Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

• 151 170
  • 2 605

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Capitals meni sitten tarjoamaan Emingerille reilumpaa sopparia. Jos caphit on liikaa Wildille, korvaan tilanteen niin, että siitä on hyötyä Wildille.

Onpas nyt saatana säätöä.

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Ketjun ensimmäiseen viestiin päivitetään aina seuraava jakso. Huomenna klo22 vaihtuu jakso.

Ketjun ensimmäisessä viestissä on muuten väärää tietoa, tuo oli muistaakseni finaalien takaraja.

Olen vähän itsekkin ulalla, että kuinka monta kertaa tässä UFA-markkinoiden aikana pitää simuloida, tietääkö kukaan #2-liigaan osallistunut?

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen vähän itsekkin ulalla, että kuinka monta kertaa tässä UFA-markkinoiden aikana pitää simuloida, tietääkö kukaan #2-liigaan osallistunut?

Ne mentiin niin nopeasti läpi, joten itse en kyllä pysynyt kärryillä, mutta oli niitä aika monta. Olisikos niitä simulointeja ollut sinne 7. heinäkuuta asti? Eli 6 simulointia. En ole varma.

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ne mentiin niin nopeasti läpi, joten itse en kyllä pysynyt kärryillä, mutta oli niitä aika monta. Olisikos niitä simulointeja ollut sinne 7. heinäkuuta asti? Eli 6 simulointia. En ole varma.

Jos simulointeja on heinäkuun 7. päivään asti, niin mennään näin:

1. JUL (la 1.12. klo 21:00)
2. JUL (la 1.12. klo 21:30)
3. JUL (la 1.12. klo 22:00)
4. JUL (su 2.12. klo 10:00)
5. JUL (su 2.12. klo 20:00)
6. JUL (su 2.12. klo 20:30)
7. JUL (su 2.12. klo 21:00)

Vieläkö näiden jälkeen on jotain simuloitavaa, vai siirrytäänkö 7. päivästä suoraan kauden alkuun?

Viimeksi muokattu:

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Jos simulointeja on heinäkuun 7. päivään asti, niin mennään näin:

1. JUL (la 1.12. klo 21:00)
2. JUL (la 1.12. klo 21:30)
3. JUL (la 1.12. klo 22:00)
4. JUL (su 2.12. klo 10:00)
5. JUL (su 2.12. klo 20:00)
6. JUL (su 2.12. klo 20:30)
7. JUL (su 2.12. klo 21:00)

Saisko noista jonkun simuloinnin jo tälle lauantaille päiväsaikaan? Siellä on nyt jo treidejä tehty niin olis tänäänkin iltapäivästä jotain tekemistä tuolla?

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saisko noista jonkun simuloinnin jo tälle lauantaille päiväsaikaan? Siellä on nyt jo treidejä tehty niin olis tänäänkin iltapäivästä jotain tekemistä tuolla?
Muutamalta on tullut viestiä, että voisiko tuota ensimmäistä UFA-markkinapäivää venyttää mahdollisimman pitkälle. Näin kaikki kerkeävät tarvittaessa tekemään tarjouksen parhaille pelaajille.

Mulle olisi ollut ihan sama, vaikka oltaisiin simuloitu koko heinäkuun alku tänään.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Muutamalta on tullut viestiä, että voisiko tuota ensimmäistä UFA-markkinapäivää venyttää mahdollisimman pitkälle. Näin kaikki kerkeävät tarvittaessa tekemään tarjouksen parhaille pelaajille.

Mulle olisi ollut ihan sama, vaikka oltaisiin simuloitu koko heinäkuun alku tänään.

Niin joo, totta. En ajatellu tota ollenkaan kun ite en siellä paljoo tarjoillu.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ehdoton ei täältä muuttamiselle. Itse en ehdi edes kahteen ekaan päivitykseen, joten eroan liigasta ja joku tulee tuuraamaan mua siksi aikaa, kunnes olen taas kotona ja liityn takaisin mukaan.

Onhan tämä skenaario ok? En perkele halua lähteä kauteen jollain paskarosterilla. Menee kaikki mielenkiinto sitten.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ehdoton ei täältä muuttamiselle. Itse en ehdi edes kahteen ekaan päivitykseen, joten eroan liigasta ja joku tulee tuuraamaan mua siksi aikaa, kunnes olen taas kotona ja liityn takaisin mukaan.

Onhan tämä skenaario ok? En perkele halua lähteä kauteen jollain paskarosterilla. Menee kaikki mielenkiinto sitten.

Siis täh? Miten se liigasta eroaminen asiaan vaikuttaa? vai siis tekeekö tuuraaja sun puolesta sitten UFA:laisille sopimuksia? Mulle toi on ainakin ihan ok, ihan sama ketä jossain Capitalsissa pelaa ja hoitaa GM:n hommia ;-)

Ja voi perse... Menin luopuun Myersistä. Eikä siinä kaikki, annoin sen vielä omaan divisioonaan. Mä häpeen itteeni, annoin Tommyn kusettaa mut kauppoihin.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Siis täh? Miten se liigasta eroaminen asiaan vaikuttaa? vai siis tekeekö tuuraaja sun puolesta sitten UFA:laisille sopimuksia? Mulle toi on ainakin ihan ok, ihan sama ketä jossain Capitalsissa pelaa ja hoitaa GM:n hommia ;-)

Niin siis pakkohan mun on erota, jotta tuuraaja pääsee tilallle. Muuten en tee sopimuksen sopimusta tuossa ennen kymmentä ja parhaat ukot sanoneet hei hei.

Ihan sen takia kyselen, onko tämä ok. En siis eroa, kun en enää ehdi, mutta jos saan tuuraajan, niin ilmoitan ja mut saa potkia pois vähäksi aikaa.

Nyt Lahteen mars, hauskaa päivänjatkoa itse kullekin.

Mige

Jäsen
Ekaa UFA-kiekkaa voi mun puolesta venyttää vähän pidemmälle, jotta kaikki halukkaat ehtivät jättää tarjouksia. Mielummin kiirehditään sitten pelijaksoilla kuin tässä vaiheessa, ei oo kellekään kivaa jos joku joukkue jää kokonaan vaille kunnon pelaajia.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
En saanut korvaajaa, joten ne saan mitä saan ja piste.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onko toi eka simulointi nyt siirretty kuinka pitkälle? Ei sillä sinällään väliä ole mut tekis mieli tehdä jotain muuta kun päivystää boxilla...

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onko toi eka simulointi nyt siirretty kuinka pitkälle? Ei sillä sinällään väliä ole mut tekis mieli tehdä jotain muuta kun päivystää boxilla...

Pahoitteluni, oli netin kanssa ongelmia. Siirretään jokaista puolella tunnilla eteenpäin, eli:

1. JUL (la 1.12. klo 21:30)
2. JUL (la 1.12. klo 22:00)
3. JUL (la 1.12. klo 22:30)

edit. Voitaisiin muuten miettiä, jos joku toinenkin nimettäisiin komissaariksi, niin ei olisi yhdestä miehestä kiinni.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Melkoista paskaa että kolme päivää mennään lauantaina illalla, mutta joo.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy