Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

• 151 206
  • 2 605

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Capitals linjoilla lauantaina seuraavan kerran, mitä huomenna yhden matsin ehdin varmaan pelaamaan. 11.00 ja 15.00 alkaa junnujen mitalipelit ja 17.00 Valioliigaa, mutta sen perään sitten illalla ehdin pelaamaan.

Sunnuntaina ei mitään menoa, maanantaina ehdin koko illan pelaamaan 18.30 alkaen.

Huomenna perjantaina ehdin pelaamaan yhden matsin joskus 23.00 aikoihin, ennen sitä en ole boksin äärellä koko päivänä.

Boston, Edmonton, Islanders, Penguins, ja Senators vastassa.

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Detroit palaa joko lauantai- tai sunnuntai-iltana takaisin, joten välttäkää AI-pelejä, jos pystyisitte pelaamaan vielä vastakkain ihan mua vastaan, saatte multa helpommat pisteet kuin koneelta. Heittäkääpä Detroitin voitto-tappio- ja-tappio sarakkeesta tiedot.
San Jose pelasi sun koneohjaamaa joukkuetta vastaan tänään. Syynä se että ei ole varmaan ehditäänkö tässä jaksossa enää pelata. Riippuu vähän töistä jne. Peli päättyi jatkoajalla 2-1 Sharkseille. Ei loukkaantumisia tainnut tulla kumpaankaan suuntaan. Pahoittelut että matsi pelatiin.

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Bruinsilla pelit vielä Montrealia ja Washingtonia vastaan, mutta täytyy ottaa nämä pelit vasta maanantaina kun lähden turnaukseen viikonlopuksi.

PS. Pahoittelut vielä trapille noista aikatauluista. Viivästyi peli melkein tunnilla kun sekoitin jostain syystä JiVen ja trapin toisiinsa. Hyvä peli saatiin kuitenkin aikaiseksi.

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
San Jose pelasi sun koneohjaamaa joukkuetta vastaan tänään. Syynä se että ei ole varmaan ehditäänkö tässä jaksossa enää pelata. Riippuu vähän töistä jne. Peli päättyi jatkoajalla 2-1 Sharkseille. Ei loukkaantumisia tainnut tulla kumpaankaan suuntaan. Pahoittelut että matsi pelatiin.

Juu se on ihan ok! :)

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Detroit palaa joko lauantai- tai sunnuntai-iltana takaisin, joten välttäkää AI-pelejä, jos pystyisitte pelaamaan vielä vastakkain ihan mua vastaan, saatte multa helpommat pisteet kuin koneelta. Heittäkääpä Detroitin voitto-tappio- ja-tappio sarakkeesta tiedot.

Minä voin ainakin odotella eli otetaan peli lauantai- tai sunnuntai-iltana. Jäi niin hyvät fiilikset viimekertaisesta 8-1 voitosta että mielellään kokisi tuon uudestaan (= todennäköisesti meikälle 3-0 turpaan) :)

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Onko muillakin tavanomaista vähemmän otteluita? Pitäisikö jakson vaihtuminen siirtää sunnuntaihin?

Tampalla on ainakin seitsemän matsia tässä jaksossa. Viikonloppu taitaa mennä sairastellessa, niin luulisin pystyväni hoitamaan matsit sunnuntai-iltaan mennessä.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
BUF koittaa huomenna hakee toimivan netin. Oon aika kyllästyny tähän Soneran sekoiluun. Oma ei toimi vieläkään.

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Coloradossa jyllää keuhkokuume, joten pelikunto on vähän niin ja näin. Tänä iltana tuskin jaksan pelata, mutta jos yön yli nukuttua ois huomenna parempi olotila niin saisi pelattua pelejä pois.

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Anaheim linjoilla seuraavan kerran sunnuntaina iltasella, laitan nyt varmuuden vuoksi konepeluun päälle, mutta koittakaa välttää sitä vastaan pelaamista jos suinkin mahdollista.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Capitals linjoilla tänään illalla. Tulee katseltua hokia ja futista välissä. Eli Penguins ja Edmonton hereillä?

Niin ja omasta puolesta jakso voi vaihtua huomenna jo myös, mutta ainakin Bostonissa tuumattiin, että GM paikalla vasta maanantaina, joten ehkä ei huomenna?

Ps. 2 viikkoa tasan ja lähden maanantaina 21.1. New Yorkiin. 2vko poissa peleistä, saa nähdä miten jaksan 2.2. lauantaina pelata, joten konepeluun laitan päälle tuolloin maanantaina ja ilmoittelen palattuani sitten lisää.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Penguins eroaa liigasta ajan- ja motivaatiopuutteen takia! Toivottavasti mahdun kuitenkin ensi version liigaan mukaan!

Capitals-GM ottaa pienen harkita-ajan Penguinsiin vaihtamiseen, jos pääjehullemme käy.

Eli siis mahdollisesti Capitals vapaaksi ja Penguins tänne. ilmoitan päätöksen ihan kohta.

Mige

Jäsen
Capitals-GM ottaa pienen harkita-ajan Penguinsiin vaihtamiseen, jos pääjehullemme käy.

Eli siis mahdollisesti Capitals vapaaksi ja Penguins tänne. ilmoitan päätöksen ihan kohta.
Mun mielestä liigaan tuleva uusi GM saa itse päättää, ottaako Penguinsin vai Capitalsin (tai minkä tahansa muun joukkueen, jonka GM on halukas vaihtoon). Täten vältettäisiin jatkuva joukkueiden vaihto nykyisten GM:ien osalta.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mun mielestä liigaan tuleva uusi GM saa itse päättää, ottaako Penguinsin vai Capitalsin (tai minkä tahansa muun joukkueen, jonka GM on halukas vaihtoon). Täten vältettäisiin jatkuva joukkueiden vaihto nykyisten GM:ien osalta.

Tämä on vain reilua tottakai, mutta jos Oskarille ja Kipelle käy, niin voisin vaihtaa Penguinsiin.

Viimeksi muokattu:

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Jetsillä vielä MTL ja PHI jäljellä jaksossa. Habs tulee huomenissa takaisin, mutta mikä on Phillyn laita?

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisko Minnesota / Detroit vielä tänä iltana linjoilla? Skulailen varmaan Farcry3:a mutta laitelkaa viestiä jos peli onnistuu.

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Onkohan mahdollisesti joku Floridan tämän jakson vastustajista (TB, BUF, PHI) tulossa tänään linjoille?

Penguins eroaa liigasta ajan- ja motivaatiopuutteen takia! Toivottavasti mahdun kuitenkin ensi version liigaan mukaan!
Kipe ei viime kerralla vastannut mitään, kun kysyin kiinnostusta Winnipegin tai Vancouverin ohjaksiin, joten annetaan vapautuva paikka Rantojen miehelle. Rantojen mies saa valita, haluaako ottaa Pittsburghin (12. sija) vai Washingtonin (13. sija).

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy