Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

• 151 206
  • 2 605

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Noniin. Eihän tota vitun nettiä ole edes vittu kytketty. Taas on joku vitunnussija laitettu asentajista kytkeen nettiä. Vitun homo. Se kusipää ei vaan tiedä että mä oon vapaalla ja huomenna istun koko päivän ton vitun jakamon vieressä kyyläämässä. Haistatan kyrvällä kun Hra asentaja saapuu. Vittu. Laitanko lake AI:n päälle ja pelaat konetta vastaan vai ehditkö huomenna vielä? Oot joutunu tota venaileen niin saat pelata jos haluat. Torontoo kokeilen tolla naapurin lehmän verkolla.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ehdin huomenna vielä, mutta pistä varalta AI päälle?

Pelaan siis vasta 20.00 AI:ta vastaan, jos ei ennen sitä onnistu.

Huomenna ei ole mitään menoa 17.30-21.00 välissä.

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Bruins huomenna linjoilla oikeastaan koko päivän, eli toivottavasti saadaan kaikki pelit pelattua. Wild, Pens 2x ja Sens taisi olla vielä jäljellä, jos en väärin muista. YV:llä vaan ilmoitusta milloin sopii.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ehdin huomenna vielä, mutta pistä varalta AI päälle?

Pelaan siis vasta 20.00 AI:ta vastaan, jos ei ennen sitä onnistu.

Huomenna ei ole mitään menoa 17.30-21.00 välissä.

Juu. Laitan sen huomenna jos ei nettiä kuulu. Ja seuraan pelin livenä sun profiilista :)

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eipä toimi netti vieläkään, kaiken mahdollisen olen tehny. Otetaan siis suunnitelma B käyttöön. Kannan boxin kaverille tänään ja pelaan pelit pois. Lake, oletko paikalla klo 18? Ja Toronto mieluusti siihen perään. En perhana jätä mahdollisuutta pelata konetta vastaan.

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesotaa ja Pittsbughia vielä odotellaan. Koska otetaan pelit?

Ilmoitetaan nyt varuilta tännekin puolelle, ettei mene ohi, eli jos paikkoja vapautuu, olen enemmän kuin valmis hyppäämään puikkoihin.

Topnaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho ja Kulman Pojat
Ei vissiin Anaheimia (Glassjaw) hirveästi kiinnosta pelata, kun ei ole kahteen kahteen yksityisviestiinkään vastannut. Otti vielä AI-mahdollisuudenkin pois...

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei vissiin Anaheimia (Glassjaw) hirveästi kiinnosta pelata, kun ei ole kahteen kahteen yksityisviestiinkään vastannut. Otti vielä AI-mahdollisuudenkin pois...

Noniin, peli saatiin pelattua, mutta kylläpäs nyt syytellään. Otin ihan varmuuden vuoksi sen nyt pois kun olen taas kotosalla, ettei kukaan turhaan mee pelaamaan. Ja linjoilla oon ollut 1.1 lähtien iltaisin kyllä ihan tuonne yöhön asti. Ja sun ekaan yv:hen todellakin vastasin. Muutenkin voin väittää, että olen yksi aktiivisimmista gm:istä liigasta, lähes joka ilta roikun livessä monta tuntia.

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
San Jose linjoilla kun jakso vaihtuu vartin päästä.

Topnaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho ja Kulman Pojat
Noniin, peli saatiin pelattua, mutta kylläpäs nyt syytellään. Otin ihan varmuuden vuoksi sen nyt pois kun olen taas kotosalla, ettei kukaan turhaan mee pelaamaan. Ja linjoilla oon ollut 1.1 lähtien iltaisin kyllä ihan tuonne yöhön asti. Ja sun ekaan yv:hen todellakin vastasin. Muutenkin voin väittää, että olen yksi aktiivisimmista gm:istä liigasta, lähes joka ilta roikun livessä monta tuntia.
No hätä. Kaksi yv:tä laitoin ja vasta toiseen vastasit, samoihin aikoihin kun olit Boxilla laittanut kutsun (olin silloin saunassa). Uskon kyllä, mutta itse olen tottunut välittömästi vastaamaan noihin yksityisviesteihin, niin ehkä hieman ylireagoin.

Ja on muuten hankala noilla NHL 94 - näppäimillä pelata.

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No hätä. Kaksi yv:tä laitoin ja vasta toiseen vastasit, samoihin aikoihin kun olit Boxilla laittanut kutsun (olin silloin saunassa). Uskon kyllä, mutta itse olen tottunut välittömästi vastaamaan noihin yksityisviesteihin, niin ehkä hieman ylireagoin.

Ja on muuten hankala noilla NHL 94 - näppäimillä pelata.

Vastasin tohon ekaanki yv:hen, mutta tein sen tolla "älyluurilla" ja olin tuolla maalla(jossa paskat verkot) sillon, ehkäpä viesti ei sitten tullut perille, mutta joo, hyvä että saatiin peli pelattua.

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Uusi pelijakso on alkanut ja se pitäisi saada pelattua maanantaihin 7.1. klo 21:00 mennessä.

Pittsburgh kuittaa motivaatio-ongelmistaan varoituksen. Kyseisellä GM:llä on jo yksi varoitus plakkarissa, joten mitä mieltä muut ovat, vaihdetaanko tilalle uusi pelaaja?

Edit. Onko muillakin tavanomaista vähemmän otteluita? Pitäisikö jakson vaihtuminen siirtää sunnuntaihin?

Viimeksi muokattu:

trap

Jäsen
^ Mun puolesta voidaan vaihtaa.

Vastassa CHI x2, BOS, COL ja CGY. Koska mennään? Chicagolla ja Bostonilla AI-pelimahdollisuus päällä, pystytäänkö pelaamaan mano a mano vai oletteko poissa?

e. Ok Boston, otetaan silloin. Kuumetta puskee joten sen jälkeen menen varmaan nukkumaan ja tuota ennen voin pelata, jos joku muu kerkeää linjoille.

Viimeksi muokattu:

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
^ Mun puolesta voidaan vaihtaa.

Vastassa CHI x2, BOS, COL ja CGY. Koska mennään? Chicagolla ja Bostonilla AI-pelimahdollisuus päällä, pystytäänkö pelaamaan mano a mano vai oletteko poissa?

Bruins ainakin voi pelata. Olen tänään linjoilla n. klo 22.30.

EDIT: Ja itse sanoisin, että kolmas kerta toden sanoo. Viimeinen mahdollisuus parantaa tavat siis.

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Detroit palaa joko lauantai- tai sunnuntai-iltana takaisin, joten välttäkää AI-pelejä, jos pystyisitte pelaamaan vielä vastakkain ihan mua vastaan, saatte multa helpommat pisteet kuin koneelta. Heittäkääpä Detroitin voitto-tappio- ja-tappio sarakkeesta tiedot.

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Islandersilla vastassa NYR, BOS, NJ, WSH ja ANA. Koska pelataan?

Noin 5 minuutin päästä valmiudessa pelaamaan. Onnistuu myös huomenna päivällä 9-15 välillä, kunhan vaan sovitaan etukäteen.

Mige

Jäsen
Rangersilla neljän ottelun jakso, vastassa Islanders, Blackhawks, Penguins ja Ducks. Huomenna jostain viidestä eteenpäin ehdin pelata ainakin pari matsia.

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Torontolla olis tässä jaksossa vastassa Boston, Carolina x2, Nashville ja Winnipeg. Millos otetaa peliä? Mulle sopis tänä iltana vielä jonkun aikaa tai sitten huomenna joskus iltapäivällä esimerkiksi. Viikonloppuna myöskin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy