Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

  • 147 915
  • 2 672

Titans

Jäsen
Moromoro. St. Louis, Ottawa tai Dallas mahdollisesti pelaamaan? Tämä ilta ja huominen aamamupäivä aikaa pelata. Sitten on reissu ulkomaille edessä.

Varoituksen sana sitten tästä meikäläisen puolesta. Olen tässä kuussa yhteensä kaksi viikkoa ulkomailla, joten matseja saattaa tulla simuloiduksi. Pahoittelut näistä, täytyy toivoa, jos jaksot saisi osumaan niin, että ainakin osan peleistä kerkeäisi pelaamaan.

Titans
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Varoituksen sana sitten tästä meikäläisen puolesta. Olen tässä kuussa yhteensä kaksi viikkoa ulkomailla, joten matseja saattaa tulla simuloiduksi. Pahoittelut näistä, täytyy toivoa, jos jaksot saisi osumaan niin, että ainakin osan peleistä kerkeäisi pelaamaan.

Pääasia että asiasta ilmoittaa, eikä ole vaan hiljaa ja jätä vastailematta kyselyihin, miksei pelit tule pelatuksi. Toki nyt elämääkin pitää elää välillä, mm. itse kovasti toivon että pääsen katsomaan tuota NHL:ää ihan livenä tuossa tammikuussa Pittsburghiin, mutta siitä lisää sitten myöhemmin, ehkä.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Varoituksen sana sitten tästä meikäläisen puolesta. Olen tässä kuussa yhteensä kaksi viikkoa ulkomailla, joten matseja saattaa tulla simuloiduksi. Pahoittelut näistä, täytyy toivoa, jos jaksot saisi osumaan niin, että ainakin osan peleistä kerkeäisi pelaamaan.
Koita laittaa matkojen ajaksi päälle se asetus, että vastustajat voivat pelata koneen ohjastamaa joukkuetta vastaan.

Florida oli nyt hetken linjoilla, vastassa vielä Philadelphia, Anaheim, Los Angeles ja Phoenix.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Voin laittaa aaetuksen. Millä tavalla tulevat jaksot asettuu kalenteriin? Olen pois nyt viikon ja siitä viikko kotosalla, jonka jälkeen taas viikko pois.

Titans

Olin alustavasti miettinyt tällaista aikataulua:

Nykyinen jakso: 5.10. klo 23:15 - 11.10. klo 23:00
Seuraava jakso: 11.10. klo 23:15 - 16.10. klo 23:00
Sitä seuraava jakso: 16.10. klo 23:15 - 23.10. klo 23:00

Edit. Seuraavan jakson päättymispäivä.
 
Viimeksi muokattu:

arska07

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Kärpät, Patrik Laine
Penguins nyt pari tuntia pelaamassa.
 

trap

Jäsen
St. Louis kanssa kohta linjoilla.

Täytyy sanoa että tämä on kyllä loistava pelimuoto. Offline-pelaamiseen kyllästyin jo aikaa siten ja siksi Dynasty/Be a GM-pelit on jääneet pelaamatta, mutta näitä jaksaa kyllä tahkota. Väittihän ne tähän versioon että joukkueita olisi vähän personifioitu, mutta ainakin näin 30 ihmispelaajalla oikeasti jokainen vastustaja on erilainen ja kauden mittaan tulee vähitellen tutuksi muiden joukkueiden pelityylit, vahvuudet ja heikkoudet. Pudotuspelejä odotellessa, kunhan sinne nyt ensin pääsisi.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Ilmoittaudun varasijalle koska toisessa liigassa omat maalinteko taidot eivät riittäneetkään liigan tasoon... Jos joku muistaa vielä niin olin alkuperäinen Vancouverin GM mutta nettiongelmat kaatoivat liigan aloituksen omalta osaltani. Samana päivä kun nettiongelmat ratkesivat oli minut ehditty korvata jo :|
Ajattelit siis tulla kokeilemaan, josko tässä liigassa pärjäisit? Kiitos, mutta ei kiitos.

Etkös sä muuten tehnyt juuri ennen toisesta liigasta poistumista jonkun älyttömän treidin St. Louisin kanssa?
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Coloradon jakso paketissa, kolme voittoa ja kaks tappiota. Ja täältä myös jyrkkä ei "soutaa huopaa" pelaajille, jos ei taso riitä niin ehkä kannattaa treenata online peleissä ennen kuin tulee liigoihin mukaan. Jatkoajan liigojen taso kun ei sieltä helpoimmasta päästä kuitenkaan ole.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Jaan tuskani teille, toverit. Joku teistä tietää miltä musta tuntuu. Kyse ei ole tästä liigasta mutta itken silti teille tänne. Oikeesti, vanha mies ja saa kohtauksia näistä peleistä.

Sinä päivänä kun peli tuli, alotin heti kaverin kanssa GM Connectedin. Hirveellä höyryllä painettiin koko kausi läpi, jokainen peli pelattiin runkosarjasta. Olin runkosarjassa sijalla kaksi, kyllähän konetta vastaan oppii pelaan ja saa poimittua ne pisteet että varmasti jatkoon pääsee. Mutta löytyy varjopuoletkin, välillähän kone vaan päättää että "tänään maalivahdille ei mene mikään. Ei mistään."

82 peliä... Niiden takia laitettu kauppareissuja muijan kontolle, tehty koirien kanssa vähän lyhyempiä lenkkejä, jätetty pari Kerhon matsia menemättä paikan päälle ETTÄ SAA VITTU PELATA ja tavotella sitä pyttyä.

Eilen saatiin runkosarja päätökseen, mulle vastaan Carolina ja rotannaamaset Staalit vahvistettuna T. Ruudulla joka ei kaadu vaikka halli räjähtäis. Plus Jokinen jonka kädet on pehmeemmät kun Datsyukilla.

Ekan matsin voitin 3-1, siitä vähän ehkä varmistellen seuraavaan. jatkoajalla käkättimeen. Voitot 1-1. Sitten mentiin Carolinaan, game 3, jatkoajalla turpaan. Voitot 1-2. Pieni paniikki päälle kun mietit itekses että ei jumalauta jos putoonkin, mitäs sit tehdään? Ei muuta kun game 4 käyntiin, kappas, jatkoajalla turpaan. Voitot 1-3. Sit hirveellä raivolla peliin Nro 5 josta kotivoitto 4-2 ja voitot 2-3. Carolinaan taas pienellä pelolla että mitäs jos..? Peli oli viimiseen minuuttiin asti tasan ja sain ronkittua maalin edestä väkisin voittomaalin ja voitot 3-3.

Tässä välissä kaverille tekstaria että onhan tää hienoo hei, kunnon hokia. Kädet tärisee ja ei tiedä miten päin olis, nyt on vilkku päällä ja jatkoon tullaan (kaveri oli jo paikkansa varmistanu konferenssin neljän parhaan joukossa). Game 7... Cam Ward... 60min 1-1... Ja kyllä, jatkoaika. Ja neljännen kerran Carolina pöllyttää verkkoa. Voitot niille rotannaamoille 3-4. Mä en oikeesti kyenny muuta kun istuun vartin sohvalla ja tuijottaan sitä lopetusruutua. Järkyttävä shokki hävitä niille plus että kaveri meni pidemmälle, sekin vitutti.

Mut hei, on tää sitli kiva peli. Tsemiä kaikille jatkoon, mä en uskalla edes arvailla minkälaisia paniikki-/raivokohtauksia on edessä ihmisillä kun tän liigan pleijarit alkaa :D

ps. helpotti, kiitos. Ja anteeks "offtopic"
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Jaan tuskani teille, toverit. Joku teistä tietää miltä musta tuntuu. Kyse ei ole tästä liigasta mutta itken silti teille tänne. Oikeesti, vanha mies ja saa kohtauksia näistä peleistä.
...
Mut hei, on tää sitli kiva peli. Tsemiä kaikille jatkoon, mä en uskalla edes arvailla minkälaisia paniikki-/raivokohtauksia on edessä ihmisillä kun tän liigan pleijarit alkaa :D

ps. helpotti, kiitos. Ja anteeks "offtopic"

Ekan kappaleen jälkeen pystyi arvaamaan, mitä oli tulossa.

Koita hoidella se divisioonas, niin mä tähtään kuudenteen sijaan idässä. Saadaan tarinalle toivottavasti jatko-osa. :)
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Saisiko muilta mielipiteitä että olisiko mahdollista kiristää hieman tahtia tämän suhteen? Itellä on ainakin tähän mennessä sattunut niin aktiiviset vastustajat että tämä meneillään oleva jaksokin oli pelattu vajaassa kahdessa vuorokaudessa. Vaikka kolme päivää per jakso aikaa pelata pelit pois. Ymmärrän että tämä ei varmasti kaikille sovi, mutta kokeillaan nyt kepillä jäätä.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Saisiko muilta mielipiteitä että olisiko mahdollista kiristää hieman tahtia tämän suhteen? Itellä on ainakin tähän mennessä sattunut niin aktiiviset vastustajat että tämä meneillään oleva jaksokin oli pelattu vajaassa kahdessa vuorokaudessa. Vaikka kolme päivää per jakso aikaa pelata pelit pois. Ymmärrän että tämä ei varmasti kaikille sovi, mutta kokeillaan nyt kepillä jäätä.

Pitäis saada joku systeemi minne vois kuitata jakson pelatuks. Sieltä olis komissaarin helppo nähdä millon kaikki on pelattu ja vois lykkiä jaksoo eteenpäin. Mutta itse kysymykseen niin, joo, mulle sopii pieni tahdin kiristys kyllä.
 

Mige

Jäsen
Ite en kyllä millään pystyisi pelata noin tiukalla pelitahdilla, on nimittäin usein ajanjaksoja jolloin ei kolmeen päivään ehdi ollenkaan boksin äärelle. ~5-6 päivän pelijaksot on mielestäni sopiva kompromissi, tällöin ei esim. viikon lomamatkan takia mene välttämättä yhtäkään matsia simulointiin.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Ite en kyllä millään pystyisi pelata noin tiukalla pelitahdilla, on nimittäin usein ajanjaksoja jolloin ei kolmeen päivään ehdi ollenkaan boksin äärelle. ~5-6 päivän pelijaksot on mielestäni sopiva kompromissi, tällöin ei esim. viikon lomamatkan takia mene välttämättä yhtäkään matsia simulointiin.
Tähän vahva sama. Varsinkin kun kaverin kans pelataan niin välillä samojen aikataulujen löytäminen on vaikeaa johtuen töistä jne. Ja sitten pitäisi vielä aikataulut osua yksiin vastustajien kanssa :-)
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Saisiko muilta mielipiteitä että olisiko mahdollista kiristää hieman tahtia tämän suhteen? Itellä on ainakin tähän mennessä sattunut niin aktiiviset vastustajat että tämä meneillään oleva jaksokin oli pelattu vajaassa kahdessa vuorokaudessa. Vaikka kolme päivää per jakso aikaa pelata pelit pois. Ymmärrän että tämä ei varmasti kaikille sovi, mutta kokeillaan nyt kepillä jäätä.
Olen henk. koht. myös nopeamman tahdin kannalla. Pitäisikö kiristää tahtia niin, että jakso kestää neljä vuorokautta, jos aikataulu osuu viikonlopun molemmille päiville. Muussa tapauksessa kesto olisi viisi vuorokautta.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Latvia vs Ranska
  • 1.93
  • 4.10
  • 3.20
Tanska vs Kanada
  • 15.00
  • 10.00
  • 1.10
Itävalta vs Sveitsi
  • 15.00
  • 11.00
  • 1.09
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös