Kyllä ne mulla ainakin on jo nyt kehittynyt, esim. Sauer 75 -> 84. :DPelaajat kehittyy siis vasta näiden sopimusneuvottelujen jälkeen? Itse sain napattua draftista Morgan Klimchukin, tyytyväinen olen!
Kyllä ne mulla ainakin on jo nyt kehittynyt, esim. Sauer 75 -> 84. :DPelaajat kehittyy siis vasta näiden sopimusneuvottelujen jälkeen? Itse sain napattua draftista Morgan Klimchukin, tyytyväinen olen!
Drafti on nyt simuloitu läpi. Seuraavaksi pitäisi solmia sopimukset omien UFA- ja RFA-pelaajien kanssa. Ennen heinäkuun ensimmäistä päivää on aikataulu seuraava:
26. JUN (to 29.11. klo 07:30)
27. JUN (to 29.11. klo 17:45)
28. JUN (pe 30.11. klo 18:00)
29. JUN (pe 30.11. klo 20:00)
30. JUN (pe 30.11. klo 22:00)
Kyllä ne mulla ainakin on jo nyt kehittynyt, esim. Sauer 75 -> 84. :D
Toivottavasti tosiaan joo voin mennä caphitin yli ja sitten treidien avulla hilata salary capia alaspäin. Reddeninkin voi aina ostaa ulos jos meinaa mennä tiukalle.Mige voinee kai kuitenkin mennä caphitin yli ja sitten kaupata haluamiaan "turhakkeita", olettaisin?
Mikä muuten RFA-ukolle tarjousta tehdessä on se keskimmäinen vaihtoehto? En muista enää ees mitä kaikkia siinä on, mutta se yksi ylimääräinen kohta ihmetytti. Englanniksi pidän valikoita.
Toivottavasti tosiaan joo voin mennä caphitin yli ja sitten treidien avulla hilata salary capia alaspäin.
Detroitilla on kehittynyt YKSI pelaaja kesän aikana, joka ei ole pelannut kertaakaan edes ykkösjoukkueessa! Jan Mursak on syönyt kaikkien steroidit ja kehittynyt 68->82. Gustan Nyquistilla ja Tomas Tatarilla on molemmilla yli neljä kultaista tähteä kehittyvyys-sarakkeessa ja Tatarillakin on viime kaudelta 48 ottelua eikä mitään ole tapahtunut, nämä vain esimerkkeinä. Tulee varmasti helvetin mukava ensi kausi, saatana! Ei muuta ku vapaita pelaajia kalastelemaan, jotta voin haastaa edes jonkun joukkueen.
Detroitilla on kehittynyt YKSI pelaaja kesän aikana, joka ei ole pelannut kertaakaan edes ykkösjoukkueessa!
Näkyykö nyt syntyneet jatkosopimukset kaikille? Jos, niin kertoisiko joku näkyykö Capitalsin kohdalla Troy Brouweria? Laitoin nimittäin miehelle jatkosoppariehdotuksen, mutta kun sitten tulinkin ns. katumapäälle, kokeilin pudottaa ufa-listalle, jos vaikka tuo tarjous peruuntuisi.
Detroitilla on kehittynyt YKSI pelaaja kesän aikana, joka ei ole pelannut kertaakaan edes ykkösjoukkueessa! Jan Mursak on syönyt kaikkien steroidit ja kehittynyt 68->82. Gustan Nyquistilla ja Tomas Tatarilla on molemmilla yli neljä kultaista tähteä kehittyvyys-sarakkeessa ja Tatarillakin on viime kaudelta 48 ottelua eikä mitään ole tapahtunut, nämä vain esimerkkeinä. Tulee varmasti helvetin mukava ensi kausi, saatana! Ei muuta ku vapaita pelaajia kalastelemaan, jotta voin haastaa edes jonkun joukkueen.
Islandersissa näkyi aika moni ottaneen harppauksia, mutta Joensuu näkyi ottaneen suurimman eli 71-->84Jooh, melkoista paskaa tämä EA:n kuvitelma pelaajakehittyvyyksistä.
Islandersissa näkyi aika moni ottaneen harppauksia, mutta Joensuu näkyi ottaneen suurimman eli 71-->84
Tämä aikataulu näille U/RFA-simuloinneille on aika haastava työssäkäyville.
27. JUN (to 29.11. klo 17:45)
Tossa välissä ei ole mitään palaa ehtiä käymään boksilla ja ilmeisesti tolla iPhoneapillakaan ei noita pysty hanskaamaan, eli yhden kierroksen verran joutuu antamaan tasoitusta.
Tämän päivän jälkimmäinen simulointi on myöhäistynyt 23.30:een (kts.Oskarin viesti edelliseltä sivulta)
27. JUN (to 29.11. klo 23:30)