Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

• 151 177
  • 2 605

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Torontolla tässä jaksossa vielä ANA, BOS, NJ, NYR, OTT ja TB. Voin pelata tässä ennen liigan kiekkokierrosta ja mahdollisesti vielä klo22 jälkeen. Huomenna käy melkein millon vaan klo 22 asti.

Mige

Jäsen
Rangers tulilla tänään joskus kybän jälkeen. Columbuksen kanssa pelataan varmuudella, muitakin jengejä vastaan olisi nasta pelata tänään. Oliskohan siellä ollut mm. Pittsburghia, Torontoa ja Detroitia tarjolla.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Pittsburghille tiedoks, en jaksa laittaa mikkiä päähän ja tulla jutteleen mukavia tässä vaiheessa. Käy äkkiä niin että loukkaan sun tunteitas. En kato oo sellanen tyyppi, että valitan ensin tänne kurjuutta ja sit kaupan päälle kuuntelen teinien kitinää mikin kautta.

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Milloin nykyinen pelijakso päättyy? Olisko jo huomenna illalla, kun on pyhä ja varmaan aika lailla kaikilla pelit huomenna pelattuna, vai miten?

Nykyinen pelijakso päättyy lauantaina 8.12. klo 22:00. Piti suunnitella omia menoja, niin sain vasta nyt ilmoitettua ajankohdan.

San Jose, otetaanko matsia heti klo 20?

ysiyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Kärpät, Rams, Real Madrid
Minnesotan kanssa ollaan sovittu et pelaan siinä klo 23 paikkeilla. Onnistuuko Detroit tai Vancouver sen jälkeen?

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Wiccille pahoittelut etten päässyt sovittuna aikana pelaamaan, oli vähän ongelmia jälkikasvun nukkumaan käymisen kanssa. Anyway, olen livessä nyt jonkin aikaa jos tuut pelaamaan vielä.

Tai jos katotaan huomenna, niin joskus illalla 21-22 kun on noi vanhemman tyttären synttärit niin ei päivällä pelaamaan pysty.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Infoilen kun saan selville. Mites COL, BOS ja WPG? Millon otetaan?

Kysy peliajat miten Dallas ehtii tänään, huomenna ja lauantaina?

Itse ehdin tänään 16-17-välissä, huomenna 20.00 -> loppuilta ja lauantaina 12-15.00 välissä pelaamaan.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Kysy peliajat miten Dallas ehtii tänään, huomenna ja lauantaina?

Itse ehdin tänään 16-17-välissä, huomenna 20.00 -> loppuilta ja lauantaina 12-15.00 välissä pelaamaan.

Tänään Dallas linjoilla about klo 12-16 ainakin. Tosin siellä on joku FIFA-kaveri kylässä ja Dallas mikäli NHL:ää pelaa, ottaa tän päivän pelit duo:na. Mutta se nyt ei kai ketään haittaa, pelaahan Sharksitkin kahella ja ne sentään molemmat osaa tän pelin.

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Noniin, olisko joku Toronton tän jakson vastuksista (ANA, BOS, NJ, NYR, OTT ja TB) valmis ottaan "aamuhöntsää"? Voisin pelailla nyt päivällä.

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Boston on tunnin päästä linjoilla. Muutenkin olen sitten koko päivän pelivalmiudessa, kun täksi päiväksi ei ole kauheasti sovittu mitään ohjelmaa.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mikäs tää kahden pelaajan sääntö meillä on, vai onko sitä?

Äsken Dallas pelasi kahdella ihmispelaajalla mua vastaan ja sai tuosta huomattavan hyödyn peliin (voitti 6-0), kun bottipakkeja on niin helppo kiertää kahdella ihmispelaajalla, jos nuo pelaajat ovat hyviä pelaamaan tätä peliä.

Omasta mielestäni aikas perseestä tälläinen, että osa peleistä pelataankin yht´äkkiä kaverin kanssa, mutta menen tottakai kuten liiga määrää.

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Mikäs tää kahden pelaajan sääntö meillä on, vai onko sitä?

Äsken Dallas pelasi kahdella ihmispelaajalla mua vastaan ja sai tuosta huomattavan hyödyn peliin (voitti 6-0), kun bottipakkeja on niin helppo kiertää kahdella ihmispelaajalla, jos nuo pelaajat ovat hyviä pelaamaan tätä peliä.

Omasta mielestäni aikas perseestä tälläinen, että osa peleistä pelataankin yht´äkkiä kaverin kanssa, mutta menen tottakai kuten liiga määrää.

Mun puolesta saa pelata kahdella. Ainoa miinus on se, että siinä tosiaan tulee se tuplamäärä pokecheckkailua, mikä saa kyllä järjen lähtemään. Jos tuo parivaljakko ei ole paljoa ehtinyt treenaamaan, niin silloin noita pitäisi olla melkko helppo viedä, kun yleensä molemmat höntyilee kiekon perään ja taklaa kiekollista. Dumppia päätyyn ja kalastelemaan jäähyjä. Tai syöttörallia niin, että odottelet aina, että ne kaksi hönkii päälle.

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä olen kyllä sillä kannalla, että jos liigan liitytään yksin - pelataan kaikki pelit yksin, mutta juuri esimerkiksi Sharksien tilanteessa tuon voi tietysti hyväksyä, koska he pelaavat kaikki pelit kimpassa.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kyllä nuo ihan hyvin yhteen pelasivat ja saivatkin hienosti sillä pelin sekaisin, kun ei oikein tiennyt mitä tehdä.

Samaa mieltä että jos yksin lähdetään, yksin myös pelataan. Mutta jos valtaväestö hyväksyy osittaiset kaksinpelit, niin sitten ei siitä tämän enempää.

Jonte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Detroit Red Wings
Ite taas en pidä siitä että kesken kauden random-pelejä joku pelaa kahdella. San Josella ymmärrän kun alusta asti pelattu kahdella ja siitä on ilmotettu selvästi. Sama kun joku toisi kaverikseen playoffeihin jonku "ammattilaispelaajan" pelaamaan siihen, että voittaa cupin. Ok, vähän kärjistetty esimerkki, mutta kuvaa hyvin mihin se voi johtaa parhaimmillaan. Kahdella kumminkin hieman helpompi pelata kuin yksin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy