Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

• 151 185
  • 2 605

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Meikäläinen pahoittelee viime päivien pelejä, jotka ei oikein ole jaksanut napata. Mulla vähän muut asiat pyörii mielessä ja siinä sitten kyllä änäri jää kakkoseksi joten pelit on ollut melkoista kuraa ainakin mun omalta osalta. Katsotaan mitä tästä tulee, tosin jos meillä on jonossa joku halukas hyppäämään meikäläisen paikalle niin tervetuloa.

Nashvillen uusi GM on Decimal, Liven puolella decireko. Pääsen huomenaamuna potkimaan vanhan GM:n pois ja hyväksymään uuden liittymispyynnön.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Peteliuz, onko tänään mahdollisuutta? Mulla on tää aamupäivä täynnä viiteen asti. Sitten on HPK-Tappara jonka ajattelin katella, pystytkö joskus siinä heti liigakierroksen jälkeen ottaan?

edit. Jargon, tuutko koulun ulkojäälle about klo 14 aikaan? Lupasin muksujen kans mennä siihen vähän pyöriin.

Viimeksi muokattu:

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Laitetaan nyt tähän torontolle vielä tiedoksi, että linjoilla oltaisiin hetkisen aikaa. Kyllä varmaan myös iltapäivästä onnistuu peli johonkin rakoon.

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Peteliuz, onko tänään mahdollisuutta? Mulla on tää aamupäivä täynnä viiteen asti. Sitten on HPK-Tappara jonka ajattelin katella, pystytkö joskus siinä heti liigakierroksen jälkeen ottaan?

Joo, kaikkien vastoinkäymisten jälkeen tänään pääsen pelaamaan, jossei tuu enää mitään aivohalvauksia :D eli liigapelien jälkeen joskus kasilta? Tai parempi ois varmaan ysin jälkeen, silloin jälkikasvu on jo nukkumassa.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Capitals linjoilla tänään jakson vaihtumisen jälkeen, n. klo 22.00.

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
San Jose linjoilla tänään klo 18.30 eteenpäin. Pari peliä taitaa olla vielä tässä jaksossa pelaamatta. Detroit ja Pittsburgh. Detroitille pahoittelut että aikataulut menivät ristiin eilen. Työhommat pilasivat pelit.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joo, kaikkien vastoinkäymisten jälkeen tänään pääsen pelaamaan, jossei tuu enää mitään aivohalvauksia :D eli liigapelien jälkeen joskus kasilta? Tai parempi ois varmaan ysin jälkeen, silloin jälkikasvu on jo nukkumassa.

Ok. Mä tuun ysiltä onlilneen, otetaan sillon pois.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo linjoilla huomenna seuraavan kerran. Colorado jos on tänään linjoilla niin suosittelen haastaan, siellä on ohjastaja suht sopivaks kuumennettu. Muahahaha.

Juti sanoo: Älä lähre shinne

Wicci sanoo: Älä lähre thakki aukhi

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Uusi pelijakso on alkanut ja se pitäisi saada pelattua keskiviikkoon 12.12. klo 22:00 mennessä. Kuluneella jaksolla simuloitiin vain yksi ottelu.

Florida pelivalmiudessa huomenna klo 16 lähtien.

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Jahas. Kone oli sitten arponut edellisten treidien palautusten seurauksena Macdonaldin farmiin ja ilmeisesti sitä kautta sitten waivereihin. Vittu mitä paskaa tämä pelimuoto oikein tarjoilee. Onko jossain joku asetus, millä noista pääsis eroon kokonaan, eli kone ei tekis mitään arpajaisia jaksojen vaihtuessa?

Ja voisko tässä kohden anoa vapautusta, että sitä ei viedä waivereista?

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Jahas. Kone oli sitten arponut edellisten treidien palautusten seurauksena Macdonaldin farmiin ja ilmeisesti sitä kautta sitten waivereihin. Vittu mitä paskaa tämä pelimuoto oikein tarjoilee. Onko jossain joku asetus, millä noista pääsis eroon kokonaan, eli kone ei tekis mitään arpajaisia jaksojen vaihtuessa?

Ja voisko tässä kohden anoa vapautusta, että sitä ei viedä waivereista?

Itse sain ainakin nostettua Tyrellin ja Pyattin waivereiden kautta ylös ilman ongelmia, kun ilmoitin asiasta täällä ja tuolla liigan uutiset-sivuilla.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Siellä on kuulemma Buffalonkin ketjut menny vituiks jonkun Jurcina-treidin yhteydessä. Jos joku otti Ivanansin, niin selvitän IP:n perusteella osoitteen ja tulen huomenna hakeen omani pois.

Titans

Jäsen
Nyt on Calgarylla edessä törkeän tiivis jakso:
Los Angeles, Anaheim, Phoenix, Nashville, Columbus, Chicago, Toronto ja San Jose milloin sopisi?

Nyt linjoilla...

Titans

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Nyt on Calgarylla edessä törkeän tiivis jakso:
Los Angeles, Anaheim, Phoenix, Nashville, Columbus, Chicago, Toronto ja San Jose milloin sopisi?

Nyt linjoilla...

Titans
San Jose jatkaa perseilyä huomena sunnuntaina klo 18 eteenpäin tai jotain. joten otetaan matsia silloin?

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Kiitoos. Pari yöllistä matsia ehdinkin jo ottamaan. Heitin myös vähän treidiehdotuksia mm. Islandersin ja Capitalsin suuntaan. Nashville huomenna linjoilla 13:00 ->
Hienoo että jätkä pääsi tähänkin liigaan. San Jose odottaa mielenkiinnolla vastakkain matseja tässä liigassa.

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Itse sain ainakin nostettua Tyrellin ja Pyattin waivereiden kautta ylös ilman ongelmia, kun ilmoitin asiasta täällä ja tuolla liigan uutiset-sivuilla.
Olishan tää hienoa, jos se menis näin.

Kohtuu rasittavaa touhua, kun kone arpoo kaikki uusiksi ja jostain syystä se tosiaan päättää, että toi MacDonald (ovr 81) on niin huono, että kuuluu farmiin. Rosterissa sen sijaan löytyy kaikkea mahdollista ovr 65 --> 72 pakkeja ja yleensä yhteensä 8 tai 9 kpl.

Islanders tullee illalla klo 21--> linjoille ja voi pelata muutaman matsin jos vastustajia löytyy. Myös huomenna illala 22--> olen linjoilla.

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
San Jose tulee tänään linjoille tuossa 16.30 -->

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
HPK vs Pelicans
  • 3.10
  • 4.15
  • 2.06
Jukurit vs Kärpät
  • 2.86
  • 4.35
  • 2.12
SaiPa vs KalPa
  • 2.72
  • 4.30
  • 2.22
TPS vs Sport
  • 2.18
  • 4.10
  • 2.86
Tappara vs Ilves
  • 2.06
  • 4.25
  • 3.00
KooKoo vs HIFK
  • 2.64
  • 4.30
  • 2.44
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy