Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

• 151 177
  • 2 605

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Buffalo linjoilla 22.30 mut en voi pelata, aikanen herätys aamulla. En vaan kykene nukkuun ellen saa katottua kokoonpanoja kuntoon :D

Tää nyt menee ärsyttävästi chättäilyksi, mutta sama täällä kokoonpanojen osalta.

Sairasta.

ysiyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Kärpät, Rams, Real Madrid
Blackhawksilla vastassä tässä jaksossa:

St Louis
Vancouver
Edmonton
Detroit
Minnesota.

Huomenna oon mestoilla klo 14-19.30, olkaa muutenkin yhteydessä jos näkyy boksilla! Tänään en valitettavasti kerkee ku katon futista.

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei vittu nyt leikkaa kiinni tähän peliin. Tekoäly heitelly pelaajia ahl:n miten sattuu ja nyt en saa niitä nostettua ylös, tulee ilmoitus että rosteri täynnä. Sitten kun koitan pudottaa nhl-kokoonpanosta jonku farmiin, tulee ilmoitus:

"You are not within the Salary Cap restrictions due to the roster move you are attempting to make. This roster move will not be completed."

Mitähän tässä nyt sitte pitäs tehdä?

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Ei vittu nyt leikkaa kiinni tähän peliin. Tekoäly heitelly pelaajia ahl:n miten sattuu ja nyt en saa niitä nostettua ylös, tulee ilmoitus että rosteri täynnä. Sitten kun koitan pudottaa nhl-kokoonpanosta jonku farmiin, tulee ilmoitus:

"You are not within the Salary Cap restrictions due to the roster move you are attempting to make. This roster move will not be completed."

Nämä jutut on kyllä vittumaisia. Peli kaipaa kyllä todellista hienosäätöä ja toivottavasti NHL 14 on jo pelattavampia peli. Aika monella on ollut näitä ongelmia juuri mutta itse olen välttynyt jostain kumman syystä niiltä. Ei kannata laittaa kertaakaan että tietokone päättää kentät vaan parempi aina itse ne muokata ja täyttää. Mutta eipä tämä paljon vastausta antanut kysymykseesi joten jospa joku viisaampi osaisi neuvoa.

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham

Joku mukava kanssapelaaja treidaa sulle jonkun vähälle peliajalle jäävän 3-4 miljoonaa tienaavan kaverin sun pelaavassa kokoonpanossa olevaan halvinta jannua vastaan. Ja sama vaihto seuraavan jakson päätteeksi toisinpäin.

Samalla koitat kaivaa treidillä tai waivereista jonkun ukon, jolle syydät sellasn pinon rahaa, että ongelma poistuu.

Näin se ainakin Islandersin kohdalla meni.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Maineensa vanki

Sika, törkimys, possu, vähän tyhmä, heikko, helppo...

Siinä muutamia poimintoja joita on käytetty musta viime kauden aikana. Vastataan siis huutoon. Vapailta markkinoilta haaviin tarttu B. McGrattan, C. Orr ja R. Ivanans. Viime kauden taktiikalla ei ylletty kahdeksan parhaan joukkoon, nyt sitä haetaan eri taktiikalla ja vaikka väkisin. Viime jakson aikana juttelin asiasta puhelimessa hyvän ystäväni, AlluLahteenmaen (jonka eräskin manageri ehti jo tituleerata Wiccin pyllykaveriks.) kanssa ja kerroin ideastani. Allu lähti mukaan kilpavarusteluun, siellä on sama "koodisto" käytössä.

Toiset hakee sitä paikkaa auringosta pelin bugeilla ja pelin heikkojen kohtien kautta. Mä otan sen paikan jääkiekon heikkojen kohtien kautta, kyllä, teidän muiden korvien välin kautta. Ja täysin kaukalon keinoja kaihtamatta. Otin tosissani "kesän" tanssikutsut ja "uhkailut" Shelleyn hankkimisista. Mä en pelkää, edelleen vaan vastaan huutoon.

Kunnioitan täällä meidän yhteisiä sääntöjä, niitä noudatan niin hyvin kun kykenen. Tuomareiden säännöistä mä vitut välitän. En tarkota että haen koko kauden kiekottomia miehiä, en missään tapauksessa. Nää hankinnat on vaan henkivakuutus noille meidän tähdille. Virheistä pitää maksaa, Buffaloo vastaan kun teet virheen, maksat siitä vähän enemmän tästä eteenpäin.

Välttämättä noi kyseiset kaverit ei aina mahdu kokoonpanoon. Mutta kokeilehan kolata joku mun pojistani saigonille, seuraavaan matsiin vastakkain on takuulla myllyt sallittu ja välttämättä ei sillä isoimmalla staralla kannata kulmiin mennä kiekkoo hakeen... Miettikää sitä.

It´s in the game. Tervetuloa Buffaloon. (linkki Youtubeen)

Ai niin, Buffalo tänään linjoilla varmaan joskus klo 16 eteenpäin.

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joku mukava kanssapelaaja treidaa sulle jonkun vähälle peliajalle jäävän 3-4 miljoonaa tienaavan kaverin sun pelaavassa kokoonpanossa olevaan halvinta jannua vastaan. Ja sama vaihto seuraavan jakson päätteeksi toisinpäin.

Mä voin treidata vaikka Komisarekin, ei mahdu kun pakkikuusikkoon ja liksa on muistaakseni tossa 4 miljoonan kieppeillä. Jos siis on vielä tuolle tarvetta niin laitahan Glassjaw vaikka yv:tä asiasta.

Toronto vois tulla tänään pelaileen joskus ennen klo 17, sit välissä täytyy vahdaat illan sm-liigakierros ja sen jälkeen vois taas mahdollisesti pelailla.

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Dallas ja Carolina pelaamatta. Wicci: koskas Dallas ehtii pelailemaan? Entä Carolina? Tänään 21--> ehtis pelailemaan.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wicci: koskas Dallas ehtii pelailemaan? Entä Carolina? Tänään 21--> ehtis pelailemaan.

Mä selvittelen. Tänään saattaa olla nihkeetä, kaveri kun ottaa ton itsenäisyyden niin tosissaan että luulen korkin narahtavan tänään auki isolla kädellä. Mut on sitä ennenkin känässä pelattu.

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Jos jollain on mahdollisuus nyt niin voisiko katsoa miten eilen arvottu peli San Jose vs Columbus päättyi ja tuliko näitä 50 matsin loukkaantumisia kenelle :-)

Kiitos ja kumarrus jo etukäteen.

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Ottawa olisi tässä loppuviikon päivälläkin pelivalmiudessa, joten pistäkää yv:tä jos matsi kiinnostaa.

Vastassa nyt oli ainakin jotain Buffalon rupusakkia ja sen sellaista.

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Sharks voitti 5-1. Loukkaantuneita ilmeisesti Nikitin Columbuksesta 4 peliä ja Braun San Josesta 5 peliä.
Kiitos tiedosta. Todella harmi kun peli meni simuloinniksi mutta onneksi ei tuon pahempia loukkaantumisia tullut kummallekaan joukkueelle. Sharks jatkaa kautta sitten saldolla 2-1-1.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vastassa nyt oli ainakin jotain Buffalon rupusakkia ja sen sellaista.

Mä niin nautin näistä. Näillähän sä tilaat MOI! (McGrattan-Orr-Ivanans)-ketjun jäälle. Ja just SÄ oot yks niistä jotka saa meiltä aina sitä mitä tilaa.

Topnaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho ja Kulman Pojat
Sharks voitti 5-1. Loukkaantuneita ilmeisesti Nikitin Columbuksesta 4 peliä ja Braun San Josesta 5 peliä.
Jees, jotain tällaista odottelinkin. Ei siinä toki muuta, mutta kiva olisi ollut koittaa jatkaa tuota putkea, yksi maali vasta omiin kahdessa pelissä jne.

Ja ei nyt jumalauta enää niitä aikaistuksia, jos kaikki eivät ole pelanneet ja olisi vielä mahdollista pelata. Tässä tapauksessa tosin ei tainnut mahdollisuutta olla, mutta yleisesti!

Columbus linjoilla.

trap

Jäsen
Milloin nykyinen pelijakso päättyy? Olisko jo huomenna illalla, kun on pyhä ja varmaan aika lailla kaikilla pelit huomenna pelattuna, vai miten?

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Milloin nykyinen pelijakso päättyy? Olisko jo huomenna illalla, kun on pyhä ja varmaan aika lailla kaikilla pelit huomenna pelattuna, vai miten?

Jos nyt pidettäisiin vain se neljä päivää per jakso tahti, eikä ruveta keulimaan liian tiukalla tahdilla. Koko liigasta menee maku, jos pitää hirveällä kiireellä pelata pelit pois. Maltti on valttia.

Tampalla on pelaamatta vielä kaikki pelit tältä jaksolta. Linjoilla olen varmaakin liigakierroksen jälkeen ja tämä tiedoksi Minnesota, Winnipeg, Buffalo, San Jose ja joku viides jengi.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Jos nyt pidettäisiin vain se neljä päivää per jakso tahti, eikä ruveta keulimaan liian tiukalla tahdilla. Koko liigasta menee maku, jos pitää hirveällä kiireellä pelata pelit pois. Maltti on valttia.

Juuri näin. Rajansa nyt kaikella, vaikka yhdellä päivällä viime jaksoa aikaistettiinkin.

Osalla ihmisistä kun on elämäkin.

Capitals tosiaan tänään linjoilla jos vaan jaksaa. Aika helvetin väsynyt olin töissä ja saa nähdä miten vähissä mehut on, kun pääsee pelistä kotio.

21.30 sovittuna toisen liigan peli, joten silloin turha huudella.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy