Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

• 151 208
  • 2 605

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Pystyykö Tampa Bay pelaamaan huomena pelin vaikka klo 20 San Josea vastaan?
Tai klo 19? Tosiaan Sharks huomena linjoilla seitsemästä eteenpäin.

Onnistuu. Pistä vaan aika jolloin sopii, kun itse tulee oltua varmaankin kotona koko päivä.

Lukeeko kaikki tästä ketjusta aina vaan korkeintaan edellisen viestin? Aamupäivällä kirjotin tähän ketjuun asiasta :) Pelaa pois jos huomenna et ehdi pelaan.

TERVEISIN BUFFALO SABRES JOKA ON HUOMENNA VALMIINA.

Pistetään omaan vihkoon tämä moka! :D Yleensä tulee selattua ketjut läpi, mutta nyt näköjään ei tullut näin tehtyä.
Pistä tänne viestiä, kun sopii pelata toi matsi pois.

Phillystä kun kuulisi jotain niin saisi viimeisenkin matsin sovittua.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Oskari linjoilla vielä?

Käy hyväksymässä Capitals liigaan vielä tänään?

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lähden tänään armeijaan hoitamaan asioita ja tavoittelemaan C:n papereita viime vuotisen selän murtumisen pohjilta. Olen siis poissa jonkun aikaa linjoilta, koska ei tuosta tiedä milloin pääsen lääkärintarkastukseen. Laitan konepeluu-mahdollisuuden päälle, joten lätkikää pelit Wildiä vastaan alta poies!

Palaillaan asiaan!

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Joo, kiitos.

Tän jakson pelit voi Buffaloa vastaan pelata tekoälyn kanssa.

Linkki Jatkoaika.com sivustolle jossa kerron seikkailustani laajakaistojen ihmeellisessä maailmassa.

Mut muistakaa arvon kilpakumppanit. Mulla on xbox.com auki koneella ja kyttään teitä. Kun pelaatte Buffaloa vastaan, niin seuraan silmä (muna) kovana teidän liveprofiilista peliä. Älä saatanassa alota uusiks jos on tulossa käkättimeen, mä tuun linjoja pitkin.

Ai niin. Saan netin 9.1.2013 näillä näkymin. Juhannukseks viimeistään.

Siellä oli Chicago, Carolina, Dallas (tää vituttaa, mulkero saa ilmaset pisteet. Ja kauden ainoo peli kun olis pelattu vastakkain), Tampa Bay ja Florida.

Viimeksi muokattu:

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mä oon aina miettiny että miltä pelaajista tuntuu istua loukkaantuneena katsomossa ja katella peliä. Ainahan kaikki sanoo että ihan hirveetä ja tekis mieli olla mukana. Nyt tiedän:

Playing Offline 2nd BUF : 1 at TBL *: 1

Tää on ihan vittua.

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
San Jose Sharks tulee tänään linjoille tuossa 18.30. Joten Tampa hereillä :-) ja joku toinenkin peli oli vielä mutta en muista ketä vastaan.

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Ehtiiköhän Devilsille tulla uusi GM ennen jakson vaihtumista vai voiko sen matsin pelata konetta vastaan?

Kävin hetki sitten hyväksymässä Devilsin uuden GM:n liigaan. Philadelphian GM voisi ilmoitella aikatauluistaan, ei näemmä ole ollut Livessä sitten kolmannen päivän.

Wicci, Buffalo kaatui lukemin 4-1. Pahoitteluni Kopitarista, botti kävi kolaamassa Anzen.

Fishstick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Islanders
New Jersey ehtii linjoille 20.30 (JiVe:ä vastaan), joten laitoin CPU:n päälle jos joku haluaa ennen jakson vaihtoa pelata pelinsä pois.

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Kävin hetki sitten hyväksymässä Devilsin uuden GM:n liigaan. Philadelphian GM voisi ilmoitella aikatauluistaan, ei näemmä ole ollut Livessä sitten kolmannen päivän.

Voisiko Phillyn managerin potkia pois siksi aikaa, että muut saisivat pelattua matsinsa pois tietokonetta vastaan ilman simulointeja ja useita loukkaantumisia? En taida ainoa olla, jolla olisi peli Flyerssia vastaan jäljellä.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Yritä nyt tässä sitten syödä samalla, kun luen tätä ketjua. Reps.

Phillyllä ollut vissiin jotain nettiprobleemia, joten toivottavasti saadaan pelattua peli pois tänään.

Tuon pelin myötä siis Penguinsin jakso pelattu.

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Mä vihaan sua. Sylettää oikein. Seurasin pelin livenä ja sun ajojahti oli naurettavaa. Sä hait sitä. Kauan se on pois?

Nyt sitten vaan käyt hyväksymässä sen treidin, mitä Montreal on sulle spämmännyt Anzesta.

Hyvä homma, että Devilsillä on nyt GM. Matsi sovittuna juuri ennen jakson vaihtumista. Toivottavasti ei ole pelimiehiä :)

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Mä vihaan sua. Sylettää oikein. Seurasin pelin livenä ja sun ajojahti oli naurettavaa. Sä hait sitä. Kauan se on pois?

No niin hain, entäs sitten? Miltä kuullostaisi treidi Kopitar 89 <-> Weiss 83 tai Fleischmann 83 ja Vatanen 66 ?

edit. Potkaisen hetkellisesti Phillyn pois liigasta klo 20:00, jos Dilla ei ole saanut selvitettyä ongelmia nettinsä kanssa.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
No niin hain, entäs sitten? Miltä kuullostaisi treidi Kopitar 89 <-> Weiss 83 tai Fleischmann 83 ja Vatanen.

Hei hei hei. Tää on just tapa millä mä Anzen sain, ei voi kopioida multa. Kopitat sivussa, 0 peliä. JiVe, täältä tullaan. Sä et pääse Charasta eroon, kukaan ei halua sitä läskiä. Tajuuksä? Tää on mun SE kausi. Väisty.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ei ole Philadelphian suunnalta kuulunut mitään, joten pelaan Phillyn konetta vastaan 20.20 viimeistään.

Fled45

Jäsen
Uskomatonta kuraa nämä pelit AI:ta vastaan. Pelasin Devilsiä vastaan ja voitin 5-2, mutta eihän tuossa ole pelien mielekkyydestä tietoakaan. Mitään järkeä AI:n pelaamisessa ei ole. Ensin kunnon viivelähtö, pakit syöttelee 5 kertaa toisilleen, ja sen jälkeen käy nakkaan kiekon päätyyn, johon kerkesin joka kerta ensimmäisenä. Taisi olla NHL 13:ssa toinen tai kolmas peli mitä pelaan offlinessa, ja toivottavasti myös viimeinen.

Pikkusen pelotti kun Petry ja Staal loukkaantuivat pelin aikana, (ei ollut kaukana että oisin quitannu) mutta onneksi kummallakin vamma vain day-to-day.

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Hei hei hei. Tää on just tapa millä mä Anzen sain, ei voi kopioida multa. Kopitat sivussa, 0 peliä. JiVe, täältä tullaan. Sä et pääse Charasta eroon, kukaan ei halua sitä läskiä. Tajuuksä? Tää on mun SE kausi. Väisty.

Alkaa olla piste-ero jo sitäluokkaa, että Bisons ei pääse enää lähellekään. Jakso pakettiin 4-3 ja-voitolla Devilsistä. Voin jo kertoa, että Devils tulee aiheuttamaan vähän enemmän pistemenetyksiä jatkossa.

Chara ei ole enää kaupan. Edellisessä matsissa huikealla coast-to-coast kuljetuksella + kauheella pommilla 2-3 kavennus 0.4 sekkaa ennen tokan erän päätöstä. Taitaa mies keikkua puolustajien pistepörssin kärkisijoilla muutoinkin ja taklauksissa taitaa olla omalla sataluvullaan.

NYI pelivalmiudessa heti jakson vaihduttua.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alkaa olla piste-ero jo sitäluokkaa, että Bisons ei pääse enää lähellekään. Jakso pakettiin 4-3 ja-voitolla Devilsistä. Voin jo kertoa, että Devils tulee aiheuttamaan vähän enemmän pistemenetyksiä jatkossa.

Totta. Jakson mennessä vaihtoon, oli ero kasvanu jo kahteen pisteeseen. Toistan, tajuuksä? Kato, tiäksä? Meillä on yks ero. Mä tein viimeisen jälkeläiseni jo 8,5 vuotta sitten, se ei huuda enää tuttipulloo runkosarjan tärkeimmissä matseissa. Varmuudeks potkin silloisen eukonkin mäkeen vuosia sitten että saa pelata ISOT pelit rauhassa. Mun juna ei pysähdy.

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Detroit pelivalmiuksissa! Columbus, Dallas, Washington, St. Louis, Phoenix, Edmonton ja Pittsburgh tässä jaksossa.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
K-Espoo vs Ässät
  • 2.34
  • 4.10
  • 2.62
Ilves vs JYP
  • 1.66
  • 4.70
  • 4.20
KalPa vs HIFK
  • 1.93
  • 4.35
  • 3.30
Lukko vs Jukurit
  • 1.35
  • 6.00
  • 7.00
Pelicans vs Kärpät
  • 2.28
  • 4.20
  • 2.68
Sport vs TPS
  • 2.30
  • 4.30
  • 2.86
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy