Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

  • 147 739
  • 2 672

Molkke

Jäsen
Toronto linjoilla. Itselleni hieman epäselvää ensimmäistä kertaa näitä livepelejä käyttävänä miten voin pelata muita teitä vastaan, pitääkö jotenkin haastaa? Joten pieni vinkki tai haastelkaapas meikäläistä. Montreal, Washington, Columbus ja Ottawa näyttäisi olevan seuraavat vastustajat.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Ei onnistu vieläkään pelaaminen tuolla Connectedissa, vaikka vaihdoin langattoman yhteyden langalliseen... Laitoin äskön viestiä boxin tukeen, mutta saa nähdä koska sieltä tulee vastausta. Sama vika muuten on myös HUT:ssa, eli sielläkään en pysty pelaamaan online-pelejä. Pikapelit taas toimii ihan normaalisti myös netissä, eli en oikein tiedä, että missä vika.
 

Molkke

Jäsen
Olen onlinessa ja pelaan langattomana. Hutissa onnistuin eilen pelaamaan ilman mitään ongelmia. Connectedissa ei ole vielä kokeiltu, kunhan sieltä joku haasteen esittäisi niin pääsisi testaamaan omalla kohdalla
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toronto linjoilla. Itselleni hieman epäselvää ensimmäistä kertaa näitä livepelejä käyttävänä miten voin pelata muita teitä vastaan, pitääkö jotenkin haastaa? Joten pieni vinkki tai haastelkaapas meikäläistä. Montreal, Washington, Columbus ja Ottawa näyttäisi olevan seuraavat vastustajat.

Siinä päävalikossa näkyy jakson pelit ja pystyt haastamaan painamalla A joukkueen kohdalla ja valitsemalla "play against user team".

Ensin kannattaa katsoa League Members kohdassa että ketä on linjoilla ja mitä puuhaavat eli ei kannata haastella jos toisella on online peli menossa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kausi aloitettu siirtojen osalta, joskaan en Edmontonille voinut ehdottaa kauppaa, koska kone kertoi että heillä on liikaa vahteja rosterissan, jotta kauppa onnistuisi.

Tulokassopimukset tehty parille lupaukselle ja vapaille pelaajillekin pari ehdotusta jätetty. Kentät asetin ja olen siis nyt valmis pelaamaan. Anteeksi pieni säätö tässä, unohdin kokonaan että pitäähän nuo kaikki tehdä + scoutit laittaa matkalle toki heti kauden alkuun.

Kaksi kysymystä: Missä tuolla on Tradeblock? ja miten nään valikosta ketkä managerit ovat onlinessa vastustajistani, joita vastaan pitää pelata? Onko tuo harmaa ukkeli vihreänä silloin, vai mitä?
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Kaksi kysymystä: Missä tuolla on Tradeblock? ja miten nään valikosta ketkä managerit ovat onlinessa vastustajistani, joita vastaan pitää pelata? Onko tuo harmaa ukkeli vihreänä silloin, vai mitä?
Tradeblock: Pelivalikko->Tee vaihto->Vaihtomarkkinat
Vastustajat: Pelivalikko->Liigan jäsenet

Florida olisi valmiina pelaamaan jäljellä olevat ottelut.
 

Cans

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Dallas Stars on tänään noin klo 19.30 eteenpäin valmis pelaamaan omat ottelunsa, joista jäljellä ovat vielä kamppailut Anaheimia, Bostonia ja Ottawaa vastaan.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Rangersilla vielä kolme matsia jäljellä, Buffaloa, Tampa Bayta ja San Josea vastaan. Millon pelataan?

Buffalo viimeistään huomenna. Oon sunnuntaina linjoilla tarpeen mukaan vaikka koko päivän että saan pelattua pelit loppuun. Rangersin lisäks tais olla Detroitia vastaan.
 

arska07

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Kärpät, Patrik Laine
Penguins huomenna linjoilla viimeistään illalla.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Islanders ilmestynee linjoille parin tunnin päästä ja siinä on muutama tunti aikaa pelailla. Samoin myös illemmalla ollaan linjoilla. TB ja PHI nyt siis ainakin pitäisi kohdata ja vielä joku kolmaskin, muttei muistu juuri nyt mieleen.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Pystyn vasta nyt laittamaan pahoittelut Jauhomanille eilisen pelin katkeamisesta. Mulla tosiaan meni modeemista linjat poikki, eikä enää koko illan aikana pelannut. Harmittavasti juuri ennen toisen erän alkua 1-1 tilanteessa.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
San Jose Sharks linjoilla kahden jälkeen joten jos Edmonton tai Rangers on hereillä niin voitaisiin pelata pelit pois :-)
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Tampalla kaikki pelit pelattuna nyt ensimmäisestä jaksosta. Tasaisia pelejä on ollut ja tällä hetkellä saldo on 2-1-1.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Rangers nyt onlinessa.

Et kauaa viihtyny. En viittiny jättää peliä kesken kun haastoit, ajattelin ettei ehkä oo 5 minuutista kiinni :) Koitan kunnioittaa vastustajia tossa toisessakin liigassa jossa oon mukana ja koitan pelata pelit loppuun.

Mites Oskari, millon loppuu tää jakso?

Mige, millon otetaan? Sovitaanko joku kellonaika? Missä Detroit on?
 

Mige

Jäsen
Et kauaa viihtyny. En viittiny jättää peliä kesken kun haastoit, ajattelin ettei ehkä oo 5 minuutista kiinni :) Koitan kunnioittaa vastustajia tossa toisessakin liigassa jossa oon mukana ja koitan pelata pelit loppuun.
Mulla näytti että menit offlineen niin laitoin sitten boxin kiinni. Pelataanko nyt?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös