Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

• 151 208
  • 2 605

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Rantojen mies vastasi yv-kyselyyni, että meni jo toisaalla Montrealin puikkoihin.

Eli seuraavaa listalta?

Tekisin kyllä erittäin mielelläni tuon vaihdon.

Saako Penguinsia vastaan pelata konepelin? Fundadelikkia ei näy onlinessa jatkoajassa.

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Rantojen mies vastasi yv-kyselyyni, että meni jo toisaalla Montrealin puikkoihin.

Eli seuraavaa listalta?

Tekisin kyllä erittäin mielelläni tuon vaihdon.

Saako Penguinsia vastaan pelata konepelin? Fundadelikkia ei näy onlinessa jatkoajassa.

Laitoin funkadelikk:lle viestiä, odotellaan mitä vastaa. Penguinsia vastaan saa tässä jaksossa pelata ns. konepelin.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Laitoin funkadelikk:lle viestiä, odotellaan mitä vastaa. Penguinsia vastaan saa tässä jaksossa pelata ns. konepelin.

Tämä selvä. Itse en pelaa konepeliä, ennen kuin kuulen Fundadelikkista mitä aikoo.

Ihan jo kunnioituksesta + toki siksi, että jos suostuu, en halua tappaa Crosbya tai Ovechkinia itseltäni.

Mige

Jäsen
Matsi Penguinsin AI:ta vastaan pelattu. 2-6 tuli nokkaan ja Pääjärvi 18 otteluksi paskaksi. Penguinsilla 11 vetoa maalia kohti, näistä jokainen oli joko liru tai bugiranne sinisen jälkeen. Sai Lundqvist niistä sentään melkein puolet kiinni. :-)

Ei kyllä tarvitse enää ikinä pelata AI:ta vastaan, mielummin kaikki simuloinnin kautta.

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Huomenna tai siis tänään illalla linjoilla klo 17-22 ja maanantaina koko illan käytännössä!

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Buffalo laittaa kohta päälle mahdollisuuden pelata konetta vastaan. Uskon/toivon huomenna saavani oman netin ja olen valmiudessa pelaan huomenna klo 14.15-21.00. Eli, jos tolla aikavälillä voit huomenna pelata, älä pelaa konetta vastaan. Jos aikataulu ei käy niin pelaa peli pois. Mikäli vielä huomennakaan en nettiä saa, ilmoitan asiasta tänne klo 14.15.

Ette muuten edes usko, kuinka paljon ärsyttää ja harmittaa Soneran mokailu tässä asiassa.

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Devilsistä mitään havaintoja kellään? Olisi ainoa matsi, joka on pelaamatta tässä jaksossa.

Joka kerta ollut enemmän tai vähemmän hankala tavoittaa Devilsin GMää. Nyt näytttää kirjoittaneen jatkoaikaan viimeksi vähän reilu kuukausi sitten. 1.1. näyttää käyneen XBOX-Livessä.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Devilsistä mitään havaintoja kellään? Olisi ainoa matsi, joka on pelaamatta tässä jaksossa.

Joka kerta ollut enemmän tai vähemmän hankala tavoittaa Devilsin GMää. Nyt näytttää kirjoittaneen jatkoaikaan viimeksi vähän reilu kuukausi sitten. 1.1. näyttää käyneen XBOX-Livessä.

Toinen vai kolmas kerta Kontiovaaralle tämä, kun ns. katoaa kartalta ilmoittamatta _mitään_.

Itse olen saanut joka kerta tosin pelattua Devils-pelit pois ihan käyttäjää vastaan.

Toivottavasti Fundadelikkista kuuluu tänään jo jotain.

Navy

Jäsen
Uskon/toivon huomenna saavani oman netin ja olen valmiudessa pelaan huomenna klo 14.15-21.00.

Carolinalle sopii huomenna 16.00 - 19.30. Toivon todella että saat netin kuntoon. Kerran olen pelannut konetta vastaan ja toista kertaa en enää sitä haluaisi kokea.
Vastassa on vielä myös Pittsburgh. Toivottavasti uusi manageri selviää tämän jakson aikana.

Topnaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho ja Kulman Pojat

Samaa tähän, vaikea saada hänen kanssaan peliä aikaiseksi. Tälläkin hetkellä ainoa puuttuva peli.

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Täällä olisi yksi innokas GM, kun/jos jossain vaiheessa vapautuu!

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Samaa tähän, vaikea saada hänen kanssaan peliä aikaiseksi. Tälläkin hetkellä ainoa puuttuva peli.

Devils on koko liigan vähiten pisteitä kerännyt joukkue, joten motivaatio taitaa olla vähän hukassa. Muutama valitti viime jakson aikana yv:llä, että Devilsin kanssa on mahdotonta sopia otteluita.

Mikäli Devils ei skarppaa tämän jakson aikana, niin vaihdetaan tilalle uusi GM.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Meikäläinen lupaa nyt skarpata henkisesti. Tarpeeksi tullut ärsytettyä porukkaa tällä lapsellisella mökötykselläni, joten aika ottaa itseä niskasta kiinni ja opetella voittamaan.

Eli tällä puheella meikäläisen saa varoituksen jälkeen potkia helvettiin liigasta, jos tuo "ohjain pöydälle"/"en pelaa vaan pelleilen" jatkuu ja ärsyttää porukkaa.

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Otetaanko tänään klo 19? Koskas
Minnesotalle käy pelata?

Se käy! Harmittaa, kun en muistanut laittaa kakkosmokkea maalille nyt, kun olin reissussa. En haluaisi menettää hermoja jo heti kättelyssä, kun pitää sitäkin peluuttaa ja omin silmin nähdä sen räpellys.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carolinalle sopii huomenna 16.00 - 19.30. Toivon todella että saat netin kuntoon. Kerran olen pelannut konetta vastaan ja toista kertaa en enää sitä haluaisi kokea.

Pelasko joku jo mun tekoälyä vastaan? Jos pelasi niin alotitko monta kertaa uudestaan? :D Postauksen tarkotus siis tietää pelaako joku konetta vastaan.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Fundadelikk-nimimerkillä kiireitä ja pyysi ilmoittamaan hänen puolestaan seuraavan:

Mies ottaa Capitalsin ja liittyy liigaan mukaan. Eli itse poistun liigasta ja otan Penguinsin haltuun välittömästi.

Välitän tämän viestin vielä Oskarille YV:llä kaikenvaralta.

Hieno päivä Penguins-fanille tämä kyllä kaikenkaikkiaan.

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jerseyn GM ilmoitti YV:llä, että jättää leikin kesken, joten jälleen on yksi paikka auki.

Onnittelut lakelle Pingviineistä!

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Josen ja Buffalon tekoälyjä vastaan voi ilmeisesti pelata?

Lukeeko kaikki tästä ketjusta aina vaan korkeintaan edellisen viestin? Aamupäivällä kirjotin tähän ketjuun asiasta :) Pelaa pois jos huomenna et ehdi pelaan.

TERVEISIN BUFFALO SABRES JOKA ON HUOMENNA VALMIINA.

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Bruins tulee linjoille huomenna n. klo 16 ja on linjoilla klo 17.30. Jos tähän väliin ei ehdi pelailemaan, niin saa pelata konetta vastaan.

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
San Josen ja Buffalon tekoälyjä vastaan voi ilmeisesti pelata?
Pystyykö Tampa Bay pelaamaan huomena pelin vaikka klo 20 San Josea vastaan?
Tai klo 19? Tosiaan Sharks huomena linjoilla seitsemästä eteenpäin.

Titans

Jäsen
Mun kaveri haluaisi myös tähä liigaan varasijalle. Eli olisiko mahdollista, että GT-Z4mbe pääsisi varasijalle? Olisi kyllä aktiivinen ja mä pystyisin toimimaan "äänitorvena".

Titans

EDIT. Naurettava tarjous Vancouverilta: Bouwmeester «-» Michalek. Voiko tosissaan kuvitella, että tämä menisi läpi?

Viimeksi muokattu:

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
K-Espoo vs Ässät
  • 2.34
  • 4.10
  • 2.62
Ilves vs JYP
  • 1.66
  • 4.70
  • 4.20
KalPa vs HIFK
  • 1.93
  • 4.35
  • 3.30
Lukko vs Jukurit
  • 1.35
  • 6.00
  • 7.00
Pelicans vs Kärpät
  • 2.28
  • 4.20
  • 2.68
Sport vs TPS
  • 2.30
  • 4.30
  • 2.86
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy