Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

• 151 188
  • 2 605

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tampa voi sitten pelata CPU:tani vastaan, kerran tuota edellistä peliä ei rekisteröity.

Vai pitääkö mun nyt pelata ja ottaa mokke pois, jotta peli päättyy 4-1? Juteeni ja Oskari päättäkööt.

Kiinnostaa nimittäin ihan hitosti pyöriä 20min kenttää ympäri ilman maalivahtia, yrittämättä mitään. Mutta tottakai tästä voitto Tampalle kuuluu.

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Ottawa myös valmiudessa jonkun aikaa. Vastassa olisi Tampa, Washington, Philly ja Isles.

NYI linjoilla tänään tossa kymmenen nurkilla. Rangers olis ainakin vastassa tuolloin. Mitenkäs OTT, WPG ja PIT?

Myös huomisilta klo 21--> käy, samoin keskiviikkona ennen jakson päätöstä.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Eipä toimi EA:n serverit. Kiukuttelivat jo aiemmin tänään ennen pelejä, mutta nyt ei niin mitään toivoa päästä sisään.

Edmontonilla ainakin samaa ongelmaa, muut?

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Tampa voi sitten pelata CPU:tani vastaan, kerran tuota edellistä peliä ei rekisteröity.

Vai pitääkö mun nyt pelata ja ottaa mokke pois, jotta peli päättyy 4-1? Juteeni ja Oskari päättäkööt.

Kiinnostaa nimittäin ihan hitosti pyöriä 20min kenttää ympäri ilman maalivahtia, yrittämättä mitään. Mutta tottakai tästä voitto Tampalle kuuluu.

Voin pelata CPU:ta vastaan.

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Sama homma täällä ja ilmeisesti muillakin. Esim. Anaheim ja Florida pääsivät sisään mätsäämään jo keskenään, samalla kun meikäläinen on vielä lukkojen takana. Nyt kuitenkin sisällä.

Täällä teki pari tuntia sitten niin, että eka oli ongelmia kirjautua tuolle EA:n pääpalvelimelle ja sen jälkeen oli vielä erikseen ongelmia kirjautua meidän liigan palvelimelle. Lopulta, kun pääsin meidän liigan menuun niin lehdeltä toiselle siirtyminen kesti ikuisuuden.

ysiyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Kärpät, Rams, Real Madrid
Onkos kellään tietoa Dallasin tilanteesta? Ei oo herraa näkynyt livessä viime päivinä. Itse en loppuviikkona pääse pelailemaan joten simulointiin taitaa mennä..

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Onkos kellään tietoa Dallasin tilanteesta? Ei oo herraa näkynyt livessä viime päivinä. Itse en loppuviikkona pääse pelailemaan joten simulointiin taitaa mennä..
Sama homma. Dallasia vastaan olis vielä Sharkseilla matsi.

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
On tänään/huomenna tuloillaan linjastolle.
Oolrait ja kiittää tiedosta. Dallas on ollut mukava vastustaja ja hyviä pelejä ollut sitä vastaan. Joten ei mielellään haluis että peli meni simulointiin.

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Myöskään Colorado ei pääse toistaiseksi servereille..

Itse pääsen EA:n servulle, mutta kun yritän käynnistää GMC:tä, niin herjaa aivan välittömästi, että tälle EA:n serverille ei ole yhteyttä.

Yritän vielä uusiksi tossa puolen tunnin päästä.
Edit: nyt toimii, mutta eipä ole vastustajia linjoilla. 4 matsia olis vielä tätä jaksoa pelaamatta ja yhtään niistä ei vielä sovittu mihinkään väliin. Taitaa tulla simuhommia.

Toinen homma mitä voisi heittää ilmoille:

Waivereissa olevien pelaajien kohdalla ei liene mitään hoppua, joten jokainen voisi varmaan ainakin antaa päivän verran kulua jaksoa, ennen kuin niitä aletaan viemään sieltä, Nyt tuntuu olevan yksi jos toinenkin mies aiheetta siellä ja nehän ehtii aina lähtäe kiertolaisiksi, joten eivät sitten päädy oikealle omistajalle aikohin.

Viimeksi muokattu:

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Toinen homma mitä voisi heittää ilmoille:

Waivereissa olevien pelaajien kohdalla ei liene mitään hoppua, joten jokainen voisi varmaan ainakin antaa päivän verran kulua jaksoa, ennen kuin niitä aletaan viemään sieltä, Nyt tuntuu olevan yksi jos toinenkin mies aiheetta siellä ja nehän ehtii aina lähtäe kiertolaisiksi, joten eivät sitten päädy oikealle omistajalle aikohin.

Toi vois olla ihan hyvä. Aina kun jakso vaihtuu, niin seuraavana iltana vasta voi napsia vapaat pois ellei tule ilmotuksia "oikeilta omistajilta".

Winnipeggi, otetaanko tänään? Mä oon valmiudessa about klo 16 aikaan.

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No voi hemmetti, en päässy pelaan Tor-Bos peliä AI:ta vastaan kun eihän tonne gm-valikkoon edes päässy kun EA:n serverit kusi!

edit: Jaaha eipä toimi näköjään taaskaan EA:n serveri(t). Noh, Toronto tulee siis klo 18 linjoille jos ne sillon kerran skulais.

Mulla on tilasto nyt 7-6-1 tältä kaudelta, eli 14 peliä on pelattuna. Jännä sinänsä että ketään ei ole koko kautena vielä loukkaantunu.

Tuurilla ne laivatki seilaa. Ite oon pelannu paljon "ajetaa kaikkee mikä liikkuu" -kiekkoa tällä kaudella ja lasarettiin on mennyt nyt muistaakseni jo 6 omaa ukkoa, parahaimpana tietysti ykkössentteri n. 40 pelin ajaksi. Eli näköjään äijiä loukkaantuu itseltä sitä enemmän mitä koittaa hakee pommeja, pitänee rueta käyttään pelkkää laitaan liimausta!

Viimeksi muokattu:

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Mulla on tilasto nyt 7-6-1 tältä kaudelta, eli 14 peliä on pelattuna. Jännä sinänsä että ketään ei ole koko kautena vielä loukkaantunu.

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Ei ollu käsi murtunut, eli olen taas ens jaksossa pelikunnossa. Pitää taas vähän kiriä kun tuli annettua parin voiton verran etumatkaa!

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitäs ihmettä... Yritin pelata Bostonia vastaan (AI-mahdollisuus) pelin niin tuo sanoo että "Vastustajajoukkueella on vaikeuksia kokoonpanon kanssa. Vastustajan GM:n pitää käydä kokoonpanosiirrot-ikkunassa..." tms. Eli Hawk/Pulla meneppäs käväseen... :D

edit: Tosiaan tuntuu ainakin GMC-valikoihin jo pääsevän.

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Mitäs ihmettä... Yritin pelata Bostonia vastaan (AI-mahdollisuus) pelin niin tuo sanoo että "Vastustajajoukkueella on vaikeuksia kokoonpanon kanssa. Vastustajan GM:n pitää käydä kokoonpanosiirrot-ikkunassa..." tms. Eli Hawk/Pulla meneppäs käväseen... :D

Käyn kattoon heti kun ehdin, eli joskus klo 18 pitäisi olla taas mahdollisuus pelata.

PS. Saataan pystyä pelailemaan jo huomenna kun pystyy jo kirjoittamaan tällä loukkantuneella kädellä suhteellisen hyvin, mutta pidän silti tuon AI-mahdollisuuden, kun sormien liikuttelu on edelleen aika haastavaa. Konetta vastaan siis saa pelata edelleen, jos huomenna ei ehdi kokeilemaan.

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Detroit online klo 18.

PS. OskariB, vaihdatko aloitusviestiin Vancouverin ja Montrealin gm:t päittäin, taitaa olla väärinpäin?

Jonte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Detroit Red Wings
Penssei vastaan enää jäljellä, xbox varmaan auki tossa loppuillan et lyö viestiä/haastetta siellä kun oot linjoilla.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
KooKoo vs HIFK
  • 2.80
  • 4.35
  • 2.30
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy