Hypodermic
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Torontolla tässä jaksossa vielä ANA, BOS, NJ, NYR, OTT ja TB. Voin pelata tässä ennen liigan kiekkokierrosta ja mahdollisesti vielä klo22 jälkeen. Huomenna käy melkein millon vaan klo 22 asti.
Milloin nykyinen pelijakso päättyy? Olisko jo huomenna illalla, kun on pyhä ja varmaan aika lailla kaikilla pelit huomenna pelattuna, vai miten?
Sopii. Voidaan kyllä ollaa jo aikaisemmin hyvällä tuurilla paikalla mut viimeistään klo 20.San Jose, otetaanko matsia heti klo 20?
Nii joo, Dallas on huomenna linjoilla.
Olisko iltaysiltä? Vai mihin aikaan. Jos on ysiltä vielä linjoilla, niin varaan siitä jakson vikalle matsille ajankohdan.
Infoilen kun saan selville. Mites COL, BOS ja WPG? Millon otetaan?
Kysy peliajat miten Dallas ehtii tänään, huomenna ja lauantaina?
Itse ehdin tänään 16-17-välissä, huomenna 20.00 -> loppuilta ja lauantaina 12-15.00 välissä pelaamaan.
Infoilen kun saan selville. Mites COL, BOS ja WPG? Millon otetaan?
Boston on tunnin päästä linjoilla. Muutenkin olen sitten koko päivän pelivalmiudessa, kun täksi päiväksi ei ole kauheasti sovittu mitään ohjelmaa.
Mikäs tää kahden pelaajan sääntö meillä on, vai onko sitä?
Äsken Dallas pelasi kahdella ihmispelaajalla mua vastaan ja sai tuosta huomattavan hyödyn peliin (voitti 6-0), kun bottipakkeja on niin helppo kiertää kahdella ihmispelaajalla, jos nuo pelaajat ovat hyviä pelaamaan tätä peliä.
Omasta mielestäni aikas perseestä tälläinen, että osa peleistä pelataankin yht´äkkiä kaverin kanssa, mutta menen tottakai kuten liiga määrää.