Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

• 151 038
  • 2 605

arska07

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins,Kärpät ja CBJ
Sainpas Tv:n toimimaan :). Vika oli aika mielenkiintoinen, eli ei vaan tunnistanut mitään laitetta joka oli kiinni töllössä. Laitoin alkuperäisasetukset ja lähti toimimaan.

Mutta se offtopicista. Penguins linjoilla illan liigakierroksen jälkeen.

Mige

Jäsen
Rangersilla edelleenkin vain Montreal tästä jaksosta jäljellä, ehitkö pelata huomenillalla?

OskariB:n aikataululle plussa täältä suunnalta.

Topnaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho ja Kulman Pojat
Sama homma, eli Montreal jäljellä, mutta kaveri ei tunnu jaksavan edes vastaamaan privaviesteihin. Sylettää vaan kun itte jaksaa aktiivisena koittaa pelailla ja kuitenkin matseja jää simulointeihin.
Tähän sama, eipä tunnu Montrealia selkäsauna kiinnostavan... Ulos?

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Tähän sama, eipä tunnu Montrealia selkäsauna kiinnostavan... Ulos?
Laitoin Montrealin GM:lle viestiä, katsotaan mitä vastaa.

Onko täällä Jatkoajassa kiinnostuneita ottamaan Montreal, mikäli paikka vapautuu? Tämän liigan jäsenet voivat myös ehdottaa kavereitaan kyseisen joukkueen ohjaksiin.

Edit. Montrealilla tosiaan viisi ottelua vielä pelaamatta.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Quebec Nordiques
On tämä jotenkin vain niin lasten saappaissa koko GM connected, hirveä jumitus valikoissa ja sitten kun kattoo noita Waiver-listan pelaajia, niin minkä takia siinä ei voi esim RS-painikkeella päästä pelaajan tietoihin, vaan pitää käydä tsekkaa jokaikinen pelaaja yksitellen. Sitten toinen on se, että minkä takia ei voi nähdä pelattujen pelien tilastoja jälkikäteen?!? Näkisipä edes tulokset, se riittäisi hyvin, siitä sitten voisi helposti katsoa, että ketä vastaan on ollut vaikeita pelejä jne... Muuten hieno pelimuoto, mutta niin paljon yksinkertaisia asioita puuttuu!

E. Winnipeg valmis tältä jaksolta, tilastoilla 4-1-1
Tilastoja katsellessa huomasin, että vieraissa on tullut pelattua lähes tappioitta: 12-1-0.

E.2 Meikäläisenkin puolesta voidaan tuota aikataulua kiristää pikkusen.

Viimeksi muokattu:

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
E. Winnipeg valmis tältä jaksolta, 5-1-0 tilastoilla.
Tilastoja katsellessa huomasin, että vieraissa on tullut pelattua lähes tappioitta: 12-1-0.

E.2 Meikäläisenkin puolesta voidaan tuota aikataulua kiristää pikkusen.

Eikös mukana pitäisi olla yksi jatkoaikatappiokin tältä jaksolta? Helvettihän jäätyi ja Islanders nappasi jatkoaikavoiton Jetsistä.

Itse kanssa tahdin kiristämisen kannalla.

Jos jollekulle ei pelit maistu, niin kenkää vaan, eli Montrealille tässä tapauksessa. Kaukanahan Canadiens jo on, mutta siellä saattaisi olla mahdollisuus hilata jengi vielä pleijareihin. Muutoinhan koko liiga tuntuu olevan aivan mielettömän tasainen.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Jos jollekulle ei pelit maistu, niin kenkää vaan, eli Montrealille tässä tapauksessa. Kaukanahan Canadiens jo on, mutta siellä saattaisi olla mahdollisuus hilata jengi vielä pleijareihin. Muutoinhan koko liiga tuntuu olevan aivan mielettömän tasainen.

Mä vastustajan Canadiensin pois potkimista, ainoo porukka mitä oon pystyny ns. viemään kuin pässiä narussa. Mikäli manageri vaihtuu ja siihen tulee tilalle jonkun veljen kaima, mikä on parempi pelaan niin se tuo tuskaa lisää mun pelaamiselle :-D

Mut joo, eiköhän siellä oo tullu raja vastaan kun tappioita kerätty noin monta. Nyt vaan slkeä suoraks ja näyttää että jalkojen välissä roikkuu muna, sanoo suoraan vaan että ei kiitos enää, olin paska. Näin saadaan vaihdettua tilalle uus mies.

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On tämä jotenkin vain niin lasten saappaissa koko GM connected, hirveä jumitus valikoissa ja sitten kun kattoo noita Waiver-listan pelaajia, niin minkä takia siinä ei voi esim RS-painikkeella päästä pelaajan tietoihin, vaan pitää käydä tsekkaa jokaikinen pelaaja yksitellen. Sitten toinen on se, että minkä takia ei voi nähdä pelattujen pelien tilastoja jälkikäteen?!?

Jep. Vaikka kyseessä onkin verkkopelimuoto, niin onhan tuo valikoiden selaaminen järkyttävän hidasta. Muitakin ärsyttäviä piirteitä löytyy, joiden korjauksen ei luulisi olevan iso asia:
-miksi v******* kokoonpanot heittää aina volttia kun jakso vaihtuu?
-juurikin nuo pelin jälkeen näkyvät tilastot
-oikealla näkyvien (meneillään olevan jakson) jäljellä olevien otteluiden vieressä voisi näkyä esim. vihreä pallura, jos kyseisen vastustajan GM on Online
-vanha kunnon kalenterinäkymä tai joku muu näkymä josta näkisi mm. omat pelatut pelit ja niiden tulokset & tarkemmat tilastot, ja tietenkin myös tulevat pelit. Nythän jos esim. joku oma peli on jouduttu simuloimaan, täytyy selailla koko liigan pelattuja pelejä ja etsiä sieltä kyseisen simuloidun pelin tulos. Kätevää...
-toteutuneita treidejä ei tosiaan taida näkyä missään? paitsi tietenkin sitten kun jakso vaihtuu kun katsoo omaa kokoonpanoa / selaa liigan tapahtumia

Siinä nyt mitä tuli äkkiseltään aamupöpperössä mieleen. Pitääkö tässä muuten muokata oman joukkuueen (AI-pelaajien) taktiikkaa tekemällä ja tallentamalla ensin se joku "oma tekoälytaktiikka" tms ja lataamalla se sitten tuohon GM:ään? Ei mun mielestä tuolla valikoissa mitään taktiikat-vaihtoehtoa muuten löydy.

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Hei miten minä nyt toimin, kun huomenna pitää lähteä aamulla reissuun ja tulen ensi keskiviikko-iltana takaisin. En kerkeä pelata tämän seuraavan jakson pelejä, mutta keskiviikko-iltana kerkeän pelailla vaikka kaikki jos vastustajia on linjoilla. Sitten on taas viikonloppu menoa, joten keskiviikkoilta on ainoa mahdollisuus.

Tässä on sellainen ongelma, että kun minä hyväksyn ne tietokonepelit, jolloin muut pelaajat kohtaavat Detroitin tietokoneena. Pysyykö sellainen herrasmiessopimus, että sitten kun maanantaina alkaa uusi jakso niin kukaan ei pelaisi minua vastaan, vaikka tietokonemahdollisuus onkin vaan hoidettaisiin pelit keskiviikkoiltana mahdollisimman hyvin alta pois? Sitten jos keskiviikkona ette pääse linjoille niin voitte pelata tietokonetta vastaan.

Nyt alkaa syysloma ja siitä nämä järjestelyt, pahoittelen!

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä on sellainen ongelma, että kun minä hyväksyn ne tietokonepelit, jolloin muut pelaajat kohtaavat Detroitin tietokoneena. Pysyykö sellainen herrasmiessopimus, että sitten kun maanantaina alkaa uusi jakso niin kukaan ei pelaisi minua vastaan, vaikka tietokonemahdollisuus onkin vaan hoidettaisiin pelit keskiviikkoiltana mahdollisimman hyvin alta pois? Sitten jos keskiviikkona ette pääse linjoille niin voitte pelata tietokonetta vastaan.

Itse ainakin pelaan 100x mielummin ihmispelaajia vastaan kuin botteja. Kyllä tuo minulle ainakin passaa. Porukan täytyy sitten vain muistaa maanantaina, ettei sinua vastaan pelata, jos joku oikeasti haluaisi pelata bottia vastaan.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Pysyykö sellainen herrasmiessopimus, että sitten kun maanantaina alkaa uusi jakso niin kukaan ei pelaisi minua vastaan, vaikka tietokonemahdollisuus onkin vaan hoidettaisiin pelit keskiviikkoiltana mahdollisimman hyvin alta pois?

Nyt alkaa syysloma ja siitä nämä järjestelyt, pahoittelen!

Ihan hyvä syy mun mielestä joten sopimus tehty, ainakin mun kanssa.

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Laitoin Montrealin GM:lle viestiä, katsotaan mitä vastaa.
Montrealin GM vastasi, että on ollut koeviikon takia kiirettä. Näistä olisi hyvä ilmoittaa etukäteen. Toimitaan samalla kaavalla kuin Anaheimin GM:n kanssa, eli ensi jakson verran aikaa skarpata.

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Käykääs laittamassa tuonne "Kokoonpanot ja vaihtomarkkinat" ketjuun tiedot omasta joukkueesta niin saadaan kaikilta joukkueilta kokoonpanot ja muut tiedot yhteen ketjuun. Helpottaa pelaajien scouttaamista mukavasti kun ketjussa on kaikki joukkueet.

Ja pisteet täältäkin tuolle nopeutetulle aikataululle. Joutui tällä jaksolla odottelemaan vähän liikaa kun pelit tuli pelattua melko aikaisessa vaiheessa.

trap

Jäsen
Laitan kun jakso vaihtuu ja saa kokoonpanot rukattua. Hyväksyin juuri kauden toisen treidin. Iso kauppa Anaheimin kanssa: Shattenkirk, Oshie, Steen <-> Ryan, Staal, Hagman. Hagman on kyllä kovapalkkainen turhake, mutta Bobby Ryania oli hankala vastustaa.

e. Uuh mitä paskaa.

Viimeksi muokattu:

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Laitan kun jakso vaihtuu ja saa kokoonpanot rukattua. Hyväksyin juuri kauden toisen treidin. Iso kauppa Anaheimin kanssa: Shattenkirk, Oshie, Steen <-> Ryan, Staal, Hagman. Hagman on kyllä kovapalkkainen turhake, mutta Bobby Ryania oli hankala vastustaa.
Hyväksyit vaan hieman liian myöhään, sillä B.Ryan matkaa jo kohti Floridaa ja M.Staal Torontoa.

#16 Murray, uusi jakso alkaa tänään 23:15.

edit. On muuten harvinaisen perseestä, ettei itse näe, mitä treidejä vastustaja on hylännyt. Ja mainittakoon, että tuossa Anaheimin keississä tarjoukset jätetty vastustajille järjestyksessä: 1. Toronto 2. St. Louis 3. Florida

Viimeksi muokattu:

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uusi pelijakso on alkanut ja se pitäisi saada pelattua maanantaihin 15.10. klo 23:00 mennessä.

Florida olisi hetken linjoilla, vastustajina siis Boston, Washington, NY Rangers, Ottawa, Nashville, Tampa Bay ja Montreal.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Noniin. Vihdoin Hemsky on Washingtonissa, on perkele tuota kauppaa jo odotettukin.

Capitals on huomenna linjoilla yhden pelin verran tuossa 21.30 jälkeen. Lauantaina tuskin näkyy ollenkaan mua linjoilla, mutta yritän olla jos kotona olen Turun matkan jälkeen. Sunnuntaina voin pelata taas lähes koko päivän ja maanantaina 17.30 jälkeen sitten lisää.

Jonte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Detroit Red Wings
Noniin tosiaan. Nashville oli hyväksyny kaupan jossa Weber siirtyy Edmontoniin ja Edler + 2nd Nashvillen suuntaan.

Mutta sitten ne marisemiset. Dallasia vastaan en millään oo saanut peliä. Viime jaksossa ainoa peli niitä vastaan jäi pelaamatta, ja nyt tässä viimeksi simuloidussa jäi niitä vastaan ainoa peli pelaamatta. 3 eri päivänä laitoin kyselyä että koska mahdollisesti pelailtais, kerran tuli vastaus. Kahdella muulla kerralla ei mitään ja kohta heppu offlinessa. Ja molemmista simuloiduista otteluista tuloksena pyöreät 0 pistettä. Aikasemmin kun sen ainoon kerran oon pelannu Dallasia vastaan niin voitin sen niin hieman korpeaa tämä.

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mutta sitten ne marisemiset. Dallasia vastaan en millään oo saanut peliä. Viime jaksossa ainoa peli niitä vastaan jäi pelaamatta, ja nyt tässä viimeksi simuloidussa jäi niitä vastaan ainoa peli pelaamatta. 3 eri päivänä laitoin kyselyä että koska mahdollisesti pelailtais, kerran tuli vastaus. Kahdella muulla kerralla ei mitään ja kohta heppu offlinessa. Ja molemmista simuloiduista otteluista tuloksena pyöreät 0 pistettä. Aikasemmin kun sen ainoon kerran oon pelannu Dallasia vastaan niin voitin sen niin hieman korpeaa tämä.
Liipasimella on tällä hetkellä Dallas ja Montreal, joilla on tämä jakso aikaa skarpata. Kummankin joukkueen tilalle on jo varmuuden vuoksi uusi GM katsottuna.

Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Quebec Nordiques
En tiiä kuuluuko tähän ketjuun, mutta kuitenkin. Elikkä siis kannattaako tommosia 18-19v janttereita (joilla potentiaali 3 tähteä) peluuttaa tuolla 4. kentässä jämäminuutteja? Vai kehittyykö ne paremmin jos jätän vaan AHL:ään pyörimään? Itsellä kun ei ole kokemuksia näistä asioista, niin päätinpä kysyä täältä.

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Käykääs laittamassa tuonne "Kokoonpanot ja vaihtomarkkinat" ketjuun tiedot omasta joukkueesta niin saadaan kaikilta joukkueilta kokoonpanot ja muut tiedot yhteen ketjuun.

Tämä oli hyvä idea. Käyn itse kohta täyttelemässä Toronton infot.

Elikkä siis kannattaako tommosia 18-19v janttereita (joilla potentiaali 3 tähteä) peluuttaa tuolla 4. kentässä jämäminuutteja? Vai kehittyykö ne paremmin jos jätän vaan AHL:ään pyörimään? Itsellä kun ei ole kokemuksia näistä asioista, niin päätinpä kysyä täältä.

Hieman googlettelin eilen kun koitin etsiä tietoa mitä eroa on kehityspotentiaalissa kultaisilla tähdillä ja tavallisen värisillä tähdillä. Tässä jotain settiä random keskustelupalstalta:

"I said to keep them wherever they get most playtime&best stats, so I try to keep my prospects in juniors/minors until they can at least play 3rd line in the NHL without sucking. A lot of it isn't guaranteed though, e.g. Kostitsyn played 1st line NHL and didn't get better, while Gagliardi played on the 3rd for most of the season and got a lot better.

I try and wait until they make the 3rd line. Usually you could "force" a prospect onto a higher line and see how they do/just keep them there, but with the automatic best lines, it'd just relegate them to 4th line or even scratch them, which would suck. So I'll try keep them in minors until they'd make the 3rd.

Players playing on lines lower than their designated lines get a penalty, regardless of how well they play there. I was talking with respect to putting a player designated "minor" as a 4th liner in the NHL would NOT get a penalty, vs a player designated 4th liner put in minors WILL get a penalty. What's better for their development isn't always the same, all I was saying was that he will NOT get a "per-se" penalty for being put on a line lower than his designation."

edit: Onko jollain Helenius? "Biggest changes for me are Helenius 68/9 -> 80 (WTF)" :D

Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Allekirjoittanut joutuikin saikulle, joten pelaaminen tänään onnistuu myös liigakierrosta lukuunottamatta täyspäiväisesti. Tää päivä menee XCOM:n parissa varmaan aikas hyvin, joten laittakaa viestiä tänne ketjuun tai yv:tä, niin sovitaan koska pelataan. Ps. Laitan kohta kokoonpanot sinne kuuluvaan ketjuun.

Viimeksi muokattu:

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Allekirjoittanut joutuikin saikulle, joten pelaaminen tänään onnistuu myös. Tää päivä menee XCOM:n parissa varmaan aikas hyvin, joten laittakaa viestiä tänne ketjuun tai yv:tä, niin sovitaan koska pelataan. Ps. Laitan kohta kokoonpanot sinne kuuluvaan ketjuun.
Islanders voisi koittaa könytä mukaan talkoihin heti, kun liigakierros ja mm-karsinnan kärsimysnäytelmä on ohitse.

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
NSH, LA, NYI, CBJ, CAR ja PIT! Te voitte joko pelata tietokonetta vastaan tai simuloiduttaa ottelut Detroitia vastaan. Laitoin asetuksen nyt päälle.

Disclaimer: En ota vastuuta loukkaantuneista pelaajista.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy