Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

  • 147 733
  • 2 672

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
PHO, WSH tai WPG illalla linjoilla? Islanders yrittää kytkeytyä onlineen joskus yltäyhdeksän nurkilla.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Ottawa voisi ehtiä tänään neljän jälkeen linjoille hetkeksi. Sattuisko Wicci siihen rakoon kanssa linjoille?

Juup, mä pelaan Toronton kans siinä klo 16 ja voin ottaa sut heti perään (tai siis otan perästä), jos käy? Tosin, oon nyt jo online venailemassa joten jos on mahdollisuus päästä aikasemmin niin antaa tulla haastetta vaan.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Phoenix tänään linjoilla about 21-23. Pahoittelen että meikäläisen
aloitusajankohta on lähes aina vasta 20-21 välillä kun poika on nukahtanut.

Pelitahdista oma mielipide on että nykyinen käy mulle hyvin mutta varmaan onnistuisi myös jakson lyhentäminen 1 päivällä.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Bruins linjoilla koko illan, mutta en nyt aio päivystää boxilla koko aikaa, eli ilmoitelkaa kun ehditte pelaamaan niin tuen 5-15 minuutin varoitusajalla.

Edit: Jäljellä vielä Phoenix, Winnipeg ja Toronto.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Phoenix tänään linjoilla about 21-23.

Kävisikö Detroitia vastaan heti klo 21 tai sen jälkeen? Ei ole tosiaan minuutin tai kymmenen minuutin päälle, nukuta poikasi rauhassa ja tulet kun kerkeät! :)

Minä tulen missaamaan tuon seuraavan jakson "syysloman" takia, kun matkustan kotiin. Laitan kuitenkin, että Detroitia vastaan voi hoitaa pelit tietokonetta vastaan pelaamalla.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Capitals pelivalmiudessa ja tulee kohta onlineen, 19.30 aika tasan olen Livessä.
 

arska07

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Kärpät, Patrik Laine
Pari peliä ois jäljellä Penguinsilla tältä jaksolta. En kyllä saa mieleeni että mitä joukkueita vastaan. Olisin huomenna linjoilla joskus klo 17-20.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
PHO, WSH tai WPG illalla linjoilla? Islanders yrittää kytkeytyä onlineen joskus yltäyhdeksän nurkilla.

Linjoilla ollaan. Jetsiä yritin haastaa ja laitoinkin viestiä onlinessa, mutta ei taida kaveri olla boksin ääressä, vaikka änärin valikoissa statuksen mukaan jumittaakin.

Islandersille voi laittaa haastetta tulemaan, heti kun vaan sopii. Vaikka olisin pelamassa jotain muuta peliä, niin sopii haastaa, Koitan poikkasta pelin mahdollisimman pian.

EDIT: Jets vastasi huutoon ja pelit saadaan käyntiin.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Bruins on saanut tämän jakson pelit pelattua.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Phoenixilla olisi vielä tälle jaksolle pelit Minnesotaa ja Columbusta vastaan. Onnistuisiko tänään 21-23 välillä?

Mitähän muuten tarkoittaa kun pelikalenterissa on osan vastustajista edessä @ ja osan VS? Voisko tuosta päätellä onko online?
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Mitähän muuten tarkoittaa kun pelikalenterissa on osan vastustajista edessä @ ja osan VS? Voisko tuosta päätellä onko online?


Kuten Wicci tuossa jo mainitsi niin koti- ja vieraspelit. @-tarkoittaa vieraspeliä ja vs. kotipeliä. Itelle sattui viime jaksoon yksi kotipeli ja neljän pelin vierasputki, saapa nähdä miten seuraava jakso asettuu.
 

arska07

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Kärpät, Patrik Laine
Joo eli Penguins linjoilla myöhemmin illalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös