Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

• 151 185
  • 2 605

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Mä olen kyllä sillä kannalla, että jos liigan liitytään yksin - pelataan kaikki pelit yksin, mutta juuri esimerkiksi Sharksien tilanteessa tuon voi tietysti hyväksyä, koska he pelaavat kaikki pelit kimpassa.
Tämä on tosiaan täysin eri tilanne kuin Sharksien kohdalla. He ovat kysyneet asiaan luvan ja ovat käsittääkseni kaikki ottelut kahdestaan pelanneet.

Dallas voi pelata kahdestaan, jos kysyvät ensin vastustajalta luvan.

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse oon myöskin sitä mieltä että ei rueta kesken kaiken / randomilla pelaamaan kahdella ihmispelaajalla. Jos molemmat osaa vähänkin pelata niin siinä on aivan älyttömän helppoa esim. toisen kärkkyä jatkuvasti laidoillaja toinen kaiffari painaa sinne kiekon ränniin / kovan syötön niin läpiajoja tulee solkenaan. Siinä vain yks esimerkki.

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Bruinsilla jäljellä Pittsburgh, Buffalo, Vancouver ja Calgary. Koska pelataan?

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Haha, vittu miten tekopyhää paskaa. Lake, jos olisit voittanu matsin Dallasia vastaan 6-0, olisitko täällä itkemässä? Retorinen kysymys, älä vastaa. Et olis. Dallas oli kahella hävinny kuulemma Rangersille 11-0, näkyykö Migee poraamassa pitkin ketjuja miten epäreilua elämä on? Eipä näy niin. Eikö tuolla lue että Dallas pelaa tänään kahella? Mun mielestä lukee, näin mä ite kirjotin. Olisko sun ollu pakko pelata tänään se peli? En usko. Ja kuulemma ite olit vielä laittanu Dallasille viestiä että pelataanko, pitääkö paikkaansa? Olisitko voinu laittaa viestin että et halua pelata kahta pelaajaa vastaan vaan pelataan toinen päivä? Olisit.

Oikeesti, 82 peliä sarjassa. Jossa mukana aikuisia ihmisiä. Toisilla tosiaan on muutakin elämää ja kavereita käy kylässä. On aika vittumaista sanoo kaverille että käy vaikka vessassa runkulla tai suksi vittuun, mä pelaan ny kun on pakko. Inhimillisempää on sanoo kaverille että ota ohjain käteen, katotaan tuleeko tästä mitään. Eri asia on sitten mun mielestä pudotuspelit, siellä pelataan niillä millä on sarjaan lähdetty. Sillon voi sanoo että nyt pelataan tärkeitä pelejä ja pelaan yksin.

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Meikäläinen pahoittelee viime päivien pelejä, jotka ei oikein ole jaksanut napata. Mulla vähän muut asiat pyörii mielessä ja siinä sitten kyllä änäri jää kakkoseksi joten pelit on ollut melkoista kuraa ainakin mun omalta osalta. Katsotaan mitä tästä tulee, tosin jos meillä on jonossa joku halukas hyppäämään meikäläisen paikalle niin tervetuloa.

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Detroitilla on vielä pelit Rangersia, San Josea ja Winnipegiä vastaan, pelataan tänään ne pois! Mulle käy oikeestaan millon vaan. Heitelkää ehdotuksia tähän tai private messagena.

Suosikkijoukkue
NHL
Tuli mieleen että semmosen säännön vois kyhätä että jos loukkaannuttaa pelaajan saa siitä vähän pelikieltoa esim. jos loukkaannuttaa vastutajan pelaajan viideksi otteluksi niin luokkaannuttajalle 1 matsi pelikieltoa ja 10 matsia niin 2 matsia jne. tai 10 matsia loukkaantuneena 1 matsi pelikiellossa? Mielipiteitä?

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli mieleen että semmosen säännön vois kyhätä että jos loukkaannuttaa pelaajan saa siitä vähän pelikieltoa esim. jos loukkaannuttaa vastutajan pelaajan viideksi otteluksi niin luokkaannuttajalle 1 matsi pelikieltoa ja 10 matsia niin 2 matsia jne. tai 10 matsia loukkaantuneena 1 matsi pelikiellossa? Mielipiteitä?

Miksi? Taklaaminen on jääkiekossa sallittua ja loukkaantumiset kuuluvat peliin. Moni niistä taklausista on kyllä "sääntöjen vastaisia", koska kiekottomia vedellään yms. Ei tässä nyt mitään pelikieltoja ruveta loukkaantumisten pituuksien takia jakelemaan.

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Miksi? Taklaaminen on jääkiekossa sallittua ja loukkaantumiset kuuluvat peliin. Moni niistä taklausista on kyllä "sääntöjen vastaisia", koska kiekottomia vedellään yms. Ei tässä nyt mitään pelikieltoja ruveta loukkaantumisten pituuksien takia jakelemaan.

Samaa mieltä. Ei pelikieltoja voi heitellä vain sen mukaan loukkaantuuko pelaaja vai ei. Kyllä minäkin ymmärrän, että nuo loukkaantumiset vituttaa, koska viime kaudella parhaina aikoina, Bruinsin top4 hyökkääjät olivat kaikki telakalla, mutta ei noilla vain voi mitään. Se on EA:n oma moka ettei näistä jaeta pelikieltoja.

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Samaa mieltä ettei noista loukkaantumista oikein voi ruveta kakkuja jakamaan. Wicciltä loppuisi pelaajat.

Ainakin omalla kohdalla, monet noista vastustajan loukkaantumista on aiheuttanut botti niin ettei mun tekemisillä ole ollut siihen mitään vaikutusta.

Yleisesti ottaen mun mielestä noissa loukkaantumissa on puolensakin, onpa ainakin pakko kokeilla jotain jämähemmojakin kentällä ja nehän voivat osoittautua ihan hyviksi ja pisteitään paremmiksi. Ainut että liikaa tulee noita 30+ pelin saitsuja mikä menee överiksi.

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Loistoidea. Nyt vaan liigan oma kurinpitoelin pystyyn ja kaikki vääryyttä kokeneet videoita postaamaan. Voin alkaa Brendan Muukkoseksi.

Ei vaan. Loukkaantumisia tulee ja menee. Ei mitään pelikieltoja.

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo ei ny helkkarissa sentään noin pitkälle touhua viedä. Perseestähän tuo toki on, ettei pelissä tule käytännössä koskaan edes 5min rangaistuksia muusta kuin (naurettavista) tappeluista. Selkään saa ajaa aina kun huvittaa ja kiekotonta miestä samaten, mutta tällehän me ei voida mitään kun peli on mitä on. Tähän pätee taas tuttu lausahdus; EA, it's in thö geim...

Asiasta villasukkaan, Torontolla taitaa olla vielä Ottawa ja New Jersey kohtaamatta. Onnistuisko tänään matsit tossa 16-17 tai sitten iltasella 21 jälkeen?

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Komissaarin murahduksia:

- Yritän parhaillaan etsiä Nashvillen ohjaksiin uutta pelaajaa. Kavereitaan saa ehdottaa, mutta otetaan ensisijaisesti Jatkoajan puolelta.
- Loukkaantuneen pelaajaan taklaajalle ei ruveta jakamaan pelikieltoa. Mulle on käynyt muutaman kerran niin, että en edes tiedä, kuka taklaajana on ollut.
- Peliaikakeskiarvot ovat pysyneet hyvin hanskassa. Positiivista on se, että muutos on tullut GM:ltä oma-aloitteisesti.
- Toisessa ketjussa on keskusteltu, mikä on bugimaali ja mikä ei. Kaikki on edelleen sallittua, kunhan ei hae samaa kuviota jatkuvasti.

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Coloradolla Buffaloa vastaan matsi jäljellä. Liigakierroksen jälkeen tuun _sisään_, onko wicci valmiina sillo? "Fucking chicken"

Viimeksi muokattu:

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Coloradolla Buffaloa vastaan matsi jäljellä. Liigakierroksen jälkeen tuun _sisään_, onko wiccl valmiina sillo? "Fucking chicken"

Otetaan sillon vaan. "Hei, mä tuun pitään sua". Oon kyllä valmis ottaan nyt hetikin ennen kierrosta.

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Joo ei ny helkkarissa sentään noin pitkälle touhua viedä. Perseestähän tuo toki on, ettei pelissä tule käytännössä koskaan edes 5min rangaistuksia muusta kuin (naurettavista) tappeluista. Selkään saa ajaa aina kun huvittaa ja kiekotonta miestä samaten, mutta tällehän me ei voida mitään kun peli on mitä on. Tähän pätee taas tuttu lausahdus; EA, it's in thö geim...

Asiasta villasukkaan, Torontolla taitaa olla vielä Ottawa ja New Jersey kohtaamatta. Onnistuisko tänään matsit tossa 16-17 tai sitten iltasella 21 jälkeen?

Senaattorit olisi nyt linjoilla muutaman tunnin!

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
HPK vs Pelicans
  • 3.10
  • 4.15
  • 2.06
Jukurit vs Kärpät
  • 2.86
  • 4.35
  • 2.12
SaiPa vs KalPa
  • 2.72
  • 4.30
  • 2.22
TPS vs Sport
  • 2.18
  • 4.10
  • 2.86
Tappara vs Ilves
  • 2.06
  • 4.25
  • 3.00
KooKoo vs HIFK
  • 2.64
  • 4.30
  • 2.44
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy