Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

  • 147 326
  • 2 672

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Omasta puolestani järkätään äänestys miten porukka haluaa mennä. Oma ääneni menee maanantaille liigan aloittamiseen, jokainen haluaa aivan varmasti kokeilla ja leikkiä pari päivää + vkl-kiireet lisänä.

Ei siis tule meille Season Ticketiläisille etuja (ihan kun tuo nyt meikän kohdalla auttaisi mitenkään :) ).
Eiköhän nuo edut ehdi tasaantua melko pian. Itselleni viikonloppu sopii parhaiten luultavasti ja joka tapauksessa meikun pelaaminen tulee olemaan hyvin iltapainotteista.
 

Mige

Jäsen
Ehdottomasti liiga käyntiin heti perjantaina tai viimestään lauantaina. Viikonloppuna on lähes kaikilla paras mahdollisuus pelailla, varsinkin nyt julkaisun jälkeisenä viikonloppuna aktiivisuus on varmasti huipussaan, turha siis aikailla yhtään.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Allekirjoittaneen puolesta voidaan aloittaa pelit perjantaina, unohtakaa siis edellinen viestini. Itse en tosin paljoa kotona tuolloin ole, mutta jos ehdin paikallispelin jälkeen pelaamaan (enkä mene baariin), niin huutelen tänne.

Aloitetaan heti vaan sitten, mutta jos nyt ei tälle viikolle ihan sitä 8 pelin pakkoa... :)
 

Matsku

Jäsen
Joo, samantien käyntiin vaan. Rosterit on kunnossa (Pariset, Nashit, Staalit ja kumppanit uusissa seuroissa) ja Wild saa Michael G:n tekemällä sopparin ja nostamalla ylös.

Ja muistakaa tosiaan se, kuten ylempänä kirjoittelin, että täällä JA:ssa tekemänne siirrot tulevat voimaan vasta muutaman pelatun pelin jälkeen eli eka pelijakso menee vielä alkuperäsillä kokoonpanoilla.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Mites muuten tuo otteluohjelma tässä menee? Siis onko pelin sisällä jo valmis ohjelma mitä noudatetaan, vai haastetaanko itse vastustajat peleihin? Lähinnä siis se että jos 82 peliä pelataan, niin oman divisioonan joukkueet pitäisi tulla aika tutuksi ja jotain joukkuetta vastaan ei sitten välttämättä runkosarjan aikana pelata kertaakaan.
 

Mige

Jäsen
Mites muuten tuo otteluohjelma tässä menee? Siis onko pelin sisällä jo valmis ohjelma mitä noudatetaan, vai haastetaanko itse vastustajat peleihin? Lähinnä siis se että jos 82 peliä pelataan, niin oman divisioonan joukkueet pitäisi tulla aika tutuksi ja jotain joukkuetta vastaan ei sitten välttämättä runkosarjan aikana pelata kertaakaan.
Mun ymmärtääkseni on mahdollista pelata vain ennalta määrättyjä joukkueita vastaan tiettynä ajan jaksona. Ja tosiaan eniten pelejä tulee oman divisioonan joukkueita vastaan. Namia, pääsee lataamaan JiVeä naamaan 7 kertaa kaudessa!
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Mun ymmärtääkseni on mahdollista pelata vain ennalta määrättyjä joukkueita vastaan tiettynä ajan jaksona. Ja tosiaan eniten pelejä tulee oman divisioonan joukkueita vastaan. Namia, pääsee lataamaan JiVeä naamaan 7 kertaa kaudessa!

Vaikken tolla Islandersin rosterilla mitään ihmeitä odottelekaan, niin aika fantasiaahan toi teksti on. Kauden ensimmäinen tavoite on voittaa paikallismatsit. Harjoitusmatsit on vähän antaneet suuntaviivaa kauteen ja ihan hirvittäviä muutoksia tuskin tullaan näkemään.

Salary cappiin on kyllä jonkun verran matkaa, joten pieni takaovi on jätettävä muutoksillekin.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Mun ymmärtääkseni on mahdollista pelata vain ennalta määrättyjä joukkueita vastaan tiettynä ajan jaksona. Ja tosiaan eniten pelejä tulee oman divisioonan joukkueita vastaan. Namia, pääsee lataamaan JiVeä naamaan 7 kertaa kaudessa!
Juuri noin. Eli kerralla on näkyvissä seuraavan 3 päivän, viikon tai kahden viikon ottelut, jotka voi pelata haluamassaan järjestyksessä. Tässä liigassa kahden viikon otteluille on varattu noin viikko aikaa.
Mihinkäs asti tällä arvon john penaalilla on aikaa varata tuo vapaana oleva Jets? Mietin vain, että kun minä, Rantojen Kuningas odottelen tässä 2. sijalla, hirveä kuumotus päällä.
Laitoin Winnipeg Jetsin nyt sinulle.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Mikäs päivä aloitetaan?

Titans
Laitoin liigan pystyyn. Pitäisi löytyä hakemalla liigan nimeä "Jatkoaika vol 1". Odottelen vielä kolmelta pelaajalta (arska07, Navy62 ja Peteliuz) vahvistusta. Voitte aloittaa pelaamisen, mutta älkää pelatko tietokonetta vastaan. Tekemänne vaihdot astuvat voimaan ensimmäisen pelijakson jälkeen.

Edit. Enää vain arska07 vahvistamatta osallistumistaan.
 
Viimeksi muokattu:

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Laitoin liigan pystyyn. Pitäisi löytyä hakemalla liigan nimeä "Jatkoaika vol 1". Odottelen vielä kolmelta pelaajalta (arska07, Navy62 ja Peteliuz) vahvistusta. Voitte aloittaa pelaamisen, mutta älkää pelatko tietokonetta vastaan. Tekemänne vaihdot astuvat voimaan ensimmäisen pelijakson jälkeen.

Laitoin liittymiskutsun pelissä. Voisko joku hyväksyä ottawan liigaan kun ehtii?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Itse en peliä saanut, mutta mulla on tuo ennakkoversio (Season Ticket). Tänään en pelaa, mutta jos huomenna fyysinen kopio tulee tai tuo Early vielä toimii, niin illalla liigakierroksen jälkeen voin pelata.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
San Jose valmiina peleihin. Tästä se lähtee.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Liittymispyyntö laitettu liigaan:

- Joker - YouTube

Linkki vie Youtubeen, videoon jossa on Batman-elokuvasta pieni pätkä.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Tällä hetkellä liigaan on tiensä löytäneet vajaa puolet pelaajista. Ennen kuin teette treidiehdotuksia, niin odottakaa, että kummatkin GM:t ovat mukana.

Ainiin, Florida Panthers valmiina aloittamaan kautensa.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Arvon pelitoverit. Tsekatkaa kohta League members, ennen kuin alatte pommittamaan pelikutsuilla. Sieltä näkee kaikkien GM:ien statuksen ja jos jollakulla on peli kesken, niin älkää silloin puskeko niitä pelikutsuja,
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Bruins liittyi tänään liigaan, mutta vasta huomenna alan varsinaisesti pelailemaan. Tänääkin tuli vähän kokeiltua, mutta rumasti tuli pataan onlinessa (maalinteko on muuten todella vaikeaa). Eiköhän tää tästä!
 
Suosikkijoukkue
NHL
Bruins liittyi tänään liigaan, mutta vasta huomenna alan varsinaisesti pelailemaan. Tänääkin tuli vähän kokeiltua, mutta rumasti tuli pataan onlinessa (maalinteko on muuten todella vaikeaa). Eiköhän tää tästä!

Itekki alan pelaa huomen mut löysin tänää jo semmosseen tavan millä menee aika varmasti kiekko maaliin! :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös