Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

  • 150 778
  • 2 605

Cans

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Dallas Stars on tänään noin klo 19.30 eteenpäin valmis pelaamaan omat ottelunsa, joista jäljellä ovat vielä kamppailut Anaheimia, Bostonia ja Ottawaa vastaan.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Rangersilla vielä kolme matsia jäljellä, Buffaloa, Tampa Bayta ja San Josea vastaan. Millon pelataan?

Buffalo viimeistään huomenna. Oon sunnuntaina linjoilla tarpeen mukaan vaikka koko päivän että saan pelattua pelit loppuun. Rangersin lisäks tais olla Detroitia vastaan.
 

arska07

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Blue Jackets Ja Kärpät
Penguins huomenna linjoilla viimeistään illalla.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Islanders ilmestynee linjoille parin tunnin päästä ja siinä on muutama tunti aikaa pelailla. Samoin myös illemmalla ollaan linjoilla. TB ja PHI nyt siis ainakin pitäisi kohdata ja vielä joku kolmaskin, muttei muistu juuri nyt mieleen.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Pystyn vasta nyt laittamaan pahoittelut Jauhomanille eilisen pelin katkeamisesta. Mulla tosiaan meni modeemista linjat poikki, eikä enää koko illan aikana pelannut. Harmittavasti juuri ennen toisen erän alkua 1-1 tilanteessa.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
San Jose Sharks linjoilla kahden jälkeen joten jos Edmonton tai Rangers on hereillä niin voitaisiin pelata pelit pois :-)
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Tampalla kaikki pelit pelattuna nyt ensimmäisestä jaksosta. Tasaisia pelejä on ollut ja tällä hetkellä saldo on 2-1-1.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Rangers nyt onlinessa.

Et kauaa viihtyny. En viittiny jättää peliä kesken kun haastoit, ajattelin ettei ehkä oo 5 minuutista kiinni :) Koitan kunnioittaa vastustajia tossa toisessakin liigassa jossa oon mukana ja koitan pelata pelit loppuun.

Mites Oskari, millon loppuu tää jakso?

Mige, millon otetaan? Sovitaanko joku kellonaika? Missä Detroit on?
 

Mige

Jäsen
Et kauaa viihtyny. En viittiny jättää peliä kesken kun haastoit, ajattelin ettei ehkä oo 5 minuutista kiinni :) Koitan kunnioittaa vastustajia tossa toisessakin liigassa jossa oon mukana ja koitan pelata pelit loppuun.
Mulla näytti että menit offlineen niin laitoin sitten boxin kiinni. Pelataanko nyt?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Devils, Senators, Maple Leafs, Jets miten tänään linjoilla? 3 peliä voin pelata tänään pois, jos aikataulut mätshää. Aikaa pelaamiselle on iltaan 20.30 asti.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Ei onnistu vieläkään pelaaminen tuolla Connectedissa, vaikka vaihdoin langattoman yhteyden langalliseen... Laitoin äskön viestiä boxin tukeen, mutta saa nähdä koska sieltä tulee vastausta. Sama vika muuten on myös HUT:ssa, eli sielläkään en pysty pelaamaan online-pelejä. Pikapelit taas toimii ihan normaalisti myös netissä, eli en oikein tiedä, että missä vika.
Onko tästä ongelmasta selvinnyt mitään?
Mites Oskari, millon loppuu tää jakso?
Jengi on ihan hyvin saanut pelattua otteluita, joten alustavasti sanoisin keskiviikkoillan takarajaksi.
Ehkä oon vaan sokea... Mutta saako tässä asetettua taktiikoita jossain valikossa? Niin että ei tarvii säätää joka pelissä.
Pelivalikko->GM-valinnat->Lataa palvelimeen oma tekoäly -tiedosto.
 
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Quebec Nordiques
Pelasin tuossa Capitalsia vastaan ja ottelua 10 sekuntia jäljellä niin yhteys katkeaa tai jotain, johdin ottelua 3-1, uusiks kai sitten taas...
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Siis mitä helvettiä nyt.

Aloitettiin Jets-gm:n kanssa pelaamaan toista peliämme ja peli sekosi heti aloituksessa, tuli jotain lässytystä synkronointiongelmista toisen puolen pelaajan kanssa jne bla bla.

Sitten pelasimme toisen pelin, joka käynnistyikin ihan normaalisti.

Peliä 14 sekkaa jäljellä, aloitus mun päähän ja sama tapahtuu taas. Kun peli palaa takaisin GM Connected-valikkoon, peli näkyy pelaamattomien listalla.

Onko tää nyt yleistäkin? Loppuu nimittäin aika lyhyeen peli-ilo, jos näin useamminkin alkaa käymään. Kyllähän tästä nyt pitäisi antaa suora voitto Jetseille ja peli merkata pelatuksi.

Ei jumalauta EA näin.

Ps. Myös nuo aivan älyttömät määrät loukkaantumisia rassaavat. 4 peliä pelannut netissä nyt tätä ja ukkoja multa/vastukselta loukkaantunut yhteensä 5 jo. Jotain rajaa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös