverin vastaavaan, ja nyt toimii. Toimii muuten kaverillakin se peli, mikä mun boxilla ei pyörinyt. Eli kai siinä on jokin boxi/CD-asemakohtainen lukijaongelma.
 

jake styles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Live goldin tilausta ei saa peruttua muuta kuin soittamalla tuotetukeen ja taistelemalla hyva suomenkieli vasta. Tai ainakin omalla kohdallani käskivät näin tekemään kun goldia peruuttelin.

Näinhän se on perinteisesti ollut, mutta jostain luin ihan hiljattain huhua että nykyään onnistuisi myös netin kautta. Katsopa tuolta:
https://live.xbox.com/fi-FI/accounts/MyAccount.aspx
tai sitten tuolta, josko luottokortin poistaminen onnistuisi:
https://live.xbox.com/fi-FI/Flows/EditCreditCard/SelectPaymentInstrument.aspx?Check=true
(itselläni ei ole automaattista uudistamista käytössä, joten voin olla väärässä)
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Mulla oli sama ongelma yhden pelin kanssa. Vaihdoin sitten saman pelin päittäin kaverin vastaavaan, ja nyt toimii. Toimii muuten kaverillakin se peli, mikä mun boxilla ei pyörinyt. Eli kai siinä on jokin boxi/CD-asemakohtainen lukijaongelma.
Aivan. Mut se kaverin boksi ei lue mitään levyä. Vaan tekee saman kaikkien levyjen kohdalla. Ei auta vaikka niitä vaihtaisi. Eli taitaa tarkoittaa sitä että kone meni rikki?
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aivan. Mut se kaverin boksi ei lue mitään levyä. Vaan tekee saman kaikkien levyjen kohdalla. Ei auta vaikka niitä vaihtaisi. Eli taitaa tarkoittaa sitä että kone meni rikki?
Ahaa, ok. Mulla siis muut pelit toimivat ihan normaalisti. Taitaa siis boxi olla kaverillasi rikki. Palaako siinä rinkulassa niitä punaisia valoja? Jos cd-asema on paskana pitäisi siinä jokin valoyhdistelmä palaa.
 
Tuo DVD-aseman vika taitaa olla ihan tyyppivika. Käsittääkseni Microsoft oikaisi kulmia hieman ottamalla yhden jäähdytyselementin 360 pois. Korjaavat toki nämä viat veloituksetta ja muistaakseni postimaksutta. Ei ehkä ollut oikea paikka säästää, sillä todella paljon ovat juuri tuota vikaa saaneet korjata. Ja silti joutuivat sen jäähdytyksen laittamaan kuntoon ettei tarttisi kaikkien palauttaa vehettä.

Itsellä myös sama ongelma, vaan en ole jaksanut vielä pakettia lähettää (no lähteehän guitar hero 15. yrityksellä levyltä käyntiin) :)
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Mitään punaisia valoja ei pala boksissa. Pitääpä sanoa frendille että lähettää boksin taas huoltoon. Hitto kun eivät näytä kestävän mitään nämä masiinat.
 
Ai niin ja tämän ketjun innoittamana jaksoin itsekin sinne tukeen soitella. Ei tarvitse itse lähettää mitään, vaan kuriirifirma noutaa vekottimen. Näin ainakin tuumasivat puhelimessa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ostin tuossa vähän aikaa sitten Xbox 360 scart/RGB-kaapelin ja ilokseni olen huomannut sen minkä tuoteseloste lupasikin. Parempaa kuvanlaatua tavallisissakin televisioissa. Itsellä käytössä laajakuvatelkkari ja paransi sen kuvanlaatua reippaasti. Silmämääräisesti on aika tasoissa kaverin HD-telkkarin kanssa.
Suosittelen, kun hintaakin on vain reilut 20e. Alkavat pelit näyttää todella upeilta.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
FIFA 09

Voi perse on kyllä hienosti tehty noi roster updatet (tai siis squad updatet) tohon uusimpaan Fifaan. Saan ainoastaan Live-updatettua rosterini, jotka eivät sitten toimi järkevästi ollenkaan offlinessä. Pitäisi aktivoida jonkun liigan adidas Live Season, jonka koodeja tulee ilmeisesti 1 kpl ilmaiseksi pelin mukana, mutta johon omassa pelissäni ei ole mahdollisuutta.

Kylläpä meni kauan että sain tämänkin pikku tiedon selville, sen jälkeen kun olin kaikki mahdolliset testit tehnyt konsolini kanssa...

Mitenköhän tuon nyt saisi toimimaan, pitääkö tässä muka mennä tonkimaan jostain kauppojen pelihyllyistä se koodi prkl. Mitään lisähintaa en ala makselemaan moisesta, jonka luulisi nyt kuuluvan päivitykseen (ja kuuluukin pelin alkuperäiselle/ensimmäiselle omistajalle). Olisikohan täällä jotain offline Fifa-pelaajaa koodin kanssa..?

nim.Tahtoo Arshavinin Arsenaliin.


edit:Homma hoidossa! Selvisi että se koodi on kaikissa pelipakkauksissa sama, ts. käy useamman kerran.

**

Mitä noin muuten ohimennen tulevaa pelitarjontaa vilkaisee, niin kesä on aika hiljaista aikaa. Fight Night Round 4 olisi heinäkuussa tulossa, jossa saa otella itse Amin Asikaisella. Myös tietysti GH Metallica soittopelien ystäville ja uusin Tiger Woods golffareille tulevat kesän kynnyksellä. Prototypeltä ja Ghostbustersilta jotkut odottelevat myös jotain mahdollisesti.

Muuten taitaa mennä vasta alkusyksyyn taas seuraavat kunnon pelit. Todella hiljainen kevät oli kyllä pelirintamalla. Resident Evil 5 tulee mieleen ainoastaan vähänkään enemmän hypetettynä, mutta ei mitään verrattuna viime kevään GTA IV:een.
 
Viimeksi muokattu:

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Pelitarjonnasta sen verran, että ensi viikolla julkaistaan UFC Undisputed 2009. Jos tahtoo hyvän tappelu/kamppailupelin, niin suosittelen lämpimästi. Demokin ollut jo pidempään tarjolla livessä, joten kannattaa kokeilla.

Toinen mielenkiintoinen peli on Red Faction: Guerrilla, jossa ilmeisimmin viety "sandbox" uuteen suuntaan. Ilmeisesti pelissä ei ole pakko suorittaa ollenkaan tehtäviä, vaan läpi voi mennä pelkällä guerrilla meiningillä.

Näiden ja FN4:n lisäksi(demo tulossa muuten muistaakseni parin viikon päästä torstaina) sitten odotellaan lähinnä pelirintamalla paria länkkäripeliä(Call of Juarez toinen osa ja Red Deadin toinen osa), eri asia tuleeko nuo hankittua ja tulevat syssymmällä. Näiden lisäksi listalla syksyllä on Dragon Age: Origins (Biowaren ropeilua) ja sitten Mafia II.

Näistä varmaan ainakin osa tulee hankittua(ainakin hetkeksi, mahdollisesti sitten eteenpäin lähtevät). Tosin kaikki on vain pelailua odotellessa Mass Effect2:sta, jonka edeltäjä on edelleen omasta mielestäni Boxin selvästi paras peli ja lähellä yhtä parhaista peleistä yleisesti mitä pelannut.
 

Teloch

Jäsen
Tulevista peleistä kun puhutaan, hack'n'slash-fanaatikkona odottelen jo ohjain tanassa kesäkuun alkua, jolloin Sacred 2 saadaan viimeinkin konsoleille. PC:llä on tullut tahkottua jo tunti jos toinenkin tässä kuukausien mittaan yksin, mutta nyt sitten päästään kavereitten kanssa co-opina kähjäämään livessä. Toivon sydämeni pohjasta että käännös on onnistunut, ainakin on ollut aikaa hioa. Aikanaanhan PS2:ll ajo näytettiin mm. Baldur's Gate-häkkien myötä että tämä tyylilaji taipuu myös konsolille kauniisti.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Operation Flashpoint 2: Dragon Rising on kyllä mielestäni se odotetuin peli mitä boxille on tulossa mahdollisesti kokovuonna. Ja pitäisi tulla ihan pikapuolin, youtubessa on pelistä videoita jotka puhuvat kyllä puolestaan.

http://www.youtube.com/watch?v=vnaNejQ7Qlo

Tulee vasta syksyllä. En lähde vielä liikaa odottelemaan, koska Codemastersilla on tapana tehdä hienoa työtä pre-game videoissa suhteessa itse lopputulokseen. Nytkin tuo youtuben linkki antaa täysin valheellisen kuvan itse pelin grafiikoista.

Itsekkin odotan kyllä peliä, mutta varauksin. Samoin ArmA2:sta, joka siis alkuperäisen OFP:n tekijöiden käsialaa. Mutta senkin konsolijulkaisu tapahtunee vasta loppuvuodesta.

Tulevista peleistä kun puhutaan, hack'n'slash-fanaatikkona odottelen jo ohjain tanassa kesäkuun alkua, jolloin Sacred 2 saadaan viimeinkin konsoleille. PC:llä on tullut tahkottua jo tunti jos toinenkin tässä kuukausien mittaan yksin, mutta nyt sitten päästään kavereitten kanssa co-opina kähjäämään livessä. Toivon sydämeni pohjasta että käännös on onnistunut, ainakin on ollut aikaa hioa. Aikanaanhan PS2:ll ajo näytettiin mm. Baldur's Gate-häkkien myötä että tämä tyylilaji taipuu myös konsolille kauniisti.

Jos löytyy PS3 niin voi tilata jo jenkeistä pelin, jos ei tahdo odotella. Boxille tuon voi tilata esim. play asiasta käsittääkseni löytyy region free ja enkkuhärpäkkeillä. Pelissä on toistaiseksi kovasti vielä bugeja ilmeisesti myös ja koko julkaisuprosessi ollut kyllä paha farssi. Toivotaan kuitenkin että saavat korjattua ja hommat toimii.
 

Teloch

Jäsen
Pelissä on toistaiseksi kovasti vielä bugeja ilmeisesti myös ja koko julkaisuprosessi ollut kyllä paha farssi.

Eihän se olisi Sacred eikä mikään jos siinä ei olisi rekka-autollista bugeja julkaisussa. Ainakin PC:llä kursivat varsin hätäisesti suurimmat pois patchien muodossa ja toivottavasti sama pätee konsoleihinkin sitten tulevaisuudessa. Silti varovainen odotus päällä. Saa nähdä mimmosta kakkelia sitten käteen lyödään.
 

devil29

Jäsen
Suosikkijoukkue
pikkuseurat
Tulee vasta syksyllä. En lähde vielä liikaa odottelemaan, koska Codemastersilla on tapana tehdä hienoa työtä pre-game videoissa suhteessa itse lopputulokseen.

Mistä sait tiedon että tulee syksyllä, netissä(tiedän ei voi luottaa melkeen koskaan)luki että tulisi ensi kuussa ja parinkin eri pelikaupan edustaja on luvannut että pelin saa tulla hakeen ensi kuun lopussa viimestään. Mutta en niihinkään kyllä aina luota.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Mistä sait tiedon että tulee syksyllä, netissä(tiedän ei voi luottaa melkeen koskaan)luki että tulisi ensi kuussa ja parinkin eri pelikaupan edustaja on luvannut että pelin saa tulla hakeen ensi kuun lopussa viimestään. Mutta en niihinkään kyllä aina luota.

Niinkin epäluotettavasta lähteestä kuin pelin kotisivuilta-> http://www.codemasters.co.uk/flashpoint/index.php. En sitten tiedä mitä pelejä sinulle meinaavat pelikaupan edustajat tarjoilla. Itse kuitenkin luotan pelintekijöihin myyjiä enemmän ja siitä syystä siis puhuin syksystä.
 
Viimeksi muokattu:

devil29

Jäsen
Suosikkijoukkue
pikkuseurat
Olis tietenki kannattanu ehkä sieltä kattoa ;). Sulla oli kyllä aika kova lähde laittaa peliin. No mennään kyseleen sitte ens kuun lopulla että missä peli on ku luvattiin. Olisko mitään vinkkiä jostain muusta tulevasta sota/urheilu peleistä mitä on tulossa.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Olisko mitään vinkkiä jostain muusta tulevasta sota/urheilu peleistä mitä on tulossa.

UFC, Fight Night 4 tuli jo mainittua. ArmA 2 sitten joskus tulee myös. Kesällä ei kyllä kauheasti ole tulossa sota/urheilupelejä. FN4:n demo on parin viikon päästä tulossa ja UFC:n demo kannattaa ainakin tsekata. Löytyy PS3:n ja 360:n storeista(tai mitkä ovatkaan nimet...).

Virtua Tennis 2009 pitäisi tulla pian, mutta itse ei sen arcademaisuus vakuuttanut viime versiossa, joten katsellaan.

Sotapeleistä suosittelen kokeilemaan Red Faction: Guerrillan demoa kokeilemaan, vaikka eihän tuo perussotaa ole. Tästäkin löytyy demo ja julkaisu kesäkuussa.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Itse muuten odotan pikku mielenkiinnolla tuota uutta Bionic Commandoa. Haluan ainakin nähdä millaiseksi se on muodostunut, koska oli suosikkipelejäni 8 bittisellä Nintendolla muinoin.

Urheilupelipäivitykset tulevat tosiaan syksymmällä lähes kaikki. Tenniksestä Top Spinit ovat vieneet tähän asti voiton Virtua Tenniksestä, ainakin realistisuudessa, kuten ylhäällä mainittiinkin. Tuleekohan muuten Fifasta taas erillinen "versio" MM-kisoja varten ensi vuoden kesäksi 10:n lisäksi...?
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Itse muuten odotan pikku mielenkiinnolla tuota uutta Bionic Commandoa. Haluan ainakin nähdä millaiseksi se on muodostunut, koska oli suosikkipelejäni 8 bittisellä Nintendolla muinoin.

Urheilupelipäivitykset tulevat tosiaan syksymmällä lähes kaikki. Tenniksestä Top Spinit ovat vieneet tähän asti voiton Virtua Tenniksestä, ainakin realistisuudessa, kuten ylhäällä mainittiinkin. Tuleekohan muuten Fifasta taas erillinen "versio" MM-kisoja varten ensi vuoden kesäksi 10:n lisäksi...?

Veikkaan että tulee. EA tuskin jättää käyttämättä saumaa rahastaa erillisellä versiolla. Olisi syytä vaan sitten olla erillinen versio vielä FIFA 10:stä parempi ja oikeasti sitten olla sellainen ~150 maajoukkuetta ainakin mukana. FIFA- ja PES-sarjassa jostain syystä maajoukkueet ovat jääneet pahasti paitsioon. Vuodesta toiseen ainoa maanosa mistä löytyy yli 5 maajoukkuetta on Eurooppa. En toki oleta että peleistä löytyisi ~200 maajoukkuetta, mutta kun peleissä ei ole edes E-Amerikasta tai Afrikasta 5 tai yli maata, niin todella heikosti menee.

Bionic Commandon ilmainen demo löytyy muuten jo XBOX Livestä ainakin, jos tahdot kokeilla.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tekisi mieli pelata boxilla pitkästä aikaa jotakin sota-/ammuskelupeliä/3d-räiskintää. Suositelkaapa jotakin. Ei tarvitse olla uusi, parempi vain, jos halvalla saa jostakin ostaa-myy-vaihtaa liikkeestä.

Älkää suositelko:
- Call of Dutyja
- Half-life kakkosta
- Perfect dark zeroa
- Grand theft autoja
- Haloja

Nuo olen joko pelannut läpi tai sitten eivät muuten vaan iske.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Tekisi mieli pelata boxilla pitkästä aikaa jotakin sota-/ammuskelupeliä/3d-räiskintää. Suositelkaapa jotakin. Ei tarvitse olla uusi, parempi vain, jos halvalla saa jostakin ostaa-myy-vaihtaa liikkeestä.

Älkää suositelko:
- Call of Dutyja
- Half-life kakkosta
- Perfect dark zeroa
- Grand theft autoja
- Haloja

Nuo olen joko pelannut läpi tai sitten eivät muuten vaan iske.

Rainbow Six:Vegas 2 oli ihan ok taktinenammuskelu. Saints Row 1/2 ovat molemmat hupaisia pelejä GTA:n tyyliin, mutta paljon humoristisemmin. Gears of War 2 toki myös ihan pätevää ammuskelua. Vanhemmista peleistä mielenkiintoinen ja mielestäni hyvä paketti oli Crackdown. Tuon varmaan saa ainakin todella halvalla ja hyvää "GTA-tyyppistä", mutta ns. poliisin roolissa ja hieman futuristisessa kaupungissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös