Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

  • 147 636
  • 2 672

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Fundadelikk-nimimerkillä kiireitä ja pyysi ilmoittamaan hänen puolestaan seuraavan:

Mies ottaa Capitalsin ja liittyy liigaan mukaan. Eli itse poistun liigasta ja otan Penguinsin haltuun välittömästi.

Välitän tämän viestin vielä Oskarille YV:llä kaikenvaralta.

Hieno päivä Penguins-fanille tämä kyllä kaikenkaikkiaan.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
New Jerseyn GM ilmoitti YV:llä, että jättää leikin kesken, joten jälleen on yksi paikka auki.

Onnittelut lakelle Pingviineistä!
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
San Josen ja Buffalon tekoälyjä vastaan voi ilmeisesti pelata?

Lukeeko kaikki tästä ketjusta aina vaan korkeintaan edellisen viestin? Aamupäivällä kirjotin tähän ketjuun asiasta :) Pelaa pois jos huomenna et ehdi pelaan.

TERVEISIN BUFFALO SABRES JOKA ON HUOMENNA VALMIINA.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Bruins tulee linjoille huomenna n. klo 16 ja on linjoilla klo 17.30. Jos tähän väliin ei ehdi pelailemaan, niin saa pelata konetta vastaan.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
San Josen ja Buffalon tekoälyjä vastaan voi ilmeisesti pelata?
Pystyykö Tampa Bay pelaamaan huomena pelin vaikka klo 20 San Josea vastaan?
Tai klo 19? Tosiaan Sharks huomena linjoilla seitsemästä eteenpäin.
 

Titans

Jäsen
Mun kaveri haluaisi myös tähä liigaan varasijalle. Eli olisiko mahdollista, että GT-Z4mbe pääsisi varasijalle? Olisi kyllä aktiivinen ja mä pystyisin toimimaan "äänitorvena".

Titans

EDIT. Naurettava tarjous Vancouverilta: Bouwmeester «-» Michalek. Voiko tosissaan kuvitella, että tämä menisi läpi?
 
Viimeksi muokattu:

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Pystyykö Tampa Bay pelaamaan huomena pelin vaikka klo 20 San Josea vastaan?
Tai klo 19? Tosiaan Sharks huomena linjoilla seitsemästä eteenpäin.

Onnistuu. Pistä vaan aika jolloin sopii, kun itse tulee oltua varmaankin kotona koko päivä.

Lukeeko kaikki tästä ketjusta aina vaan korkeintaan edellisen viestin? Aamupäivällä kirjotin tähän ketjuun asiasta :) Pelaa pois jos huomenna et ehdi pelaan.

TERVEISIN BUFFALO SABRES JOKA ON HUOMENNA VALMIINA.

Pistetään omaan vihkoon tämä moka! :D Yleensä tulee selattua ketjut läpi, mutta nyt näköjään ei tullut näin tehtyä.
Pistä tänne viestiä, kun sopii pelata toi matsi pois.

Phillystä kun kuulisi jotain niin saisi viimeisenkin matsin sovittua.
 

Matsku

Jäsen
Huomiselle menee Kingsien kolme vikaa matsia, pahoittelut. Vastassa Wild, Avs ja Red Wings. Vapaata töistä muutamaa koulutustehtävää lukuunottamatta koko päivä, joten paukutelkaa yv:tä ajankohdista miten sopii.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Oskari linjoilla vielä?

Käy hyväksymässä Capitals liigaan vielä tänään?
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lähden tänään armeijaan hoitamaan asioita ja tavoittelemaan C:n papereita viime vuotisen selän murtumisen pohjilta. Olen siis poissa jonkun aikaa linjoilta, koska ei tuosta tiedä milloin pääsen lääkärintarkastukseen. Laitan konepeluu-mahdollisuuden päälle, joten lätkikää pelit Wildiä vastaan alta poies!

Palaillaan asiaan!
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Joo, kiitos.

Tän jakson pelit voi Buffaloa vastaan pelata tekoälyn kanssa.

Linkki Jatkoaika.com sivustolle jossa kerron seikkailustani laajakaistojen ihmeellisessä maailmassa.

Mut muistakaa arvon kilpakumppanit. Mulla on xbox.com auki koneella ja kyttään teitä. Kun pelaatte Buffaloa vastaan, niin seuraan silmä (muna) kovana teidän liveprofiilista peliä. Älä saatanassa alota uusiks jos on tulossa käkättimeen, mä tuun linjoja pitkin.

Ai niin. Saan netin 9.1.2013 näillä näkymin. Juhannukseks viimeistään.

Siellä oli Chicago, Carolina, Dallas (tää vituttaa, mulkero saa ilmaset pisteet. Ja kauden ainoo peli kun olis pelattu vastakkain), Tampa Bay ja Florida.
 
Viimeksi muokattu:

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Mä oon aina miettiny että miltä pelaajista tuntuu istua loukkaantuneena katsomossa ja katella peliä. Ainahan kaikki sanoo että ihan hirveetä ja tekis mieli olla mukana. Nyt tiedän:

Playing Offline 2nd BUF : 1 at TBL *: 1


Tää on ihan vittua.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
San Jose Sharks tulee tänään linjoille tuossa 18.30. Joten Tampa hereillä :-) ja joku toinenkin peli oli vielä mutta en muista ketä vastaan.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Ehtiiköhän Devilsille tulla uusi GM ennen jakson vaihtumista vai voiko sen matsin pelata konetta vastaan?

Kävin hetki sitten hyväksymässä Devilsin uuden GM:n liigaan. Philadelphian GM voisi ilmoitella aikatauluistaan, ei näemmä ole ollut Livessä sitten kolmannen päivän.

Wicci, Buffalo kaatui lukemin 4-1. Pahoitteluni Kopitarista, botti kävi kolaamassa Anzen.
 

Fishstick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Islanders
New Jersey ehtii linjoille 20.30 (JiVe:ä vastaan), joten laitoin CPU:n päälle jos joku haluaa ennen jakson vaihtoa pelata pelinsä pois.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Kävin hetki sitten hyväksymässä Devilsin uuden GM:n liigaan. Philadelphian GM voisi ilmoitella aikatauluistaan, ei näemmä ole ollut Livessä sitten kolmannen päivän.

Voisiko Phillyn managerin potkia pois siksi aikaa, että muut saisivat pelattua matsinsa pois tietokonetta vastaan ilman simulointeja ja useita loukkaantumisia? En taida ainoa olla, jolla olisi peli Flyerssia vastaan jäljellä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Yritä nyt tässä sitten syödä samalla, kun luen tätä ketjua. Reps.

Phillyllä ollut vissiin jotain nettiprobleemia, joten toivottavasti saadaan pelattua peli pois tänään.

Tuon pelin myötä siis Penguinsin jakso pelattu.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Mä vihaan sua. Sylettää oikein. Seurasin pelin livenä ja sun ajojahti oli naurettavaa. Sä hait sitä. Kauan se on pois?

Nyt sitten vaan käyt hyväksymässä sen treidin, mitä Montreal on sulle spämmännyt Anzesta.

Hyvä homma, että Devilsillä on nyt GM. Matsi sovittuna juuri ennen jakson vaihtumista. Toivottavasti ei ole pelimiehiä :)
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Mä vihaan sua. Sylettää oikein. Seurasin pelin livenä ja sun ajojahti oli naurettavaa. Sä hait sitä. Kauan se on pois?

No niin hain, entäs sitten? Miltä kuullostaisi treidi Kopitar 89 <-> Weiss 83 tai Fleischmann 83 ja Vatanen 66 ?

edit. Potkaisen hetkellisesti Phillyn pois liigasta klo 20:00, jos Dilla ei ole saanut selvitettyä ongelmia nettinsä kanssa.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
No niin hain, entäs sitten? Miltä kuullostaisi treidi Kopitar 89 <-> Weiss 83 tai Fleischmann 83 ja Vatanen.

Hei hei hei. Tää on just tapa millä mä Anzen sain, ei voi kopioida multa. Kopitat sivussa, 0 peliä. JiVe, täältä tullaan. Sä et pääse Charasta eroon, kukaan ei halua sitä läskiä. Tajuuksä? Tää on mun SE kausi. Väisty.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös