Siis mitä helvettiä nyt.
Aloitettiin Jets-gm:n kanssa pelaamaan toista peliämme ja peli sekosi heti aloituksessa, tuli jotain lässytystä synkronointiongelmista toisen puolen pelaajan kanssa jne bla bla.
Sitten pelasimme toisen pelin, joka käynnistyikin ihan normaalisti.
Peliä 14 sekkaa jäljellä, aloitus mun päähän ja sama tapahtuu taas. Kun peli palaa takaisin GM Connected-valikkoon, peli näkyy pelaamattomien listalla.
Onko tää nyt yleistäkin? Loppuu nimittäin aika lyhyeen peli-ilo, jos näin useamminkin alkaa käymään. Kyllähän tästä nyt pitäisi antaa suora voitto Jetseille ja peli merkata pelatuksi.
Ei jumalauta EA näin.
Ps. Myös nuo aivan älyttömät määrät loukkaantumisia rassaavat. 4 peliä pelannut netissä nyt tätä ja ukkoja multa/vastukselta loukkaantunut yhteensä 5 jo. Jotain rajaa...
Philadelphian GM laittoi yksityisviestiä, että pääsee huomenna aloittamaan liigan. Montrealin GM ei ole mitään ilmoittanut, joten odottellaan nyt vielä huominen.Mikäs tuon Montrealin tilanne nyt on? Vieläkin on koneukko GM:nä meillä siinä.
Alkaisi olla aika vaihtaa GM:ää, jos ei kohta ala tapahtua siellä suunnalla jotain.
Philadelphian GM laittoi yksityisviestiä, että pääsee huomenna aloittamaan liigan. Montrealin GM ei ole mitään ilmoittanut, joten odottellaan nyt vielä huominen.
Mites noiden treidien kanssa, jos manageri täytyykin vaihtaa? Menee meinaan omalta osaltani pakka ihan sekaisin jos nuo aikaisemmin tehdyt treidit ei enää pädekkään.
Mun mielestä sovitut treidit pitäisi tehdä, oli GM sitten kuka hyvänsä.Täältä myös ääni sille, ettei jo sovittuja treidejä peruta jos GM vaihtuu. Siitä jatkuu mihin jäätiin.
Mikäs muuten tässä pelissä on joukkueen pelaajien enimmäismäärä sopimuksissa?
Nume (Numperi) - Detroit Red Wings
Ehditkö tänään pelaan pelin iltapäivällä? Mä oon about 15-16 kotona ja sen jälkeen voisin ottaa.
Pääsen tänään pelaamaan, voisiko joku liigan kertoa nimen ja salasanan?
Winnipeg Jets on näemmä pelannut koneen ohjastamaa Philadelphia Flyersia vastaan. Odotelkaa nyt muut, että Flyersin GM liittyy liigaan.
Boston, Islanders ja Pittsburgh. Koska pelataan?
Äkkiseltään veikkaisin, että ongelma on teikäläisen nettiyhteydessä.Jaaha ei toiminut vieläkään tuo GM Connected.. No huomenna vien boxin isän työkaverille, joka tietää tieto- ja pelikoneista kaiken, eli toivon mukaan toimii huomenna.
Äkkiseltään veikkaisin, että ongelma on teikäläisen nettiyhteydessä.