Flyers ehtii valitettavasti vasta huomenna tai maanantaina pelaamaan.
Rangersilla vielä kolme matsia jäljellä, Buffaloa, Tampa Bayta ja San Josea vastaan. Millon pelataan?
Missäs Montrealin GM hiipii? Ei ole vieläkään liigassa mukana.
Onko muuten vapaita pelaajia jo saatu kaapattua?
Voisi kuvitella, että seuraavan jakson alussa ovat valinneet joukkueensa.Tuosta tulikin mieleen, että kauanko ne yleensä pohtii niitä eri vaihtoehtoja?
Rangers nyt onlinessa.
Mulla näytti että menit offlineen niin laitoin sitten boxin kiinni. Pelataanko nyt?Et kauaa viihtyny. En viittiny jättää peliä kesken kun haastoit, ajattelin ettei ehkä oo 5 minuutista kiinni :) Koitan kunnioittaa vastustajia tossa toisessakin liigassa jossa oon mukana ja koitan pelata pelit loppuun.
Onko tästä ongelmasta selvinnyt mitään?Ei onnistu vieläkään pelaaminen tuolla Connectedissa, vaikka vaihdoin langattoman yhteyden langalliseen... Laitoin äskön viestiä boxin tukeen, mutta saa nähdä koska sieltä tulee vastausta. Sama vika muuten on myös HUT:ssa, eli sielläkään en pysty pelaamaan online-pelejä. Pikapelit taas toimii ihan normaalisti myös netissä, eli en oikein tiedä, että missä vika.
Jengi on ihan hyvin saanut pelattua otteluita, joten alustavasti sanoisin keskiviikkoillan takarajaksi.Mites Oskari, millon loppuu tää jakso?
Pelivalikko->GM-valinnat->Lataa palvelimeen oma tekoäly -tiedosto.Ehkä oon vaan sokea... Mutta saako tässä asetettua taktiikoita jossain valikossa? Niin että ei tarvii säätää joka pelissä.
Flyers ehtii valitettavasti vasta huomenna tai maanantaina pelaamaan.