Ottawa myös valmiudessa jonkun aikaa. Vastassa olisi Tampa, Washington, Philly ja Isles.
Tampa voi sitten pelata CPU:tani vastaan, kerran tuota edellistä peliä ei rekisteröity.
Vai pitääkö mun nyt pelata ja ottaa mokke pois, jotta peli päättyy 4-1? Juteeni ja Oskari päättäkööt.
Kiinnostaa nimittäin ihan hitosti pyöriä 20min kenttää ympäri ilman maalivahtia, yrittämättä mitään. Mutta tottakai tästä voitto Tampalle kuuluu.
Sama homma täällä ja ilmeisesti muillakin. Esim. Anaheim ja Florida pääsivät sisään mätsäämään jo keskenään, samalla kun meikäläinen on vielä lukkojen takana. Nyt kuitenkin sisällä.
Eipä toimi EA:n serverit. Kiukuttelivat jo aiemmin tänään ennen pelejä, mutta nyt ei niin mitään toivoa päästä sisään.
Edmontonilla ainakin samaa ongelmaa, muut?
Anaheimilla toiminut koko illan ilman ongelmia...
Sama homma. Dallasia vastaan olis vielä Sharkseilla matsi.Onkos kellään tietoa Dallasin tilanteesta? Ei oo herraa näkynyt livessä viime päivinä. Itse en loppuviikkona pääse pelailemaan joten simulointiin taitaa mennä..
Sama homma. Dallasia vastaan olis vielä Sharkseilla matsi.
Oolrait ja kiittää tiedosta. Dallas on ollut mukava vastustaja ja hyviä pelejä ollut sitä vastaan. Joten ei mielellään haluis että peli meni simulointiin.On tänään/huomenna tuloillaan linjastolle.
Myöskään Colorado ei pääse toistaiseksi servereille..
Toinen homma mitä voisi heittää ilmoille:
Waivereissa olevien pelaajien kohdalla ei liene mitään hoppua, joten jokainen voisi varmaan ainakin antaa päivän verran kulua jaksoa, ennen kuin niitä aletaan viemään sieltä, Nyt tuntuu olevan yksi jos toinenkin mies aiheetta siellä ja nehän ehtii aina lähtäe kiertolaisiksi, joten eivät sitten päädy oikealle omistajalle aikohin.
Tampa, Vancouver ja Pittsburgh pitäisi kohdata. Käviskö kellekään ennen klo 16?
Mulla on tilasto nyt 7-6-1 tältä kaudelta, eli 14 peliä on pelattuna. Jännä sinänsä että ketään ei ole koko kautena vielä loukkaantunu.
Onnistuu.PIT, NYR ja WPG : onnistuuko tänään klo 21-->?
Mitäs ihmettä... Yritin pelata Bostonia vastaan (AI-mahdollisuus) pelin niin tuo sanoo että "Vastustajajoukkueella on vaikeuksia kokoonpanon kanssa. Vastustajan GM:n pitää käydä kokoonpanosiirrot-ikkunassa..." tms. Eli Hawk/Pulla meneppäs käväseen... :D