Eiköhän me heti maanantaina päästä pelaamaan.Toivottavasti ensi viikolla päästäisiin pelaamaan.
Onnittelut NY Rangersin suuntaan Stanley Cupista! Polkaisen draftin käyntiin joko tänään tai huomenna klo 22, riippuen vähän omista menoista. Sopimusneuvotteluille pyhitetään tarvittaessa koko viikonloppu, aikaisemminkin voidaan aloittaa.Finaalit tosiaan paketissa; nyt suunnataan katseet kohti seuraavaa kautta. Onko porukalla jotain ehdotuksia aikataulun suhteen? Osa meidän liigalaisista pelaa ymmärtääkseni myös #2-liigassa, minkälainen aikataulu siellä oli ja miten se toimi?
Mielenkiintoista, että Tommy haluaa vaihtaa canucksien rosterin vähän heikompaan vastaavaan. Onko Devils tai Penguins huomanneet tarjouksen?
Ymmärtääkseni omien UFA-pelaajien kanssa saa myös neuvotella ennen niiden päätymistä vapaille markkinoille.Vähän on vielä epäselvää tuo pelaajien signaus enkä löydä tyhjentävää vastausta ATK:sta tai pelin help-osiosta:
Onko UFA- pelaajienkien osalta viime kauden seuralla etuoikeus tehdä sopimustarjous ja jos pelaaja tämän hyväksyy, niin hän ei päädy vapaille markkinoille? Vai saavatko muutkin jengit tehdä pelaajalle tarjouksen ja hän sitten valitsee parhaan? Esim. onko Anaheimilla etulyöntiasema UFA-Getzlafiin vai kuunteleeko hän tarjoukset myös muilta jengeiltä ja valitsee parhaan tarjouksen ja sellaiset edut mitä muualta ei saa?
Mitäs olette mieltä että onko sopimuksien pituuksissa jotain herrasmies rajoitteita? Mietin vaan että jollain 10 vuoden sopparilla ei sinäänsä tee mitään jos GMC:a ehditään vetämään max 4-5 kautta NHL13:n parissa.
Vittu mä oon sekasin noiden sopimuksien kanssa... Tarviiko mun priorisoida mitään noihin varauksiin jos ei vaan kiinnosta? Mulle on aika sama minkälaista jämää sieltä tulee loppujen lopuks kuitenkaan. Ny pitäis saada pyöräytettyä eteenpäin että pääsis tarjoon noille rajotetuille.
Niinno, toisille jengeille noin 75OVR pelaajatkin olis vahvistuksia.Drafti nyt on muutenkin omasta mielestäni aika turha, tuskinpa kukaan nyt varatuista kehittyy edes +75 OVR -arvoiseksi meidän GMC:n aikana, pl. ehkä tämän draftin ihan huiput. Omasta mielestäni tänään voisi pyöräyttää draftin läpi ja siirtyä jatkosopparivaiheeseen, tässä on kuitenkin ollut koko pleijarit aikaa laittaa draft priority list kuntoon.
Sen verran tulen huutelemaan vieraisiin pöytiin,että tämän vuoden ykkösvaraus on ensi kaudella ~73 tasoinen ja ensimmäisen kauden jälkeen kehittyy tasolle ~87, eli kaudeksi 14-15. Ei siis mikään turha jätkä. Itselläni siis Klimchuk, joka varattiin ensimmäisenä.
Nyt on käynnissä viimeinen jakso ennen draftia, jota ennen voitte siis vielä tehdä pelaajavaihtoja. Drafti pyörähtää käyntiin tänään klo 23:00.
Pääsitkö varaamaan ensimmäisenä? Perhana kun ei boksille pääse niin näkis kenet Sharks varasi. Mackinnon oli meilläkin ensimmäinen toive mutta näköjään päätti sitten mennä pääkaupunkiin :-)Nyt voit tehdä RFA-pelaajille soppariehdotuksia.
Semmonen drafti sitten, ei yhtään alle *** ukkoa ja sain kaksi pelaajaa jotka halusinkin, Suter + Mackinnon ja lisänä vielä Erne, hyvä näin.
Jos joku haluaa senttereitä, niin Capitalsiin kelpaisi yksi LW (Siis vaihdetaan draftattuja ukkoja keskenään).