Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

• 151 168
  • 2 605

trap

Jäsen
Ei herätä kyllä hurraa-huutoja täälläkään kehitykset. Ainoastaan Hakanpää 48->55 ja Eronen 60->66 taisi NHL-pelejä pelanneista kehittyä. Sitten esim. 27-vuotias maalivahti Quick heikkenee jo tässä iässä 90:stä 88:een.

e. Tai no puolustaja Ian Cole nousi tasolle 81, aiemmin taisi olla 76. Jee.

Viimeksi muokattu:

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Huberdeau veti aika kovat lukemat. Nousi 85 jostain alle 70:stä, eli ei ihan huono. Bruinsilla Hamilton nousi 67-70, Reimer 78-83 ja Lucic 84-88. Siinä ne tärkeimmät.

Muistakaa katsoa muuten edelliseltä sivulta nuo ehdokaslistat!

trap

Jäsen
St. Louisin osalta jatkosopimusasiat alkavat olla pässinlihaa, nyt odotellaan enää UFA-markkinoita. Pääsee iskemään mottipäisiä tarjouksia.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Capitalsilta jätti aivan jokainen UFA-ukko vastaamatta myöntyvästi tarjoukseeni, RFA-ukoista nyt sentäs jokainen draftatuista, Clutterbuck, Latendresse ja se joku ruotsalainen tekivät jatkosopparit.

Tänään jatkuu siis, uudet hieman paremmat ehdotukset jätetty + pari tiputettu UFA-listalle lisää.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Hyvä kuulla, joskin melko suuri osa RFA-ukoista oli tarttunut täkyyn jo ekalla yrityksellä ilmeisesti.

Halusit vaan olla taas vastarannan kiiski ja itkee kun paikan sait :D Toivottavasti nautit pleijareista viime kaudella, ne on enää unelmaa sun osalta jatkossa. Jatkossa Buffalo on aina > kun Islanders.

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Meikä on kyllä pihalla kun lumiukko näistä drafteista ja sopparien vääntämisistä. Mistä te noita kyttäätte paljonko pelaajat on kehittyny ja mitä ukkoja sieltä draftista tuli? Onko ne noita "unsigned" ukkoja tuolla missä uusia sopimustarjouksia tehdään? Jos näin on niin Torontolla meni sitten drafti ihan vitun ns. putkeen, pelkkiä *** jamppoja näkyy olevan, jes.

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Meikä on kyllä pihalla kun lumiukko näistä drafteista ja sopparien vääntämisistä. Mistä te noita kyttäätte paljonko pelaajat on kehittyny ja mitä ukkoja sieltä draftista tuli? Onko ne noita "unsigned" ukkoja tuolla missä uusia sopimustarjouksia tehdään? Jos näin on niin Torontolla meni sitten drafti ihan vitun ns. putkeen, pelkkiä *** jamppoja näkyy olevan, jes.

Pääosin niitä joo, tosin osa voi olla jo aikaisemmilta kausilta. Pelaajien kehitystä taas seurataan siten, että muistellaan paljon kokonaisuus oli viime kaudella ja sitten tehdään johtopäätökset kehityksestä. Mitään erityisiä taulukoita ei valitettavasti ole.

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Pystyisikö Oskari vaihtamaan jakson tänään aikaisemmin kuin klo 23.30? Kun huomena on vähän huono päivä eikä Sharks ainakaan pääse silloin linjoille kun vasta klo 21 jälkeen illalla. Ja nuo sopparit kusee saatana kun kaikki haluaa vaan rahaa :-)

Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Quebec Nordiques
Pystyisikö Oskari vaihtamaan jakson tänään aikaisemmin kuin klo 23.30? Kun huomena on vähän huono päivä eikä Sharks ainakaan pääse silloin linjoille kun vasta klo 21 jälkeen illalla. Ja nuo sopparit kusee saatana kun kaikki haluaa vaan rahaa :-)

Meikäläinen myös sillä kannalla, että aikaistetaan.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Täältä myös ehdoton ääni aikastamiselle. 23.30 liian myöhäinen allekirjoittaneelle.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ei helvetti noissa soppareissa ole mitään järkeä.

Jokaisen pelaajan pyynti vaan nousee sitä mukaa, kun hylkää oman ehdottamani tarjouksen. Drew Doughtyllä nämä.

Tulihan taas opittua perkele jotain seuraavaa sopimuskertaa varten. It's in the game.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Missäs vaiheessa nyt mennään? Voiko siellä tehdä jo tarjouksia kaikille vai omille vaan vielä? Mä en eilisen iltapäivän jälkeen ole käyny kattomassa.

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Missäs vaiheessa nyt mennään? Voiko siellä tehdä jo tarjouksia kaikille vai omille vaan vielä? Mä en eilisen iltapäivän jälkeen ole käyny kattomassa.

Jaa a samaa mietin minäkin, kun eilen kerkesin vasta iltasella laittaa ensimmäiset tarjoukset menemään eli todnäk sieltä tulee mun tuurilla vähintään 50% vastauksista olemaan "anna enemmän liksaa". Toi drafti oli kyllä tosiaan meikäläisen osalta täyttä paskaa, jotain turhake *** janareita joilla ovr 55, jääkööt ilman sopimusta. :p

Tämmönen aikataulu tuolla aiemmin oli mainittu:
28. JUN (pe 30.11. klo 18:00)
29. JUN (pe 30.11. klo 20:00)
30. JUN (pe 30.11. klo 22:00)

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue

Juu, tää passaa mulle aikatauluna kyllä. Mut onko siellä mahdollisesti jo joku (JiVe) päässy tekeen kiusaa sopimusten muodossa, sitä mietin.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.

Heinäkuun ekaan sitten tänään! 23.00 siirto sinne ja 2.7. lauantaina ja 3.7. sunnuntaina, josta edetäänkin sitten nopeammin sunnuntaina? Itse olen lauantain Lahdessa pelissä, mutta tulen kotio suoraan fanimatkalta, kun ei ole nyt tarkoituksena mitään baari-iltaa viettää. Tässä näkee tuon vittumaisuuden, kun se joku NHL-appsi on vaan IoS:lle. Siis ihan sillä vaan tuo 2.7. -> 3.7. la-su-ehdotus, jotta porukka nyt ei joudu viettämään väkisin iltaa kotona lauantaina.

Edit:

Pahoitteluni, en tosiaan pystynyt aikaistamaan tätä omien menojen takia. Taisin jopa hieman myöhästyä tuosta.

Ei mitään. Oli ihan hauskaa tehdä soppariehdotuksia puolihereillä heti aamukuudesta. :)

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eli tänään klo 22 simuloinnissa siirrytään 1.7:een? Mahtavaa, pakko ottaa illalla parit neuvoa-antavat ja ruveta vääntämään tarjouksia. Aamulla sitten ihmetellään että mikäs vittua mulla on Selänne rosterissa 7milj/8 vuotta sopparilla?

Omille oleellisille RFA-pelaajille (Hanzal, Rundblad, Summers, Schlemko) sain sorvattua sopimukset mutta yhtään UFA:aa ei jäänyt haaviin. Hirveitä hintapyyntöjä jollain Leopoldilla ja Dupuisilla.

Kehityksistä sen verran että pari positiivista yllätystä oli: Sobotka 77 > 84 ja Summers 74 > 82. Muuten ei mitään mainittavampaa ollut, pykälä ylös tai alas. Pettymys oli etteivät Yandle / Stastny nousseet yhtään. Rundbladkin vain 76>79.

Draft meni ihan vituiksi. 1 varauksena mulle tuli 4,5* veska (en edes muista nimeä) joka on nyt huimalla 45 tasolla. Voisi olla kova luu 5 kauden päästä.

UFA markkinoilta pitäisi saada muutama täsmävahvistus ja sitten ollaan valmiita uusiin nöyryytyksiin.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eli tänään klo 22 simuloinnissa siirrytään 1.7:een? Mahtavaa, pakko ottaa illalla parit neuvoa-antavat ja ruveta vääntämään tarjouksia. Aamulla sitten ihmetellään että mikäs vittua mulla on Selänne rosterissa 7milj/8 vuotta sopparilla?

Naapureina kun asutaan niin mulla on ehdotus. Tuu sä meille ja mä tuun teille. Siinä on sitten muijillakin ihmeteltävää plus takaan että saat naureskella sopimuksias aamulla kun kampeet takasin kotiin :D

Omille oleellisille RFA-pelaajille (Hanzal, Rundblad, Summers, Schlemko) sain sorvattua sopimukset mutta yhtään UFA:aa ei jäänyt haaviin. Hirveitä hintapyyntöjä jollain Leopoldilla ja Dupuisilla.

Mä tein kaikille jatkot, muutaman heitin letistä pihalle jotta sain rahaa. En kyenny päästään Clearya, Boyesia saati Miettistä pois Buffalosta vaikkakin palkat vähän nousikin. Se on vaan rahaa.

Draft meni ihan vituiksi. 1 varauksena mulle tuli 4,5* veska (en edes muista nimeä) joka on nyt huimalla 45 tasolla. Voisi olla kova luu 5 kauden päästä.

Mä sain draftin halutuimman pakin, Artturi Lehkosen. Piruuttani tein sille sopimuksenkin, saatiin treenisaliin halvalla nyrkkeilysäkki.

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Naapureina kun asutaan niin mulla on ehdotus. Tuu sä meille ja mä tuun teille. Siinä on sitten muijillakin ihmeteltävää plus takaan että saat naureskella sopimuksias aamulla kun kampeet takasin kotiin :D

Mä tein kaikille jatkot, muutaman heitin letistä pihalle jotta sain rahaa. En kyenny päästään Clearya, Boyesia saati Miettistä pois Buffalosta vaikkakin palkat vähän nousikin. Se on vaan rahaa.

Joku kerta voitais käydä paikallisessa heittämässä GM-läppää ja sen jälkeen tapella alkuasukkaiden kanssa. Paitsi etten minä tappele joten se jäis sulle.

Saitko sorvattua Hejdalle jatkon ;)

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Oli muuten kiva yllätys kun bongasin, että kiertopalkinto Hovinen oli noussut 68->79 ovr kaveriksi! Kelpaa. Nyt onkin tasapainoinen kaksikko maalilla, vaikkakin Andersonin voisin vaihtaa johonkin parempaan... Vaikka varmaan vezinan tosta nappaakin EA:lta...

Samoin positiiviseen kastiin menee Mike Weberin nousu huippupakiksi. 76->84. Kelpaa tuokin. Muuten sain kaikki haluamani ukot pidettyä rosterissa, mutta todella ikävästi seuraikoni Alffie sai monoa. 40v Kehtasi pyytää 6.95 millin diiliä. Mitä vittua EA.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy