Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

• 151 175
  • 2 605

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Ehdottaisin että puolustajille 30min /peli. Jos on paljon erikoistilanteita niin minuutteja tulee helposti.

Mä ehdotan että Chara ja kaikki muutkin vitun kankeet ja paskat pakit saa pelata vaikka 55min/peli. Ei ne osu kun kiekottomiin ja siihen peliin multa löytyy eväät omastakin pussista kyllä.

Rehellisesti, suostun mihin vaan minuuttimäärään. Koitan vaan pelata ite täydellä kokoonpanolla.

edit. Avausviestissähän noi minuuttimäärät näkyy olevan jo. Hyökkääjä 28 ja pakki 32.

Viimeksi muokattu:

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joku nörttiosaston edustaja vois kaivaa kauden 2013-14 sarjaohjelman jostain ja laittaa linkin tänne. Näkis vähän tulevaisuuteen jo valmiiks.

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ehdottaisin että puolustajille 30min /peli. Jos on paljon erikoistilanteita niin minuutteja tulee helposti.

Onnistuuko illalla Anaheimille / Columbukselle peli Phoenixia vastaan? Olen linjoilla n. 21-23

Anaheim tulee linjoille tuossa n. 20.00 aikoihin ja siitä tuonne puolen yön tienoille paikalla. Pistä haastetta/viestiä kun pääset pelaamaan.

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
e. samoin Chara pelannut 3 matsissa 105 minuuttia.

Pitänee opetella manuaalikentänvaihdot. Joku, joka hanskaa nuo voinee kertoa. Oliko pakeille jopa oma valinta ja pystyykö tota tekemään esim pelikatkolla näppärästi?

Chara on ykköspakkiparissa ja ykkösyv:ssä ja lienee myös kaikissa muissakin kategorioissa ykkösparissa aina + extrahyökkääjänä.

Entä olisko kenelläkään mitään ideaa tohon, millä pääsisin rosteriani muuttelemaan? Muuten tulee ongelmaa myös veskariosastolla, sillä en kovin mielelläni sitä nykyistä kakkoskassariani tolppien väliin heitä. Overall tais olla huikea 70 ja nimeä en muista.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pitänee opetella manuaalikentänvaihdot. Joku, joka hanskaa nuo voinee kertoa. Oliko pakeille jopa oma valinta ja pystyykö tota tekemään esim pelikatkolla näppärästi?

Pakit X-napilla ja hyökkääjät B-napilla. Eli A-napista yläviistoon oikeelle tai vasemmalle.

Chara on ykköspakkiparissa ja ykkösyv:ssä ja lienee myös kaikissa muissakin kategorioissa ykkösparissa aina + extrahyökkääjänä.

Näitä voi vaihtaa sieltä Valmennus -> Muokkaa ketjuja

Overall tais olla huikea 70 ja nimeä en muista.

Nilsson.

Suosikkijoukkue
NHL
Käyn tänään tarkistelemassa omia peliaikoja koska pelkään että Crosby mennyt yli koska apulaisvalmentaja laittoi ketjut uusiks ku Sutter loukkaantu (taas) joten Sid the Kid sai pelata kaikkea ykkösessä ja lisähyökkääjän paikkaa...

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Tänään sattui pikku äksidentti niin Detroit ei voi tänä iltana pelata, huomenna sitten klo 10-16 ja illalla sopimuksen mukaan! Sorit kaikille, mulla muistaakseni on aika monta peliä..

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Capitalsin jakso pelattu. Melkoista paskaa taas tuloksellisesti, mutta minkäs teet.

Vinkkejä pelityylistäni otetaan edelleen vastaan. Mitä pitää parantaa, mitä teen väärin, jne.

Edelleen voimassa tuo, että jos tulee pelistä toiseen turpaan, niin turha mun on kiduttaa itseäni tässä liigassa, kun häviäminen ei ole vaihtoehto missään asiassa tällä planeetalla.

Edit: Niin ja mukahassuttelut voi jättää pois.

Viimeksi muokattu:

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edelleen voimassa tuo, että jos tulee pelistä toiseen turpaan, niin turha mun on kiduttaa itseäni tässä liigassa, kun häviäminen ei ole vaihtoehto missään asiassa tällä planeetalla.

Jätkät sori, mä hävitin sen listan mikä kiersi viime kaudella. Missä kohtaa nyt mennään, kenen vuoro on hävitä lake:lle tahallaan ettei se luovuta?

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Vinkkejä pelityylistäni otetaan edelleen vastaan. Mitä pitää parantaa, mitä teen väärin, jne.

Itse muistelen, että ainakin se pisti silmään, että sun peliä on tosi helppo lukea ja sitten käykin niin, että siellä on ukko jo raiteilla tulossa antamaan pommia sun ukkoa kohden, jolle vasta mietit syöttöä. + Silloin kun AO oli kehissä, niin pelin lukeminen oli, jos mahdollista, niin vielä helpompaa.

Kiekko liikkeelle nopeammin ukolta toiselle on yks millä saa jo apuja. Eli kun vastustaja joutuu vaihtamaan ukkoa vähän tiiviimpään tahtiin, niin olet jo askeleen lähempänä onnistumista.

Jos taas muutoin pitää koittaa opastaa, niin (ainakin itsellä tämä toimi viime kaudella huonon alun jälkeen) puolustus kuntoon ekana. Jos ei muuten, niin sumppu kehiin. Jos päästää 0 tai 1, niin on hyvät mahdollisuudet raapia pisteitä.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Itse muistelen, että ainakin se pisti silmään, että sun peliä on tosi helppo lukea ja sitten käykin niin, että siellä on ukko jo raiteilla tulossa antamaan pommia sun ukkoa kohden, jolle vasta mietit syöttöä. + Silloin kun AO oli kehissä, niin pelin lukeminen oli, jos mahdollista, niin vielä helpompaa.

Joo tää on yksi perisynneistä. Olen nimittäin pelannut tuota kieko laiturille ja laitaa ylös-taktiikalla koko Xbox-hokien ajan, pääsyynä se että olen ennemmin pelannut pääosassa konepelejä, kun EASHL:ää ei lasketa. Tää pitää muuttaa, kiitos vinkistä.

Jos taas muutoin pitää koittaa opastaa, niin (ainakin itsellä tämä toimi viime kaudella huonon alun jälkeen) puolustus kuntoon ekana. Jos ei muuten, niin sumppu kehiin. Jos päästää 0 tai 1, niin on hyvät mahdollisuudet raapia pisteitä.

Sumppu vituttaa ja se on epäjääkiekkoa, mutta änärissä vissiin pakollista. Tykkään siis ajaa nousevan ukon seinälle ja mielellään myös pukkarin kautta lomille joka kerta, mutta tuossa ei ole järkeä, sillä tämä peli ei tue taklauksia niin hyvin kuin pitäisi ja tokihan tuokin nyt kovin epärealistista, jos jatkuvasti saisi kiekon pois vaan kun nostaa äijää seinälle.

Lyhyesti sanottuna totaalisen pelityylin muutos, mitä nyt fyysisyys ei kyllä muutu, mitä järkevöitän sitä.

Kiitän.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kysytääs sitten toisen ääripään kysymys.

Onko porukalla kiinnostusta yrittää jatkaa tätä uraa NHL14-pelissä? Jatkuvuus nimttäin on ns. avain manageripelille ja vuosittainen uusiutuminen ei kuulosta hyvältä edes sitä vähää alusta.

Eli kun todennäköisesti EA ei rakenna tulevaa GM Connectedia niin, että menossa olevia NHL13-uria voisi tuolla jatkaa suoraan, niin tehtäisiinkö niin että jokainen ottaa nykyiset joukkueensa ja rakennetaan kaupoilla ne sen mukaisiksi, mitä ne tämän pelin ajan päättyessä ovat? Työlästä hommaa kyllä, mutta ainakin itseäni houkuttava ajatus. Siis toki kunhan en jätä liigaa kesken. (hähä)

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kysytääs sitten toisen ääripään kysymys.

Onko porukalla kiinnostusta yrittää jatkaa tätä uraa NHL14-pelissä?

Kyllä sitä ainakin näillä näkymin varmasti tulee jatkettua NHL14:n parissa. Itse kannattaisin fantasy rostereita. Kaupanteko on kuitenkin tämän pelin suola ja laittaa jengit niin eriarvoiseen asemaan kun toisella on mitä myydä ja toisella ei.

Kuulostaisi aika hankalalta ruveta tekemään ensi vuoden jengejä siitä mihin tämä vuosi lopetetaan koska pelaajia poistuu ja uusia tulee tilalle ja liksat voi olla mitä vain.

Mige

Jäsen
Nykyisillä joukkueilla jatkaminen onnistuu vain ja ainoastaan jos custom rostereilla voi pelata GMC:ssä. Tällöin siis joku naputtelisi tiedot kohdilleen ennen koko GMC:n aloittamista. Itse olen ehdottomasti Fantasy draftin kannalla, kunhan sellainen vaan NHL14:ssa onnistuu. NHL13:ssahan hieman tämän kaltainen ominaisuus löytyy, mutta siinä on ilmeisesti jotain ongelmia ja tietyt pelaajat päätyvät todella usein tiettyihin joukkueisiin. Toiseksi paras vaihtoehto voisi olla joukkueiden arvonta, nythän mentiin vaan systeemillä "first-come, first-served".

Toisaalta aika turha näitä on miettiä kun pelin julkaisuun on ~10 kuukautta aikaa. :-)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy