Mainos

Xbox 360

  • 193 087
  • 1 160

El Guaje

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, Spurs
Mikä on ongelmana kun yritän FIFA09:ää pelata niin tulee ilmoitus "This Disc is Unreadable"? Ilmoituksessa kehotetaan pyyhkimään levy pehmeällä liinalla, jonka olen tehnyt mutta eipä auta. Levyssä ei ole naarmun naarmua. Muut pelit toimivat normaalisti. Mitä kannattaa tehdä kun kuittikaan ei ole tallella?
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikä on ongelmana kun yritän FIFA09:ää pelata niin tulee ilmoitus "This Disc is Unreadable"? Ilmoituksessa kehotetaan pyyhkimään levy pehmeällä liinalla, jonka olen tehnyt mutta eipä auta. Levyssä ei ole naarmun naarmua. Muut pelit toimivat normaalisti. Mitä kannattaa tehdä kun kuittikaan ei ole tallella?

Mulla teki tuota jossain vaiheessa NHL09 kanssa ja välimuistin tyhjennys aina välillä auttoi.

Ei vaikuta tallennuksiin mutta pelin mahdollinen päivitys lähtee. Tosin senhän voi asentaa helposti uudestaan kun pelin seuraavan kerran avaat.

http://www.joystiq.com/2006/06/09/xbox-360-hdd-cache-clear-code-discovered/
 

Batigol

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Rangers, Tshekki, Argentina
Mulla teki tuota jossain vaiheessa NHL09 kanssa ja välimuistin tyhjennys aina välillä auttoi.

Täällä myös valittaa tuota tekstiä, koittanut kaiken kunnes huomasi että siinä on ihan koko levyn ympäri menevä nätti naarmu. Vissiin 360 tehnyt tuhojaan? (Edellinenkin xbox pisti hajalle Football Manager 07:n)
 

Teloch

Jäsen
Ja itsellä on auttanut read erroreitten kanssa se, että avaan kelkan ja pistän pelin uudestaan sisään ennen pelaamista, olettaen että pelilevy on ollut käynnistyksen yhteydessä jo asemassa.
 

El Guaje

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, Spurs
Mulla teki tuota jossain vaiheessa NHL09 kanssa ja välimuistin tyhjennys aina välillä auttoi.

Ei vaikuta tallennuksiin mutta pelin mahdollinen päivitys lähtee. Tosin senhän voi asentaa helposti uudestaan kun pelin seuraavan kerran avaat.

http://www.joystiq.com/2006/06/09/xbox-360-hdd-cache-clear-code-discovered/

Noh, eipä auttanut. Pitäisikös tuon "mittarin" täyttyä sen jälkeen kun on vahvistanut välimuistin tyhjennyksen eli siis "klikannut" tuota "Yes" painiketta?
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
En muista olenko jo kysynyt, mutta kysytään uudestaan jos olen.

Eli onko jossain sivua/listaa nähtävissä josta saisi tietää eri pelien päivityksistä, kuten nyt tuolle NHL09:lle on jo pari moista tullut?
Olisi helppo tsekata kannattaako nettipiuha laittaa kiinni ennen pelaamisen aloittamista.
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Jahas. Nyt mokoma paska lahoaa jo ilman kovalevyäkin. No kohta voin huutaa jo "bingo" kun on sain jo E79 virheenkin. Tais tulla reissu Saksaan. Te (teitä on varmasti monia), joilla on kokemusta boxin lähettämisestä Saksaan, niin olisiko jotain neuvoja?

Aika helppo case. Netistä pystyy rekisteröimään boxin ja hakea sille takuuhuollon. Sitten vaan odottelee s-postia ja laittaa ohjeiden mukaan boxin menemään kuriirin kyydissä Saksaan. Ja paketti tuodaan myös haluttuun osoitteeseen takaisin. Aikaa mennee jotain 2-3 vko.
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Sorry, the page you requested is not available.

The page you were looking for is currently not available. The address may not be correct, or there may be a temporary problem with this site. Please try one of the following options:

Erittäin helppo case hyvinkin. No sille on näköjään syynsä, miksi PS3 maksaa enemmän. Kyllä nyt taas tekee höpöä verenpaineelle tämä show.

What? Hienosti toimii: https://service.xbox.com/

Osta vaan se PS3, jos et ton verran halua nähdä vaivaa...
 

JonKorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,NUFC, Alan Shearer, John Rambo
Kokeillaanpa uudestaan. Eli Boxi saapui huollosta (vaihtoivat uuteen), mutta boxin takaa ei löydy hdmi-liitäntä mahdollisuutta. Mikäs jippo tässä nyt taas on?

Eikös ole olemassa sellaisia boxeja joissa ei ole tuota hdmi-liitäntää...(näin ainakin muistelen) Ovat sit lähettäneet sulle semmosen epähuomiossa
 

Roark

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins
Kokeillaanpa uudestaan. Eli Boxi saapui huollosta (vaihtoivat uuteen), mutta boxin takaa ei löydy hdmi-liitäntä mahdollisuutta. Mikäs jippo tässä nyt taas on?

Ilmeisesti ovat vanhemman mallin sulle lähettäneet. Ei varmaan auta kuin soittaa sinne tukeen. Pitäis kyllä saada tuo HDMI-liitännälinen boksi, jos sulla semmonen oli alunperin.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Ilmeisesti ovat vanhemman mallin sulle lähettäneet. Ei varmaan auta kuin soittaa sinne tukeen. Pitäis kyllä saada tuo HDMI-liitännälinen boksi, jos sulla semmonen oli alunperin.

Tosin, jos aiemmin ei ollut, niin ehkä juuri sen takia laittoivat sellaisen nyt tulemaankin. Allekirjoittaneen vanha boxi oli hdmi:tön ja niin kaikki boxit johonkin saakka olivat. Muutaman vuoden sitten uudet boxit kaikki olleet hdmi:n kanssa tehtyjä, mutta varmasti noita varastoista vielä löytyy paljon ilman sitä. Kaverilta hajosi boxi ja vaihtoivat uuteen/"uuteen", mutta ei ollut hdmi:tä ollut rikki menneessä, eikä myöskään sitten uudessa/"uudessa".
 

Roark

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins
Voit saada jotain hyvitystä tuosta kämmistä, jos vaadit oikein tiukkana. Kannattaa kokeilla vaikka jotain lisälaitteita...
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Kyllä noissa 2008 ostetuissa Premium-malleissa pitäisi olla HDMI:t, jos vaan ei ole vanhaa sellaista ostanut. Jos sulla on alkuperäinen paketti tallella, niin siinä lukee myös HDMI.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Aika helppo case. Netistä pystyy rekisteröimään boxin ja hakea sille takuuhuollon. Sitten vaan odottelee s-postia ja laittaa ohjeiden mukaan boxin menemään kuriirin kyydissä Saksaan. Ja paketti tuodaan myös haluttuun osoitteeseen takaisin. Aikaa mennee jotain 2-3 vko.

Pitääkö boxin mukana lähettää myös ostokuitti vai riittääkö, että rekkaa tuon sarjanumeron sinne Microsoftin sivuille? Kuitti kyllä on mutta menee viikko ennenkuin löydän sen tästä talosta.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Miten pystyy vaihtamaan Liven tilauksen ei automaattisesti päivittyväksi?!?

Itselläni on vielä puolisen vuotta tilaus voimassa, mutta en pääse mistään muuttamaan automaattista uudistusta pois päältä koska luottokortti tiedot on nykyisessä tilauksessa käytössä. Onko tuo miten mahdollista, vituttaa jos pyörähtää syksyllä luottokortilta tuo summa.
 
Viimeksi muokattu:

Teloch

Jäsen
Live goldin tilausta ei saa peruttua muuta kuin soittamalla tuotetukeen ja taistelemalla hyva suomenkieli vasta. Tai ainakin omalla kohdallani käskivät näin tekemään kun goldia peruuttelin.
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Pitääkö boxin mukana lähettää myös ostokuitti vai riittääkö, että rekkaa tuon sarjanumeron sinne Microsoftin sivuille? Kuitti kyllä on mutta menee viikko ennenkuin löydän sen tästä talosta.

Olin ostanut oman boxini kaverilta ja ostokuitista ei ollut mitään tietoa. Ja eipä sellaista tarvinnutkaan. Homma hoitui ihan ilmankin.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Tuli pieni ongelma kaverilla. Kun levyn laittaa sisään asemaan niin se vähän aikaa latailee mutta mitään ei tapahdu. Ei lähde lukemaan levyä. Mitä tälle ongelmalle tehdä vai onko vaan nyt niin että boksi meni rikki ja kaupan kautta uutta hakemaan?
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuli pieni ongelma kaverilla. Kun levyn laittaa sisään asemaan niin se vähän aikaa latailee mutta mitään ei tapahdu. Ei lähde lukemaan levyä. Mitä tälle ongelmalle tehdä vai onko vaan nyt niin että boksi meni rikki ja kaupan kautta uutta hakemaan?

Mulla oli sama ongelma yhden pelin kanssa. Vaihdoin sitten saman pelin päittäin kaverin vastaavaan, ja nyt toimii. Toimii muuten kaverillakin se peli, mikä mun boxilla ei pyörinyt. Eli kai siinä on jokin boxi/CD-asemakohtainen lukijaongelma.
 

jake styles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Live goldin tilausta ei saa peruttua muuta kuin soittamalla tuotetukeen ja taistelemalla hyva suomenkieli vasta. Tai ainakin omalla kohdallani käskivät näin tekemään kun goldia peruuttelin.

Näinhän se on perinteisesti ollut, mutta jostain luin ihan hiljattain huhua että nykyään onnistuisi myös netin kautta. Katsopa tuolta:
https://live.xbox.com/fi-FI/accounts/MyAccount.aspx
tai sitten tuolta, josko luottokortin poistaminen onnistuisi:
https://live.xbox.com/fi-FI/Flows/EditCreditCard/SelectPaymentInstrument.aspx?Check=true
(itselläni ei ole automaattista uudistamista käytössä, joten voin olla väärässä)
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Mulla oli sama ongelma yhden pelin kanssa. Vaihdoin sitten saman pelin päittäin kaverin vastaavaan, ja nyt toimii. Toimii muuten kaverillakin se peli, mikä mun boxilla ei pyörinyt. Eli kai siinä on jokin boxi/CD-asemakohtainen lukijaongelma.
Aivan. Mut se kaverin boksi ei lue mitään levyä. Vaan tekee saman kaikkien levyjen kohdalla. Ei auta vaikka niitä vaihtaisi. Eli taitaa tarkoittaa sitä että kone meni rikki?
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aivan. Mut se kaverin boksi ei lue mitään levyä. Vaan tekee saman kaikkien levyjen kohdalla. Ei auta vaikka niitä vaihtaisi. Eli taitaa tarkoittaa sitä että kone meni rikki?
Ahaa, ok. Mulla siis muut pelit toimivat ihan normaalisti. Taitaa siis boxi olla kaverillasi rikki. Palaako siinä rinkulassa niitä punaisia valoja? Jos cd-asema on paskana pitäisi siinä jokin valoyhdistelmä palaa.
 
Tuo DVD-aseman vika taitaa olla ihan tyyppivika. Käsittääkseni Microsoft oikaisi kulmia hieman ottamalla yhden jäähdytyselementin 360 pois. Korjaavat toki nämä viat veloituksetta ja muistaakseni postimaksutta. Ei ehkä ollut oikea paikka säästää, sillä todella paljon ovat juuri tuota vikaa saaneet korjata. Ja silti joutuivat sen jäähdytyksen laittamaan kuntoon ettei tarttisi kaikkien palauttaa vehettä.

Itsellä myös sama ongelma, vaan en ole jaksanut vielä pakettia lähettää (no lähteehän guitar hero 15. yrityksellä levyltä käyntiin) :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös